یادداشت های یک پسر

 


عصر...

‏بچه که بودم از عصرها بدم میومد

 ناهار رو که میخوردیم همه عادت داشتن میخوابیدن 

و من تنها ترین کودک جهان میشدم! 

بدون هم بازی، بدون تفریح، بدون دلخوشی، بدون هم صحبت

الان تو کشور ما عصره...

:-( :-( :-( :-( :-( :-( 
شاید روزی تموم شه این عصر...
Jesse Blueman در ۹ مرداد ۹۷، ۱۰:۰۱ جواب داده:
زندگیمون پر  شده ازین شاید ها....
دقیقا عصرشم تموم نمیشه :(
Jesse Blueman در ۹ مرداد ۹۷، ۱۰:۰۲ جواب داده:
عصرِ تلخِ طولانی!
منم همین طور...
گاهی وقتا هم نمی ذاشتم بخوابن[:

عصرِ تلخ[:
Jesse Blueman در ۹ مرداد ۹۷، ۱۰:۰۱ جواب داده:
مشکل اینجاست الان نمیشه که از خوابیدنشون جلوگیری کنیم!
حکایت اونی که خودش رو زده به خواب و اینا....


بد عصریه
Jesse Blueman در ۹ مرداد ۹۷، ۱۰:۰۱ جواب داده:
به قول دوست علامت سوال عصرِ تلخیه!
میگم اقامهدی روزی چندساعت میخونی. ازمون چند وقت پیش چطورشد خوب بود  
Jesse Blueman در ۹ مرداد ۹۷، ۰۹:۵۷ جواب داده:
من هفته پیش و هفته پیش تر به خاطر مشکلاتی که پیش اومد زیاد نتونستم بخونم و طبعا آزمونم هم خوب نبود
ولی این هفته با روزی 6 ساعت دوباره شروع کردم ببینم چی میشه(:
ولی آره منم بدم میاد
Jesse Blueman در ۹ مرداد ۹۷، ۰۹:۵۹ جواب داده:
فکر کنم اکثر بچه ها از عصرا خوششون نمیومد(:
لعنت :|
Jesse Blueman در ۹ مرداد ۹۷، ۱۰:۰۳ جواب داده:
دو صد لعنت...
😔😔
Jesse Blueman در ۹ مرداد ۹۷، ۱۰:۰۳ جواب داده:
)))):
منم این حس رو بچگیم داشتم! D:
Jesse Blueman در ۹ مرداد ۹۷، ۱۱:۲۷ جواب داده:
خونه قبلیمون یه انبار طور داشت تو حیاط عصرا یه تلوزیون کوچیک سیاه سفید داشتم میبردم اونجا برنامه کودک میدیم(((:
همیشه ک پست های شمارو
وب بروبچ میدیدم 
فک میکردم ادم شادو بی غمی هستی،،
اینجا رو ک میخونم کلا نظرم عوض شد:-( 
انشالله ک تموم میشه...
یک نفر بایک بغل اتفاق خوب در پایان یک عصر از راه میرسد 
Jesse Blueman در ۹ مرداد ۹۷، ۱۶:۰۳ جواب داده:
اگه خدا قبول کنه ما هم آدمیم دیگه!
همه اتفاقای خوب و بد تو زندگیشون دارن(:
اهووم منم این حس ظهرای بچگی رو یادمه
Jesse Blueman در ۹ مرداد ۹۷، ۱۶:۰۴ جواب داده:
😊😊😊😃😃🙂

من و داداشم عصرا نمی خوابیدیم که. با هم بازی می کردیم.

من اصلاً تو خونه دلم نمی گیره.😁

بر عکس تا پامو می ذارم بیرون و آدما رو می بینم افسرده می شم. 😁😏

من بچگیمو خیلی دوست دارم. سخت بود ولی شیرین.

در مورد موضوع دومم بگم که

نه که ما خیلی خوب وگشنگییییم واسه همین.

همه پیف پیف بو می دن. 😐

Jesse Blueman در ۹ مرداد ۹۷، ۱۶:۰۲ جواب داده:
خوشبحالت(((:
والا:|جینگیلی فینقیلی کی بودن بعضیا...
سلام سلاااااااااام.
 ببخش بابت این طعیبت خیلی طولانی..... ان شاالله جبران میشه

پست واقعا عالی بود👌👌👌
Jesse Blueman در ۹ مرداد ۹۷، ۲۲:۳۹ جواب داده:
سلاااااام سلاااااااام!
خواهش میکنم این چه حرفیه دیگه شمایی و زندگیت 
هر وقت دوست داشتی و شرایطش بود میای به دنیای مجازی به من و ما چه!

خیلی ممنون(:
لینک کنم؟


Jesse Blueman در ۹ مرداد ۹۷، ۲۲:۴۱ جواب داده:
اگه دوست داشتید(:
اینجا دیگه مث وبای سابق تبادل نمیکنم
وب دوستان واقعا وب دوستانه و هر کی رو لینک کنم لزومی نداره لینکم کنن(:

بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
چ* ***** **** *** **** ***
******** ***** *** * ******* *********
منم دقیقا همین حس رو داشتم بچگی! ولی متاسفانه می رفتم تو حیاط برگارو می کندم! می کندم تو قفلا:/ یا چون خونمون نزدیک فرودگاه بود، هواپیماهارو میشمردم.
+ تو کشور ما که حسابی عصره!
Jesse Blueman در ۱۲ مرداد ۹۷، ۱۹:۴۹ جواب داده:
چرا متاسفانه؟!سرگرمی خوبی بود دیگه:دی
+حسااااابی
هعییی:(:
Jesse Blueman در ۱۳ مرداد ۹۷، ۱۶:۰۰ جواب داده:
:):
معمولا این اتفاق برای تک فرزندا میوفتاد..
منم خیلی بدم میومد :(
Jesse Blueman در ۱۳ مرداد ۹۷، ۱۶:۰۰ جواب داده:
((:
شنبه ۱۳ مرداد ۹۷ , ۱۷:۴۸ پســـــــــــــر روزگــــــــــار
یکم جمعه هم قاطیش :)
Jesse Blueman در ۱۳ مرداد ۹۷، ۱۹:۵۵ جواب داده:
عصر جمعه البته ):
این پستت کع کامنتی از سوی من ندارع!
Jesse Blueman در ۱۴ مرداد ۹۷، ۲۲:۳۸ جواب داده:
آغا بیخیال:|
گفتم تاییدش نکردم دیگه:|
هوف
بگو دربارع چی بود فقط اععع
ول نمکنم کع
Jesse Blueman در ۱۵ مرداد ۹۷، ۱۸:۱۷ جواب داده:
گفتم بیخیال دیگه
چیزی رو که دوست نداشتم تایید نکردم الان بیام بگم چی بوده...ای بابا
عصاب نداریا
Jesse Blueman در ۱۶ مرداد ۹۷، ۱۶:۲۹ جواب داده:
چرا دارم ایناهاش
اعصاب جان سلام کن به راضیه😀
ی سوراخ کم داری وگرنه نمکدون خوبی میشدی:/
میگم این کامنت نا پیدا ربطی ب زنداداچم داش؟😀😀😀😀
Jesse Blueman در ۱۶ مرداد ۹۷، ۲۲:۵۱ جواب داده:
:|
نِع
ای باباع😥
باشد
خوبی تو؟؟
Jesse Blueman در ۱۸ مرداد ۹۷، ۲۲:۵۲ جواب داده:
مرسی که تموم کردی بحثش رو((:
کمی تا قستمی ترازو به سمت خوب بودن سنگینی میکنه!
کامنتم اومد؟؟
Jesse Blueman در ۱۸ مرداد ۹۷، ۲۲:۵۲ جواب داده:
اوهوم
پنجشنبه ۱۸ مرداد ۹۷ , ۱۶:۵۲ کودک درون من، اکتیو تشریف داره
سلام
دقیقا الان همه بچه ها اینطوری ان :|
Jesse Blueman در ۱۸ مرداد ۹۷، ۲۲:۵۲ جواب داده:
سلاااام(:
آره از نظرات معلومه که فقط من اینجوری نبودم!!
ایشالاع اوار شع طرفع خوب بودن(:
Jesse Blueman در ۱۹ مرداد ۹۷، ۲۲:۴۷ جواب داده:
ایششششش آلّا!
ازعالم طفولیت فقط همین یه حس بد رُ یادم میاد...
Jesse Blueman در ۲۲ مرداد ۹۷، ۱۵:۰۴ جواب داده:
حس عجیبی بود...
البته کامنت قرار بود برا پست بعدی باشه. اشتباهی برا این پست فرستادم! حواس هم نمونده دیگه.
Jesse Blueman در ۲۴ مرداد ۹۷، ۲۰:۱۷ جواب داده:
بله متوجه شدم!
اومدم درست کنم بدتر ریدم. مال اون پست در مورد آخرین سال مدرسه و اینا بود :|
Jesse Blueman در ۲۴ مرداد ۹۷، ۲۰:۱۷ جواب داده:
😂😂😂😂😂
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
میل رفتن مکن ای دوست

دمی با ما باش. . .



+ آدرس وبلاگ برای ممنوع البیانی ها:

http://yyp.blogfa.com
آرشیو مطالب
قالب: عــرفـان🖤💔 | ویرایش شده توسط: خودم بلاگ بیان