یادداشت های یک پسر

 


به مناسبت 500تایی شدن...

به مناسبت 500 تایی شدن وبلاگم بیاید بگید من و وبلاگم رو با چی می‌شناسید؟

یا به عبارتی چی شما رو یاد وبلاگ من میندازه؟

راستی ممنون از همگی(:


مثال و راهنمایی:

یه بار یه دوست عزیزی بهم گفت چتر رنگی من رو یاد وبلاگت میندازه!

یه بار تو ویراقالب داشت میچرخیدم که صدرا یه پست گذاشته بود در مورد بگگراند ارسال نظر

و وبلاک شما رو مثال زده بود

منم وبلاگ شما رو دیدم

Jesse Blueman در ۱۳ شهریور ۹۹، ۱۵:۵۲ جواب داده:
جدی؟!
ندیده بودم اون پست رو.
پس یه تشکر هم میکنیم از صدرا!

شما ؟!

اممممممممم

 

چیز خاصی ندارم بگم..

فقط نمی دونم چرا یه حس بی نمکی خاصی نسبت بهتون دارم /=

 

نسی /=

Jesse Blueman در ۱۳ شهریور ۹۹، ۱۵:۵۳ جواب داده:
ممنونم بی نمکی از خودتونه(((:

مبارکههههههههههههههههههههههههههه^^

Jesse Blueman در ۱۳ شهریور ۹۹، ۱۵:۵۴ جواب داده:
مرسیییییییییییی^_^

سلام مبارک باشه🥳

Jesse Blueman در ۱۳ شهریور ۹۹، ۱۵:۵۴ جواب داده:
سلام
تنکیوووو((:

رشته انسانی

Jesse Blueman در ۱۳ شهریور ۹۹، ۱۵:۵۴ جواب داده:
چه جالب!
مرسی که سوال جواب دادی.

۵۰۰تا😨😨

آفرین مبارکه✌👊

Jesse Blueman در ۱۳ شهریور ۹۹، ۱۶:۰۷ جواب داده:
تنکیوو🙌

لپ تاپ :|

Jesse Blueman در ۱۳ شهریور ۹۹، ۱۶:۰۶ جواب داده:
😂😐😐
چرا آخههههD:

+ممنون جواب دادی

آخه چون زیاد فیلم میبینی(:

Jesse Blueman در ۱۳ شهریور ۹۹، ۱۶:۱۰ جواب داده:
آهان الان شدD:

کلمه ی "مهندس" + بحث فیلم دیدن + ترکی

Jesse Blueman در ۱۳ شهریور ۹۹، ۱۶:۱۱ جواب داده:
الان فکر میکنن مهندسم(((:
مرسی جواب دادی🤝🙌

سلام...

 

شما رو با این شعر یادم میاد:

 

«میل رفتن مکن ای دوست دمی با ما باش»

Jesse Blueman در ۱۳ شهریور ۹۹، ۱۶:۱۳ جواب داده:
سلاممم

چی بهتر ازین که یه بیت شعر آدم رو به یاد کسی بیاره

ممنونم واقعا ازینکه جواب دادی^__^

+یه تشکر ویژه هم از جناب حافظD:

نیستی؟🚶🏼‍♀️

 

خواهش(:

Jesse Blueman در ۱۳ شهریور ۹۹، ۱۶:۱۶ جواب داده:
نه والا:دی

سلام:)

مبارک باشه🌹

Jesse Blueman در ۱۳ شهریور ۹۹، ۱۶:۱۶ جواب داده:
سلام
تشکررر🙌

یه خواهش می تونم ازتون بکنم؟

 

لطفا  توی پست های وبلاگ کلمات بد به کار نبرین...😐😑

 

آدمای فاز مثبتی مث من اصلا دوس نداره چنین کلماتی رو ببینه و بشنوه...

Jesse Blueman در ۱۳ شهریور ۹۹، ۱۷:۰۰ جواب داده:
بنظرم باید یه هشداری مثل SPOILER ALERT اضافه کنم به وبم 
به نام ADAMAYE FAZE MOSBAT ALERT تا کسایی مثل شما اونا رو نخونن(((((:
چون سعی میکنم حداقل تو این موارد خود سانسوری نکنم!

مبارکهههههههههههههههه

کلا حرف از دلنوشته و یادداشت و خاطره میاد یاد این وب میفتم :)

و البته همون پستی که رادمهر گفت هم وقتی مینوشتم یاد اینجا میفتادم :)

Jesse Blueman در ۱۳ شهریور ۹۹، ۱۶:۵۶ جواب داده:
مرسیییییییییییی
الان رفتم اون پستت رو هم دیدم مرسی واقعا(:

+ممنون جواب دادی

بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

**** یه ******ی! فورجوک. 😁 هنوزم می خونمش گاهی، البته دیگه گند زده فورجوک.

 

و و و مهمترینش... ******!

Jesse Blueman در ۱۳ شهریور ۹۹، ۱۶:۵۰ جواب داده:
آقاا آقاااا آقااااااااااااا! 
هر چی که ممکن بود یکی ببینه و منده رو بشناسه رُ روو کردی کهD:   
(  مرسی از امکان سانسور کامنت بیانD:  )

در مورد فورجوک هم یادش بخیر((: آره دقیقا چند وقت پیش از کانالشم لفت دادم حتی.

+ممنون جواب دادی

سلام...مبارکه...

ی آدم قانونمد....منو یاد بلاگت میندازه😓

Jesse Blueman در ۱۳ شهریور ۹۹، ۱۶:۴۷ جواب داده:
سلاممم
ممنونمم

قانونمند؟! جالبه!

هر وقت حرف از دانشجو معلم میشه

یا مصاحبه

یا مرجع تقلید

اینا بیشتر تو ذهنم مونده😂

Jesse Blueman در ۱۳ شهریور ۹۹، ۱۶:۵۷ جواب داده:
وای چه روزایی بود اون روزا😅🤣🤣🤣


+ممنون جواب دادی

جالب نیس😓

تو رو خدا اینجوری نباش...یکم اوپن...آلبا خب زندگی خودته...مختاری😂😂😂😂😂مختاری یا حبیب ابن مظاهر؟

Jesse Blueman در ۱۳ شهریور ۹۹، ۱۶:۵۴ جواب داده:
جالبه برای اینکه من خودم رو آدم قانونمندی نمیدونم!
البته فرضا اگر هم باشم اجازه نمیدم کسی بگه اینجوری باش یا نباش:)

جسارت نکردم...پیشنهاد بود

Jesse Blueman در ۱۳ شهریور ۹۹، ۱۷:۲۶ جواب داده:
(:

چرا فکر کردی باید یاد تو بیفتیم!؟

Jesse Blueman در ۱۳ شهریور ۹۹، ۱۷:۲۵ جواب داده:
کسی که وبی رو دنبال میکنه و نوشته هاش رو میخونه قطعا یه چیزایی تو ذهنش از اون فرد میمونه.
مخاطب این پستم تویی که صرفا اومدی تیکه بندازی ومزه بپرونی و بری نبوده!
حالا اون ضربدر بالا گوشه راست رو میبنی؟
سریعا بزنش تا نریدم بهت

مبارک باشه:))

دقیق یادم نمیاد چی شد که وبلاگتون رو پیدا کردم ،فقط می دونم وقتی میام توی بیان اگر چندتا ستاره روشن باشه و یکیش شما باشید،اول مال شما رو باز می کنم حتما:)

Jesse Blueman در ۱۳ شهریور ۹۹، ۱۷:۴۲ جواب داده:
مرسیییی
اختلاف نظر زیاد داشتیم و حتی بعضی وقتا شدیدا زدیم به تیپ و تار همD: ولی دقیقا! منم همیشه بیام پنلم و ستارت روشن باشه میخونمت هرچند بعضی موقع ها خاموش طور.

دفترچه یاداشت((:

Jesse Blueman در ۱۳ شهریور ۹۹، ۱۷:۴۷ جواب داده:
خیلی جالب بود!((: مرسی!

معادله

چاووشی+مولانا=😍

Jesse Blueman در ۱۳ شهریور ۹۹، ۱۸:۲۶ جواب داده:
جان جان😍😍😍🤝

مرسیییی

چ عکس اوجمل انگیزی گزاشتی واس پستت😯😯😯

Jesse Blueman در ۱۳ شهریور ۹۹، ۲۱:۱۲ جواب داده:
مرسی چشات اوجمل(!) میبینهD:

دفترچه مشکی📓+خودکار نقره ای🖊+برچسب صورتی🔴⚪(صورتی نداشت...رنگای سازندشو گذاشتم!😅😁)+گوشی بژ📱+فنجون قهوه/نسکافه☕

 

:)

Jesse Blueman در ۱۳ شهریور ۹۹، ۲۱:۱۲ جواب داده:
خوشم اومد خوشم اومد مرررسیییییی^_^😍😍

واو مبارک باشه🎉

همگناه_خودکشی

Jesse Blueman در ۱۳ شهریور ۹۹، ۲۱:۱۵ جواب داده:
مرسی مرسی

(:

مبارک باشه.

با یاداداشت یاد وب شما می افتم.

Jesse Blueman در ۱۳ شهریور ۹۹، ۲۲:۴۲ جواب داده:
مرسی
مرسی!

به سلامتی:)) تبریک 

 پسری که موهاش مثل اون استیکر یا عکسی که میذارین هست !

Jesse Blueman در ۱۴ شهریور ۹۹، ۱۳:۳۵ جواب داده:
مرسی مرسی
اون استیکره مثلا از چهره من ساخته شده ولی جز موهاش چیز دیگه ایش شبیهم نیست:دی ولی باحاله

هایده !😀

 

تو تنها بیانی ای هستی که می خونمش.چون مرام و شخصیت بلاگفایی داری. خیلی جایی کامنت نمیذارم.اما بدون همیشه می خونمت.

ایشالا این 500 تا بشن 5000 تا برادر❤

Jesse Blueman در ۱۴ شهریور ۹۹، ۱۶:۳۰ جواب داده:
وااای وااای ببین کی اینجاست😍😍^__^

خیلی خوشحال شدم کامنتت رو دیدم و خیلی خوشحال‌تر از ازین که گفتی میخونیم. 

مرسی مرسی((:

😁

 

حالا این شهاب هم تنها وبلاگیه که من غیر از دوستایی که دانی و دانم، می خونمش، البته با عنوان یه پرنده براش نظر می ذارم.

تو رو هم دیدم اون ورا.😂

Jesse Blueman در ۱۴ شهریور ۹۹، ۲۰:۰۳ جواب داده:
شهاب و وبش خیلی خوبن واقعا((:

آقا شهاب بیا که یکی از مخاطبان ناشناست رو شناسایی کردمD:

خب...

بابک جهانبخش :)

Jesse Blueman در ۱۵ شهریور ۹۹، ۱۳:۲۹ جواب داده:
این مرد دوست داشتنی!

شاید باور نشه ولی سفینه فضایی -___- :))

Jesse Blueman در ۱۵ شهریور ۹۹، ۲۰:۵۹ جواب داده:
وات!؟:|
دلیلش رو میگی؟!:دی
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

خب خب خب. 

اول از همه که قطعا ******!

دیگههه...

سمنو!

هیچ!

بابک جهانبخش :))))

بهارنارنج 😐😂

الجزایر 😐 (نمیدونم چرا 😐😂)

روز شمار کنکور :دی

کشف حجاب 😐😂😂

مامان صدیقه 😂

فعلا همینا 😂😂😂

Jesse Blueman در ۱۷ شهریور ۹۹، ۱۷:۱۴ جواب داده:
نکته همشونو گرفتم جز اون الجزایره😂😂😂😑

مرسی ازین همراهی دقیقت😂 بعضیاشونو حتی خودمم یادم نمیومد تا قبل این پیام😂 واقعا خیلی خوب بود

حالا یه اسکلی هم میاد مینویسه چرا فکر کردی باید یاد تو بیوفتیم
چشای کورتو باز کن و ببین چه رفقای ماهی دارم(((:

عا "رمز" و "چاووشی" یادم رفت. 😁😂

Jesse Blueman در ۱۷ شهریور ۹۹، ۱۷:۱۷ جواب داده:
آه رمز! رمز!(((((:

عم من یادم رفت بگم اینو

وقتی بحث شیرینی و عیدی دادن هم میشه یادت میوفتم😂😂

Jesse Blueman در ۱۸ شهریور ۹۹، ۰۰:۳۶ جواب داده:
داستان داشتیم با این دو تا موضوعاااااا😂🤦‍♂️

اوایل فکر میکردم عکس پروفایلت پسری هست داخل سفینه که رو‌به‌روش هم دکمه های مختلف و زیاد قرار داره، بعدا متوجه اصل قضیه شدم😅😐

Jesse Blueman در ۱۸ شهریور ۹۹، ۱۲:۴۹ جواب داده:
چقدر عجیب بود این کامنت:دی
چجوری میشه که اونطوری دیده میشه:دی

+عکس پروفایلم رو از اینجا برداشتم(:

من با دیدن گل و زنبور یاد وبلاگت میفتم😁

 

ولی اینکه یاد خودت بیفتم خیلی چیزا هست مخصوصا با دیدن یانگوم حرفای توی سایتت یادم میاد

Jesse Blueman در ۱۹ شهریور ۹۹، ۱۱:۲۴ جواب داده:
یانگوم((((: الان متوجه شدم منظورت از یانگوم چیه((((:
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

اینو فکر کنم قبلا یک بار دیگه هم بهتون گفتم😌

تو این ۵ سالی که بلاگر بودم، هیچوقت دل خوشی از پسرای بلاگفا نداشتم! کسایی که علاوه بر مزاحمت های همیشگیشون، با آبجی آبجی های الکی ای که میکردن، گند زدن به خیلی از احساسات قشنگم...💔

ولی هربار که اومدم بالای وبم بنویسم ورود آقایان ممنوع، یاد شما افتادم و این کارو نکردم! چون از همون اوایل، فقط در چارچوب مطالبمون و خبر گرفتن های معمول صحبت کردیم که این واقعا خوبه :) چون منم دوست دارم اندیشه های انسان های متفاوت رو بدونم و باهاشون صحبت کنم ولی این نیاز به یه سری حد و مرز داره که شما تو این ۵ سال رعایتشون کردین و من ازتون متشکرم :) من شمارو به عنوان یکی از معدود پسرای خوش برخورد و حد و مرز شناس وبلاگم میشناسم که نگذاشت ذهنیتم راجع همه پسرای وب خیلی خیلی منفی باشه :) و اینکه اولین وبتون یه وب گروهی راجع ****** ****** *** هم تو ذهن من شدیدا حک شده راجعتون:)

Jesse Blueman در ۲۰ شهریور ۹۹، ۲۰:۱۸ جواب داده:

خب اول از همه باید تشکر کنم ازتون بابت لطفی که به من دارید.


ولی همیشه گفتم و باز هم میگم که صرفا نوشتن جمله ورود آقایان ممنوع تو پست ثابت به تنهایی کار درستی نیست و شدیدا با این کار مخالفم! اگر نمیخواید یه قشر خاصی شما رو نخونه یا باید رمزدار بنویسید و یا هم اینکه فضایی رو برای نوشتن انتخاب کنید که کنترل کاملی به کسایی که نوشته هاتون رو میخونند داشته باشید!

نوشتن این جمله و انجام ندادن بقیه چیزایی که گفتم دقیقا مثل قفل کردن در به شکل زیره! :

ff

.

صرفا گول زدن خودمون!

خودمم نکته الجزایرو نمیدونم 😂😂 فقط یادمه چند وقت پیش به این کلمه برخوردم و ناخودآگاه یاد تو و وبت افتادم 😂😂😂😂

+

چاکریم 😎😂😂

Jesse Blueman در ۲۲ شهریور ۹۹، ۱۰:۴۱ جواب داده:
ای بابا ملت با چه چیزایی که یاد آدم  نمی افتند😎😂😂

+

مخلصیمم(((:

خدایا😁😁😁

توضیح با رسم شکل =)

بله درست میگین :)

Jesse Blueman در ۲۵ شهریور ۹۹، ۱۶:۲۴ جواب داده:
.

اسم بریکینگ بد میاد یاد شما میفتم D:

Jesse Blueman در ۱۸ آذر ۹۹، ۱۷:۳۹ جواب داده:
خداروشکر D:

امروز همش آنلاینید ، نه ؟ 0__0

Jesse Blueman در ۱۸ آذر ۹۹، ۲۳:۳۹ جواب داده:
نهD:
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
میل رفتن مکن ای دوست

دمی با ما باش. . .



+ آدرس وبلاگ برای ممنوع البیانی ها:

http://yyp.blogfa.com
آرشیو مطالب
قالب: عــرفـان🖤💔 | ویرایش شده توسط: خودم بلاگ بیان