یادداشت های یک پسر

 


سریال یا درس؟! مسئله این است!

چنین مرز باریکی بین درس خوندن و نخوندن من هست😁 :

:| :)))
Jesse Blueman در ۲۰ بهمن ۹۷، ۱۰:۵۴ جواب داده:
 😀😁😂😂
قطعا سریال 😂😂😂😂
Jesse Blueman در ۲۰ بهمن ۹۷، ۱۰:۵۴ جواب داده:
احسنتم😂😂
خدا قوت 😁
Jesse Blueman در ۲۰ بهمن ۹۷، ۱۰:۵۴ جواب داده:
 😂😂
مسلما سریال:))
Jesse Blueman در ۲۰ بهمن ۹۷، ۱۰:۵۴ جواب داده:
🤣🤣😂
منم بین درس و خواب مشکل دارم. 😁 خواب برنده می شه همیشه. 😁
Jesse Blueman در ۲۱ بهمن ۹۷، ۱۰:۴۱ جواب داده:
خواب که قابل مقایسه با هیچی نیست
مخصوصا کشندگی که چندتا سریال درست و حسابی زبان اصلی داره هیچوقت درس نداره
Jesse Blueman در ۲۱ بهمن ۹۷، ۱۰:۴۰ جواب داده:
نگو نگو دلم خواست
سریال!!
Jesse Blueman در ۲۱ بهمن ۹۷، ۱۰:۴۱ جواب داده:
اعتراف میکنم دیروز سریال رو به درس ترجیح دادم :|
:)))))
Jesse Blueman در ۲۱ بهمن ۹۷، ۱۰:۴۲ جواب داده:
((((:
سریال مگه معدل پسر هم بیست میشه؟😷
Jesse Blueman در ۲۱ بهمن ۹۷، ۱۰:۴۲ جواب داده:
خمیدهشده دیگه((:
مسئله من این است بیان یا درس؟ 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Jesse Blueman در ۲۱ بهمن ۹۷، ۱۰:۴۴ جواب داده:
بیان مزاحمتی به درس من نداره
با نوشتن ذهنم آزاد میشه البته که شما بیشتر نوشته های من رو نمی بینید!

ارزش سریال صد در صد بیشتره به شرط اینکه سریال درست حسابی باشه...
اصن درس خوندن وقتی یه عالم سریال ندیده داری حرامه :)
Jesse Blueman در ۲۱ بهمن ۹۷، ۱۵:۵۴ جواب داده:
دو نفرم میگفت درس ما میرفتیم سراغ درس و مخشمون الان دارم وسوسه میشم یه سریال جدید شروع کنم:|
چرا من معمولا پست هایی که اینجا میزارید می خوانم :)
Jesse Blueman در ۲۱ بهمن ۹۷، ۱۵:۵۲ جواب داده:
نه منظورم کلی بود آخه بیشتر پستام رو منتشر نمیکنم و برا خودم مینویسم فقط
درس! نه باو درس کیلو چنده !
فقط ســـریال و یه گوشی با اینترنت پر سراعت:)
Jesse Blueman در ۲۱ بهمن ۹۷، ۱۵:۵۲ جواب داده:
:دی
وایی خدا
اشتباه تایپی ...پرسراعت =پرسرعت 😑
Jesse Blueman در ۲۱ بهمن ۹۷، ۱۶:۲۴ جواب داده:
اصلا متوجه نشده بودم((:
کامپیوتر من پره سریاله خخخخخ
حوصبه درس ندارم اصلا ):
Jesse Blueman در ۲۲ بهمن ۹۷، ۱۸:۴۵ جواب داده:
یه فلش بدم بهت پسD:
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
Jesse Blueman در ۲۲ بهمن ۹۷، ۱۸:۴۴ جواب داده:
خوش اومدی((:
برو درس میخوان مگو چیست درس / که سرمایه ی کنکورِ بی صاحاب است درس D:

+بیان یه حالت رسمی داره ولی بلاگفا نه و فکر میکنم به همین دلیله که اونجا روز نوشت میذاشتی و اینجا نه :)

++شاعر شدم رفD;



Jesse Blueman در ۲۲ بهمن ۹۷، ۱۸:۴۴ جواب داده:
:دی
روزنوشتم نمیاد کار خاصی نمیکنم این روزا که بنویسم همش هم از مدرسه بنویسم خسته کننده میشه
الفرررررررررررار از فردا همه در خونه فلش به دست خخخخخ
Jesse Blueman در ۲۲ بهمن ۹۷، ۱۸:۵۳ جواب داده:
آدرستو بده زوود😂😂
از مو باریک‌تر حتی! :)))
Jesse Blueman در ۲۲ بهمن ۹۷، ۲۰:۰۵ جواب داده:
یه وعضی
برو درس بخون مگو چیست درس؟!
که سرمایه جاودانیس درس 😁
شوخی کردم به دل نگیر فیلم رو نگااا😁

Jesse Blueman در ۲۳ بهمن ۹۷، ۰۷:۰۳ جواب داده:
-___-
آره خب ، زندگیِ کنکوری همش درسه دیگه :)(
Jesse Blueman در ۲۵ بهمن ۹۷، ۱۱:۳۰ جواب داده:
))))))):
چهارشنبه ۲۴ بهمن ۹۷ , ۲۲:۲۵ دنیای کامپیوتر ...
سریال
Jesse Blueman در ۲۵ بهمن ۹۷، ۱۱:۳۰ جواب داده:
کوتاه و مختصر((((((:
چجوری وسوسه نمیشی؟!؟! 0_0
یخورده فاصله حداقل 😮😅
Jesse Blueman در ۲۵ بهمن ۹۷، ۲۱:۵۴ جواب داده:
چرا دروغ بگم اکثرا وسوسه میشم:دی
اگ مردی جفتش همزمان....خخخ
Jesse Blueman در ۲۷ بهمن ۹۷، ۰۷:۴۳ جواب داده:
مررررردم😂
ازون چالش هایی که منو آزار میداد :))
Jesse Blueman در ۵ اسفند ۹۷، ۲۰:۲۹ جواب داده:
:دیییییی
بدون شک اون یکی
Jesse Blueman در ۵ اسفند ۹۷، ۲۰:۳۰ جواب داده:
کدوم یکی:دی
حالا این سریال درس ولش کن چیز قابل توجـــــــــــــــــه اینه
مگر داریم فایل ها اسم داره من تا نیوفولدر 102 رفتم
بعدش با یک اسم های بعضی سیو شده
خخخخخخخخخخخخخخخخ

Jesse Blueman در ۹ اسفند ۹۷، ۱۱:۵۴ جواب داده:
😂😂😂😂دمت گرم خیلی خندیدم
من رو اسم فولدرام حساسمD:
خخخخخخ کادو خوش به سعادتت
Jesse Blueman در ۹ اسفند ۹۷، ۱۵:۰۶ جواب داده:
هاع؟:| لا متوجه:دی
++فک کنم تو پست اشتباهی کامنت دادی:|
نه اصن نگاه نکردم کجان فقط نوشتم
Jesse Blueman در ۱۰ اسفند ۹۷، ۰۹:۳۸ جواب داده:
(((((:
به هر حال خوش اومدی به وب اینجانب((:
درس که به هیچ دردی نمیخوره
ولی سریال هم بیخوده !
یه پوشه هم بزار برای کاسبی و مثلا فایلای مربوط به فروشگاه اینترنتیت .
Jesse Blueman در ۱۲ اسفند ۹۷، ۲۱:۲۲ جواب داده:
لا وقت و لا حوصله!
Gгeetings! Very usefuⅼ advice in this particular post!
It iѕ the little changes that proԁսce the most significant changеs.
Thanks for sharing!
Jesse Blueman در ۲۲ خرداد ۹۸، ۱۵:۵۲ جواب داده:
oh my god :D
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
میل رفتن مکن ای دوست

دمی با ما باش. . .



+ آدرس وبلاگ برای ممنوع البیانی ها:

http://yyp.blogfa.com
آرشیو مطالب
قالب: عــرفـان🖤💔 | ویرایش شده توسط: خودم بلاگ بیان