یادداشت های یک پسر

 


کشف حجاب

لادن طباطبایی رفت منوتو کشف حجاب کرد

دیگه سریال خواب و بیدار هم از هیچ شبکه ای پخش نمیشه

 خدا کنه ریما رامین فر و نرگس محمدی و فریبرز عرب نیا هم برن کشف حجاب کنن

 تا دیگه پایتخت و ستایش و مختار رو هم بازپخش نکنن!!

😂😂
Jesse Blueman در ۲ تیر ۹۷، ۰۰:۲۱ جواب داده:
(((((:
😁😁😁👍🏻
Jesse Blueman در ۲ تیر ۹۷، ۱۲:۴۲ جواب داده:
😂😂😂😂😂😂😂😂
همین رو بگید :)))
Jesse Blueman در ۲ تیر ۹۷، ۱۲:۴۲ جواب داده:
مرسی از کامنتتون
😂😂
Jesse Blueman در ۲ تیر ۹۷، ۱۲:۴۲ جواب داده:
😂😂
مگه مردها هم کشف حجاب می کنند😄 

Jesse Blueman در ۲ تیر ۹۷، ۱۲:۴۳ جواب داده:
دیده شده که میکنند😂😂
آره واقعاً. اگه این اتفاق نیفته تا عمر داریم باید این سریال های تکراری رو ببینیم.
Jesse Blueman در ۲ تیر ۹۷، ۱۲:۴۱ جواب داده:
😂😂والا بوخودا
سلااااممممم خوبیننن؟ 
لاله ام 😀 شیناختی؟!
Jesse Blueman در ۲ تیر ۹۷، ۱۲:۴۱ جواب داده:
سلام بر لاله خانم گل
چه عجب یادی از ماها کردی؟!
نمیگی دلمون هزار جا میره؟!


خوشحالم که هستی(:
:))))
Jesse Blueman در ۲ تیر ۹۷، ۱۴:۴۳ جواب داده:
(((((»:
مررررسی😍😍😍😍
بخدا شرایطم جوری نبود بتونم بیام😞 
چه  خبر از امتحانا؟ خوب بود؟
من ک امتحانا رو همینجوری رد کردم دیگه معلوم  نیس اصن قبولشم یا نه 🤕
Jesse Blueman در ۲ تیر ۹۷، ۱۴:۴۳ جواب داده:
چیطوری؟
امتحانای من خوب بودن
عع؟!ایشالا قبول میشی شیرینی شو میاری میخوریم😂 😂 
عه؟ راست می گیااا، از این زاویه به موضوع نگاه نکرده بودم. خخ.
Jesse Blueman در ۲ تیر ۹۷، ۱۴:۴۳ جواب داده:
😂 
خدا از دهنت بشنوه 🤣🤣🤣🤣
Jesse Blueman در ۲ تیر ۹۷، ۱۵:۰۸ جواب داده:
خداوندا بشنو این سخن ز من
هعییی😞 بدک  نیسم .. 
ان  شاءالله که موفق باشی با نمرات عااالی😍 😍
 چششمم حتمااا 😁دعا  کن قبول شم 
Jesse Blueman در ۲ تیر ۹۷، ۱۵:۱۳ جواب داده:
این شکلکه یه چیزدیگه میگه ها...روزگارت عالی دلت خوش(:
مرسییییی
حالا قبول نشدی هم نشدی شهریورُ واسه همین روزا گذاشتن دیگه!😁دهم بودی نه؟!

ممنوووون
وای نه شهرییییور😧😧😧
آره دهمم ،شما چی؟
Jesse Blueman در ۲ تیر ۹۷، ۱۵:۳۱ جواب داده:
آره دیگه!اینقد بخون بیست بگیر!!

من دوازدهمم و سال دیگه کنکور میدم
😂😂
نکته خوبی بود!!!
Jesse Blueman در ۲ تیر ۹۷، ۱۶:۳۱ جواب داده:
😁
😆😆😆😆😆 
منم خونه داییمم و وای فای مجانی 😼😼😼 😏

راستی چقد این متنه و عکسه پایین قشنگه 😻
Jesse Blueman در ۲ تیر ۹۷، ۱۶:۳۰ جواب داده:
:||

کدوم متن؟چتررو میگی؟
آره  همون 😻 
Jesse Blueman در ۲ تیر ۹۷، ۱۷:۲۷ جواب داده:
😍😍😍😍😍😍😍
اتفاقا یکی از بازیگرای ستایش (رامسین کبریتی) کشف حجاب کرده ^__^
Jesse Blueman در ۲ تیر ۹۷، ۲۰:۳۸ جواب داده:
عع به خاطر همینه نشون نداده چن وقته پس😁

+مگه این مرد نیست؟!الحق که نتیجه میگیریم امیدی هست فریبرز عرب نیا هم کشف حجاب کنه!
آره خداروشکر😍😍
+همه میتونن کفش حجاب کنن این دوره زمونه 😂😁
Jesse Blueman در ۲ تیر ۹۷، ۲۲:۰۷ جواب داده:
برادرم حجابت((:

+کامنتای من برات نمیان؟!
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
اینجا کجاس:/
خب خوبع کع خوبی(:
عاره من‌کلا عادم خیلیی مهربونیم((:
اوم خب میگفتی فینگلیش دوس نداری
اخع ادرس وبتونو گم کردم تو گوگل سرچ کردم ** ***** ****** ****** دیگع فارسی بود فارسی موند
اوم خبرا دس شماس خبر خاصی ندارم امتحانا بودو منم درگیر نتونستم بیام شرمندع
زنداداشِ نداشتم خوبع؟؟😊😊((:
Jesse Blueman در ۳ تیر ۹۷، ۱۳:۱۳ جواب داده:
اینجا اینجاس!خوش اومدی(:
خب فک میکردم زبون فارسی نداری که نمیگفتم!
تموم شدن؟!!چیطور بود حالا؟!قبول شدی یا شما هم میمونی شهریور ؟!((((((:
والا نمیدونم خوبه یا نه زنداداش دار شدی میپرسم ازش[نیشخند]
 :))
+یکی اون فیلما اومده و یکی هم دیشب پرسیدی کامنتام 
نمیان ، همین
Jesse Blueman در ۳ تیر ۹۷، ۱۳:۱۳ جواب داده:
عجب... دوباره میام الان
خیلی وبلاگ قشنگی دارید...
با افتخار دنبالتون کردم، شما هم ما رو دنبال کنید...
Jesse Blueman در ۳ تیر ۹۷، ۱۶:۱۲ جواب داده:
خیلی ممنون شما هم دنبال شدی(:
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
سلام بر آقا **** ***** *** :))) 
خب تا اینجا اومدم اول اختصاصی واسه رشتت بگم :) 
دیروز اتفاقا دیدم وبتون رو رشتتون هم دیدم تو پروفایلتون 
اول اینکه دقتت رو توی درس هایی که میخونی خیلی بالا ببر از اونجایی که جمع بودن فعل ها رو تو نوشته ی من و گفتن بچه های گل دقت نداشتی پس نتیجه میشه زیاد حواس جمع نیستی ؛)
دوم اینکه برگ برنده واسه شما ریاضیه روی ریاضیت سرمایه گذاری کن اکثرا بچه های ادبیات از نظر ریاضی میلنگند !!یعنی بچه های نظام قدیم که این بودند نظام جدید هم فکر کنم همینند !
خلاصه خیلی واسه ریاضی ارزش قائل شو که اگه یه درصد خوب بزنی از کلی دانش آموز جلو میفتی .

Jesse Blueman در ۳ تیر ۹۷، ۱۷:۲۲ جواب داده:
سلام ممنون که اومدی
یکی از مشکلات اساسی من اینه که همه چیرو تُن تُن میخونم!درس و حتی چیزای دیگه مثل چت و پیامای دیگران !بعضی مواقعم کلا یه چیز دیگه میخونمشون و سو تفاهم پیش میاد!!🤐
و ریاضی:راستش من پارسال ریاضی رو ول کردم و گفتم ادبیات و چه به ریاضی!برا همین توش ضعیفم ولی امسال به این حرف شما رسیدم و ریاضی 2 رو فولِ فولم(:!!

ممنون :)
Jesse Blueman در ۳ تیر ۹۷، ۱۷:۲۲ جواب داده:
(;
خواهش میکنم :)))
تند خوانی باعث دوباره کاری میشه توی درس خوندن اون خواندن اولیه که یه چیزی دستگیرت بشه واسه یه درس خوبه تند میخونی کلا سرعت عمل داشتن خیلی خوبه و تو کنکور کمک کننده ولی سرعت عمل همراه با دقت زدن سوال اشتباه تو کنکور بر اثر بی دقتی فاجعه به بار میاره !
خیلی خوبه که زود به این حرف رسیدی آره ریاضی رو باهاش دوست باش روی پی دی اف نخون چون خستگی زود رس میاره و چشمات خسته بشه میخوابی یا سردرد میگیری جدای اونکه حواست میپره !
اون چیزی که فایلش رو گرفتی پرینت بگیر و بخون :))
Jesse Blueman در ۳ تیر ۹۷، ۱۷:۵۷ جواب داده:
نکته آخر کاملا موافقم حتی یه پست هم همینجا راجع بهش نوشتم:دی
میگما شما کنکور دادی تموم شدی؟!یا مث ما کنکوری هستی؟!یا خیلی بزرگتر ازین حرفا؟!
هیچکدوم خخخ
امسال کنکور میدم این هفته 😐😨
Jesse Blueman در ۳ تیر ۹۷، ۱۸:۳۶ جواب داده:
ععععععع؟!
پس شدیدا موفق باشی((((:
آرررره 😯
شدیداااا تشکررر :)))) 

Jesse Blueman در ۳ تیر ۹۷، ۱۹:۲۱ جواب داده:
(;
يكشنبه ۳ تیر ۹۷ , ۲۱:۵۴ فاطمه باغملکی
رفتم سرچ کنم لادن طباطبایی .ببینم کدوم بود حواسم نبود زدم لادن طلایی😂😂
از بس وسط فیلما پیام بازرگانی پخش میشه حفظ شدم😂..
لادن طباطبایی با هزار گلایه از ایران رفت...
اون یکی اسمش یادم نیس هم رفت ولی برگشت😁
Jesse Blueman در ۳ تیر ۹۷، ۲۲:۰۲ جواب داده:
😂
خداروشکر حالا چیز دیگه ای نزدی😁
يكشنبه ۳ تیر ۹۷ , ۲۲:۱۵ AliRezA 🇮🇷 🇧🇷
نخیییییررر این رشته سر دراز دارد
Jesse Blueman در ۳ تیر ۹۷، ۲۲:۲۷ جواب داده:
رشته کشف حجاب یا رشته پیمان یوسفی؟!
فاطمه جانم اون یکی که برگشت رابعه اسکویی بودش
Jesse Blueman در ۳ تیر ۹۷، ۲۲:۲۸ جواب داده:
چه اطلاعاتی هم داره ماشا الله😁
😁😁😁 اسپند دود کن چش نخورم😂😁

Jesse Blueman در ۳ تیر ۹۷، ۲۲:۳۳ جواب داده:
تق تق تق بترکه چشم حسود
يكشنبه ۳ تیر ۹۷ , ۲۳:۰۲ فاطمه باغملکی
اره اره نسترن جون
رابعه بود 😂

وای لادن طلایی 😂😂😂😂 خدا نکشت فاطمه مردم  از خنده 
بابا مگع بریتانیاییم😂😂😹😹
نع حالااا انقدام دآغوون نیسم ترم قبل معدلم بیس شد ولی خب افت کردم:|
ای باباع هنوز زنداداش دار نشدم😕
ما زنداداش میخوایم یالاااااا😹😹
Jesse Blueman در ۴ تیر ۹۷، ۱۱:۳۲ جواب داده:
آخی آخی
مشکل اینجاس زنداداش شمارو نمیخواد😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
ایش چقد بدم میاد عزش 😒😒😒خیلی دلش بخواد:|
نخواد خب ب ...:|
Jesse Blueman در ۴ تیر ۹۷، ۱۴:۵۴ جواب داده:
ببین چه زود خواهر شوهر بازیش گل کرد(((((((:
بیییییییییی ادب:|
من شما را دنبال کروم شما هم مرا دنبال کنید
بعله من خیلی خواخر شوهرم😒😒😒
خودت بی ابدی
خب حرص عادمو در میارع این زنت:|
Jesse Blueman در ۵ تیر ۹۷، ۱۰:۰۸ جواب داده:
خدارحم کنه:|
بمن چع میخواستی زن نگیری:/
Jesse Blueman در ۵ تیر ۹۷، ۲۲:۵۸ جواب داده:
راستی راستی اینا برا من زن گرفتن:|
ارع خودم برات زن گرفتم یکی مثع خودم دِقِت بدع😏😛
Jesse Blueman در ۶ تیر ۹۷، ۱۲:۳۱ جواب داده:
ای خدااااا
و چه طنز تلخی! :)
Jesse Blueman در ۲۷ تیر ۹۸، ۱۲:۴۶ جواب داده:
هوم((:

لادن طباطبایی رفت؟😳😳نه بابا همین چند وقت پیش بود داشت یه شبکه ی استانی خواب و بیدار رو نشون میداد🤔

Jesse Blueman در ۱۵ مرداد ۹۹، ۲۳:۴۰ جواب داده:
کسی زیاد با شبکه های استانی کاری نداره تا وقتی جکی جانی چیزی پخش نکنن((((:
الان ساکن امریکاست لادن طباطبایی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
میل رفتن مکن ای دوست

دمی با ما باش. . .



+ آدرس وبلاگ برای ممنوع البیانی ها:

http://yyp.blogfa.com
آرشیو مطالب
قالب: عــرفـان🖤💔 | ویرایش شده توسط: خودم بلاگ بیان