یادداشت های یک پسر

 


یادداشت شماره صد و یازده

امروز تولدم بود و در طی این سال هایی که گذشت اولین بار بود تولدم به جای عزای عمومی مصادف شده بود با یک عید(لعنت به آدم جوگیر!عزای عمومی سه روز،یه هفته،یه ماه نه این که تا ابد!)ولی من مجبور بودم امروز رو به مطالعه منفور ترین درس علوم انسانی یعنی فلسفه بپردازم😑با این حال بعد مدت ها یه فیلم دیدم؛پرستیژ،یه شاهکار دیگه از کریستوفر نولان.


پ.ن: ممنون از دوستانی که به یادم بودند. امیدوارم واقعا یک سال بزرگ تر شده باشم(:

سلام :)
تولدت مبارک
عمر شما دراز و پربرکت باشه ان شاءالله
Jesse Blueman در ۱۵ خرداد ۹۸، ۲۳:۳۷ جواب داده:
سلام
ممنون و همچنین((:
سن فقط نشون میده چند بار دور خورشید چرخیدی
فکرت رو بیشتر از سنت بزرگ کن :)))
Jesse Blueman در ۱۵ خرداد ۹۸، ۲۳:۳۷ جواب داده:
منم منظورم همین نوع بزرگتر شدن بود(:
تولدت مبارک!
چه هدیه‌ی خوبی به خودت دادی، پرستیژ رو میگم :)
Jesse Blueman در ۱۸ خرداد ۹۸، ۰۹:۲۸ جواب داده:
مرسی مرسی^__^
آره خیلی خوب بود((:
تولدتون مبارک
تولدتون با چه روز خوبی همراه شده:)
روزهای خوبی از خدا هدیه بگیرید
Jesse Blueman در ۱۸ خرداد ۹۸، ۰۹:۳۴ جواب داده:
ممنونم(:🌹
آره((: ایشالا 
همچنین برای شما
به‌به مبارکه :)
Jesse Blueman در ۱۸ خرداد ۹۸، ۰۹:۳۵ جواب داده:
مچکرم((:
عه؟؟😍😍
مبارک باشه🎊🎉🎁هم تولدت هم عید :)
Jesse Blueman در ۱۸ خرداد ۹۸، ۰۹:۳۹ جواب داده:
مرررسی😍
عید شما هم پساپس مبارک
تولدت مباااااارک :) 
Jesse Blueman در ۱۸ خرداد ۹۸، ۰۹:۳۹ جواب داده:
🌹😍
ووااااییی پرستیژ اولین فیلمی بود که دیدم
همون موقع بود که جوزده شدم و شیفته کریستین بل گشتم
البته بگم که غیرقابل پیش بینی ترین فیلمیم بود ک تالا دیدم
راستی تولدت مبارک صدساله بشی

Jesse Blueman در ۱۸ خرداد ۹۸، ۰۹:۴۰ جواب داده:
D:
ممنونم ممنونم😍
مبارک پس ان شاءالله 120 سال عمر کنید:)
شد دوتا شیرینی منتظرم
Jesse Blueman در ۱۸ خرداد ۹۸، ۰۹:۴۵ جواب داده:
مرسی
D:
تولدت خیلى خیلى مبارک باشه و ورودت رو به سن خفن هیجده سالگى به طور وحشتناکى تبریک میگم امیدوارم واقعا برات فوق العاده باشه این سن :))))
Jesse Blueman در ۱۸ خرداد ۹۸، ۰۹:۴۶ جواب داده:
خیلی ممنون((:🌹😍
مبارک باشه عزیز؛)

Jesse Blueman در ۱۸ خرداد ۹۸، ۰۹:۴۶ جواب داده:
مرسی  عزیز😘😍
18ساله شدنتون مبارک🌸
Jesse Blueman در ۱۸ خرداد ۹۸، ۰۹:۴۷ جواب داده:
سپاس سپاس(:😍
تولدت مبارک🎂🎂🎂
Jesse Blueman در ۱۸ خرداد ۹۸، ۰۹:۴۷ جواب داده:
مرسی عرفان عزیز🌹😘
یکی  از خوبی های تولد تو تعطیلات عید یا تابستون اینه ‌که روز تولدت نمیخواد بشینی درس بخونی D:
+تولدتون مباارک :)
Jesse Blueman در ۱۸ خرداد ۹۸، ۰۹:۴۸ جواب داده:
خیلی خوبه:|
مچکررر🌹
مبارک باشه!
میخوام پرستیژ رو دوباره ببینم خیلی وفته ندیدمش
Jesse Blueman در ۱۸ خرداد ۹۸، ۰۹:۴۸ جواب داده:
ممنون
ازون فیلمییه که هر بارر ببینی یه چیز جدید ازش میفهمی!
+عکس پروفایلوD:
ای بابا کاش یه روز اینور بود یا اونور:)
نچ نچ
چرا؟؟ فلسفه که خوبه البته اگه مجبور به حفظ کلمه به کلمه نباشی:/
بعد کنکور میبینم ایشالا:))

Jesse Blueman در ۱۸ خرداد ۹۸، ۰۹:۵۰ جواب داده:
خیلی خوبه:/
به مصنوع ترین شکل ممکن نوشته شده
ولی خداروشکر امتحانش رو آسون داده بودن نصفش همون سوالای نوبت دی بود
تولدت مبارک، امیدوارم به همه آرزوهات برسی... منم فیلم پرستیژ رو خیلی دوست داشتم
Jesse Blueman در ۱۸ خرداد ۹۸، ۰۹:۵۰ جواب داده:
سپاس گزارم(: عالیه😍
تولدت مبارک^_^
امیدوارم همیشه تنت سالم و دلت شاد باشه
Jesse Blueman در ۱۸ خرداد ۹۸، ۰۹:۵۰ جواب داده:
ممنون همچنین🌹😍
سلام. تولدت مبارک
دیگه داری پیر میشی پسر sdfghjkl
Jesse Blueman در ۱۸ خرداد ۹۸، ۰۹:۵۲ جواب داده:
سلام مرررسی😘
آره دیگهD:
تبریک :)
Jesse Blueman در ۱۸ خرداد ۹۸، ۰۹:۵۲ جواب داده:
مچکر🌹😍
مبارکهـ تولدت :)) 120سالگیتُ جشن بگیری و حالِ دلت خــووب💙💜

+فلسفه رو هم خوب بدی من ک ریدم:|
Jesse Blueman در ۱۸ خرداد ۹۸، ۰۹:۵۳ جواب داده:
مرسی مرسی😍😍
+ای بابا:| ایشالا بقیه رو عالی بدی(:
تولدت مبارک. کیک نمیدی؟
Jesse Blueman در ۱۸ خرداد ۹۸، ۰۹:۵۳ جواب داده:
مچکرم🌹😍
نـهD:
مبارکه مبارک 😍😍😍
Jesse Blueman در ۱۸ خرداد ۹۸، ۰۹:۵۳ جواب داده:
مچکرم مچکرم😍

😂 منم موافقم، منفوره بی تلبیت. 😂

راستی ما تو دانشگاه هم دو تا فلسفه داشتیم، 😁. گفتم در جریان باشی، ممکنه واسه تو هم باشه، خخ.

Jesse Blueman در ۱۸ خرداد ۹۸، ۰۹:۵۴ جواب داده:
هی ضد حال بزن 😂 موقع انتخاب رشته باید تحقیق کنم فلسفه نداشته باشه:|
تولدت مبارک 
به خواسته های دلت برسی امسال
Jesse Blueman در ۱۸ خرداد ۹۸، ۰۹:۵۴ جواب داده:
ممنووووووون😍
فلسفه :| لعنتی فلسفه :|
Jesse Blueman در ۱۸ خرداد ۹۸، ۰۹:۵۵ جواب داده:
لعنت:|
تولدت مبارک...
من تولدم ماه رمضان بود که چند روز قبلش خاله ام فوت کرد...
البته چند سالی هست اصلا تولد گرفته نمیشه برام...

Jesse Blueman در ۱۸ خرداد ۹۸، ۰۹:۵۵ جواب داده:
ممنون((:
متاسفم رو حشون شاد
سلام 
تولدتون مبارک
من یادم بود ولی ۱۵ خرداد بیان نبودم 
باز هم تبریک :)
Jesse Blueman در ۱۸ خرداد ۹۸، ۰۹:۵۵ جواب داده:
سلام
ممنون به یادم بودید😍
یک سال بزرگتر یاپیر تر
Jesse Blueman در ۱۸ خرداد ۹۸، ۱۲:۴۰ جواب داده:
هیچکدوم(:
منظورم بزرگ شدن از لحاظ فکری و شخصیتی بود(:
من مامانمو میخوام خخخ
Jesse Blueman در ۱۸ خرداد ۹۸، ۱۲:۴۰ جواب داده:
جااااان؟!
به به سلام پشت کنکوری
تولدتم مبارک!!
خسته هم نباشی ؛) حس میکنم داداش کوچیکمی.گوگولیییییی :))))
Jesse Blueman در ۱۸ خرداد ۹۸، ۱۲:۴۱ جواب داده:
آغا بخدا من من پشت کنکوری نیستم:|
ممنونم((:

:|
:| خودمم نفهمیدم چی گفتم
Jesse Blueman در ۱۸ خرداد ۹۸، ۱۳:۴۴ جواب داده:
شفایا خدا:|
برعکس گفتی خخخ
نمیده که
Jesse Blueman در ۱۸ خرداد ۹۸، ۱۴:۱۶ جواب داده:
از قصد اینطور گفتمD:
از قصد گفتنات عشقه دادا :) خخخ
Jesse Blueman در ۱۸ خرداد ۹۸، ۱۷:۲۲ جواب داده:
عشق خودتی و بس:دی
چاکریم D:
Jesse Blueman در ۱۸ خرداد ۹۸، ۱۷:۳۴ جواب داده:
مخلص:)
تولدتون مبارک با کلی تاخیر
عجیبه ولی یادمه همون روز این پست رو خوندم نمی دونم چرا تبریک نگفتم
ببخشید.
Jesse Blueman در ۱۹ خرداد ۹۸، ۲۱:۲۹ جواب داده:
مرسی اشکال نداره بابا((:
منم پستاتون رو داغِ داغ دنبال میکنم اما حرفی برا گفتن ندارم((:
من یه تبریک دیگه باز اینجا بزارم
واسه سال بعد داشته باشی D:
مبارکاااااااااااا
Jesse Blueman در ۲۰ خرداد ۹۸، ۱۵:۰۸ جواب داده:
هاع؟! تولد سال بعدم رو تبریک گفتی؟!:دی
اینجا همه چی میمونه فرق نداره تو کدوم پست باشه عمومی باشه یا خصوصی و ...(((:
مبارک باشه :)) با تاخیر البته :/ که البته اصل نیته :دی
انشالله امسال همراه بشه با کلی خبرا و اتفاقای خوب
Jesse Blueman در ۲۱ خرداد ۹۸، ۰۹:۵۱ جواب داده:
تچکر تچکر((:
خیلی دیر شده، ولی مبارک باشه؛)
امیدوارم امسال همه امتحانا و کنکور و مشکلاتتو سرویس کنی و به هرچی میخوای برسی:)
Jesse Blueman در ۲۳ خرداد ۹۸، ۲۱:۳۲ جواب داده:
مرسی مرسی سلامت باشی((((: همچنین❤️  
وااااایییییییی😰😰😰
اولین باره ب همچین چیزی برخوردم!!چقدر جالب تولدمون تو ی روزِ!!🤗🤗
ولی من عاشق روز تولدم هستم گفته باشما😃روز ب این قشنگی 😍😍
میدونی چرا تولدمون امسال عیدفطر بود؟!چون پارسال افتاد شب قدر و من رفتم دم در خونه خدا گلگی😢بعد ندا اومد هیـــس سال بعد جبران میشه غم نخور😂
ب هر حال پساپس تولدت مبارک🌹 تو ذهنم حک شد هر سال یادم میمونه بهت تبریک ویجه ویجه بگم هم ماهی و هم روزی😉😁😂
آهان ی سوال!من هر جا اسم خیابون یا ایستگاه و میدون ۱۵ خرداد میبینم حس مالکیت بهش پیدا میکنم شمام اینطوری هستید یا نه؟!😅
Jesse Blueman در ۲۹ خرداد ۹۸، ۱۰:۲۱ جواب داده:
O_o
چه باحال 
دمت گرم بابا((:
مچکرم تولد شما هم مبارکه
تاثیرش تو زندگی من این بود فقط که تو امتحانای تاریخ، قیام 15 خرداد رو هیچوقت غلط ننوشتمD:
+ متولد کدوم سالی؟
منم 71 هستم😃
ب من که هر سال خوش میگذره چون تعطیلات میفته و با خانواده های عمو و دایی و عمه میریم صفاسیتی 😄همیشه هم تو یاد همه میمونه و بهم تبریک میگن😁 تولد روز خاص اینه دیگه 😎
قدر بدون😜😂
Jesse Blueman در ۲۹ خرداد ۹۸، ۱۱:۲۹ جواب داده:
گفتم الان سال هم یکی می شه:دی
منم که هرسال درگیر امتحان بودم:|
نه دیگه ازت بزرگترم😃
ولی بخاطر تولدمون ارادت ویژه دارم بهت😉😁
Jesse Blueman در ۲۹ خرداد ۹۸، ۱۳:۴۰ جواب داده:
مخلصیمD:
تولدت خیلی با تاخیر مبارک
Jesse Blueman در ۴ تیر ۹۸، ۱۲:۲۸ جواب داده:
خیلی ممنون مچکرم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
میل رفتن مکن ای دوست

دمی با ما باش. . .



+ آدرس وبلاگ برای ممنوع البیانی ها:

http://yyp.blogfa.com
آرشیو مطالب
قالب: عــرفـان🖤💔 | ویرایش شده توسط: خودم بلاگ بیان