یادداشت های یک پسر

 


پاسخ نامه کوییز+پست مربوط به سوالات+نمودار جوابای شما

باتشکر از همه کسانی که شرکت کردن، بریم ببینیم قضیه سوالا از چه قرار بودند و جوابشون چی بود و شما چی جواب دادید!


جواب یادداشت های یک زن خانه داره. قرار نبود سوال انحرافی باشه ولی با بی دقتی شما به صورت سوال مثل اینکه شده! به قول همه معلما فهم سوال=نصف سوال! درسته. اسم جسی رو از سریال بریکینگ بد برداشتم ولی سوال میگه "اسم وبلاگ جسی" نه اسم جسیD: 

پست مربوط به این سوال



قطعا استقلال! 99 درصد پست های فوتبالیم راجع به استقلاله و با یه چرخ کوچیک تو وبلاگ میتونید به این موضوع پی ببرید.



جواب درست زلزله همسایه‌ست. از سوالای آسون و فان کوییز بود.

پست مربوط به این سوال



چون گزینه ها توی نمودار کامل نیوفتادند یه بار دیگه مینویسمشون:

به عقب بر نمی گردیم - بیان را از نو میسازیم - تا 1400 با جسی - توپ تانک فشفشه هر کی رای نده....!

جواب درست گزینه دومه.

پست مربوط به این سوال



من به علی صبوری رای دادم. ای کاش که نداده بودم(((: و بعله! محسن رضایی میرقائد تو این رای گیری هم رای نیوردD:



همه موارد! یعنی هم استادش درس نداده بود، هم استادش نمره فعالیت هاش رو نداد و هم نتش وسط امتحان رفت. چقدر بدبخت و بد شانسه این جسی تون!



ممنون که اکثرا درست جواب دادید(: 
پست مربوط به این سوال: همه پست های تولدم تو این چند سال


باز نمودار جوابا رو کامل نشون نمیده و مجبورم گزینه ها رو بگم:
میتونه ذهن آدما رو بخونه - وقتی چشاشو میماله وارد یه کهکشان دیگه میشه - پرواز میکنه - تاریخ مرگ آدما رو تو خواب میبینه
باز هم سوال از پست های فان وبلاگ بود و جواب درست گزینه دو هست.


جواب آیینه‌ست! 




با بانو هایده! همین الان هم که دارم این پست رو می نویسم "بگو یا رب" هایده داره پخش میشه(:


جواب صد نفره! شاید عجیب ترین جوابایی که دادید برا این سوال باشه. با اون دوستی هم که گفت "فکر کردم دسته جمعی با هم پورن دیدید روتون به هم باز شه" اصصصصلاااا کاری ندارم:|


مرجع تقلید.


متری شیش و نیم. دقیقا بعد گذاشتن این پست نتایج کنکور اومد. اون گزینه ای هم که بیشتر انتخاب شده و باز تو نمودار نیوفتاده "اون فیلمه که نوید ممدزاده میگه نرو سمیه" بود.


کوفتم ندادن آقا!


تکست دادن.


وقتی داشتم این سوال رو طرح میکردم نظرم صد در صد روی امیر عظیمی بود. ولی وقتی جواباتون رو دیدم شک کردم خودمم. استثنائن برای این سوال اعتراض وارده و اگه کسی با دلیل و مدرک بتونه ثابت کنه من بیشتر از بابک جهانبخش یا هایده پست گذاشتم به همه یه نمره میدمD: (ولی همچنان نتونستم فاز اونایی که گزینه "اونی که میخونه اگه شرایط مالی جور باشه حتما باردارت میکنم" رو انتخاب کردن رو درک کنم🤦‍♂️)



از خونه بیرون رفتم آقا! بخدا که بیرون رفتم! زنبورم نیشم زد((:



خوب یادتون مونده ها! آفرین!


دو تا سوال آخر سوالای مورد علاقه مننD: چون فقط قدیمیای وب میتونن بدون تقلب به نکته شون پی ببرن.
جواب سریع و خشن 9 عه!
قبل این که منو بزنید پست مربوط به این سوال رو ببینیدD:




بوهدوز! همون بازیکن مراکش که قول به خودی زد.



+نوشتن این پست بیشتر از اونی که انتظارش رو داشتم طول کشید و واقعا خسته شدم:|
این چالش کوییز یکی از جذاب ترین اتفاقای دوران وبلاگ نویسیم بود و واقعا خوش گذشت. کلی هم خاطره برام زنده شد. مجدد ممنون از همه کسایی که شرکت کردن.

جالب بود :)

Jesse Blueman در ۷ بهمن ۹۹، ۱۷:۲۴ جواب داده:
ممنون:)

دقیقا اون سه تا سوالی که با شک زدم، غلط شده :/

ممنون از برنامه‌ی آموزنده‌تون؛ به این نتیجه رسیدم سر کنکور یه دونه شک‌دارم نزنم :|

ولی خیلی باحال بود =)))) 

کمی به حافظه‌م هم امیدوار شدم :دی. 

جایزه‌ی کسایی که ۱۷ شدن چیه؟ 

 

+ اون چشم بالای پستا خیلی خیلی ترسناکه !

Jesse Blueman در ۸ بهمن ۹۹، ۰۰:۵۹ جواب داده:
(((((:

درسته ولی این با شک زدنه تو کنکور به نفع من تموم شد‌. بای😁

جایزت نیم دستگاهه🚶‍♂️🤝

+چررااا چشه مگهههه

😂 با این حساب نمره من به جای 8 میشه 9 و کدوم معلم ..... هستش که یه نمره رو نده :/

Jesse Blueman در ۸ بهمن ۹۹، ۰۰:۵۷ جواب داده:
شما با دلیل و مدرک بیا جلو چشم ۱۰ میدم😄

عه من منتظر بودم نمودار کسایی که جواب دادن و نمره هاشون رو بذارید D:

وایییییییی منم فکر کردم منظور اسم جسیه :/ و گرنه می دونستم ... اهههههه ...

اه اون اولی واقعا الکی الکی از دستم رفت :|||

ولی خیلی جالب بود ، ممنون D:

منم وسوسه میشم بذارم •-•

Jesse Blueman در ۸ بهمن ۹۹، ۰۰:۵۶ جواب داده:
فایل اکسل جواباتون بود ولی خب گفتم شاید کسی دوست نداشته باشه جواباش عمومی شه و فلان.
دیگه ازین به بعد توجه کنیدD:

خیلیم جواب منطقی ای بود😂😂😂😂 

بخدا فکر نکردم، واقعا چنین چیزی تو ذهنم بود، یعنی رسما یادم بود که همچین چیزی بهم گفتی:/

 

پ.ن: حوصله نداشتم وارد وبلاگ شم؛))))

Jesse Blueman در ۸ بهمن ۹۹، ۰۰:۵۵ جواب داده:
برو اقااا برووو ما ازون خونواده هاش نیستیم و اینجا هم خونواده نشسته بروووو😃

درود بر تو ای تاجی :)))

Jesse Blueman در ۸ بهمن ۹۹، ۰۰:۵۴ جواب داده:
درود بَک(((:

با اینکه نتونستم تو این امتحان نمره بیارم و برگه رو سفید تحویل دادم ولی دوست داشتم این پست و پست قبلو.

خسته نباشی

Jesse Blueman در ۸ بهمن ۹۹، ۰۰:۵۴ جواب داده:
مرسی مرسی^_^

+ اینکه یه موجود تک‌چشم یهو زل بزنه تو چشمات ترسناکه دیگه :)))))) دیگه توضیح بیشتر نمی‌دم چون فک کنم فقط منم که ازش می‌ترسم و هر کی توجیهات و تصوراتمو بخونه، چپ چپ نگام می‌کنه :))))))))))))))

Jesse Blueman در ۸ بهمن ۹۹، ۰۲:۰۲ جواب داده:
دقیقا همون ایکون توی تلگرامه خب اونجام میترسی؟D:
میخوای برش دارم هوم؟
چهارشنبه ۸ بهمن ۹۹ , ۰۱:۴۱ عرفان‌‌ ‌‌‌‌

من تنبلیم شد و شرکت نکردم😅😐

Jesse Blueman در ۸ بهمن ۹۹، ۰۲:۰۲ جواب داده:
منتظرت بودم
ولی دیگه دیره دیگه دیره😌

اع آره ها! می‌گم چه آشناست :دی.

نه بذار باشه بالاخره کم کم باید با ترس‌هام روبه‌رو بشم =)))))))) فعلا با بستن چشم و رد کردن سریعش شروع می‌کنیم، به امید روزی که پنج دیقه کامل بهش زل بزنم، ترسناک‌تر از خودش =))))))))

+02:02

Jesse Blueman در ۸ بهمن ۹۹، ۰۲:۳۳ جواب داده:
😂😂😂😂
+منم ازین که همیشه داری ازم یه چیز رند در میاری میترسم😨😨😨😨

پس از این به بعد حواسمو جمع می‌کنم که بیشتر درارم و تو هم با ترسات روبه‌رو بشی :)))))))

Jesse Blueman در ۱۰ بهمن ۹۹، ۱۷:۴۹ جواب داده:
🙄🙄🙄
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
میل رفتن مکن ای دوست

دمی با ما باش. . .



+ آدرس وبلاگ برای ممنوع البیانی ها:

http://yyp.blogfa.com
آرشیو مطالب
قالب: عــرفـان🖤💔 | ویرایش شده توسط: خودم بلاگ بیان