یادداشت های یک پسر

 


اعلام نتایج 2

بالاخره جم و جور میشم تا برم سراغ نتایج

وارد سایت میشم و موقع وارد کردن مشخصات دعا دعا میکنم

خدایا از هزار بیشتر نشه دیگه میشه که بشه؟!

فاصله بین زدن اینتر و باز شدن صفحه هزار سال برام میگذره

و سرانجام کارنامه اعمالم رو می بینم 

اسکرول ریزی می کنم و درصدهام رو می بینم

نفس عمیقی می کشم و می رم سراغ قسمت رتبه

رتبه:ششصد(و خورده ای!)

خوابم یا بیدار؟! خدایا مرسی!

و یه تشکر ویژه از خودم((((:

ششصد و خورده ای شدی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

Jesse Blueman در ۱۵ مرداد ۹۸، ۱۸:۴۰ جواب داده:
آره دیگه

آفرین مبارکه :)) 

تا الان وبلاگ هرکیو دیدم 3 رقمی بود الهی که همتون به ارزوتون برسید. 

Jesse Blueman در ۱۵ مرداد ۹۸، ۲۰:۳۰ جواب داده:
مرسی واقعا((:

جیییییییییغ😍😍😍😍😍😍😍😍

 

تبریییییک میگم بهت😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍

Jesse Blueman در ۱۵ مرداد ۹۸، ۲۰:۳۱ جواب داده:
مچکررررررررم😍😍😍

آفرین

Jesse Blueman در ۱۵ مرداد ۹۸، ۲۰:۳۱ جواب داده:
مرسی

ایول خسته نباشی :)

Jesse Blueman در ۱۵ مرداد ۹۸، ۲۰:۳۱ جواب داده:
ممنونم سلامت باشید(:

سلام :)

خسته نباشی و خدا قوت ...

مبارکت باشه :))

Jesse Blueman در ۱۵ مرداد ۹۸، ۲۰:۳۲ جواب داده:
سلام جناب قدح گل
ممنونم سلامت باشی

مامانم میگه جوابا نیومده که:|

Jesse Blueman در ۱۵ مرداد ۹۸، ۲۰:۳۲ جواب داده:
نکنه خوابه:|

آفررررین 

کو شیرینی ش پس

Jesse Blueman در ۱۵ مرداد ۹۸، ۲۰:۳۳ جواب داده:
مرررررسی((:
بفرما🍰🍰🍰 :دی

تبریک

Jesse Blueman در ۱۵ مرداد ۹۸، ۲۰:۳۳ جواب داده:
مرسی

مگه اومد نتایج؟؟؟

Jesse Blueman در ۱۵ مرداد ۹۸، ۲۰:۳۳ جواب داده:
آره
سه شنبه ۱۵ مرداد ۹۸ , ۱۸:۵۵ دریا _ گاه نوشته های من

تبریک میگم موفق باشید

Jesse Blueman در ۱۵ مرداد ۹۸، ۲۰:۳۴ جواب داده:
سپاس گزار همچنین

یه تشکر ویژه از همه اونایی که همراهیت کردن خخخ

Jesse Blueman در ۱۵ مرداد ۹۸، ۲۰:۳۴ جواب داده:
بله صد در صد بازم ممنون که غرغرا و چرت و پرتام رو تحمل کردید

خدا رو شکر :)

Jesse Blueman در ۱۵ مرداد ۹۸، ۲۰:۳۴ جواب داده:
مرسی(:

تبریک میگم :)

 

Jesse Blueman در ۱۵ مرداد ۹۸، ۲۰:۳۴ جواب داده:
مچکرم(((:

مبارک باشههه خدا قوت :)

Jesse Blueman در ۱۵ مرداد ۹۸، ۲۰:۳۵ جواب داده:
سلامت باشید مررررسی(((:

اووووووووو دمت گرم مرررررد...
تهران قبولی دیگه انشاءالله؟

Jesse Blueman در ۱۵ مرداد ۹۸، ۲۰:۳۵ جواب داده:
مچکرم
احتمالا قبول شم ولی من چیز دیگری مد نظرم هست(:

وای

ای ول بابا

تبریک اساسی

دمت گرم

منم ۵۸۵ شدم:)

تبریک واقعا!

دیدی بهتر از خوابت شدی:))

Jesse Blueman در ۱۵ مرداد ۹۸، ۲۰:۳۶ جواب داده:
مرررررسی مررررررسی رفیق(:
دم خودتم گرم ترکوندی(((:
عجب عددیم هستD:
خیلی بهتر شد اصلا انتظارشو نداشتم
سه شنبه ۱۵ مرداد ۹۸ , ۱۹:۲۳ Dυʀᴡíɴ Fēʀᴅìnanᴅ

رتبمو نمیتونم بگم ، ولی فقط میگم مجاز شدم 😊😊😊

Jesse Blueman در ۱۵ مرداد ۹۸، ۲۰:۳۷ جواب داده:
تبریک میگم بهتون(:

سلام

تبریک میگم

موفق باشید

Jesse Blueman در ۱۵ مرداد ۹۸، ۲۰:۳۷ جواب داده:
سلام
ممنون همشهری همچنین(:

مگه جوابش اومده؟؟ 

Jesse Blueman در ۱۵ مرداد ۹۸، ۲۰:۳۷ جواب داده:
نه همش چاخان بود:| D:

جدی؟؟؟ چقد عالی پس :)))))) وژداااناا خیلی خوشال شدم !

نیازه بگم امروز منم به جا کل کنکوریا کلی استرس داشتم؟! 😅😅و دارم هنوز البته :|

خدا رو شکر اولین نفس راحتمو کشیدم .😁😅😅

حسابی مبارک باشه :)))))))

Jesse Blueman در ۱۵ مرداد ۹۸، ۲۰:۴۳ جواب داده:
خیلی خوبید واقعا
مرسی مرسی(((:

افرین^____________^

 

Jesse Blueman در ۱۵ مرداد ۹۸، ۲۰:۴۳ جواب داده:
مغسی^______^

درررووود بر شرفت هم‌وطن! آفرین. تبریک می‌گم بهت. ایشالا موفقیت‌های بعدی و گنده‌ترت رو تبریک بگیم. ^_^

Jesse Blueman در ۱۵ مرداد ۹۸، ۲۰:۴۴ جواب داده:
مرسی از انرژی مثبتت هموطن(((:
مچکرم مرسی مرسی((:

وای خیلی خیلی خیلی  مبارکه :)

 

Jesse Blueman در ۱۵ مرداد ۹۸، ۲۰:۴۴ جواب داده:
واااای مرسی((:

افریییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییین:)

Jesse Blueman در ۱۵ مرداد ۹۸، ۲۰:۴۴ جواب داده:
ممننوووووووووووووووووووووووون((:

تبریک پسر 

خیلی خیلی خوشحال شدم 

موفقیت های بیشتر 

 

Jesse Blueman در ۱۵ مرداد ۹۸، ۲۰:۴۵ جواب داده:
سپاس داداچ(:
همچنین شما هم موفق باشی همیشه

تو این روز حداقل یه خبر خوب شنیدم از تو و دوستام.تبریک.

 

Jesse Blueman در ۱۵ مرداد ۹۸، ۲۰:۴۵ جواب داده:
مرسی درناباجی مرسی((:

تبریک میگم ...من گفتم با معدل بیست الان رتبه یک میشین

Jesse Blueman در ۱۵ مرداد ۹۸، ۲۰:۴۶ جواب داده:
ممنون

(:

خداروشکر که خوشحالی:)

Jesse Blueman در ۱۵ مرداد ۹۸، ۲۰:۴۶ جواب داده:
خداروشکر مرسی(:

وااااوووو اقا تبرییییک خیلى خیلى خیلى خیلى خوشحال شدم برات :))))))))

اقا تا باشه از این خبرااااا 

چه میکنه این بازیکن اصن :) 

Jesse Blueman در ۱۵ مرداد ۹۸، ۲۰:۴۶ جواب داده:
آقا خیلی مرسی سال بعد تبریک بگیم بهت(:
خیلی خندیدم به جمله آخر:دی

تبریک می گم :)

Jesse Blueman در ۱۵ مرداد ۹۸، ۲۰:۴۸ جواب داده:
مرسی مرسی^__^

ولی دیدی گفتم میتونی؟

اصن انگاری بهم الهام شده بودD:

Jesse Blueman در ۱۵ مرداد ۹۸، ۲۱:۰۰ جواب داده:
ایول ایول:دی

آره واقعا 😁

بهترین عدد😂

Jesse Blueman در ۱۵ مرداد ۹۸، ۲۲:۰۹ جواب داده:
وای خدا😂😂😂

وای چقدر خوب خیلی خوشحالم واست :))) تبریک میگم

Jesse Blueman در ۱۵ مرداد ۹۸، ۲۲:۰۹ جواب داده:
خیییییلی ممنونم((((:

هوررررااا

خسته نباشییی

خیلی مبارکه :))))

آدم خستگیش درمیره همه دونه به دونه قبول دارن میشن :))

Jesse Blueman در ۱۵ مرداد ۹۸، ۲۲:۰۸ جواب داده:
مرررررررسی
آرهههههه

مبارک باشه :)

Jesse Blueman در ۱۵ مرداد ۹۸، ۲۲:۰۸ جواب داده:
مچکرم

میگما حالا لطف کن برو تو اون فاز مدیریتت و یه شیرینی همه رو مهمون کنD:

 

Jesse Blueman در ۱۵ مرداد ۹۸، ۲۲:۰۸ جواب داده:
من بجا نیوردم شمارو D:

تبرییییییک:D 

بچه ها بیان چقد مخن:D 

خیلی خوشحال شدم براشماو بقیه 

بچه ها

انشاالله همیشه به شادی وموفقیتای بزرگ:) 

 

Jesse Blueman در ۱۵ مرداد ۹۸، ۲۲:۰۸ جواب داده:
بقول اسی خاک بیان حاصل خیزهD:
مرسی مرسی((:

انقد خسیس نبوودیاااا 

از وقتی اومدی بیان خسیس شدی😒

Jesse Blueman در ۱۶ مرداد ۹۸، ۲۲:۴۲ جواب داده:
D:

ماشالا سرعت.. 4 تا کامنتو تو یه دیقه تایید کردی😮

Jesse Blueman در ۱۶ مرداد ۹۸، ۲۲:۴۲ جواب داده:
چشمم زدی که

تبریک میگم

اما

بیانی بی مخ هم داریم ( خودم😭)

Jesse Blueman در ۱۶ مرداد ۹۸، ۲۲:۴۳ جواب داده:
مرسی
این چه حرفیه دادا(:

مبارک باشه

Jesse Blueman در ۱۶ مرداد ۹۸، ۲۲:۴۳ جواب داده:
سپاسگزارم

مبارکه😍😍😍 و دنبالش موفقیتای بیشتر و بهتری باشه

Jesse Blueman در ۱۶ مرداد ۹۸، ۲۲:۴۴ جواب داده:
مرسی
ایشالا ایشالا((:

سلام

تبریک:)

ان‌شاءالله همیشه راه موفقیت براتون هموار باشه

Jesse Blueman در ۱۶ مرداد ۹۸، ۲۲:۴۴ جواب داده:
سلام
خیلی ممنونم(((:

بزن ویدئو چک ببین درسته مطمئنی 600 شدی. کبارکه:)

Jesse Blueman در ۱۶ مرداد ۹۸، ۲۲:۴۴ جواب داده:
حله 24 ساعت گذشته خواب نیست(((:

تبریک میگم 😂

Jesse Blueman در ۱۶ مرداد ۹۸، ۲۲:۴۴ جواب داده:
(((: مرسی

سلاااام جواااهر واقعاا مث جواهر درخشیدیااا

 نمیدونی چقد خوشحال شدم از دیدن رتبه ت باور کن بعد دیدن رتبه خودم اولین کسی که از بچها  ادرس وبشو سرچ کردم  اومدم ببینم چیشد تو بودی افررررین 👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌

من که ، کلی  گریه کردم ! 

حس خاصی ندارم میترسم

برا انتخاب رشته اخه همه مجاز شدن از شهر ما هم میگن سه تا دختر میخان برا تربیت معلم ،

دبیری تهران هم مجاز شدم ک میبینم همه مجاز شدن ! 

من شدم هزار و صد و بیست و یک .  1121

قسمت نشد سه رقمی شم تلاش کردیم ناملد نشد ! بازم شکر :)

برم یه لگد دیگ به کتابا بزنم😂

بگم هنوز باید نگه تون دارم تا انتخاب رشته ببینم چی میشه😂

Jesse Blueman در ۱۶ مرداد ۹۸، ۲۲:۴۶ جواب داده:
سلاااااام
مرسسسسسسسی^__^
ترکوندی که دختر(((: ایول ایول
تبریک میگم
فقط فرهنگیان مگه بومی نیست ؟ تهران نمیشه که بریم((:
+بعدشم دوست آدم رتبه هزار بیاره کامنتشو ستاره بزنم؟ مگه میشه مگه داریمD: برو دم در خونه خودتون درخواست سانسور کامنت کن^__^

احسنت ، افرین  ، واقعا خسته نباشید . 

 

خیلی خوشحالم که از نتیجت  راضی هستی . امیدوارم همیشه موفق باشی .  امسال رشته تجربی خیلی خر تو خر بود . متاسفانه امسال هم با خر بازی اقایون ، خر خیلی ها با درصد های خوب ، به پل نرسید .

از همین تریبون اعلام می کنم به بچه های کنکوری تجربی : رشته پزشکی رسما مُرد . 

وقتی 60 درصد رشته پزشکی توسط سهمیه داران پر میشه ( طبق گفته معاون وزیر بهداشت ) و 20 درصد دیگه توسط اقا زادگان ، ابا شما انتظار پیشرفت پزشکی در ایران رو دارید ؟ 

جالبتر اینه که بدونید این 20 درصد زحمت کش ، در پایان 7 سال عمومی خواندن و ورود به تخصص ، باید با همین سهمیه دارانی رقابت کنند که رتبه یک تا هزار را از پیش برای خود کرده اند و این نخبه ها باید برای رتبه 1000 تا 2700 رقابت کنند . یعنی تخصص قلب و مغز و اورتوپت و پوست و جراحی این موارد می رسد به ان 80 درصد مفت خور    و تخصص زنان و زایمان و اطفال و بخیه زنی می رسد به این 20 درصد نخبه . که زایمان را هم ننه بزرگ من و شما  وارد است . 

 

متاسفانه من جزو ان 20 درصد هستم که امروز فهمیدم . اکنون مانده ام که کدام راه را بروم . خواندن رشته کامپیوتر و رفتن از ایران موفقیت برای خودم و فرزندانم ، یا خواندن پزشکی و رقابت با مفت خوران و در انتها تخصص بخیه زنی و سرو کله زدن با چندین بچه عر عرو ان هم درسن 40 سالگی ؟؟

 

Jesse Blueman در ۱۶ مرداد ۹۸، ۲۲:۵۰ جواب داده:
ممنونم
متاسفانه چندین ساله که همینجوریه و نمیشه کاریش کرد
خیلی سخت شده رقابت اینطوریه واقعا
فی الواقع یه چند نفر بی سهمیه هستند که دارن مزاحم اونایی که سهمیه دارن میشن(((:

خسته نباشی پسر :) انشاءالله تو مرحله بهتری باز بهتر از اینا بدرخشی :)) 

Jesse Blueman در ۱۶ مرداد ۹۸، ۲۲:۵۱ جواب داده:
سلامت باشی
مرسی(((:
چهارشنبه ۱۶ مرداد ۹۸ , ۰۹:۰۹ معلمی از جنس اینده

سلام

مبارک باشه...

صمیمانه بهت تبریک میگم موفقیت خودت رو:)))

Jesse Blueman در ۱۶ مرداد ۹۸، ۲۲:۵۱ جواب داده:
سلام
مچکرم
معلمیت از جنس حال رو تبریک بگیم^__^

خیلی تبریک میگم :)

Jesse Blueman در ۱۶ مرداد ۹۸، ۲۲:۵۲ جواب داده:
خیلی ممنونم

خسته نباشی واقعا تبریک میگم:)))

 

Jesse Blueman در ۱۶ مرداد ۹۸، ۲۲:۵۲ جواب داده:
مچکرم(((((:
چهارشنبه ۱۶ مرداد ۹۸ , ۱۳:۵۴ محمد صدرا عبدالعلی زاده

مبارکه

Jesse Blueman در ۱۶ مرداد ۹۸، ۲۲:۵۲ جواب داده:
مرسی
چهارشنبه ۱۶ مرداد ۹۸ , ۱۶:۳۲ حصـــــــcafeh.blogـــــین ..

ماشالله پسر

 

 

Jesse Blueman در ۱۶ مرداد ۹۸، ۲۲:۵۲ جواب داده:
((:

وااعااااییی...مباااارکههههههههه^...^

چ رشته ای؟

Jesse Blueman در ۱۶ مرداد ۹۸، ۲۲:۵۳ جواب داده:
مرسی^___^
انسانی(:

تبریک میگم که رتبه تون خوب شد.:)

Jesse Blueman در ۱۶ مرداد ۹۸، ۲۳:۱۱ جواب داده:
مرسی سارای عزیز((:
چهارشنبه ۱۶ مرداد ۹۸ , ۲۳:۲۷ ستاره اردانی زاده
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

مبببببببببارک باشه پسر! خیلی برات خوشحالم! باور کن اینو از ته دل میگم!چون خودم الان یه کنکوری بدبختم....

من تیره روز که هنوز تازه راه افتادم! تا سال دیگه این موقع هزار بار میمیرم و زنده میشم ! موقعیت تو را ارزوست !

خداکنه بتونم درسام رو برسونم 

اقا میدونم خیلی فضولیه * *** ***** ***** *** * ***** ** ****  *** ** ***** *** *** *** **** ******* ****** *** * *** ****** ** ******* **** *** ** ******** *** *** ** ** *** ***** ** *** ** ** ** ***** ***** *  ***** **** *** ***** ** **** **** * ***** ** ****** **** **** ** *** * ***** * ****  * ** ***** *** ***** ** *** * ****** *** 

***** **** ****** ***** ** * ***** ** * *** ** * **** ****

 

** *** ****** ** *** ****** ***** ****** ****** **** ** **** *** ****** *** ****  ** ******* ***** **** ** *** ******  ***** ** ** *** *** ******* ** ****** *** * **** **** *** **** 

*** *** *** ***** * *****  **** **** *** *** **** ** **** **** ****** **** *****  **** ****

Jesse Blueman در ۲۱ مرداد ۹۸، ۲۲:۲۸ جواب داده:
ممنونم و امیدوارم شماهم سال بعد خبر موفقیتت رو بهمون بگی
بقیه‌ش رو ولی تو خصوصیت میگم

نهههه نوشتم کلی یهو صفحه رفرش شد 😭😭

داشتم میگفتم دست پرورده ماموری 😂 میگیم پاک کن پاک نمیکنه😂 امشب تو دیدگاه 

بچه ها رتبه هاشونو گفته بودنـ

توام کاش خبر موفقیتتو میگفتی :)

اره تهران ما رو نمیپذیرن

حالا بپذیرن ما افتخار نمیدیم

بریم 😂😂

برا انتخاب رشته ت فرهنگیان مدنظرته ‌؟ حقوق و اینا نمیری؟

اگ همین فرهنگیان میخای بزن دبیری راحتره . 

توام حست گنگه و نگران انتخاب رشته ای یا فقط من

ایجورم حس خاصی نمیاد

فقط زمانی ک دیگ نتایج 

انتخاب رشته بیاد یه نفس

راحت میکشیم 😂 همه رو مهمون میکنم بستنی  به حساب تو 😂 

 

Jesse Blueman در ۲۱ مرداد ۹۸، ۱۶:۱۱ جواب داده:
اطلاع داده بودم ولی گفته بودم درج نکنه

آره بابا 

منم بیشتر نظرم فرهنگیانه

😂

مبارکه

Jesse Blueman در ۲۱ مرداد ۹۸، ۱۶:۱۱ جواب داده:
ممنوون

سلاام 

تبریکات منده رو هم پذیرا باش.😊

خیلییی خوب شدی . :)))

Jesse Blueman در ۲۱ مرداد ۹۸، ۱۶:۱۲ جواب داده:
سلام
ازینورا؟!🤔🤔
خیلی ممنونم😊😊

تبریک میگم، ان‌شاءالله موفقیت‌های بیشترتون رو ببینیم.

Jesse Blueman در ۲۱ مرداد ۹۸، ۱۶:۱۳ جواب داده:
خیلی خیلی مچکرم

آفرین :)

ان شاءالله که موفق بشی

Jesse Blueman در ۲۱ مرداد ۹۸، ۱۶:۱۳ جواب داده:
ممنونم
يكشنبه ۲۰ مرداد ۹۸ , ۱۶:۳۳ لولی‌وش مغموم💔

عههههه من چرا به شما تبریک نگفتم؟! :///

مبارکتون باشه الهی. :)))

واقعا عالیه، خسته نباشید.

Jesse Blueman در ۲۱ مرداد ۹۸، ۱۶:۱۴ جواب داده:
خیلی مرسی😊😊😊😉

تبررریکااااتتتت فراوااان دآش 😍

Jesse Blueman در ۲۱ مرداد ۹۸، ۲۲:۴۱ جواب داده:
قربانت دآش گلم😉😘😘

خودت چه کردی؟

قابل قبولم نیس باز .. نسبت ب پارسال نصف کردم ولی خو فعلا اونی نیس ک بخوام .. خدا میدونه آخر این راه چی میشم! خخ

Jesse Blueman در ۲۶ مرداد ۹۸، ۱۹:۱۳ جواب داده:
پس موندنی هستی
امیدوارم سال بعد دیگه به خواستت برسی
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

موفق باشی*----* خوشحال شدمم

**** ** *** ****؟

Jesse Blueman در ۲۶ مرداد ۹۸، ۱۹:۱۴ جواب داده:
مچکرم🤩

سلام

تبریک میگم بهتون! مطمئن بودم اون همه تلاش و استرس بیخود نبود. ان شاءالله در تمام مراحل زندگیتون موفق باشید!

Jesse Blueman در ۲۶ مرداد ۹۸، ۱۹:۱۸ جواب داده:
سلام خیلی ممنونم
لطف دارین شما بزرگوارید🤩
مرسی همچنین

مبارکه

Jesse Blueman در ۲۶ مرداد ۹۸، ۱۹:۱۹ جواب داده:
سپاس😍

عه بسلامتی =] _

انشالله موفق باشید _

Jesse Blueman در ۱۲ شهریور ۹۸، ۱۳:۱۰ جواب داده:
همچینین ممنون

عاقا تبریییییییک!

Jesse Blueman در ۱۲ شهریور ۹۸، ۱۳:۱۵ جواب داده:
خااانم ممنووون

دمت گرم. زدی کنکورو ترکوندیا

Jesse Blueman در ۱۲ شهریور ۹۸، ۱۳:۱۶ جواب داده:
دیدی اخرش تونستم😒😂

سلام من چن ساله فارغ التحصیل شدم از رشته فنی مهندسی، بخوام کنکور انسانی بدم، بنظرتون چقد شانس دارم؟ حقوق دوس دارم میشه عربی و نزد؟؟ فقط هم باید توی تهران قبول شم 😅

Jesse Blueman در ۱۰ مهر ۹۸، ۱۲:۰۳ جواب داده:
سلام
عربی برای رشته حقوق ضریب بالایی داره و از اونجایی که رتبه خیلی خوبی میخواد نمیشه نزدش
حتما روش وقت بذارید
ایشالا که موفق میشید((((:
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
میل رفتن مکن ای دوست

دمی با ما باش. . .



+ آدرس وبلاگ برای ممنوع البیانی ها:

http://yyp.blogfa.com
آرشیو مطالب
قالب: عــرفـان🖤💔 | ویرایش شده توسط: خودم بلاگ بیان