یادداشت های یک پسر

 


آخرین سال مدرسه من

امسال آخرین سالیه که من میرم مدرسه!

الکی الکی تموم شدا!

میخوام از تجربه های 11 سال قبلی استفاده کنم و امسال بشه بهترین سال تحصیلی عمرم

و کلی هم خوش بگذرونم

هر سال به خودم قول دادم که امسال دیگه تو کلاس شیطونی نمیکنم و آتیش نمیسوزونم اما نشد که نشد!

ولی تمام تلاشم رو خواهم کرد که امسال از شیطونیای سر کلاسم کم کنم و با معلما رفتارم بهتر باشه

راستش اگه درسم خوب نبود انضباطم وضعش خیلی خراب میشد اما همه ساله بهم رحم کردند و انضباطم رو خوب دادند !

تابستونِ من به خاطر کنکور سال آینده که کم از دی و خرداد نداشت!

کلی هم برنامه دارم برا امسال!

پس من برای اولین بار لحظه شماری میکنم برای رسیدن آخرین ماه مهر مدرسم!


+شما هم اگه دوست داشتید از آخرین سال مدرستون بگید(:

کل سالو به خاطر کنکور پیچوندم :))
دوهفته دوهفته مدرسه نمی رفتم که کار بدی بود....این کارو نکنیا ...برو مدرسه که خیلیم عالیه...
Jesse Blueman در ۲۱ مرداد ۹۷، ۱۶:۰۵ جواب داده:
عجبببب:دی
امسال که میگن مث سابق نیست و باید هرروز بریم مدرسه برا همین منم شاید بعضی مواقع بپیچونم😀😀

خب، سال آخر مدرسه ام خیلی مزخرف بود، اون سال مدارس رو تک شیفت کردن. ما انسانی های بدبختم فرستادن مدارس دیگه، اون مدرسه که دوستام رفتن، بد نام بود واسه همین من رفتم مدرسه دیگه، اون جا تقریباً به جز چند تا از دوستام بقیه ناشناس بودن، بیشترشونم از مماغ فیل افتاده.

اون سال من چند نفر از خانواده ام رو از دست داده بودم و حال درست و حسابی ای نداشتم کما این که کلی اتفاقای بد دیگه هم برام افتاده بود و کلاً مزخرف بود.

کاملاً افسرده بودم و می تونم بگم که فقط لحظه شماری می کردم مدرسه ام تموم شه. ‎:|‎‎:/‎

تموم که شدم انگار از زندون رها شدم.

اصلاً مدرسه ی پیش دانشگاهیم رو دوست نداشتم. ‎:/‎

Jesse Blueman در ۲۱ مرداد ۹۷، ۱۶:۱۲ جواب داده:
چه سال بدی بوده):
خدا رحمتشون کنه
ولی کلی پیش دانشگاهی نظام قدیم خیلی خوب بود...
کسایی که برا دیپلم درس میخوندند میرفتن پی کارشون و فضا کاملا کنکوری میشد...
الان چی؟از کل کلاس ما کلا 5_6 نفر کنکورین بقیه برا دیپلم اومدن...نمیشه که اینجوری...
مدرسه ما بخاطر اینکه نمونه دولتیه نخبگانه
عمرا اگه بتونیم نریم مدرسه ،
راستش من اگه همون مدرسه قبلی بودم بدجور دلم میگرفت از اینکه سال اخرمه اما این مدرسه با اینکه دو سالیه اونجام برام مهم نیست،
خوشبحالتون اتیش میسوزونید مدرسه من از وقتی وارد مدرسه دبیرستانم شدم دیگه اروم شدم چون همه دانش اموزاشون ارومن ،،هییی یاد راهنمایی و دوستای قدیمیم افتادم 😞😞
Jesse Blueman در ۲۱ مرداد ۹۷، ۱۶:۲۷ جواب داده:
دلتون بسوزه😜😜
آتیش سوزوندن  به تنهایی مشکلی نداره ولی من حین تدریس بیشتر آتیش مسوزوندم که باعث میشد معلما باهام لج کنند😂😂

عجب...
موفق باشین :)

سال آخر مدرسه من ک هنوز نیومده اگه میخواین سال اول مدرسمو تعریف کنم D=


Jesse Blueman در ۲۱ مرداد ۹۷، ۱۶:۲۵ جواب داده:
مرسی
باشه((((:
یادم باشه نزدیکای مهر همچین پستی بذارم و سال اول مدرسمو تعریف کنم😝
😄😄
فک کنم معلمای شما امسال از اینکه سال اخری خیلی خوشحال میشن 😄
نه من کلا شخصیتم ارومه 
معلمام بخاطر همین ک ارومم دوسم دارن
Jesse Blueman در ۲۱ مرداد ۹۷، ۱۷:۵۳ جواب داده:
من فقط با یکی دو تا از معلما خوب بودم اونام میگفتن چون خودمونم هم درسخون بودیم هم شلوغ اینجور بچه ها رو دوست داریم😁😎
خب متاسفانه از سال اول مدرسه م هیچی یادم نمیاد :دی
Jesse Blueman در ۲۱ مرداد ۹۷، ۱۷:۵۳ جواب داده:
عجبببببببب:|
امسال مث نظام قدیم
تا سه شنبه فقط مدرسه میریم🌸
برا من فرقی نداره چون همیشه تا چهارشنبه فقط مدرسه داشتیم 😎
Jesse Blueman در ۲۱ مرداد ۹۷، ۱۷:۵۳ جواب داده:
واقعا؟ولی 35 ساعت درس داریما مث سال اول و دوم
برنامه ک دیدم اینجور بود
برنامه مشاورم همین زده
نه نمیریم اون وقت کی درسا رو مرور کنیم😣

Jesse Blueman در ۲۱ مرداد ۹۷، ۱۸:۳۰ جواب داده:
چه عالییی
همین یه روزم غنیمته برا همین گفتم تابستونو بخون دیگه!
روزی ۸/۹ ساعت میخونم 
چند روزی حالمو بد کردن بخاطر همین کنکور 😟 اما من ادامه میدم 🌸
Jesse Blueman در ۲۱ مرداد ۹۷، ۱۸:۴۲ جواب داده:
عالیییه ولی چرا اینقد انلاینی پس؟!:|
من از پنجشنبه چیزی نخوندم تا الان!(اگه آزمون جمعه رو درسخوندن حساب نکنیم)حسابی خستم...
از پنج شنبه نخووندی وای عذاب وجدان نمیگیری ؟!!!
صبا از ساعت هشت بیدار میشم بعد دیگه تا چهار میخونم ، و استراحتم تا شب ، تا یک بیدار میمونم ،،امروز مرور کتابا گروه ۱ دارم سرم خلوته . 
Jesse Blueman در ۲۱ مرداد ۹۷، ۱۸:۵۰ جواب داده:
امروز یه برنامه ریختم فشررررده که از فردا دوباره شروع کنم و قرار شد آزمون پنج شنبه رو ندم اون روزم درس بخونم و سوالاشو بعدا چک کنم
میخوای برنامه ک دارم بگم برا توام خیلی خوبه، هم درسا هم ساعت درسه،
من کتابا سال اولم دیگه دارم تموم شون میکنم،
افرین

Jesse Blueman در ۲۱ مرداد ۹۷، ۱۸:۵۵ جواب داده:
از گزینه دو بهم برنامه دادن ولی وقتی خودم برنامه میریزم راحت ترم و بهتر میرسم
من آخر تیر سال اولو تموم کردم تا الانم حدودا 35 درصد سال دومو خوندم
خیلی خوبه ،
من وقت استراحتم تموم برم زودتر شروع کنم دلم تنگ شد برا کتابام😄 فعلا خداحافظ
Jesse Blueman در ۲۱ مرداد ۹۷، ۱۹:۰۴ جواب داده:
خدافظ 😄
خب متاسفانه بد ترین سال عمرم سال اخر بود....:/ حال و روز خودم خوب نبود مدرسه هم در هم برهم.... 
به خیال خود برای صرفه جویی در وقت ترم دوم را پیچانده....اما فایده ای نداشت هیچ...اثر عکس داشت...:/ 
ببین اقا مهدی،تبریک میگم بهت...چرا؟چون بهترین تصمیم رو گرفتی؛چه تصمیمی؟ اینکه از مدرسه لذت ببری! کلا اگه از درس خودنتم لذت ببری مطمئن باش ایشالا موفق میشی(:
قدر همه لحظه هاتو بدون...که وقتی شدن خاطره بهشون لبخند بزنی...نه اینکه بگی باید فراموششون کنم(: 
نصحیت های یک علامت سوال کهن😂
موفقیت شما آرزوی ماست:دی
Jesse Blueman در ۲۱ مرداد ۹۷، ۲۰:۵۲ جواب داده:
ای بابا چرا همه سال آخرتون بد بوده):
خیــــــــــلی ممنونم!ما تو باشگاه دیدگاه خیلی در لحظه زندگی کردن رو تمرین کردیم...ای کاش موفق بشم درش
متقابلا موفقیت شما آرزوی ما نیز هست!
ع پایانع شیطونیاع نگو کع حیییف😑
چق شبیه منی😂😂😂😂
منم بخاطرع درسم بم خوب میدادن وگرنع کلا ب باد رفدع بودم😐😁😁😁😁
Jesse Blueman در ۲۱ مرداد ۹۷، ۲۱:۴۴ جواب داده:
(((:
ازین لحاظ شانس آوردیم!

عه، واقعاً؟ من دوشنبه، سه شنبه و چهارشنبه می رفتم فقط. 😜

دلت بیشتر بسوزه، البته تا ۲:۳۰ مدرسه می موندیم، ولی خوبه که سه روز فقط می رفتیم.

یعنی ۴ شنبه می اومدم می خوابیدم کنار بخاری.

چه کیفی داشت چون از عربی بدم می اومد، زنگ آخر عربی داشتیم، کلاس که تموم می شد از خوشحالی می مردم که ریخت معلممون که فامیلمونم بود، نمی بینم. نمی دونم چرا همه اش چپ چپ نگام می کرد. 😢

حالا من آروم بودما، فقط یه بار گفتم از عربی متنفرم، آقا ایشون دیگه چپ چپ نگام کرد. 😎

Jesse Blueman در ۲۱ مرداد ۹۷، ۲۱:۴۳ جواب داده:
))))))):
ما حالت عادی هم 2:30 میایم

ما سه ساله اولین ساعت هفته عربی داریم:|
والا ماکه درگیرکنکوربودیم...خاطره ی خوبی نداریم
Jesse Blueman در ۲۱ مرداد ۹۷، ۲۱:۴۲ جواب داده:
ای وای این کنکور گند میزنه به همچی
عار دیقن!
Jesse Blueman در ۲۱ مرداد ۹۷، ۲۲:۵۰ جواب داده:
(:
چطوری عاقا؟😊
Jesse Blueman در ۲۱ مرداد ۹۷، ۲۲:۵۱ جواب داده:
خوبیم خانوووووم
شما خوبی؟
خب خداروشکر
چع عجب ی حالی ع ما پرسیدی😄😄😯😯
خوبم😉
Jesse Blueman در ۲۱ مرداد ۹۷، ۲۲:۵۶ جواب داده:
مگه تاحالا نپرسیده بودم؟!
من برعکس شما هی فکر میکنم چن لحظه پیش آنلاین بودی و اینجا بودی
بعد یهو میای میگی خوبی میگم عع مث اینکه خیلی وقته نبودا!
ولی اگه برنامه ریزی هاتون حسبا شده ودقیق که باشه، کنکورم نمیتونه به شمالطمه بزنه
Jesse Blueman در ۲۲ مرداد ۹۷، ۰۹:۵۷ جواب داده:
ایششالا نمیتوووووونههههه بزنهههه(:
از ساعت ۲:۳۰ نگید😩
ما دو ساله ساعت اخر عربیه
دو دیگه ادم میمیره سر کلاس
Jesse Blueman در ۲۲ مرداد ۹۷، ۰۹:۵۶ جواب داده:
ساعت عربی و ریاضی از طولانی ترین ساعات مدرسست:دی
اخه نمیشه که آدم شیطونی نکنه:))))
روز ها خیلی زود میگذرن خیلی
Jesse Blueman در ۲۲ مرداد ۹۷، ۱۰:۴۹ جواب داده:
میخوام شیطونی هام کنترل شده باشه امسال که سرم رو به باد ندم به خاطرشون😀😀
آره...
سال تحصیلی ۸۸-۸۹ آخرین سال مدرسه‌ی من بود..
چقدر گذشته..
چقدر بزرگ شدم..
Jesse Blueman در ۲۲ مرداد ۹۷، ۱۵:۰۳ جواب داده:
سلام خوش اومدید((:
اون موقع من سوم دبستان میخوندم:دی
امسال برای منم آخرین ساله
میخوام تا جون دارم معلما و معاونامونو اذیت کنم
انقد که مثل موش آزمایشگاهی همه چی رو روی ما امتحان میکنن
ما اولین کسایی بودیم که سال ششم رو خوندیم
همه ی کتاب های جدید التألیف هم برای ما بوده
بنابراین نمیدونم امسال چی قراره سرمون بیارن
موفق باشی
Jesse Blueman در ۲۲ مرداد ۹۷، ۱۶:۱۷ جواب داده:
گناه اونا چیه خب😂😂
ولی ما نظام جدید اولیا هم نسل سوخته ای شدیم برا خودمون
من که امسال باید برم یه منطقه دیگه اونجا ریاضی درس بخونم , خیلی برام سخته ..حالم گرفتس:-\
Jesse Blueman در ۲۲ مرداد ۹۷، ۱۷:۳۵ جواب داده:
برا موفقیت باید سختی کشید دیگه!
رفت و آمد خیلی سخته منم تجربشو دارم
سال آخر جذاب باشه برات و حسابی لذت ببر
Jesse Blueman در ۲۲ مرداد ۹۷، ۲۰:۳۹ جواب داده:
خیلی خیلی خیلی ممنونم(((:
من دانش آموز یه منطقه دیگه هستم بقول معروف اینجا غریبم
مثلا پارسال چندتا شاگرد تنبل تو کلاس بود اعتماد بنفسشون رو خر کردند (البته اوناهم دل به درس ندادند)
میترسم امسال همین رفتار با من بشه:) البته من درس خونم
Jesse Blueman در ۲۲ مرداد ۹۷، ۲۲:۲۵ جواب داده:
عزیز من 
منم چند سال اینجوری بودم((:
تو که درس خونی پس نگران نباش
سلاااااام


منم هر سال همین قولا رو به خودم میدم هر چند به هیچکدومشون عمل نمیکنم... :))
Jesse Blueman در ۲۳ مرداد ۹۷، ۱۴:۳۱ جواب داده:
سلااااااااااام!
پس شمام اهل قول به خودی هستی!
داداش نازه 😇 زنش گرازه 🐗 . داداش طلا 💎 زنش بلا ⚡️   داداش به به 😍 زنش اه اه 😖   داداش بانکه 💵 زنش تانکه ⚠️   داداش هلو 🍑 زنش لولو 👹   اینو از طرف بنده برای زن داداش جآنم بفرست بی زحمت 😝

😃😃😃😃

Jesse Blueman در ۲۳ مرداد ۹۷، ۱۶:۴۲ جواب داده:
کوفته قلقلی:|
راضیه بس نبود تو هم هی زن داداش زن داداش کن:|

😂😂😂😂😂
خواستم عکس العملتو ببینم 😂😂
دمت گرم کلی خندیدم D:

Jesse Blueman در ۲۳ مرداد ۹۷، ۱۹:۲۸ جواب داده:
😀😀😀😀
دلم مدرسه خواست:)
شیطنت کنین بازم بعدا دلتون تنگ میشه واسه شیطنتاتون!
ولی خوب درس بخونین با خوشحالی و از سر عشق ن از سر ناچاری:)
Jesse Blueman در ۲۳ مرداد ۹۷، ۱۹:۳۰ جواب داده:
نمیشه جلو شیطنت رو گرفت اما میشه یکم غلظتش رو پایین آورد😀😀
چشم(((:
واقعیتش من سال آخر درست و حسابی مدرسه نرفتم. ضربه اش رو هم نوش جان کردم. اگه برگردم به جایگاه تو، تا آخرین روز مدرسه میرم. نه بخاطر خاطره سازی و فلان. بخاطر جو رقابتی که توش هست و مجبورت میکنه به درس خوندن.
Jesse Blueman در ۲۳ مرداد ۹۷، ۲۲:۴۲ جواب داده:
رفتن یا نرفتن رو باید همون موقع با توجه به شرایط تصمیم گرفت اگه وقت کم بیاری مجبوری نری...
ولی امسال به خاطر این این نظام جدید جو رقابتی خاصی وجود نخواهد داشت)))):نصف بیشتر کلاس برا پاس شد خواهند اومد

آره قبول دارم. نظام جدیدی ها تو هاله ای از ابهام سر‌میکنن طفلی ها. زمان ما دانش آموزها دو دسته بودن : یا غیر حضوری میکردن یا میرفتن مدرسه. الآن ولی باید برید مدرسه ببینید اصلا جریان دوازدهم چیه:| خود دبیرها و اساتید هم تازه از مهر میخوان دوازدهم رو کشف‌ کنن. 
ولی نگران نباشید. اگه ۱ میلیون نفر ( برفرض) قرار باشه وارد دوازدهم بشن، به این فکر کنید که شرایط همتون یکسانه و همتون تقریبا هیچی نمیدونید از دوازدهم. اینطوری اعتماد بنفستون هم بیشتر‌میشه. 
به امید موفقیتتون. [ دسته گل] 
Jesse Blueman در ۲۴ مرداد ۹۷، ۰۸:۵۴ جواب داده:
کاش ما هم غیر حضوری داشته باشیم!
دوازدهم جان هنوز خودش خودش رو هم نتونسته کشف کنه!!ما چیکار کنیم!
بعضی مواقع به این فکر میکنم اما هنوزم میگم کاش یه سال دیگه نظام قدیم وجود داشت و از نظام قدیم فارغ التحصیل میشدم...
خییییییییلییییییی ممنونم[یه کامیون گل!]
ن نمیپرسی ممولن
دیوونع ای دیگع😅
Jesse Blueman در ۲۵ مرداد ۹۷، ۱۱:۰۹ جواب داده:
عع تو همین یه ساعت پیش اینجا نبودی؟!!!😀

+سلام خوبی؟!😂😂😂
من اگه برگردم عقب بیشتر از اینی که نرفتم مدرسه نمیرفتم !!
نشستن سر کلاس دوتا درسی که دبیرت چه بهترین باشه چه بدترین فرقی به حالت نکنه و خودت بتونی بخونی رفتن سر کلاس نداره !!
آخرین سال مدرسم نه خیلی خوب بود نه بد !!
البته من نتیجه اگه خوب باشه حتی اگه تلخ ترین سال هم بوده باشه برام شیرین ترین میشه !!اصلا اون تلخی هاش هم فراموش میشه !!
یه چیز مهم تو این سال اینکه بدونی با کیا باید بری بیای !!
آدمای منفی ای که مانع پیشرفتت میشند رو خیلی زود بذارشون کنار !
حتی اگه بهترین دوستت باشه تو سال های قبل، 
هیچ چیز و هیچ کس مهم تر از خودت و آیندت نیست :))
Jesse Blueman در ۲۵ مرداد ۹۷، ۱۸:۳۴ جواب داده:
عع بالاخره یه نظرم اینجوری داشتیم!انگیزه دار شدم برا نرفتن:دی
من کلا از اول دبستان تا الان بیشتر از یکی دو تا دوست صمیمی نداشتم!
الانم دوست صمیمی ای ندارم که برم و بیام و ازین بابت راحتم!
همه در حد فقط همکلاسی ان و بیرون هم همدیگرو ببینیم سلام و احوال پرسی و تامام!!
من یادمه بعد از تموم شدن مدرسه کمبود خاب گرفتم!!
عادت داشتم سرکلاس بخابم!!
تو خونه خابم نمیبرد!! :دی
Jesse Blueman در ۲۵ مرداد ۹۷، ۲۱:۲۹ جواب داده:
سال پیش ردیف آخر کنار شوفاژ ما اینطوری بود کمبود خواب هاشونو تو کلاس جبران میکردن😂😂😂
من جزء ردیف آخریا نبودم!!
مدرسه ی ما چون نمونه بود معلما بیشتر رو ردیف آخر متمرکز بودن! :دی
منم میرفتم دقیقا روبروی معلم میخابیدم! منو نمیدید!! 😂😂😂
Jesse Blueman در ۲۵ مرداد ۹۷، ۲۲:۴۲ جواب داده:
عجب فنی😂😂😂
هیچ وقت با این دید دوازدهم نگاه نکردم 
همیشه دوازدهم رو به عنوان کنکور و شروعى براى دانشگاه میدیم و هیچ وقت به عنوان اخرین حضورم توى مدرسه نمیدیدم
انگارى دل کندن از دوازده سال تحصیلى ناراحت کنندس
Jesse Blueman در ۲۵ مرداد ۹۷، ۲۲:۴۲ جواب داده:
شما هم دوازدهمی؟!
آره تا الان میگفتیم زودتر تموم شه این مدارس ولی نمیدونم چرا نمیخوام دوازدهم تموم شه!
نه یازدهم :( 
Jesse Blueman در ۲۵ مرداد ۹۷، ۲۲:۵۵ جواب داده:
عع پس خوشبحالت یعنی خیلیا
ما نظام جدید اولیا راهو داریم براتون باز میکنیم...
اره 
وجدانا بعضى مواقع دلم براتون خیلى میسوزه 
شدیم قربانى این نظام و شما بیشتر 
در هر صورت امیدوارم بترکونى کنکورو 😃✌🏻
Jesse Blueman در ۲۶ مرداد ۹۷، ۰۹:۴۹ جواب داده:
رشتتون چیه؟

خیلی ممنون شما هم سال بعد همینطور!
موفق باشید

تازه بعد این همه سال شروع میشه :) 
Jesse Blueman در ۲۶ مرداد ۹۷، ۰۹:۴۹ جواب داده:
تچکر

بله(:
یه جا کلاس رو کلاش نوشتی انگار! مگه نه؟؟

Jesse Blueman در ۲۶ مرداد ۹۷، ۰۹:۴۹ جواب داده:
اوو چه دقتی
من خودم کلی گشتم تا پیداش کنم!
ممنون تصحیح شد((:
ریاضى :)))) 
و شما ؟:
Jesse Blueman در ۲۶ مرداد ۹۷، ۱۱:۵۵ جواب داده:
من ادبیجات و انسانی(:

یازدهم ما که آسون تر از دهم بود شما رو نمیدونم

بریم دوازدهم رو هم کشف کنیم ببینیم آسونه؟! سخته؟!
کوفت😐😅😅😂
Jesse Blueman در ۲۶ مرداد ۹۷، ۲۰:۰۸ جواب داده:
😑😶😑
تو کل دوران مدرسه ، سه تا آخر سالِ مزخرف هستش :|
منم امسال سال آخر دوممه D:
امیدوارم سال آخر خوبی برای هممون باشه (:

Jesse Blueman در ۲۶ مرداد ۹۷، ۲۰:۰۹ جواب داده:
من دو تا سال آخر قبلی رو خیییلی دوست داشتم!ببینیم امسال چی میشه!
ایشالا(:
سال آخر ۴ روز در هفته می‌رفتیم مدرسه. بالا و پایین زیاد داشت ولی تصمیم گرفته بودم چهارم رو خوب بخونم و باعث شد روزهای خوبش به بدهاش بچربه. همین خوب خوندن سال چهارم هم کلی تو کنکور کمکم کرد. 
درکل نسبت به سال‌های قبل خوب بود و خوش گذشت. و به نظرم تو هم تا می‌تونی آخرین مدرسه رفتنت رو خوش بگذرون و در کنارش درست رو هم داشته باش تا خاطرات خوبی بمونه برات. ؛)

موفق باشی :) 
Jesse Blueman در ۲۶ مرداد ۹۷، ۲۰:۱۱ جواب داده:
خیلی ممنون
حالا که هم رشته ایم میتونم بپرسم دانشگاه چی خوندید؟!
عه هم‌رشته‌ی من هم هستی که! :))
منم انسانی خوندم. :دی
Jesse Blueman در ۲۶ مرداد ۹۷، ۲۰:۱۳ جواب داده:
الانه خیلی کم هم رشته پیدا میکنم تو فضای مجازی
پس بسی خوشحال شدم!😃😃
دانشجوی زبان و ادبیات فارسی‌ام :)

:: واقعا! بنده هم بسی خرسندم :))
Jesse Blueman در ۲۶ مرداد ۹۷، ۲۰:۲۲ جواب داده:
عع یکی از رشته های مورد علاقه من!ایشالا که موفق باشید
::😊😊
ادبیات بسی دوست‌داشتنیه ^_^

ممنون. :)
Jesse Blueman در ۲۶ مرداد ۹۷، ۲۱:۳۶ جواب داده:
بسی بیشتر از بسی!

:)))
عالی ، بسیار وبلاگ خوبی دارید ...
با مطالب مفید
اگه دوست داشتید به وبلاگ ( http://avayehno.ir ) ماهم یه سری بزنید
با تشکر
Jesse Blueman در ۲۷ مرداد ۹۷، ۱۳:۴۲ جواب داده:
بله حتما(:
امیدوارم سال خوبی بشه براتون.
:)
هوای عربی رو  داشته باش خیلی درس شیرینیه! البته قواعدش :)

Jesse Blueman در ۲۷ مرداد ۹۷، ۲۱:۲۰ جواب داده:
بسی ممنونم(:

سخته ولی وقت گذاشتن براش می ارزه!
اره من  درس مورد علاقم عربی بود. و جزو بالاترین درصدام بود :| :)
Jesse Blueman در ۲۷ مرداد ۹۷، ۲۲:۲۶ جواب داده:
چه عالی پس مزاحم میشیم😀


یادش بخیر !
حال و هوای کنکور ...
سنگینی چند تُن کتاب گردن کلفت
و طعم تلخ قهوه جیکوبز کنارش !
Jesse Blueman در ۳۰ مرداد ۹۷، ۱۰:۰۸ جواب داده:
:(:
ان  شاء الله موفق باشی 
Jesse Blueman در ۱۸ شهریور ۹۷، ۱۱:۱۵ جواب داده:
ممنونم شوما هم همینطور((:
عاقا! این غیرحضوریا مگه امتحان نداره؟! یعنی این هویت و بهداشت و انشا امتحان پایان ترم نداره؟!
Jesse Blueman در ۳۰ شهریور ۹۷، ۱۷:۴۲ جواب داده:
من برناممو گرفتم قضیه غیر حضوری منتفی شده
مث پارسال هر روز میریم مدرسه)):
مدرسه ها چجور میگذره؟
Jesse Blueman در ۱۸ مهر ۹۷، ۱۹:۱۱ جواب داده:
سلام(:
لهمون کردن با این نظام جدیدشون:|
چرا؟
Jesse Blueman در ۱۸ مهر ۹۷، ۱۹:۲۰ جواب داده:
35 ساعت در هفته میریم مدرسه که 10 ساعتش درسای مضخرفن...
معلماشونم که تحفه هر هفته امتحان میگیرن انگار غنی سازی اورانیوم درس میدن:دی
تو کل ایرانم فک نکنم به اندازه مدرسه ما برنامه رو بد ریخته باشن!
گفتم که سال اخر همه چی درهم وبرهمه
Jesse Blueman در ۱۸ مهر ۹۷، ۲۲:۰۵ جواب داده:
روزها مث جت دارن میگذرن!
دقیقا
خیلی زندگی مزخرف تر میشه وقتی که بی هدف باشی
چون زمانه ومیگذره
Jesse Blueman در ۱۸ مهر ۹۷، ۲۲:۱۱ جواب داده:
آزمون این هفته رو بدیم و ببینیم در چه وضعیم!فک کنم برا رسیدن به هدف باید تلاشمون چند برابر کنم
+نت خیلی وقت میگیره ولی خدایی رکورد زدما نزدیک 20 روز نت نیومدم((: بعد آزمونم نمیام تا آزمون بعدی باشد که رستگار شویم!
دلم مدرسه خواس😭
-----
سال اخر دبیرستان سالی بود ک بیشتر کلاسارو میپیچوندیم و نمیرفتیم 

Jesse Blueman در ۲۸ آبان ۹۷، ۱۸:۰۹ جواب داده:
دلتون نخواد بابا چیه این مدرسه تموم تن و بدن آدم میلزه:دی
---
من نیز هم!
خیلی هم بد نبود 
ولی اینکه تن و بدن ادم میلرزه رو راس میگید😭
----
عآفرین عآفرین بپیچونید شمام و نرید
مدرسه ب چ درد میخوره 😑
Jesse Blueman در ۲۸ آبان ۹۷، ۱۸:۱۴ جواب داده:
😂
حالا چرا دلتون برا مدرسه به درد نخور تنگ شد🤣
برا چرند گویی هامون 
امتحان عقب انداختنامون
تقلب کردنامون😏
----
Jesse Blueman در ۲۸ آبان ۹۷، ۱۸:۲۶ جواب داده:
به به:دی
منم سال آخرم:))
خیلی عالیه واقعا
مدرسه رو که تقریبا نمی رم، تمام کارایی که در تمام عمرم حتی فکرشونو هم نمی کردم، میکنم:))
Jesse Blueman در ۱۸ آذر ۹۷، ۱۷:۱۲ جواب داده:
رشتتون چییه؟!
ادبیات دیگه:)
Jesse Blueman در ۱۸ آذر ۹۷، ۱۷:۱۸ جواب داده:
به به به به
یکجوری گفتید از دیدنشون به وجد میاید فک کردم چیز دیگه میخونید

موفق باشی[ـم]!
:)) 
نه بابا، من هم به وجودآورنده ام هم به وجداینده:)
مرسی، همچنین:))
Jesse Blueman در ۱۸ آذر ۹۷، ۱۸:۲۳ جواب داده:
((:
تچکر((:
سال کنکور من بهترین سال عمرم بود:)

هم کلاس های درسش
هم کلاس تستش
هم تابستون تفتیدش
از همه لحاظ بهترین بود:)

موفق باشید
Jesse Blueman در ۱۰ دی ۹۷، ۱۹:۳۵ جواب داده:
به به خوشابحالتون

ممنون همچنین آرزوی موفقیت برای شما(:
Hello. I have checked your blog.ir and i see you've got some duplicate content so probably it is the reason that you don't rank
hi in google. But you can fix this issue fast. There
is a tool that rewrites content like human, just search in google:
miftolo's tools
من خیلی کم مدرسه رفتم امسال ،
 کلا خاطره چندانی ندارم از دبیرستانم.:|
Jesse Blueman در ۲۷ تیر ۹۸، ۱۲:۴۶ جواب داده:
مارو بزور بردن مدرسه((:

یادش بخیر پارسال همین موقع ها گذاشتیش و چقد استرس داشتی برا کنکور :))))

Jesse Blueman در ۷ شهریور ۹۸، ۲۰:۰۲ جواب داده:
وای آره روزا دارن مثل ابر و باد میگذرن

دقیقا...

انتخاب رشته کردی؟!

Jesse Blueman در ۷ شهریور ۹۸، ۲۲:۳۳ جواب داده:
آره بابا مصاحبه هم رفتم حتی
همون فرهنگیان رفتی یا چیز دیگه؟!
Jesse Blueman در ۸ شهریور ۹۸، ۱۰:۰۸ جواب داده:
همون فرهنگیان

همون فرهنگیان میری یا چیز دیگه؟

دیشب سه بار این پیامو فرستادم هر سری بخاطر نت ضعیف نیومد 😑

مبارکت باشه آقا معلم 😊😍

Jesse Blueman در ۸ شهریور ۹۸، ۱۱:۳۰ جواب داده:
مرسی🤩
ایشالا که توهم به خواستت برسی

مررسی😍

Jesse Blueman در ۸ شهریور ۹۸، ۱۶:۱۹ جواب داده:
🤩🤩

کامنت دادن برای یه پست که از انتشارش دو سال و خورده‌ای گذشته یه جوری نیست؟ احساس سفر در زمان دارم!

 

نرگسی که 21 مرداد 97 ساعت 16:16 کامنت داده، هیچی از روز اول مدرسه‌ش یادش نبوده و الان توی 22 آذر 99 در یک ساعت غیر رند هیچی از آخرین روز مدرسه‌ش یادش نیست! چون اصلا نمی‌دونسته که اون روز قراره روز آخر باشه :/

 

حس می‌کنم اندازه یه پست حرف دارم، ببخشید که شروعشو اینجا خالی کردم!

( و حالا گیر کردن بین دوراهی فرستادن کامنت یا نفرستادن کامنت :/ )

Jesse Blueman در ۲۴ آذر ۹۹، ۱۱:۲۷ جواب داده:
نههه چرا باید یجوری باشه(: 

هممون یروزی بدون اینکه بفهمیم این آخرین باره رفتیم نشستیم سر یه کلاسی و با خودمون گفتیم این **کش هم تموم نمیکنه بریم به کارمون برسیم😂
من آخرین کلاس دانشگاهم رو به واسطه زلزله ای که اومد کاملا یادمه


+روزانه کلی آدم از گوگل میان به این پست! نمیدونم چرا((((:


ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
میل رفتن مکن ای دوست

دمی با ما باش. . .



+ آدرس وبلاگ برای ممنوع البیانی ها:

http://yyp.blogfa.com
آرشیو مطالب
قالب: عــرفـان🖤💔 | ویرایش شده توسط: خودم بلاگ بیان