یادداشت های یک پسر

 


کودکی به قهقرا رفته!

آقا ما تو دبستان یه معلم داشتیم میگفت من هر کی دوست داشته باشم،میزنم!😎

حالا کی میخواد من دوستش داشته باشم؟!😈

ما هم صف میکشیدیم تا این بزرگوار مارو با خط کش چوبی بزنه😅

(میییییززززدداااا😱)

حالا فهمیدید چه کودکی تباهی داشتیم یا بازم توضیح بدم؟!😂😑

خخخخخخ تو نسل سوخته ای
Jesse Blueman در ۲۷ مرداد ۹۷، ۱۳:۳۰ جواب داده:
با من از نسل سوخته بودنتون دیگه حرف نزنید!!
یه جوریه که اگه چراغا رو خاموش هم نکنی دلمون پیشته! :دی
Jesse Blueman در ۲۷ مرداد ۹۷، ۱۳:۳۰ جواب داده:
من متوجه این کامنت نشدم!!

بعدا نوشت:حالا شدم😂
خدایا :))
Jesse Blueman در ۲۷ مرداد ۹۷، ۱۳:۳۵ جواب داده:
پ.ن این پست اینکه:ایشون سوم و چهارم و پنجم دبستان معلم ما بودن!راهنمایی رفتیم مدرسه دیگه ایشونم اومدن اونجا معاون شدن!یعنی همراه ما میومدن😂😂
هنوزم میبینمشون گاهی((:

سلام.
قشنگ فهمیدیم.
لازم به توضیح بیشتر نیست.
العاقل یکفی بالاشاره.
😂😂😂😂
Jesse Blueman در ۲۷ مرداد ۹۷، ۱۳:۳۵ جواب داده:
سلام
خداروشکر😂😂😂😂
چند تا میزد ؟😁😁
Jesse Blueman در ۲۷ مرداد ۹۷، ۱۳:۳۷ جواب داده:
خیییلییی😭
ولی طوری که نوبت به همه و اونایی که بعد کتک خوردن دوباره میرفتن ته صف برسه!😂
لوکِ خوش‌شانس که می‌گن شمایید؟! :))
Jesse Blueman در ۲۷ مرداد ۹۷، ۱۳:۴۱ جواب داده:
دقیقا ماییم!
ولی در کل خیلی آدم خوبی بودن و منده خیلی میدوستمشون!
ایراد از ما بود که دوست داشتیم دوستمون داشته باشن😂😂😂
😂😂
Jesse Blueman در ۲۷ مرداد ۹۷، ۱۳:۴۴ جواب داده:
😁😁😁
من برم تو افق محو شم ای کودکی تو داشتی اخه 
Jesse Blueman در ۲۷ مرداد ۹۷، ۱۳:۴۴ جواب داده:
واستا منم بیام با هم محو شیم
سلام
شاید روش دیگه ای برای نشون دادن محبتش بلد نبوده یا فکر می کرده این طوری داره بهتون خوبی می کنه!
Jesse Blueman در ۲۷ مرداد ۹۷، ۱۳:۵۴ جواب داده:
سلام
محبتش رو خیلی مواقع دیگه به من یکی که خیلی نشون داد!
این کارش هم یجوری شوخی طور بود ولی ما داوطلبانه خودمون رو به فنا میدادیم:دی
بیا بام بشیم
Jesse Blueman در ۲۷ مرداد ۹۷، ۱۴:۰۳ جواب داده:
آمدم:دی
:))))
Jesse Blueman در ۲۷ مرداد ۹۷، ۱۴:۰۵ جواب داده:
(:::::::::    (!)
بریم 

اقا ما رفتیم خدافظ 

خخخخخخخخخ


خوشم میاد توم مثل خودم متوهمی 
Jesse Blueman در ۲۷ مرداد ۹۷، ۱۴:۰۷ جواب داده:
جماعت بیانی خدافظ🤠

متوهم نیستیم تخیلمون بالاس😂
خخخخخخخخخخ احسنت
Jesse Blueman در ۲۷ مرداد ۹۷، ۱۵:۵۶ جواب داده:
😘😘😘😂😂
شنبه ۲۷ مرداد ۹۷ , ۱۴:۱۹ عاشقِ کامپیوتر
:/
Jesse Blueman در ۲۷ مرداد ۹۷، ۱۵:۵۶ جواب داده:
:دی
الهییی 😕😴

Jesse Blueman در ۲۷ مرداد ۹۷، ۱۵:۵۶ جواب داده:
:دی
یاد شعر : چوب معلم گل هست هر کی نخورد خل هست افتادم :)
Jesse Blueman در ۲۷ مرداد ۹۷، ۱۵:۵۶ جواب داده:
دقیقا با همین جمله اغفالمون میکرد😂
وجداناااا؟ 
جدى نمیگى دیگه ؟ اخه مگه میشه :/
معلمتون چى بوده ها
Jesse Blueman در ۲۷ مرداد ۹۷، ۱۵:۵۶ جواب داده:
کاملا جدی میگم
یک معلم گل☺:دی

بیا. 😁

آی ام یکی از اونا، منم کسی رو که دوست داشته باشم رو اذیت می کنم. 😁😁😁😁

آقا کتک زدن کیف می ده هااااا.

😁

Jesse Blueman در ۲۷ مرداد ۹۷، ۱۵:۵۹ جواب داده:
دایی من هم همینطوریه هروقت برم پیشش کبود برمیگردم😂
ابلهی ما اون موقع بود که داوطلبانه میرفتیم کتکمون بزنه تا معلم دوستمون داشته باشه😂
جل الخالق!! O_O
Jesse Blueman در ۲۷ مرداد ۹۷، ۱۶:۲۰ جواب داده:

😊😁
به قول یه بنده خدایی عقل داشتین شما؟! D:
Jesse Blueman در ۲۷ مرداد ۹۷، ۱۶:۲۰ جواب داده:
نه والا!
معام های ما همشون مهربون بودن
یکی هم بخاطر پر چنگی های من به ستوه امده بود :)))

Jesse Blueman در ۲۷ مرداد ۹۷، ۱۹:۰۹ جواب داده:
این بزرگوار هم خیلی مهربون بودند((:من از ساده لوحی خودمون گفتم وگرنه خود به خود که کسی رو نمیزدن!
من در کل آدم کم حرفیم ولی تو کلاس پر حرف!

یکی از تردستیام تو بچگی این بود که

.

.

جعبه شیرینی تو یخچالو بدون اینکه بند روش باز بشه خالی میکردم!
هیشکی هم نمی فهمید
+اینم یه نمونه دیگش البته محیطش خونه بود!
Jesse Blueman در ۲۷ مرداد ۹۷، ۱۹:۰۹ جواب داده:
اصلا هم کسی متوجه نمیشده!اصلاااااا😀😂
:/
مزه ی عشق رو شما چشیدین بقیه اداتون رو در میارنD:
Jesse Blueman در ۲۷ مرداد ۹۷، ۲۰:۴۷ جواب داده:
شددددیییید چشیدیما!
بچگی یادت بخیر :| :)
Jesse Blueman در ۲۷ مرداد ۹۷، ۲۱:۲۰ جواب داده:
(((((((:
منظورش این بوده که چوب معلم گُله هر کی نخوره خُله 😂😂
Jesse Blueman در ۲۸ مرداد ۹۷، ۲۲:۰۱ جواب داده:
😂😂😂😂
يكشنبه ۲۸ مرداد ۹۷ , ۱۵:۱۶ سید علیرضا امامی
یعنی فقط من نیستم که احساس میکنم کودکیم تباه شده (اشک شوووق)
Jesse Blueman در ۲۸ مرداد ۹۷، ۲۲:۰۱ جواب داده:
نه منم هستم[متقابلا اشک شوووق!!]
معلم های ما چون می دونستند همه دوستشون دارند همه ی کلاسو با هم چوب می زدند خخخخخ
Jesse Blueman در ۲۸ مرداد ۹۷، ۲۲:۰۱ جواب داده:
البته معلمتون همه تونو دوست داشته:دی
والا مارو کلن.میزدن دوست داشتن نداشتن
یک وضعی 
Jesse Blueman در ۲۹ مرداد ۹۷، ۱۹:۱۳ جواب داده:
قطعا دوستتون داشتن😀
یکی نبود بهش بگه آغا ما نخوایم تو ما رو دوست داشته باشی باید کیو ببینیم؟
Jesse Blueman در ۲۹ مرداد ۹۷، ۲۱:۴۴ جواب داده:
نبود دیگه!کسی نبود!همه مشتاق دوست داشته شدن!
:| حرفی ندارم :|
:|
Jesse Blueman در ۲۹ مرداد ۹۷، ۲۲:۳۸ جواب داده:

😀
منظور حرفم این نبود که ایشون نامهربانن
ما هم معلم اینجوری داشتیم
Jesse Blueman در ۳۰ مرداد ۹۷، ۱۰:۳۶ جواب داده:
آها بعله((:
از اون معلمای شیطون بوده ^_^
Jesse Blueman در ۳ شهریور ۹۷، ۱۳:۵۷ جواب داده:
(((:
این شکلکه خطاب به من که نیست که؟!😅😅

Jesse Blueman در ۳ شهریور ۹۷، ۱۳:۵۷ جواب داده:
اوه اوه این قرار بود شکلک نیشخند بشه چرا این اومده؟:|
سه شنبه ۳۰ مرداد ۹۷ , ۱۵:۵۵ پســـــــــــــر روزگــــــــــار
احساس همدردی منو پذیرا باش :)
Jesse Blueman در ۳ شهریور ۹۷، ۱۳:۵۷ جواب داده:
خیلی ممنون ایشالا تو شادیاتون جبران کنم(((:
خواستی بری منم ببر دادا ما که هنوز به سوختنش نرسیدیم تازه کلاس ۸ ولی با این اوضاع قطعا میرسیم به نسل سوخته 
Jesse Blueman در ۳ شهریور ۹۷، ۱۳:۵۶ جواب داده:
جزغاله نشید صلوات:دی
عه، پس اینجایی

بیان هم خوب چیزیه ها
Jesse Blueman در ۳ شهریور ۹۷، ۱۳:۵۵ جواب داده:
آره:D

بعله خوب چیزیه!!qwertyuio

سلام اگر خواستید cafeh.blog.ir رو دنبال کنید.
دلم سوخت واستون :D
خوبه بزرگ شدین زود
Jesse Blueman در ۴ شهریور ۹۷، ۰۸:۵۰ جواب داده:
از شانس منه که استادای دانشگام عاشقمون میشن میخوان بزنتمون:دی
سادیسم داشته بنده خدا:|||
Jesse Blueman در ۷ شهریور ۹۷، ۱۳:۵۲ جواب داده:
D:
خیلی فکر کردم ولی دلیل کارتون رو هنوز نفهمیدم 😂
Jesse Blueman در ۹ شهریور ۹۷، ۰۹:۰۷ جواب داده:
میل به دوست داشته شدن!
چه کودکی خاطره انگیزی
😅😅😅😅
Jesse Blueman در ۱۵ شهریور ۹۷، ۰۹:۲۵ جواب داده:
😂😁
چی شده؟! ما خیلی معلممون رو اذیت می کردم عصبانی مشد می گفت "کاری نکنید بگم بی ادبا ساکت شن!" کاری کردیم از مدرسه اخراج شد بنده خدا. شما کتک می خوردین؟!!!
Jesse Blueman در ۳۰ شهریور ۹۷، ۱۷:۵۶ جواب داده:
😂🤣عجب
شما یه جای دیگه هم مینویسید یا با اونی که یه جای دیگه خوندم همکلاسی بودید؟ :)
Jesse Blueman در ۱۸ مهر ۹۷، ۲۱:۱۸ جواب داده:
شایدم همین رو دوبار خوندید!
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
Jesse Blueman در ۱۰ آبان ۹۷، ۱۰:۴۷ جواب داده:
😁
خوبه که میزد ..
جدیدا بهشون تجاوز میکنن.!!
حقیقت تلخ :((
Jesse Blueman در ۲۶ آبان ۹۷، ۱۸:۰۴ جواب داده:
خداروشکر ازین بلاها دیگه سرمون نیاوردن:دی
خدایی صف میکشیدید ؟ :/
Jesse Blueman در ۱۷ مهر ۹۹، ۱۷:۳۵ جواب داده:
قشنگ داری شخم میزنی وب رو ها خوشم اومد(((:

کوفت :/ خوب شد برا دوتا از پستات نظر گذاشتم =| بی جنبه 😂😐

قبلا شخم زدم ، منتهی الان که وب دارم نظر میزارم ... !

Jesse Blueman در ۱۷ مهر ۹۹، ۱۹:۱۱ جواب داده:
خوشحال شدم خب:/
عع چه خوبببب^__^

خب خدا رو شکر =)

Jesse Blueman در ۱۷ مهر ۹۹، ۲۱:۳۸ جواب داده:
^__^

اصلا با وجود ۵۴۲ تا دنبال کننده برا چی خوشحال شدی ؟! 😐😂

Jesse Blueman در ۱۷ مهر ۹۹، ۲۱:۳۸ جواب داده:
نصفشون حتی پستای جدید رو هم نمیخونن بابا(((:
چه برسه شخم بزنن(((:
پس به چه دردی می خورن :/
خب دیگه باید به وجود من افتخار کنی 😐😂 !
Jesse Blueman در ۱۷ مهر ۹۹، ۲۳:۲۵ جواب داده:
بعله

.

لپمو نکشییییید ! :/

این کروناییه برا من بد نشد ! از دست دیگران که یکسره دستشون تو چال لپم بود راحت شدم @-@ 

Jesse Blueman در ۲۲ مهر ۹۹، ۱۷:۱۳ جواب داده:
.

یا خدا :/ چقد زشته @-@

Jesse Blueman در ۲۲ مهر ۹۹، ۲۲:۵۵ جواب داده:
. تو قشنگی! (از طرف استیکره)

انگار واقعا داره همینو میگه ://

دیگه کامنت نمیدم تا روی گل شما رو نبینم !

Jesse Blueman در ۲۳ مهر ۹۹، ۱۱:۳۹ جواب داده:
ای بابا:/
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
میل رفتن مکن ای دوست

دمی با ما باش. . .



+ آدرس وبلاگ برای ممنوع البیانی ها:

http://yyp.blogfa.com
آرشیو مطالب
قالب: عــرفـان🖤💔 | ویرایش شده توسط: خودم بلاگ بیان