یادداشت های یک پسر

 


4 روز مانده

همین دیشب بازم خوابتو دیدم:|



یعنی دیشب خوابیدی؟
پس رد میشی :)
Jesse Blueman در ۹ تیر ۹۸، ۱۲:۱۱ جواب داده:
عجب عجب!کنکوری هستیم ولی آدم هم هستیما اگه خدا بخواد:دی
عنوانتو که میبینم استرس میگیرم 😑
Jesse Blueman در ۹ تیر ۹۸، ۱۲:۱۱ جواب داده:
D:
انگار مثلا قراره دنیا نابود شهD:
يكشنبه ۹ تیر ۹۸ , ۱۲:۱۶ معلمی از جنس اینده
خوب به فکر کنکور نباش تا خوابش رو نبینی.
يكشنبه ۹ تیر ۹۸ , ۱۲:۱۷ معلمی از جنس اینده
خوب به فکر کنکور نباش تا خوابش رو نبینی.
Jesse Blueman در ۹ تیر ۹۸، ۱۲:۲۴ جواب داده:
مگه میشه؟!به همین سادگیاس مگه...!
بد تر از اون:/ 
Jesse Blueman در ۹ تیر ۹۸، ۱۳:۰۷ جواب داده:
D:
من خوابم نمی بره واقعا:)) تا سه اینا طول میکشه بخوابم ولی هفته پیش یه سری خواب دیدم کنکور رو آنلاین برگزار کردن بعد سایت هم بالا نیومد تا ساعت ده:|
Jesse Blueman در ۹ تیر ۹۸، ۱۳:۰۹ جواب داده:
منم همینطورم دیشب انقد دیر خوابم برد الان خوابالو ام نمیتونم بدرسم
میخوابی هم همش خوابای چرت و پرت میبینی:|
+مثلا قرار بود امروز کارتهارو بدن:|
منم خواب دیدم تازه 8 و نیم از خونه راه افتادم :(
بعد بابام داشت وسط راه میگفت حالا بزار یه سر به بانک بزنم اجازه میدن بری
تو :))))))
سکته کردم لنتی واقعاااا خواب ارواح بود انگار :(
Jesse Blueman در ۹ تیر ۹۸، ۱۳:۱۲ جواب داده:
من میترسم تو واقعیت این اتفاق بیوفته اینقد که خونسردن این باباهاD:
یبار آزمونم دیر شده بود( یه چهل و پنج دقیقه ای راه هست تا محل آزمون )بعد نیم ساعت مونده به آزمون بابام گفت نگران نباش پسرم میرسونمت[در همان حین حولش رو برداشت و رفت حمومD: ]
خخخ با این روز شماریت داری چند نفرو تحریک میکنی بیاد بزنن از کنکور بندازنت خخخ
Jesse Blueman در ۹ تیر ۹۸، ۱۳:۱۲ جواب داده:
الان میگن کی کنکور میده این راحت شیم از دستش؟D:
کنکور دست از سرمون برداشته تو با این عنوانت دست از سر ما برنمیداری !!!!!!!!!!!! 
مردیم از استرس
Jesse Blueman در ۹ تیر ۹۸، ۱۳:۱۳ جواب داده:
😂😂😂😂
فکر کنم این 4 بشه صفر هم تو سکته میزنی هم مارو سکته میدی!!
Jesse Blueman در ۹ تیر ۹۸، ۱۴:۳۴ جواب داده:
😂😂😂😂😂😂

واااااای :)))))
این حرکت واقعا شاهکار بود :)
Jesse Blueman در ۹ تیر ۹۸، ۱۴:۳۴ جواب داده:
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
عنوانت چقدر استرس زا بوده ها😂😂😂
همه واکنش نشون دادن نسبت بهش😂
Jesse Blueman در ۹ تیر ۹۸، ۱۵:۱۵ جواب داده:
همون کامنتام رو ببندم به نفعمه😂😂
خخخخ:)))))
عنوانت استرس میده...حتی به من که هنوز به این چیزا نرسیدم...خخخ:))))

کنکور رو تو ذهنت بزرگ نکن...
اینجوری استرس بیشتری میگیری...:/

Jesse Blueman در ۹ تیر ۹۸، ۱۵:۴۳ جواب داده:
😂😂😂

بزرگ نکردم بزرگ هست(:
سرنوشت آدم تو 4 ساعت رقم میخوره...
سلام . 

شما قالب های شعری رو بلدی ؟ 
من تجربیم و فکر کنم در کتابمون فقط یک رباعی داریم . اما نمیتونم تشخیصش بدم . 
تو کتاب گفته باید بر وزن لا حول و لا قوۀ الا بالله باشه . اما نمیفهمم یعنی چی بر وزنش . شما میدونین ؟
Jesse Blueman در ۹ تیر ۹۸، ۱۶:۳۵ جواب داده:
سلام. کم و بیش
بحث وزن عروضی از بحثای تخصصی ماست و اگه از وزنش برا شما سوال بیاد همین رو بدونید که بر وزن لا حول و لا قوۀ الا بالله هستش(و نه بر وزن لا حول ولا قوه الا بالله العلی العظیم) کافیه ولی برای توضیحات اضافی بگم که عبارت لا حول و لا..... بر وزن مستفعل مستفعل مفعولن فع هست که یکی از وزن های رباعیه

و سایر چیزایی که باید بدونی هم اینان: مصرع های یک و دو و چهار رباعی هم قافیه هستند و رباعی همیشه با هجای بلند شروع میشه
آره دقیقا 
نصف وقتت برا تاییدشون میره/:
Jesse Blueman در ۹ تیر ۹۸، ۱۶:۳۷ جواب داده:
برا وقتش نمی گم که 
دوستان از استرسشون میگن منم استرسم بیشتر میشهD:
وگرنه خیلی پیام های انرژی دهنده ای میرسه وقتی کامنتا بازه((:
آها.. خب اشکال نداره یذره استرس خوبه

+اینا چی بود به این امیر+ گفتی؟
یا خدا... سردرد گرفتم ...=|
ینی قراره همچین چیزایی بخونم؟

Jesse Blueman در ۹ تیر ۹۸، ۱۶:۴۹ جواب داده:
یذره نیست ولیD:
+ بجز توضیحات اضافش آره. میخوای ادبیاتم نخون😒
ترک تحصیلو بیشتر میپسندمD:
Jesse Blueman در ۹ تیر ۹۸، ۱۶:۵۵ جواب داده:
بهترین کارهD:
تازه استرسم ندارم برا همینم پوستم خراب نمیشهD::
Jesse Blueman در ۹ تیر ۹۸، ۱۷:۰۳ جواب داده:
وای مامانم ایناD::
خل😂😂

Jesse Blueman در ۹ تیر ۹۸، ۱۷:۲۸ جواب داده:
:دی
واااای کنکور عزیزم عاشقتم دوست دارم قلبونت بلم عجیجم:))) ( وی میخواد مخ کنکورو بزنه بلکه باهاش سازش کنه:) )

+ اینایی که تو عکسن هم سن ماعن؟؟؟ من چرا حس میکنم هر پسر همسن ما یه هفت هشت سالیم قبل ما فریز بودن:// خیلی گنده ان :دی
Jesse Blueman در ۹ تیر ۹۸، ۱۸:۳۸ جواب داده:
😂😂😂😂
+بذار ازشون بپرسم🤣🤣
من همش خواب بعدش رو میبینم ک ازادم و خوش 😂
Jesse Blueman در ۱۰ تیر ۹۸، ۱۱:۰۱ جواب داده:
خوش بحالت بابا من همش کابوس میبینم:|
اخ پسر اون هجای بلند تو رباعی چجوریا بود؟؟؟
یدونه میتونی مثال شروع دو بیتی و رباعی بزنی؟؟؟ بعد اینکه تو دو بیتی فک کنم دو تا واج بود تو رباعی سه تا؟؟؟ الف داشت اونو جای دو تا سه تا حساب میکردیم:/ عایا بود چنین چیزی یا من به وضع قاراشمیش دچار شدم؟؟؟؟
Jesse Blueman در ۱۰ تیر ۹۸، ۱۱:۰۸ جواب داده:
رباعی با هجای بلند شروع میشه
ولی دوبیتی با هجای کوتاه

حالا هجای بلند و کوتاه چجوریاس؟!
:
هجای کوتاه که میشه: صامت+مصوت کوتاه (مثل که،به،زِ  و....)
هجای بلندم دو تا شکل داره: 1.صامت+مصوت کوتاه+صامت(مثل سر،من و....)
                                       2.صامت+مصوت بلند(مثل مو،سو،پا و....)
😂 ببین عاشق بشی چقدر خواب طرف رو می بینی. 😂 یکی از بچه ها بود هی ربط می داد به این چیزی یادته؟ تو وبلاگت بود. 😂
Jesse Blueman در ۱۰ تیر ۹۸، ۱۱:۰۹ جواب داده:
😂😂😂😂
راستش یادم نیست کیو میگی؟D:
درنا راضیه رو میگه فک کنم😂😂
نگو یادت نیس که قرار بود زنداداش بیاری واسمون😂😂
Jesse Blueman در ۱۰ تیر ۹۸، ۱۲:۳۳ جواب داده:
آهان شایدD:
زن داداش چی چی هه؟
پست 3 روز مانده نذاشتی ک..
Jesse Blueman در ۱۰ تیر ۹۸، ۱۲:۳۴ جواب داده:
:|
شب میذارم:|
:|
:|
زن داداش چیزه خوبیه ولی برا کنکوریا جییزهD:

Jesse Blueman در ۱۰ تیر ۹۸، ۱۲:۴۶ جواب داده:
برا زن داداش دار شدن تا اطلاع ثانوی رو من حساب باز نکنید من هنوc جوونم آرزو دارمD:
دیشب یادم افتاد 3 روز مانده من جای تو استرس گرفتم-_-
از صبحم بیس بار چک کردم وبتو که شاید گذاشته باشی D::
Jesse Blueman در ۱۰ تیر ۹۸، ۱۲:۴۷ جواب داده:
حالا که فکر میکنم واقعا سه روز مونده یا دارن شوخی میکنن؟::|
عهه چرا؟ :|
حالا بذار دانشجو شدی بهت میگمD:
انقد زن داداش هس اونجا نمیدونی کدومو انتخاب کنی0:

Jesse Blueman در ۱۰ تیر ۹۸، ۱۲:۵۸ جواب داده:
البته رشته ای که من میخوام مختلط نیست:|
واقعا 3 روز مونده :/
بجا جواب منو دادن برو چارتا تست بزن-_-

Jesse Blueman در ۱۰ تیر ۹۸، ۱۲:۵۹ جواب داده:
چشم 
فعلا:|
:| صحیـح
به هرحال باید زن داداش بیاری.. من نمیدونم دیگه:|

Jesse Blueman در ۱۰ تیر ۹۸، ۱۷:۵۲ جواب داده:
انقد بشین تا زن داداش زیر پات سبز شهD:
بی بلا 
فهلا :)
Jesse Blueman در ۱۰ تیر ۹۸، ۱۷:۵۲ جواب داده:
((:
چشـام قفلـی زدع بازم رو عکسـاش! 😂
Jesse Blueman در ۱۰ تیر ۹۸، ۱۷:۵۲ جواب داده:
😂😂😂
اوم اینجـا چقد فضاش متفاوته =] !
Jesse Blueman در ۱۰ تیر ۹۸، ۱۷:۵۳ جواب داده:
متفاوتی از خودتونه چشاتون متفاوت میبینه((:
لطف دارید فقد =] 💜

Jesse Blueman در ۱۰ تیر ۹۸، ۲۰:۱۸ جواب داده:
((:
بالاخره که میاری :|
فقد یدونه از اون خوشگل مهربوناش.. باشه؟D:
Jesse Blueman در ۱۰ تیر ۹۸، ۲۰:۱۸ جواب داده:
اه اه ببین دم کنکوری فکر منو مشغول کرداD:
مرسی 💐💐
Jesse Blueman در ۱۰ تیر ۹۸، ۲۰:۱۷ جواب داده:
خواهش میکنم((:
چقدم که تو درس میخونی دم کنکوری عاخه😐

Jesse Blueman در ۱۰ تیر ۹۸، ۲۰:۴۴ جواب داده:
-___-
والا .. :|
Jesse Blueman در ۱۰ تیر ۹۸، ۲۰:۴۸ جواب داده:
:|

فکرت مشغول شد؟ اووووخی، گفته باشم اول می ری سربلزی، درستم تموم می کنی، بعد خودم واست آستین بالا می زنم.

شایدم همین نسترن خودمون بود؟ یکی بود هی زن داداش زن داداش می کرد. 😂😂

Jesse Blueman در ۱۰ تیر ۹۸، ۲۳:۱۹ جواب داده:
😂😂😂😂😂😂
زن داداش خودش میشه😂😂😂😂
راضیه رو میگی
چی میگید شما دوتا عاقاااا
منو بیخبر شوهر میدین چراD:

Jesse Blueman در ۱۱ تیر ۹۸، ۰۰:۳۲ جواب داده:
😂😂😂😂😂😂😂😂😂
😂😂😂😂😂😂
نخند جواب منو بدهه

Jesse Blueman در ۱۱ تیر ۹۸، ۰۰:۵۰ جواب داده:
😂😂😂😂😂😂
از شوهرم شانس نیاوردیم:|
نگا کن تورو خدا.. خل شده آقامون😂😂😂😂

Jesse Blueman در ۱۱ تیر ۹۸، ۱۴:۵۸ جواب داده:
تمومش کنید این بازی کثیفو😂😂😂😂😂😂
چه عججب یه دو کلوم شنیدیم از عاقا😂😂
ای خدااا دل درد گرفتم انقد خندیدم😂😂😂😂

Jesse Blueman در ۱۱ تیر ۹۸، ۲۰:۴۸ جواب داده:
😂😂😂😂

😂 نمی دونم راضیه بود یا کی، هی می گفت زن داداش بیار، از نبود زن داداشه ، ... 😂.

عه؟ نسترن چرا تو هول کردی؟ یوهاهاهاهاهاها. وقت تو هم می رسه، به نوبت، 😁

Jesse Blueman در ۱۱ تیر ۹۸، ۲۰:۴۸ جواب داده:
😂😂😂😂😂😂😂😂
مییییییییییکشمتتتتتتت درررررررنااااااا😂😂😂
حالا منو دست میندازی دیگه؟؟
دستت دردنکنه..
میبینی آقا مهدی؟ نچ نچ نچ
از تو توقع نداشتم درنا
اصن مامان من کوو؟
ماماااااان؟؟ 

😂😂😂
Jesse Blueman در ۱۱ تیر ۹۸، ۲۱:۴۰ جواب داده:
ببین یکاری کردی ازین به بعد دیگه بهم میگه آقا مهدی😂😂😂
دقت کردی تولد دیدگاه بود؟ :)
Jesse Blueman در ۱۱ تیر ۹۸، ۲۱:۴۱ جواب داده:
واااااااااااااای وااااااااااااااااای وااااااااااااای مگه میشه مگه داریم که فراموش کرده باشم؟:| وااااااای):
میدونی چیه؟
اصن این درنا اومده بود زندگی ما رو خراب کنه😂😂😂
چقد بهت گفتم از زندگی قشنگمون نگو همه جا؟ چقد گفتم هااان؟؟😂😂

Jesse Blueman در ۱۱ تیر ۹۸، ۲۲:۲۰ جواب داده:
ظرفارو شستی؟D:
اشکال نداره.. پیش میاد..:)
Jesse Blueman در ۱۱ تیر ۹۸، ۲۲:۲۱ جواب داده:
بذار این کنکور کوفتی تموم شه برمیگردم
نخیرم امشب نوبت تو بود بشوریD:
Jesse Blueman در ۱۲ تیر ۹۸، ۱۱:۵۵ جواب داده:
😂
2 روز مونده و بعد خلاص.. 
روز آخر که نباید چیزی بخونی ولی فردا رو کامل بذار برا درس..
در اینکه این روزا تموم میشه شکی نیست ولی بذار خوب تموم بشه
بعدا میتونی آرشیو دیدگاه رو تو سایت بخونی و سالهای بعدم تولدشو جشن بگیری
با خبر قبولیت تو یه دانشگاه خوب مامور رو خوشحال کن.. بذار به خودش بگه اینه اون پسری که من تربیتش کردم :))
تو میتونی مطمئنم که میتونی😉💪💪
Jesse Blueman در ۱۲ تیر ۹۸، ۱۱:۵۶ جواب داده:
خیلی ممنون واقعا
خیلی خیلی خیلی😍
😐 من یه چی گفتم شما چه زود بله برون برگزار کردین؟ مشقاتونو نوشتین که اومدین تو زندگی مشترک؟ 😈
Jesse Blueman در ۱۲ تیر ۹۸، ۱۱:۵۸ جواب داده:
😂😂😂😂😂
ظرفارو نشسته میبرم طلاقش بدم😂
عه عجیجم مثل اینکه یادت رفته که حق طلاق رو روز عقد خرت کردم ازت گرفتمااا😂😂😈🤪

ببینم اصن تو خودت آشغالا رو بردی که از من میخوای ظرف بشورم؟D:
تازه سیب زمینی پیازم که بهت اس دادم بگیر نگرفتی😢
Jesse Blueman در ۱۲ تیر ۹۸، ۲۰:۵۶ جواب داده:
😂😂😂
دور از شوخی ولی چقد چندش نوشتماا=/
خودم حالم بد شد-_-
Jesse Blueman در ۱۲ تیر ۹۸، ۲۰:۵۵ جواب داده:
گفتم تمومش کنید ولی نکردید 
پس حقته😂
بذار فک کنم ببینم چه جواب کمرشکنی بدمD:
Jesse Blueman در ۱۳ تیر ۹۸، ۱۵:۱۰ جواب داده:
دوست عزیزی که داری چرت و پرتای مارو می خونی هر چی بگی عمتهD:
عه کی میخونه مگه؟D:

چرت و پرت خوبه کلا آدم شاد میشه^^

Jesse Blueman در ۱۳ تیر ۹۸، ۱۷:۵۱ جواب داده:
احیانا اگر کسی بخونه منطورم بود((:
آها :)
فک کردم شاید آمارگیر و اینا چک کردی
Jesse Blueman در ۱۳ تیر ۹۸، ۱۸:۰۸ جواب داده:
((:
دوشنبه ۷ تیر ۰۰ , ۲۱:۵۹ °○ ‌‌‌‌‌‌‌‌نرگس

وای من فک کردم کنکور سه روز دیگه‌س، کلی استرس اومد رو بقیه‌ی استرسام. نگو چهار روز دیگه‌س :))))))) چرا انقد خوشحال شدم؟ :)))))))) 

روزشمار خوبی بود، مرسی :دی.

Jesse Blueman در ۷ تیر ۰۰، ۲۳:۰۵ جواب داده:
:)))))))
میدونستی انقدر شلوغ پلوغم که نمیدونستم امروز چندمه و چند شنبست؟(((:
رفتم تقویمو نگاه کردمم ببینم این کامنتو امروز دادی یا دیروز(((((:
ایشالا با خبر قبولیت بیاییییی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
میل رفتن مکن ای دوست

دمی با ما باش. . .



+ آدرس وبلاگ برای ممنوع البیانی ها:

http://yyp.blogfa.com
آرشیو مطالب
قالب: عــرفـان🖤💔 | ویرایش شده توسط: خودم بلاگ بیان