یادداشت های یک پسر

 


نفری یه برگه درارید میخوام کوییز بگیرم

سلام!

یه کوییز آماده کردم از محتوای وبمD: میدونم خیلیاتون همه وب رو نخوندید ولی خب بازم شرکت کنید چون سوالا بیشتر جنبه فان دارند و خوش میگذره دور هم((: امتحان کامیلا اوپن بوکه راحت باشید!

لینک کوییز


بعد اینکه شرکت کردید اینجا کامنت بذارید تا بگم چند میگیرید. به دارنده بیشترین نمره یک دستگاه تعلق میگیره(((:



+ خیلی بعدا نوشت: کوییز غیر فعال شد. برای دیدن سوالا و جوابا اینجا کلیک کنید.

چیزه! شماها هم ازین کوییزا بسازید ما هم بیایم شرکت کنیمD:

 

استرس گرفتم. یهویی آخه؟ =))))

Jesse Blueman در ۵ بهمن ۹۹، ۲۱:۳۰ جواب داده:
دیگه همینه که هستD:

سلام 

ببخشید هت..واقعا گزینه هاش چرت بودند.

Jesse Blueman در ۵ بهمن ۹۹، ۲۱:۴۹ جواب داده:
سلام
جالبه که گزینه چرتا رو زدی فقط((:
7 شدی متاسفانه مردودیD:

مطمئنی گفته‌بودی قبل از نتایج کنکور چه فیلمی رو می‌دیدی؟ :| :))))))))))

بعد وژدانا باید می‌شمردیم از هر خواننده چندتا چیز میز هست اینجا؟ :)))))))))))

چند شدم؟ اگه آبرومندانه‌ست بگو، اگه نه که بگم هکم کردن :))))))))

Jesse Blueman در ۵ بهمن ۹۹، ۲۱:۴۵ جواب داده:
این مدلی نگفته بودم ولی از تاریخش مشخصه:دی
بله بله ((((:
17 شدی! دمت گرم واقعا!
يكشنبه ۵ بهمن ۹۹ , ۲۱:۳۹ ᴀᴊ ᴅᴇᴀᴅꜱʜᴏᴛ

امتحان دادم😁

Jesse Blueman در ۵ بهمن ۹۹، ۲۱:۵۰ جواب داده:
نمره شما:11
پاسی ولی وبلاگای بعدی رو با دقت بخون مشروط نشی یوقتD:

جواب دادمD:البته بیشتر جوابا رو شانسی زدم:/
+با خوندن یه سری از گزینه ها خیلی خندیدمXD

Jesse Blueman در ۵ بهمن ۹۹، ۲۱:۵۱ جواب داده:
10 شدی که!
+ منم با خوندم بعضی جوابا دارم میخندم((((:

خو من فک کنم صفر شم😄

Jesse Blueman در ۵ بهمن ۹۹، ۲۱:۵۲ جواب داده:
10 شدی
شیرینی پاس شدنت رو بدهD:

من همه رو برحسب فرضیات شخصی زدم:)

Jesse Blueman در ۵ بهمن ۹۹، ۲۱:۵۴ جواب داده:
با این حساب همین که 7 گرفتی خیلی خوبه

سلام 

بله تشکر 

منم یحتمل مردودم😂😂

Jesse Blueman در ۵ بهمن ۹۹، ۲۱:۵۸ جواب داده:
7 گرفتی ولی سوالایی که درست زدی ازونایی بود که کمتر کسی درست زده بود
آفرین
يكشنبه ۵ بهمن ۹۹ , ۲۱:۵۴ ᴀᴊ ᴅᴇᴀᴅꜱʜᴏᴛ

آقا معلم ناپلئونی آزمون دادم😂 

ی زحمتی میکشی غلطامم بگی آقا معلم؟😂😂

 

ولی خدایی اون سوالت ک مال سال ۹۸ بود من چجوری بلد باشم؟😂😂

من کلا ۶ ماه امدم بیان وب شما هم حدودا ۵ ماهه میشناسم😂

Jesse Blueman در ۵ بهمن ۹۹، ۲۱:۵۶ جواب داده:
فانه خب بیشتر سوالا بعدشم گفتم که امتحان اوپن بوکهD:
+غلطاتم خصوصی پیام بده بگم ملت تقلب نکنن ازینجا😂

من چی ؟ :)

Jesse Blueman در ۵ بهمن ۹۹، ۲۲:۰۰ جواب داده:
12 گرفتی 
واقعا ازت انتظار نداشتم
کات فور اور(((:
يكشنبه ۵ بهمن ۹۹ , ۲۱:۵۷ ᴀᴊ ᴅᴇᴀᴅꜱʜᴏᴛ

ایده ات خیلی جالبه، با بعضی جوابا هم حسابی خندیدم، حالمو خوب کردXD

Jesse Blueman در ۵ بهمن ۹۹، ۲۲:۰۲ جواب داده:
قربانت(((:

عه قبول نیست من تازه اینجا رو پیدا کردم :/

Jesse Blueman در ۵ بهمن ۹۹، ۲۲:۰۷ جواب داده:
حالا بزن ناز نکن شما بیشتر از من وب رو شخم زدیD:

چه جالب 😄😄 من کلا آدم روزای سختم

Jesse Blueman در ۵ بهمن ۹۹، ۲۲:۰۷ جواب داده:
بابا خفنD:

یعنی که چی نمره رو نگفت تهشششش :/ عیح :/ 

Jesse Blueman در ۵ بهمن ۹۹، ۲۲:۰۵ جواب داده:
هر کاری کردم خودش بگه نشد
پاره شدم از بس برگه اصلاح کردمD:
ولی از یه طرفم خوب شد خاموشا روشن شدن((:

+چون تو کوییز اسمتو نوشتی "نمیگم" منم نمره تو نمیگم😎
يكشنبه ۵ بهمن ۹۹ , ۲۲:۰۵ ســـآیـღــه ..
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

منم شرکت کردم

ولی **** * *** رو کامل یادم بود 😂

Jesse Blueman در ۵ بهمن ۹۹، ۲۲:۱۰ جواب داده:
9 گرفتی
ولی چون این سوال رو یادت بود و اکثرا غلط جواب دادنش یه نمره ارفاق میکنم و پاست میکنمD:

😎😎😎

 

ای بابا من اومدم بگم هر کی خواست تقلب می‌رسونم با قیمت توافقی، خیلیا آزمون دادن که :))))

Jesse Blueman در ۵ بهمن ۹۹، ۲۲:۰۸ جواب داده:
هر چقد نرگس خواست من نصفشو میگیرم جوابا رو پست میکنمD:

عینهو این استادا داری میشیااااا :/ 

Jesse Blueman در ۵ بهمن ۹۹، ۲۲:۱۵ جواب داده:
تا تو باشی مزه نریزی تو برگه امتحان😎

11 گرفتی. اوف بر تو

آقا اجازه؟ من چند شدم؟ :)))

Jesse Blueman در ۵ بهمن ۹۹، ۲۲:۱۸ جواب داده:
14!
خوب بود! آفرین(((:
يكشنبه ۵ بهمن ۹۹ , ۲۲:۱۲ 마에데💖 Queen crown💢

همرو بدون هیچ استثنایی غلط زدم💃😐

Jesse Blueman در ۵ بهمن ۹۹، ۲۲:۱۹ جواب داده:
واقعا:|
4 گرفتی
فک کنم اون 4 تارم دستت خوردهD:

به پیشرفت نگاه کن

 

از ده درصد شناخت رسیدم به ۱۲ از ۲۰ که می‌شه ۶۰ درصد

 

😎😎😎😎😎

Jesse Blueman در ۵ بهمن ۹۹، ۲۲:۲۰ جواب داده:
ازین منظر نگا نکرده بودم
آفرین آفرین اون قضیه کات کنسلهD:

بابا کاسبیمو کساد نکن دیگه. می‌گم پولشو به من بدن، صلواتاشو برای تو بفرستن.

اصلا دیگه نمی‌صرفه تعداد کسایی که کوییزو دادن داره زیاد می‌شه. می‌رم برا وب خودم می‌زنم، جوابای اونو می‌فروشم 😒😒

#خودکفایی

Jesse Blueman در ۵ بهمن ۹۹، ۲۲:۲۲ جواب داده:
آقا من خودم خریدار سوالاتم چون قطعا رسوا میشم همینجوری کوییزت رو بدمD:

همه چی رو تقریبا می دونستم ولی هر چی به فیلم و اینا ربط داشت رو نه! چون نمی خونم اونا رو. 😂 یه اعترافه. پست های معمولی ات رو می خونم. 😂 چند؟ کاش در مورد فیلم ها نمی ذاشتی، اون موقع بالای نوزده بیست می شدم. 😂

 

Jesse Blueman در ۵ بهمن ۹۹، ۲۲:۲۴ جواب داده:
بیتربیت:| پَ من اونا رو برا عمم مینویسم؟

15! بَرَکَللا

حالا که اینجوریه جواب غلط بهت می‌فروشم 4 شی بخندیم :))))))))

Jesse Blueman در ۵ بهمن ۹۹، ۲۲:۳۱ جواب داده:
)))))):

من جز ریاضی اونم امسال اونم به دلیل ریدمان های شاد هیچ درسی نیفتادم حالا بگو بینم اینجا چند شدم ؟

Jesse Blueman در ۵ بهمن ۹۹، ۲۲:۳۱ جواب داده:
این شد دومین درسی که افتادی!
8 D:
برو ترم بعد دوباره سر واحد یادداشت های یک پسر میبینمت:دی

چند شدم بیبی؟

Jesse Blueman در ۵ بهمن ۹۹، ۲۲:۳۲ جواب داده:
11
پاس شدی بیبیD:

منم دادم **

Jesse Blueman در ۵ بهمن ۹۹، ۲۲:۳۳ جواب داده:
8 متاسفانه):
ترم بعد دوباره میبینمت:دی

من چند شدم؟ /:

Jesse Blueman در ۵ بهمن ۹۹، ۲۲:۵۵ جواب داده:
8 D:

هورااااا دههه شدمممم چشم شیرینی هم میدیم😂 شانسی زدم بیشترشو اخه نسبتا تازه اومدم اینجا فک کنم😂

Jesse Blueman در ۵ بهمن ۹۹، ۲۲:۵۳ جواب داده:
هنه اونایی که بالای ۱۰ شدید باید شیرینی بدید😂

آقا این نمره اش از بیسته ها.

چون الان دیدم برای اسم و وبلاگ هم نمره می زنه! دو تا سوال اینان. من وبلاگ رو ننوشتم.

از بیست باید بگیری. 😁

 

😂 واقعا نمی دونم چرا این پست ها رو تو هیچ وبلاگی نمی خونم. 😂

Jesse Blueman در ۵ بهمن ۹۹، ۲۲:۵۳ جواب داده:
خوب شد گفتی واقعا😐😒
سایته خودش اصلاح نمیکنه و من دارم یکی یکی اصلاح میکنم😑 و خب اره از بیست گرفتم نمره هاتونو خیالتون تخت.

😂😂

سلام

رفتم بخوابما

حالا چند شدم؟:)

Jesse Blueman در ۵ بهمن ۹۹، ۲۲:۵۷ جواب داده:
سلام
13 \:
 راستی #آواتارت_بانو D:

استاد دستم به دامنت😂😂

Jesse Blueman در ۵ بهمن ۹۹، ۲۲:۵۹ جواب داده:
متاسفانه ترم بعد بازم مهمون خودمی((((:
8

چقد خوب شدم آفرین به خودم تبریک نمیگید؟!

# تنوع D:

 

 

 

Jesse Blueman در ۵ بهمن ۹۹، ۲۳:۱۷ جواب داده:
با اینکه انتظار بیشتری داشتمD: ولی نسبت به میانگین نمره ها خوب بودیییی آففررررییین

# قشنگه^_^

من اعتراااااض دارم استاد سوالاتون سخت بود😅

استاد این رسمش نبود :)))

استاد باور کنیدما همیشه میخوندیم درسامونو ولی حافظمون خوب کار نمیده لامصب😅

 

استاد ۱۰بده جبران میکنیم😢😅

:))

 

Jesse Blueman در ۵ بهمن ۹۹، ۲۳:۱۶ جواب داده:
9 گرفتی
حیفه این همه خواهش و تمنا
ما ازوناش نیستیم 9 رو 10 میدیم
برو پاسیD:

سارا هستم ملقب به ماهی خانم :) یادتون رفته؟! :) ممنون استاد

 

#ممنون

Jesse Blueman در ۵ بهمن ۹۹، ۲۳:۳۰ جواب داده:
(:

😂 عجبا واسه خاطر دو نمره ردم میکنی ؟؟؟ منی ک از همون وقتی که اومدم بیان وبتو دنبال میکنم 😂  بی انصافیه اونم این کوییز یه هویی 😂  تو معلم عربی ما رو هم رد کردی تو امتحانات یهویی

Jesse Blueman در ۵ بهمن ۹۹، ۲۳:۳۴ جواب داده:
دیگه کلاس من اینجوریه همیشه باید آماده باشیدD:
حالا بذار فکرامو بکنم ببینم چیکارت میگنم😂

:)

Jesse Blueman در ۶ بهمن ۹۹، ۰۰:۰۴ جواب داده:
12👨‍🦯👨‍🦯

من هیچ کدومو بلد نبودم :(

Jesse Blueman در ۶ بهمن ۹۹، ۰۰:۲۲ جواب داده:
اگه نیم فاصله هه شما بودی 12
خوبه که قبول شدیD:
خوداوکیلی بهتر از کوییز عددیه بود
برا تو آخرت سختی بود-_-

نه من تا سؤال ۲۱ پیش رفتم. همه رو شانسی زدم ولی دیگه ثبت نکردم. بلد نبودم.

Jesse Blueman در ۶ بهمن ۹۹، ۰۰:۵۹ جواب داده:
ععع
سوال ۲۲ رو هم جواب میدادی ثبت میشد دیگه

مردودم؟ 😐😂

Jesse Blueman در ۶ بهمن ۹۹، ۰۱:۰۱ جواب داده:
نه با 10 قبولی((((:

سلام

شرکت کردم*_*

ولی همه رو شانسی زذم :)

چند میشم امتحانمو @@

Jesse Blueman در ۶ بهمن ۹۹، ۰۲:۰۷ جواب داده:
با چه اسمی شرکت کردی؟

بجز سوال آخر و یکی دیگه بقیه رو مطمئنم😂

خدایی نشد که شرکت نکنم ، چند شدم استاد؟

Jesse Blueman در ۶ بهمن ۹۹، ۰۲:۰۷ جواب داده:
اووووو باریکلااا
19

مثبت بدین دیگه بالاترین نمره کلاسم D:

از ۲۰ یا ۲۲؟

Jesse Blueman در ۶ بهمن ۹۹، ۰۲:۱۵ جواب داده:
برو شکر کن منفی نمیدم

۲۰ قطعا😐

"لازمه ؟"

این اسمم بود :)

Jesse Blueman در ۶ بهمن ۹۹، ۰۲:۲۰ جواب داده:
7))):

واو چ عالی ^^( وقتی شانسی بزنم توقع بهتر از اینو ندارم :) )

امتحان از چند نمره بود ؟

Jesse Blueman در ۶ بهمن ۹۹، ۱۰:۵۵ جواب داده:
20 دیجه

بی انصاف نباش دیگه.

نمیخوای نمره ی خودم رو هم بدی؟

 

اسم و آدرسم جزو سوالا بود-_- برای همین فکر کردم ۲۲ تاعه

Jesse Blueman در ۶ بهمن ۹۹، ۱۰:۵۶ جواب داده:
شما طول ترم خیلی اذیت کردی کم کمش ۵ تا منفی داری

+ نه اونا نمره ندارن

من چند شدم؟؟؟من 5 هم شده باشم خوبه

Jesse Blueman در ۶ بهمن ۹۹، ۱۰:۵۷ جواب داده:
یوگسلاوی آخه؟😄
7 شدی

آقا چقد خندیدم😂😂❤

خیلی خوب بود D:

Jesse Blueman در ۶ بهمن ۹۹، ۱۰:۵۸ جواب داده:
😂💙

۴ شدی😐 طول ترم دقیقا داشتی چیکار میکردی؟🤔😐😂

آمعلمممممم

چند شدیممم؟^__^

Jesse Blueman در ۶ بهمن ۹۹، ۱۱:۰۰ جواب داده:
خامعلممممم 14 شدی

در ضمن جوابت به سوال سیزده هم خودتی😐😒🤭

اع خب خوبه راضیم😌😂😂😂😂😎

جوابم به سوال سیزده بودن جرم نیست😂😂😂😂✊

Jesse Blueman در ۶ بهمن ۹۹، ۱۱:۲۴ جواب داده:
ازت انتطار بیشتری داشتم معلومه خوب نخونده بودی😒😂
بیماری است؟🤔

آقا اجازه؟

خودتونم موقع تحصیل انضباطتون خراب بود و درستون عالی👀

Jesse Blueman در ۶ بهمن ۹۹، ۱۳:۵۲ جواب داده:
((((((=

یوگسلاوی به این خوبی ...چشه مگه...  ((((طبق تحقیقات انجام شده تا چندین   قرن دیگه قراره  یکی از بهترین مراکز علمی جهان اونجا تاسیس بشه)))) 

حالا اگه رات دادن اونوقت ایراد بگیر..

Jesse Blueman در ۶ بهمن ۹۹، ۱۳:۵۲ جواب داده:
😂😂😂😂

پیشرفت یا پسرفت

Jesse Blueman در ۶ بهمن ۹۹، ۱۳:۵۱ جواب داده:
هیچکدوم
مجدد ۱۰(((((((((=

آقا یعنی که چییی

همه رم با اطمینان زدم تازه :/

همیشه هم خوندمت:/

اون 14ست الکی نگو

Jesse Blueman در ۶ بهمن ۹۹، ۱۳:۵۲ جواب داده:
جان تو ۴ عه😂

من ازون دانش اموزام که زدم جاده خاکی همون راهو هی میرم😂

Jesse Blueman در ۶ بهمن ۹۹، ۱۴:۵۷ جواب داده:
این ثباتت قابل احترامه😄

برم افق رو آماده کنم یا هنوز زوده ؟!

+میشه این کد امنیتی رو بردارید •-•\

Jesse Blueman در ۶ بهمن ۹۹، ۱۵:۱۲ جواب داده:
19^__^
بابببببباااااااااااااا✌

+اگه اسپمرای وحشی بذارن...
دوشنبه ۶ بهمن ۹۹ , ۱۵:۱۱ 👑هــَمــٰزاٰدِ نــــیلـــگــونـــــ ...

تنها یع سوالو با اطمینان زدم...

الان اومدم اینجا بنویسم ک کدوم بود،یادم رف😐الان انتظار داری یادم باشع قبل کنکور چی دیدی؟؟

Jesse Blueman در ۶ بهمن ۹۹، ۱۵:۵۰ جواب داده:
انتظار نداشتم یادتون باشه ولی جزوه که جلوتون بود:| تقلب هم بلد نیستیدD:
10 گرفتی!

آقا ایول به خودم :/ 

کسی بالاتر از من گرفته ؟ @-@

اون یه نمره ی کوفتی چی بوده ؟!

البته من به نمره ی بیست علاقه ای ندارم D:


+ عه ساعت کامنتمو •-•\

Jesse Blueman در ۶ بهمن ۹۹، ۱۵:۵۰ جواب داده:
نه ولی یکی دیگم 19 گرفته
سوال اول!
عجبD:
دوشنبه ۶ بهمن ۹۹ , ۲۲:۴۳ 👑هــَمــٰزاٰدِ نــــیلـــگــونـــــ ...

خوبع ،پاس شم حلع🖐

Jesse Blueman در ۶ بهمن ۹۹، ۲۲:۵۰ جواب داده:
😄😄

سلام 

چند شدم😁

Jesse Blueman در ۷ بهمن ۹۹، ۱۵:۰۶ جواب داده:
7👨‍🦯👨‍🦯
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
میل رفتن مکن ای دوست

دمی با ما باش. . .



+ آدرس وبلاگ برای ممنوع البیانی ها:

http://yyp.blogfa.com
آرشیو مطالب
قالب: عــرفـان🖤💔 | ویرایش شده توسط: خودم بلاگ بیان