یادداشت های یک پسر

 


آخرین سال دانشگاه من!

چهار سال از پستِ آخرین سال مدرسه من گذشته:) یکی از پر بازدید ترین پست های وبلاگ منه همچنان. من به طور رسمی وارد سال آخر دانشگاهم شدم. دانشگاهی که به قول پدرم یه بار به عنوان آشخور واردش شدم و یه بار دیگه به عنوان ارشد و ریش سفید=)) توی روزایی که معلوم نیست قراره چی بشه و غم و خشم سراسر وجود همه مون رو گرفته. 

از خودم بخوام بگم؛ هیچ خبری از اون ذوق و اشتیاق و انرژی ای که توی اون پست چهار سال پیشم داشتم در من نیست. بیشتر از هر زمان دیگه ای از رشته و دانشگاهی که رفتم متنفر و پشیمونم. از یه طرف دیگه نمیخوام این یه سال تموم شه. چون اول از همه من واقعا آماده معلم شدن نیستم. بعدش هم به خاطر کرونا نتونستم زیاد زندگی دانشجویی و خوابگاهی رو تجربه کنم، دور از خونه باشم، موقتا هم که شده مستقل باشم، از این فرصت 4 ساله استفاده کنم و خوش بگذرونم و... کاش این دو ترم آخر کش بیاد و هیچوقت تموم نشه:)

چهارشنبه ۱۳ مهر ۰۱ , ۱۵:۰۹ °○ ‌‌‌‌‌‌‌‌نرگس
از اون پستت تا حالا چقد زود گذشت.
دعا کنم دوتا ترم سرشار از نمره‌های پایین و افتادنای پی‌درپی و مشروطیای زیاد داشته باشی تا تحصیلت طول بکشه؟ :دی
Jesse Blueman در ۱۳ مهر ۰۱، ۱۵:۱۹ جواب داده:
واقعا خیلی زود گذشته(: آدم باورش نمیشه ۴ سال گذشته باشه.
نهههه اینجوری هم دردسر داره خیلی(:

چون اول از همه من واقعا آماده معلم شدن نیستم، جانا سخن از زبان ما میگویی! از یه طرف ترس بخاطر این که نمیخوایم تموم شه. 

از یه طرف وضعیت داغون دانشگاه از اساتید تا خوابگاه که میگیم این دو ترمم تموم شه شرش کم! 

 

 

Jesse Blueman در ۳۰ آذر ۰۱، ۲۱:۰۶ جواب داده:
دقبقا دقیقا

یادت باشه خیلی وقت پیش بهت گفته بودم این دانشگاه مسیر ورود به بی انگیزگی و نرسیدن به هدفه ...

Jesse Blueman در ۳۰ آذر ۰۱، ۲۱:۰۵ جواب داده:
واقعا بهترین جمله برا توصیفشه(:

چقدر زود گذشت:)))

انگار همین چند روز پیش بود داشتی از مصاحبه و قبولیت میگفتی:)

ولی به اخر این دو ترم فکر نکن.. من با اینکه هشت ترم دارم باز بهش فکر نمیکنم چون واقعا دلم نمیخواد بگذره.. کاش میشد واسه همیشه تو همین حال موند

Jesse Blueman در ۳۰ آذر ۰۱، ۲۱:۰۵ جواب داده:
((((((: مرسی که همچنان هستی و میخونی

منم دلم نمیخواد بگذره...

زمان خیلی زود میگذره

موفق باشی :)

Jesse Blueman در ۳۰ آذر ۰۱، ۲۱:۰۵ جواب داده:
همینطوره(:

مرسییب
تو هم همینطور

شما هم ورودی 98 هستید؟ ما خیلی مظلومیم به خدااا *فین فین* من که رشته ام 7 ترمه هست و این ترمم ترم آخرمه و از ایزد منان میخوام که به اندازه یه سال طول بکشه 

Jesse Blueman در ۳۰ آذر ۰۱، ۲۱:۰۴ جواب داده:
آره):

موفق باشیییی

ای بابا من از اون موقع داشتم برات آرزوی عدم موفقیت می‌کردم که :دی

Jesse Blueman در ۳۰ آذر ۰۱، ۲۱:۰۳ جواب داده:
(((((=

ما ورودیای ۹۸ مظلوم واقع شدیم، هرچی اتفاق بود تو دوران دانشجویی ما افتاد:))

Jesse Blueman در ۳۰ آذر ۰۱، ۲۱:۰۶ جواب داده:
دقیقا(:

4 سال پیش نبودم که بخونم اون پست رو

ولی دعا کن زودتر تموم شه اتفاقا

قرار نیست بلافاصله بری سر کار که

یکم به خودت استراحت بده 

Jesse Blueman در ۳۰ آذر ۰۱، ۲۱:۰۲ جواب داده:
چرا اتفاقا بلافاصله میرم):

معلمی شغل انبیاست موفق باشی

Jesse Blueman در ۳۰ آذر ۰۱، ۲۱:۰۱ جواب داده:
مرسی

سلام ،

من که مطمئنم خیلی هم آقا معلم موفقی خواهی شد بالام جان :))

تبریک می گم رسیدنت به سال آخر و امیدوارم با موفقیت تمومش کنی و بری تو بازار کار که کلی اتفاقات جدید که امیدوارم خوب و خوش باشن در انتظارته ^^

اگر دغدغه این روزها رو داری حتما می تونی نسل آگاهی تربیت کنی آقا معلم یادت نره کم رسالتی رو دوشت نیست مسئولیت و رسالت سنگینیه ولی برو تو دلش ، تو می تونی :))

Jesse Blueman در ۳۰ آذر ۰۱، ۲۰:۵۸ جواب داده:
سلام خواهر جانم(:
مرسی بابت کامنتت که این همه انرژی داشت و ببخشید که اینقدر دیر دارم تاییدش میکنم(:
امیدوارم بازم این ورا سر بزنی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
میل رفتن مکن ای دوست

دمی با ما باش. . .



+ آدرس وبلاگ برای ممنوع البیانی ها:

http://yyp.blogfa.com
آرشیو مطالب
قالب: عــرفـان🖤💔 | ویرایش شده توسط: خودم بلاگ بیان