یادداشت های یک پسر

 


تموم شد و رفت

اینم از این😊 دیشب کم کم داشت خوابم میبرد که با صدای جر و بحث و بشکن بشکن همسایه خواب از سرم پرید(خدا لعنتتون کنه) شب کلا سه ساعت خوابیدم... بر خلاف کابوس هام خیلی زود رسیدیم،حوزه خوب بود و خداروشکر که تو راهرو نیوفتاده بودم. با دو تا از بچه های گزینه دو و همچنین با دوتا از همکلاسی های خودم تو یه کلاس بودم. اما کنکورم! هنوز هیچ حسی نسبت بهش ندارم نه میتونم بگم خوب بود و نه میتونم بگم بد...باید منتظر نتیجه موند.

سر جلسه کیک و ساندیس هم ندادن که😕 ما یه عمر دلمونو به این لحظه خوش کرده بودیم😁

واقعا ممنونم که این مدت غرغر های من رو تحمل کردید و همچنین ممنون از کامنتای خوب خوبتون😊صبح که وبلاگ رو چک کردم از محبتی که داشتید پشمام ریخت (خوب شد خنک شدم تو این گرما😁) و چشام قلب قلبی شد!!

با آرزوی موفقیت برا رفقایی که فردا کنکور دارن✌💪






موفق باشی دادا .
Jesse Blueman در ۱۳ تیر ۹۸، ۱۵:۱۶ جواب داده:
قربونت((:
پنجشنبه ۱۳ تیر ۹۸ , ۱۴:۱۵ ستاره اردانی زاده
ااااااااااخیش
راحت شدی
مبارک باشه
من دارم میرم شروع کنم بخونم
کاری باری؟
Jesse Blueman در ۱۳ تیر ۹۸، ۱۵:۱۶ جواب داده:
واقعا آخیییییییش
فردا یا سال بعد کنکور داری؟!
خیلی هم عالی.
...
به امید رتبه زیر 1000
Jesse Blueman در ۱۳ تیر ۹۸، ۱۵:۱۶ جواب داده:
توکل بر خدا(:
خخخ تموم شدو رفت
Jesse Blueman در ۱۳ تیر ۹۸، ۱۵:۱۷ جواب داده:
چرا توف میکنی تو همه کامنتات؟!D:
سلام :)
خسته نباشی گل پسر :))
Jesse Blueman در ۱۳ تیر ۹۸، ۱۵:۱۷ جواب داده:
سلام
ممنون جناب قدح عزیز(: سلامت باشی
پنجشنبه ۱۳ تیر ۹۸ , ۱۴:۴۰ ستاره بارون خانم
سلام انشاالله که خوب باشی ، داشتم میخوندم وبتو دیدم پست جدید گذاشتی ،، من که سرم داره میترکه از ساعت دوازده ک از جلسه بلند شدم هی گریه میکنم توقع این کنکورو نداشتم اسون بود در صورتی ک خودمو واسه سوالای سخت اماده کرده بودم داغونم فامیلا و دوستام زنگ میزنن موندم چ جوابی بدم یواشکی جوابا رو تو ی برگه نوشتم ک شب جواب کلیدیا رو میزنن چک کنم ، حوزه ما خوب بود ولی کلاسی ک من بودم بیشتریا سروصدا میکردن ، اقتصاد و جامعه رو انقد خونده بودم ک برا درصد بالای شصت رفته بودم ولی.. نمیدونم چی میشه امیدوارم فرهنگیان قبول شم . ببخش بابت انرژی منفی دیدم انلاینی کامنت گذاشتم .
Jesse Blueman در ۱۳ تیر ۹۸، ۱۵:۲۲ جواب داده:
سلام
ای بابا)): هر چی بود تموم شد دیگه میگن امسال فرهنگیان خیلی دانشجو میگیره ایشالا قبول میشیم...
کلاس ما هم نسبت به آزمونای گزینه که میرفتم سروصدا بیشتر بود ولی اذیت نمیکردم .
+کلیدا یکشنبه میادا(:
ایشالا عالی داده باشی.عالی عالی.
کنکوره خوبی بود؟بچه ها میگفتن بد نبود انسانی.
Jesse Blueman در ۱۳ تیر ۹۸، ۱۵:۱۸ جواب داده:
مرسی مرسی
بعضی درسا فوق العاده آسون بعضیا فوق العاده سخت
ان شالله قبول بشی
واقعا خسته نباشی!
تابستون خوش بگذره :) 
Jesse Blueman در ۱۳ تیر ۹۸، ۱۵:۲۳ جواب داده:
امیدوارم
مررررسی((:
ان‌شاءالله که نتیجه‌ی خوبی بگیرین :))
Jesse Blueman در ۱۳ تیر ۹۸، ۱۵:۲۳ جواب داده:
مرسی ایشالا شمام فردا عالی بدید و به آرزوتون برسید(:
پنجشنبه ۱۳ تیر ۹۸ , ۱۵:۲۸ Dυʀᴡíɴ Fēʀᴅìnanᴅ
روز شمار تموم شد بالاخره خخخخ 😂😂

منم امروز کنکور داشتم ... من که کولمو بستم برای سال بعد خخخخ  امیدی به امسال ندارم :))
Jesse Blueman در ۱۳ تیر ۹۸، ۱۵:۳۴ جواب داده:
اگه خیلی مشتاقید به صورت روز شمار فلان روز بعد از کنکور ادامه بدم این جریانوD:
ای بابا): چه رشته ای بودی؟
پنجشنبه ۱۳ تیر ۹۸ , ۱۵:۳۵ Dυʀᴡíɴ Fēʀᴅìnanᴅ
نه دستت درد نکنه خخخخ ^_^
ریاضی ام ...
Jesse Blueman در ۱۳ تیر ۹۸، ۱۵:۳۸ جواب داده:
امیدوارم امسال بشه ولی اگرم نشد محکم برو برا سال بعد((:
پنجشنبه ۱۳ تیر ۹۸ , ۱۵:۳۹ Dυʀᴡíɴ Fēʀᴅìnanᴅ
سال بعد قبول نشم ، به خودم شک میکنم ://
Jesse Blueman در ۱۳ تیر ۹۸، ۱۷:۵۴ جواب داده:
آره بابا میتونی((:
آخیـــــــــــــــــــــش
Jesse Blueman در ۱۳ تیر ۹۸، ۱۷:۵۳ جواب داده:
ییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییش!!
هوففف وژدانا منم امروز یه نفس راحت کشیدم 😅😅 یه ذره دیگه از نفسه مونه که اونم فردا بعد کنکور تجربیا میکشم راحت میشم :| 
ایشالا که نتیجه شم عالی باشه :))
Jesse Blueman در ۱۳ تیر ۹۸، ۱۷:۵۳ جواب داده:
ایشالا کنکور شما ها جبران میکنیم((:
مرسی
پنجشنبه ۱۳ تیر ۹۸ , ۱۶:۰۰ ستاره اردانی زاده
نه بابا سال بعد منم انسانی ام!
دوتا سوال
 شما مال کدوم شهری؟ 
کتابای تستت رو میفروشی؟
Jesse Blueman در ۱۳ تیر ۹۸، ۱۷:۵۲ جواب داده:
موفق باشی
حوالی *****
شرمنده قولش رو به کس دیگه دادم((:
هورررا! بالاخره!
Jesse Blueman در ۱۳ تیر ۹۸، ۱۷:۵۲ جواب داده:
بالاخره(:
موفق باشی :)
وهمچنین قبول بشی
Jesse Blueman در ۱۳ تیر ۹۸، ۱۷:۵۱ جواب داده:
مرسی((:
پنجشنبه ۱۳ تیر ۹۸ , ۱۷:۱۰ فرشته ی روی زمین
خداقوت پهلوان : )
Jesse Blueman در ۱۳ تیر ۹۸، ۱۷:۵۱ جواب داده:
سلامت باشی دلاور((:
بالاخره تموم شد؛))
امیدوارم نتیجه خوبی بگیری و راضی باشی:)
منم جام خوب بود بالاخره:)) 
من و دوستم برگشتنی یه بطری بزرگ آبمیوه گرفتیم به سلامتی تموم شدن خوردیم مه حسرتش نمونه به دلمون:))
Jesse Blueman در ۱۳ تیر ۹۸، ۱۷:۵۰ جواب داده:
آخیش آخیش((:
منم همینطور
نوش جونD:
یه نگاه سرسری به سوالاتون کردم.. چخبره 028 تااااا -___-

Jesse Blueman در ۱۳ تیر ۹۸، ۱۸:۰۷ جواب داده:
بعله به فارسی سخت جر خوردیم کمر و گردن نموند واسم:|
(280)
حالا دیگه نمیتونم بگم حتما موفق میشید چون ازش گذشته پس امیدوارم موفق شین
Jesse Blueman در ۱۳ تیر ۹۸، ۱۸:۱۰ جواب داده:
مچکرم((؟:
بَه! چطوری پسر

می‌دونم موفق شدی. فقط بگو با موفقیت ریدی یا با موفقیت قبول میشی؟! asdfghjkl
Jesse Blueman در ۱۳ تیر ۹۸، ۱۸:۱۳ جواب داده:
(:
داغم هنوز فقط میدونم با موفقیت وارد جلسه شده تست هارا زده و خارج شدم بقیش رو میسپارم به اعلام نتایجasdghjkl
-_-
عه درستش کردم که-_-
280 نوشتما :/
جِنا خوردن صفرشو
Jesse Blueman در ۱۳ تیر ۹۸، ۱۸:۱۴ جواب داده:
لا اشکال((:
سر کنکور من ساعت 9 اجازه گرفتم برم سرویس، فکر کنم 11 بهم اجازه دادن! کیک و ساندیس هم ندادن :))) 
خداروشکر به خیر و خوشی تموم شدش و ایشالا خوب هم باشه
Jesse Blueman در ۱۳ تیر ۹۸، ۱۸:۳۶ جواب داده:
من امروز یکم منگ میزنم تو درک کامنتاD: شما هم امروز کنکور داشتید مگه؟! یا خاطره از سال های قبل میگید؟!
مراقبامون خیلی خوب بودن همون موقع که اجازه گرفتم اجازه رو دادن(:
ایشالا
آهنگو😂
قشنگ به  حالت میخوره
Jesse Blueman در ۱۳ تیر ۹۸، ۱۸:۳۷ جواب داده:
D:
آخ راستی الان که کنکورت تموم شده بگم بهت
این لینکه که درست کردی بجا قبلیه درست کار نمیکنه
ینی تو وب دوستان اینجوریه :


Jesse Blueman در ۱۳ تیر ۹۸، ۱۸:۳۸ جواب داده:
آخه پستهارو اونجا نمیفرستم فقط برا کامنت گذاشتن تو وب دوستان ساختمش فعلا
نه امروز نداشتم یه 7 سال پیش فکر کنم بود! پسر پیر شدما
Jesse Blueman در ۱۳ تیر ۹۸، ۱۹:۱۲ جواب داده:
اثرات کنکوره همرو کنکوری میبینم امروز:دی
راحت شدین دیگه :)) ایشالا نتیجه‌شم عالی باشه :)
Jesse Blueman در ۱۳ تیر ۹۸، ۱۹:۱۲ جواب داده:
خداکنه(:
آها.. من که چیزی نفهمیدم ولی اوکیD:
Jesse Blueman در ۱۳ تیر ۹۸، ۱۹:۱۲ جواب داده:
:دی
پنجشنبه ۱۳ تیر ۹۸ , ۱۹:۳۲ ستاره بارون خانم
اره الان چک کردم زده بود 21 کلیدا میاد.. میدونی واقعا کم نذاشتم مخصوصا این ماه اخر ، دیگ سپردم بالایی ...دعا کن یک شنبه بیام بگم کلیدا رو ک دیدم رتبه م خوب میشه . جواب مامورو ب پیامم رو ک خوندم کمی اروم شدم. ببخش بابت انژری منفیا ، خوبی خوشی روزت مبارک عه ن اشتباه شد .
Jesse Blueman در ۱۵ تیر ۹۸، ۱۰:۱۱ جواب داده:
من الان فهمیدم
کلیدای قلمچی رو میگفتی من منظورم کلیدای اصلی سنجش بود.
ایشالا که همنیطوره نه بابا چه انرژی منفی ای
مبارکت باشه😊
خب خداروشکر تموم شد! بره دیگه برنگرده. :)) 
خسته نباشی پسر! می‌بینی که جذابه؟ الان نه دانش آموزی نه دانشجو و کلی وقت داری واسه یللی تللی و کتاب خوندن و فیلم دیدن و بقیهٔ کارهایی که دوست داری! هیجان انگیز نیست؟ :))

ایشالا که یه نتیجهٔ خوب هم می‌گیری. ^_^
Jesse Blueman در ۱۵ تیر ۹۸، ۱۰:۱۴ جواب داده:
خیلی خوبه 😍😍
خییییلی کیف میده خیییلیییی😍😍
به سلامتی! :)
خداااروشکر
Jesse Blueman در ۱۵ تیر ۹۸، ۱۰:۱۴ جواب داده:
😊😊
ایشالا که نتیجه ام عالی میشه :)

Jesse Blueman در ۱۵ تیر ۹۸، ۱۰:۱۴ جواب داده:
مرسی توکل برخدا
دیگه فکرت رو درگیرش نکن، بذار نتیجه بیاد بعد.
Jesse Blueman در ۱۵ تیر ۹۸، ۱۰:۱۴ جواب داده:
چشم
خدا قوت ...
بهترین نتیجه در انتظارتون باشه ...
Jesse Blueman در ۱۵ تیر ۹۸، ۱۰:۱۵ جواب داده:
مرسییی😊
مبارکههههه
آزاد شدید دیگه:))
Jesse Blueman در ۱۵ تیر ۹۸، ۱۰:۱۶ جواب داده:
مرسی ایشالا آزادی خودتون😊😊
وااااییییی...
خیییلییییی خوشحاالممممم:)))
اونقدر که از تموم شدن کنکور شما خوشحال شدم از تموم شدن کنکور خودم خوشحال نمیشم...:)
امروز یادم افتاد کنکور دارین استرس گرفته بودم...:|

+ان شاءالله که بهترین نتیجه رو بگیرین:)
موفق باشین^...^
Jesse Blueman در ۱۵ تیر ۹۸، ۱۰:۱۷ جواب داده:
عجببببی((((: راحت شدید از دست غرغرا و چرت و پرتام دیگه((:
امیدوارم
همچنین
ب سلامتی 
ان شا الله که هر چی میخوای و به صلاحته همون بشه
زمان ما کیک تنها میدادن و ساندیسش حذف شده بود، یعنی الان کیکم نمیدن دیگه؟؟!!
پس واس چی میرین کنکور میدین😁😶
Jesse Blueman در ۱۵ تیر ۹۸، ۱۰:۱۸ جواب داده:
ممنونم ممنونم
آره بوخودا پشیمان شدیم😂
شه
اینم عکس ارور
http://s9.picofile.com/file/8365648050/Untitled.png

[پاسخ:]

نوشتیم که قبل از دانلود دو موضوع زیر را مطالعه کنید
برای همین بود
بازم میگم
قبل از دانلود بهتر هست دو موضوع در لینک های زیرا مطالعه کنید

1 -اجرای نرم افزارها روی ویندوز ۷ و ۸ و ۱۰ با ترفندی ساده

2 -حل مشکل فونت فارسی برخی برنامه ها در ویندوز 7 و بالاتر

بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
بچه ها میگفتن بد نبوده.یعنی در حدی که بتونن از هرکدوم 30 40 بزنن اسون بوده.
ایشالا توام بهترین نتیجه رو بگیری.** *** **** ***********
Jesse Blueman در ۱۵ تیر ۹۸، ۱۰:۳۶ جواب داده:
از هر کدوم نه ولی اکثرا آره در این حد
ممنون شما هم همینطور
*رو خصوصی میگم
آزادیتان مبارک!
انشالله نتیجه خوبی بگیرین و به هدفتون برسین
از این سه ماه تابستون نهایت استفاده رو بکنین که از مهر دوباره درسا شروع میشه😣
Jesse Blueman در ۱۵ تیر ۹۸، ۱۰:۳۷ جواب داده:
سلامتی همه زندونیای آزاد شده((:
ممنون ازتون
دارمـ بـ  سال بعد همین لحظهـ ها فک میکنمـ. شیرینِ آخرش یا خیلی خنثی طور بود..؟ 
Jesse Blueman در ۱۵ تیر ۹۸، ۱۰:۳۸ جواب داده:
اولش خنثی بود به مرور شیرین میشه امیدوارم شیرین بمونه و تلخ نشه
حالا از کی میخوای شروع کنی برای کنکور سال دیگه بخونی؟ sdfghjkl
Jesse Blueman در ۱۵ تیر ۹۸، ۱۰:۳۸ جواب داده:
قطعا هرگز!
براتون خیلی زیاد آرزوی موفقیت میکنم
Jesse Blueman در ۱۵ تیر ۹۸، ۱۰:۳۹ جواب داده:
تنکیوووو((:
سلام
چطوریایی؟ :)

اون بازیه اطلاعات عمومی که میگفتی چی بود؟!
Jesse Blueman در ۱۵ تیر ۹۸، ۱۰:۳۹ جواب داده:
سلام چطورایم((:

یوتنکیو (U10Q)
خسته نباشید واقعا !!!!
Jesse Blueman در ۱۵ تیر ۹۸، ۱۰:۴۰ جواب داده:
سلامت باشید
این مدت یه لطفی کن از مزیتای دوران پسا کنکور بنویس که مام انگیزه بگیریم واسه درس خوندن و تموم کردن کنکور و رسیدن به بعدش😅😅😅
Jesse Blueman در ۱۵ تیر ۹۸، ۱۱:۵۹ جواب داده:
خب شما رو به دیدن پست جدیدم دعوت میکنم که ببینید زیادم ازین خبرا نیست:دی
نه بابا این چ حرفیه...
واس استرسش میگم...
Jesse Blueman در ۱۵ تیر ۹۸، ۱۲:۰۲ جواب داده:
اطرافیان آدم بیشتر از خود آدم راحت میشن:دی
موفق باشی و به خواسته ات برسی :)
Jesse Blueman در ۱۶ تیر ۹۸، ۱۲:۵۰ جواب داده:
مچکرم(: خوش اومدید(:
انشاءالله بهترین نتیجه رو میگیری :)
Jesse Blueman در ۱۸ تیر ۹۸، ۱۴:۲۲ جواب داده:
مرسی داداچ تو چیکارا کردی؟
امیدوارم موفق بشین :)
Jesse Blueman در ۱۸ تیر ۹۸، ۱۴:۲۲ جواب داده:
مچکرم همچنین((:
زندگی همیشه بی نقص نیست
مانند یک جاده
پیچ و خم و فراز و نشیب هایی دارد
اما زیباییش به همین است...
هی من خیلی وقته اینجاها نیومدم:|
چطوریایی؟:)
کنکورتم ایشالا ک خوب بوده و الان حس راحتی خاصی نداری؟🤔
Jesse Blueman در ۱۸ تیر ۹۸، ۱۴:۱۶ جواب داده:
هی خوش برگشتی(:
مرسی 
الان که دارم این کامنتو جواب میدم حس راحتی خیلی خاصی دارم پخش شدم کف اتاقمD:
:))اشالله موفق باشید
اما خوبیش اینکه الان میتونید واقعا یه استراحت درست حسابی بکنید...
اخه ادم وقتی امتحاناش تموم میشن اینقدر احساس خوبی پیدا میکنه  و هرلحظه استراحت براش حکم ازادی از زندان رو داره :))
Jesse Blueman در ۱۸ تیر ۹۸، ۱۴:۱۴ جواب داده:
مرسی((:
خیالت تخت چِش رو هم بذار :)
ان شاءالله خبرای خوش بشنوی
Jesse Blueman در ۱۸ تیر ۹۸، ۱۴:۱۴ جواب داده:
چَش(:
ایشالا ممنون(:
چرا کنکور تموم شد ؟
حوصلم تو خونه داره سر میره :///

شما چیکار میکنی ؟؟
Jesse Blueman در ۱۸ تیر ۹۸، ۱۴:۱۲ جواب داده:
این مدلیش رو ندیده بودیم که دیدیمD:

زندگی((:
😂😐دا قهرم باهات بهم سر نمیزنی که
Jesse Blueman در ۱۸ تیر ۹۸، ۱۴:۰۸ جواب داده:
قهر نکن میام((: 😂
اوغلان قورخما ان شاءللله کی پارتدادیبسان کنکوری : ) 

داداش مواظب خودت باش ما دگ رفتنی ایم .. 
Jesse Blueman در ۲۴ تیر ۹۸، ۱۹:۲۰ جواب داده:
ممنون همچنین خودتم.چیکار کردی کنکورو؟
کجا رفتنی ای؟:|
من شب کنکور اصلا خوابم نبرد!
و انقدر بقیه از تموم شدن کنکور من خوشحالن که خودم نیستم!
Jesse Blueman در ۲۷ تیر ۹۸، ۱۲:۴۷ جواب داده:
دقیقا برا من هم((:
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
میل رفتن مکن ای دوست

دمی با ما باش. . .



+ آدرس وبلاگ برای ممنوع البیانی ها:

http://yyp.blogfa.com
آرشیو مطالب
قالب: عــرفـان🖤💔 | ویرایش شده توسط: خودم بلاگ بیان