یادداشت های یک پسر

 


Ted Lasso 4 ( قسمت آخر - فصل اول )

خب اینم تموم شد. همونطور که در پست اولم راجع به این سریال حدس زده بودم، تد لاسو چیزی فراتر از طنز و کمدی بود. حتما شده که به عنوان هوادار تیم محبوبتون بی صبرانه منتظر بازی تیمتون در فصل جدید باشید؛ من هم بی صبرانه منتظر تیم ریچموند با مربی گری جناب تد لاسو در فصل آینده هستم! درباره این اپیزود هم اگه بخوام بنویسم باید بگم که شگفت انگیز بود. من رو به بهت و ناراحتی فرو برد و یهو با ثانیه آخرش به قهقهه انداختم!

تد لاسو در ایران کمتر دیده شده و برای همین هم کمتر بهش پرداخته شده؛ ولی پشیمون نیستم که راجع بهش نوشتم. هرکس با خوندن نوشته های من رفته سراغ این سریال نوش جونش! 


+دقیقا وقتی که میخواستم این پست رو انتشار بدم مرورگرم کراش کرد و مجبور شدم دوباره بنویسمش:/ احساس میکنم بعضی چیزا رو فراموش کردم که بنویسم. احتمالا این پست بروز میشه.

ایولا

Jesse Blueman در ۲۴ مهر ۹۹، ۱۷:۰۶ جواب داده:
(:
پنجشنبه ۲۴ مهر ۹۹ , ۲۱:۱۰ امیرحسین علیزاده

دیدم در مورد سریاله نوشتی، رفتم همشو دیدم. امروز قسمت آخرش رو دیدم.

داستانش خیلی شبیه باشگاه ولورهمپتونه.

نمره ای که بهش دادن خیلی زیاده به نظرم. در حد همون 7 یا 6 کافیه. 

 

Jesse Blueman در ۲۴ مهر ۹۹، ۲۱:۱۶ جواب داده:
به عنوان کسی که امتیاز ۹ به پایین به هیچ یک از اپیزوداش نداده مخالفم(:

منم بالاخره تمومش کردم. 

حس میکنم توی بهترین زمان سریالو دیدم و خیلی بهش نیاز داشتم. درنتیجه، ممنون بابت معرفی!

 

+ اول داشتم اشتباهی برای پست پایین این کامنتو مینوشتم :/  اومدم توی پست درست ولی خوبیش این بود که دیدم کامنتای پست پایین 18تان و لایکاش 17 تا. تنها کاری که از دستم برمیومد این بود که لایکاشو بکنم 16 تا تا لااقل اختلافشون بیشتر از یکی شه.

همین.

الانم نمیدونم چرا خواستم اینو بگم :|

Jesse Blueman در ۲ آبان ۹۹، ۱۵:۴۸ جواب داده:
خواهش میکنم(((:
خوشحالم که خوشت اومد


+ منم دیگه نمیدونم چی بگم واقعاD:
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
میل رفتن مکن ای دوست

دمی با ما باش. . .



+ آدرس وبلاگ برای ممنوع البیانی ها:

http://yyp.blogfa.com
آرشیو مطالب
قالب: عــرفـان🖤💔 | ویرایش شده توسط: خودم بلاگ بیان