یادداشت های یک پسر

 


رای گیری برترین وبلاگ های بیان

سلام!

بروبچه های دوست داشتنی بیان دوباره یک چالش جذاب رو راه انداختن و می‌خوان که جور تنبلی بیان در معرفی وبلاگ های برتر رو به دوش بکشن!

مثل اینکه باید وعده انتخاباتی هم بدیم پس اگه من رای بیارم:

  • سوپ رو از غذاها حذف می‌کنم
  • هرروز صبحانه ها کله پاچه مهمون من
  • ابی و شادمهر رو میارم ایران
  • اردوی کشور خارجی می‌برمتون
  • دلار رو ارزون میکنم
  • و در نهایت آنچنان رونق اقتصادی ایجاد میکنم کههههه...

شعارمم اینه: بیان را از نو میسازیم!



اگه تو این دو سال و اندی وبلاگ من رو دوست داشتید، ستاره هفت هشتاد مربع رو شماره گیری کرده و ... نه نه نه اشتباه شد!
درستش اینه که عبارت زیر رو به آدرسی که میذارم کامنت کنید:

یادداشت های یک پسر + yaddasht1.blog.ir + روزانه نویسی و خاطرات

اینم آدرس چالش و رای دهی (کلیک کنید)


وعده ما پای صندوق های رایD:

بخاطر شادمهرم ک شده رای میدم😂

Jesse Blueman در ۱۰ مرداد ۹۹، ۱۳:۴۵ جواب داده:
مرسیییی D:

به خودت زحمت نده مثل همیشه حوا اوله

Jesse Blueman در ۱۰ مرداد ۹۹، ۱۴:۰۱ جواب داده:
من خودم هم به ایشون رای دادم چون حقشونه

ولی چه اشکالی داره ماهم یه پستی بذاریم؟!
تبلیغ خودم هم نشه تبلیغ چالش که میشه

من کلا رای نمیدم چون برنده مشخصه😊 

مثل رای دادن های دیگه مون شده

Jesse Blueman در ۱۰ مرداد ۹۹، ۱۶:۲۷ جواب داده:
هر جور خودتون مایلید ولی هیچ چیزی مشخص نیست!
چون دیگه ربطی به تعداد فالور و تعدا لایک و کامنت طرف نداره 
ممنکنه کسی که فقط ۵۰ تا دنبال کننده داره ولی خیلی خوب مینویسه هم بیاد بالا

سلام . ممنون از وبلاگ خوبتون 

دنبالتون کردیم . لطفا ما رو دنبال کنید 

Jesse Blueman در ۱۰ مرداد ۹۹، ۱۶:۲۵ جواب داده:
سلام
🌹🌹🌹

چون سوپ  حذف می کنین و همچنین کله پاچه میدین رای نمی دم =\

 

دوست ندارم خو....😂

Jesse Blueman در ۱۰ مرداد ۹۹، ۱۶:۲۴ جواب داده:
اههه اینم شانس مایه

😂😂

وعده های جذابیه ولی ممکنه نصف بچها بخاطر دومی رای ندن😑💔

Jesse Blueman در ۱۰ مرداد ۹۹، ۱۶:۵۰ جواب داده:
به زور نمیکنم تو حلقشون که😂😬
هر کی دوس داشت بیاد

با این اوصاف اسم وبلاگتون رو بذارید تبخیر امید :)

Jesse Blueman در ۱۰ مرداد ۹۹، ۱۶:۵۰ جواب داده:
😐

به خاطر حذف سوپ از غذا ها رای میدم !!!!!

Jesse Blueman در ۱۰ مرداد ۹۹، ۱۷:۱۳ جواب داده:
احسسسنتتتت😂😂🌹

وبلاگتون رو دنبال کردم . لطفا وبلاگ من رو دنبال کنید 

Jesse Blueman در ۱۰ مرداد ۹۹، ۱۷:۲۸ جواب داده:
ممنون ازین که دنبال کردید
اگه صرفا برای اینکه من هم شما رو دنبال کنم من رو دنبال کردید،
لطفا لغو دنبال کنید🌹🙏

من نمیفهمم چجوری با سوپ سیر نمیشید :| پسرعمو منم همش غر میزنه که سوپ غذا نیست ولی شاید باورت نشه ما ناهار سوپ داشتیم :-" (البته اصولا ناهار سوپ نمیخوریم، یعنی کلا سوپ نمیخوریم ولی استثنائا سوپ داشتیم و واقعا گشنه نموندیم :| )

صبحونه کله‌پاچه آخه؟ اه :///// 

نسبت به ابی و شادمهر حس خاصی ندارم :-" 

ولی اردو و دلار رو هستم =))) 

ولی آقا رای دادنش سخته :/ کلی چیز باید بنویسی و لینک کپی کنی و منم خسته :/ 

Jesse Blueman در ۱۰ مرداد ۹۹، ۲۱:۲۲ جواب داده:
سوپ غذا نیست
سوپ غذا نیست
سوپ غذا نیست
D:

همین چیزی که با رنگ قهوه ای نوشتم کپی کن تو اون پست کامنت کن دیگه☹☹☹☹

سلام 

وعده‌های جالبی بود بخصوص حذف سوپ!! خوب! شاید سوپ پیش غذا باشد ولی الان دیگه شده غذای اصلی!! سوپ آبکی و بدون محتویات با دو عدد نان! دیگه اینجوری شده. 

 

Jesse Blueman در ۱۰ مرداد ۹۹، ۲۳:۴۳ جواب داده:
سلام
هوممم... اوضاع بدتر ازین نشه هم راضی ایم...

سلام :) 

Jesse Blueman در ۱۱ مرداد ۹۹، ۰۰:۰۸ جواب داده:
سلاااام
باورم نمیشه که رامین برام کامنت گذاشته((((((:
آقا نمیشه کامنتات رو باز کنی؟☹

:)

 

بین نبودن وبلاگ من و بسته بودن کامنتا یکی رو انتخاب کن

Jesse Blueman در ۱۱ مرداد ۹۹، ۱۱:۳۷ جواب داده:
چرا آخه!! ما دوست داریم باهات در ارتباط باشیم(:

سخت شد که اینجوری(((((: البته خودتم میدونی کدومو انتخاب میکینم!


😅

Jesse Blueman در ۱۱ مرداد ۹۹، ۲۱:۵۴ جواب داده:
😁😁

کجا رای گیری میشه ؟ 

Jesse Blueman در ۱۱ مرداد ۹۹، ۲۲:۲۰ جواب داده:
لینکش رو آخر پست گذاشتم

سلام،

ورشکسته نشی پولدار:)

Jesse Blueman در ۱۲ مرداد ۹۹، ۰۹:۲۳ جواب داده:
نگران نباش شما😏😏

نمیشه یکی دیگه از وعده هاتون این باشه که وقتی تو اتاقمونیم در اتاقمون جوشکاری بشه که والدین افتخار ندن یهو درو باز نکنن؟؟😕😕😕

Jesse Blueman در ۱۳ مرداد ۹۹، ۱۸:۰۱ جواب داده:
این رو برا خودم هم نتونستم حلش کنم هنوز😂😂

ای بابا...کاش یکی پیدا شه اینو حل کنه واقعا 

درین صورت رای که هیچی پول دستی میدم بهش😕

Jesse Blueman در ۱۳ مرداد ۹۹، ۱۸:۳۲ جواب داده:
قلف کنید درو:دی

آقا یکی از وعده هاتون باشه که قابلیت انتشار مجدد پست و روشن شدن دوباره اون ستاره جینگیلی رو از بین ببرید !!!

Jesse Blueman در ۱۳ مرداد ۹۹، ۱۸:۳۲ جواب داده:
😂😂😑😑

دیگه بدتر فک میکنن پشت این در سحرآمیز چه چیزی و چه کسانی نهفته اند😂😂

Jesse Blueman در ۱۳ مرداد ۹۹، ۲۱:۰۶ جواب داده:
😂😂😂😂😂😂😂

این مشکیه رو چجوری گوشه وبلاگتون میزارید ؟

منم میتونم بزارم ؟😁

Jesse Blueman در ۱۳ مرداد ۹۹، ۲۳:۰۲ جواب داده:
کار دوست عزیزمون پسر زمستانه

عه انگار فقط اهالی بیان میتونن رای بدن درنتیجه از من فقط آرزوی موفقیت برمیاد 😂😂

ولی خب لطفا بعد از اعلام نتایج اون مواردو برای مام درنظر بگیرین جناب نماینده؛ ما امکانات نداشتیم. صبحونه هم سلف سرویس باشه من راضی ترم. ترجیحا حلیم / هلیم ( :| ) فراموش نشه که از ماه رمضون به این ور نخوردم. ممنون از برنامه آموزنده تون اگه میشه وقتشو بیشتر کنید.

Jesse Blueman در ۱۶ مرداد ۹۹، ۲۲:۳۰ جواب داده:
آره این از باگای رای گیریه:|
باشه باشه😂😂
من هم از همکارامون در پخش میخوام که وقت اضافی بهمون بدن:دی

+نمیدونم پیامت چرا رفته بود جزو اسپما تازه دیدمش😑

وای خیلی سخت بود ولی رای دادم بت😑♡

Jesse Blueman در ۱۵ مرداد ۹۹، ۲۳:۴۱ جواب داده:
ممنووون واقعا راضی به زحمت نبودم
فقط چیزه! فکر کنم فقط رای کاربرای فعال بیانی محسوب میشه))):
پنجشنبه ۱۶ مرداد ۹۹ , ۱۸:۴۱ بلاگردون بلاگرونه

الویه رو چی؟ الویه رو هم قول میدید حذف کنید از غذاها؟ :))

Jesse Blueman در ۱۶ مرداد ۹۹، ۲۲:۲۸ جواب داده:
الویه از اول جزو غذاها نبوده:دی ولی چشم😎😎

بیان هم تشخیص داده کامنتم فاقد هرگونه محتواعه :)))))))))))))))))))))

Jesse Blueman در ۱۸ مرداد ۹۹، ۲۱:۲۱ جواب داده:
نه باباD:
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
میل رفتن مکن ای دوست

دمی با ما باش. . .



+ آدرس وبلاگ برای ممنوع البیانی ها:

http://yyp.blogfa.com
آرشیو مطالب
قالب: عــرفـان🖤💔 | ویرایش شده توسط: خودم بلاگ بیان