یادداشت های یک پسر

 


قدرت ماورایی!

‏شما هم وقتی چشماتونو محکم میمالید،

وارد یه کهکشان و دنیای دیگه میشین 

یا فقط من قدرت ماورایی دارم؟!



+چقد این آهنگ قشنگه:






خوش ب حالت 
Jesse Blueman در ۱۸ مهر ۹۷، ۲۰:۰۹ جواب داده:
((:
راستش من همه چی رو تار می بینم
Jesse Blueman در ۱۸ مهر ۹۷، ۲۰:۰۹ جواب داده:
بعدش که آره ولی اون موقعی که چشما بستس رو منظورمه:دی
چهارشنبه ۱۸ مهر ۹۷ , ۱۹:۲۱ ما جــــــــღــــــدہツ
منکه فقط چشمام درد میگیرن خخخخ (وی در حال امتحان کردن میباشد...بلکه به کهکشان و یا جهان دیگری وارد شود خخخ)

سلام:)
چه عجب:)
خوب هستید؟

Jesse Blueman در ۱۸ مهر ۹۷، ۲۰:۰۶ جواب داده:
سلام
ممنونم شما خوبید(:
😁 بله، منم. ولی معمولاً چون مشکل من حادتر از مالیدن چشم است و با این چیزا و قطره و خواب و ماساژ و ... حل نمی شه، زیاد ماورایی به نظر نمی آد. قدر چشات رو بدون فرزندم.
Jesse Blueman در ۱۸ مهر ۹۷، ۲۰:۱۰ جواب داده:
چشم((:
همه اینطورین :|

سلام :)
Jesse Blueman در ۱۸ مهر ۹۷، ۲۰:۱۰ جواب داده:
((:
چهارشنبه ۱۸ مهر ۹۷ , ۲۰:۰۹ ما جــــــــღــــــدہツ
خوب تر از خیلیی روزا...
و بدتر از خیلییی روزای دیگه...
به هر حال شکر :)

Jesse Blueman در ۱۸ مهر ۹۷، ۲۰:۱۴ جواب داده:
حالت خوب تر از خیلییی روزای دیگه(:
سلام جواهر دیدگاه😂
معلومه برا ازمون خیلی خوندی
منم جمعه ازمون دارم ـ
عه من فک میکردم فقط خودم این قدرت عجیب رو دارم😄😄
 ی کهکشان عجیب و قشنگیه 💫💫
Jesse Blueman در ۱۹ مهر ۹۷، ۱۰:۰۵ جواب داده:
در واقع زیاد نتونستم بخونم(:
تا چشم باز میکنی نصف شب است و موقع خواب:دی
 
کدوم آزمون میری؟
اهنگش ک عالیه:))))

محسن عشقه عشق:)))))))))))))))
Jesse Blueman در ۱۹ مهر ۹۷، ۱۰:۰۶ جواب داده:
😍😊
پنجشنبه ۱۹ مهر ۹۷ , ۱۰:۳۹ سید علیرضا امامی
نه بابا بازم شباهتتتتتتتت :))))
اخه چقددددد
Jesse Blueman در ۱۹ مهر ۹۷، ۱۰:۴۶ جواب داده:
😂😂
سلام
ستاره بارونیه برای خودش :)
Jesse Blueman در ۱۹ مهر ۹۷، ۱۶:۲۴ جواب داده:
سلام(:
بعله😘
مداد چی
Jesse Blueman در ۱۹ مهر ۹۷، ۱۶:۲۷ جواب داده:
برنامش چجوریه؟
هر سه پایه رو همزمان پیش میبره یا به ترتیب؟
گزینه دو همزمان با 12 اول دهم رو تموم میکنه بعد یازدهم
چه خوب:)
خوبی پسر خوب؟:)
Jesse Blueman در ۱۹ مهر ۹۷، ۱۹:۱۶ جواب داده:
خوبم بسی ممنونم احوال نویس خان/خانم(:
شوما چیطوری(:
خوش بحالت
Jesse Blueman در ۱۰ آبان ۹۷، ۱۰:۵۲ جواب داده:
(((:
این پستت سوال همیشگی من بوود :)
Jesse Blueman در ۱۰ آبان ۹۷، ۱۰:۵۲ جواب داده:
جوابش رو آقای بیگی دادن!
الحمدالله:)
Jesse Blueman در ۱۰ آبان ۹۷، ۱۰:۵۲ جواب داده:
((:
سلام
دقیقا همین طوره و لذت بخشه! چون گیرنده های نوری اون قسمت زیادند و وقتی چشم رو می مالی، تحریک می شن و دیدن نور رو مخابره می کنند به مغز... .
Jesse Blueman در ۱۰ آبان ۹۷، ۱۰:۵۲ جواب داده:
سلام
چه جالب نمیدونستم اینو!ممنان
هر سه پایه باهم
.
Jesse Blueman در ۱۰ آبان ۹۷، ۱۰:۳۳ جواب داده:
خوبه(:

🎃 وا؟ این جا تو قسمت نظراتش هم اًهنگ پخش می کنه؟ 😒

خخخ.

Jesse Blueman در ۱۰ آبان ۹۷، ۱۰:۳۳ جواب داده:
آره:دی
سلاااام چطوووری ت؟
ببخشید ی مدت نیومدم ادرس وبتو گم کردع بودم
خوبی؟زنداداشم خوبع؟

Jesse Blueman در ۱۰ آبان ۹۷، ۱۰:۴۱ جواب داده:
سلااااام
کدوم بادی شما رو انداخت اینجا؟!:دی
خوبیم خوبی؟!
الببته که خودمم ماهی یکی دو بار میام وبها(:
ببین میتونی ب نسرین بگی بیاد وبم؟؟قالب وبلاگش خیلی سنگینه فک کنم وبش اصلا برام بالا نمیاد چند وقتع
Jesse Blueman در ۱۰ آبان ۹۷، ۱۰:۴۴ جواب داده:
وب جدید مبارک(: باشه میگم البته اگه تا الان نگفته باشی!

+بعدا نوشت :الان رفتم بگم دیدم خودت گفتی چن تا فحشم حواله ما کردی:|
من تا چند یه دقیقه جایی رو نمیبینم 
چشمام هم درد میگیره :(
Jesse Blueman در ۱۰ آبان ۹۷، ۱۰:۴۶ جواب داده:
[نیشخند]
چقد قشنگه این آهنگه :)
منم وارد همون دنیایی میشم که نمیدونم کجاست :) 
Jesse Blueman در ۱۰ آبان ۹۷، ۱۰:۴۶ جواب داده:
بله(:
(((((:
منم :)
Jesse Blueman در ۱۰ آبان ۹۷، ۱۰:۴۶ جواب داده:
(((:

😁😁😁

همین جوری، چی بگم خب. خخ.

Jesse Blueman در ۱۰ آبان ۹۷، ۱۰:۴۷ جواب داده:
😂😂😂😂
موفق شی پسر🙂
Jesse Blueman در ۱۰ آبان ۹۷، ۱۰:۴۸ جواب داده:
خیلی خیلی ممنونم(:
دی:
خب حرصم در اومد ب هرکی گفتم بش بگع هیچکی نگف :|
ببشید اگع ناراحت شدی-_-❤
ماعم خوبیم
مرصیع
کنکور داشتی نع؟؟موفق باشی عاقا;)
وبع من شاخن؟:|
Jesse Blueman در ۲۳ آبان ۹۷، ۲۲:۰۶ جواب داده:
((:
کاش نداشتم)):
وبت کو؟:|
چه جالب : )
نه متاسفانه...
آهنگ هم که عالی و آروم...
مرسی که پستت انرژی داد
Jesse Blueman در ۲۳ آبان ۹۷، ۲۲:۰۵ جواب داده:
مرسی بابت حضورت((:
اره منم همینطورم😁🤣
Jesse Blueman در ۲۳ آبان ۹۷، ۲۲:۰۲ جواب داده:

😁
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
میل رفتن مکن ای دوست

دمی با ما باش. . .



+ آدرس وبلاگ برای ممنوع البیانی ها:

http://yyp.blogfa.com
آرشیو مطالب
قالب: عــرفـان🖤💔 | ویرایش شده توسط: خودم بلاگ بیان