یادداشت های یک پسر

 


کـآکـتـوس

تو راه برگشت از مدرسه بودم که دیدم دبیر زبانمون با ماشین کنارم واستاد و صدام کرد
این گلدون کاکتوس رو(کلیک) بهم داد و گفت که اینو بذار رو میزت،نگاهش کن و درس بخون((:

آی لاو یو مستر الفـ .هـ !

دوشنبه ۲۸ آبان ۹۷ , ۱۷:۳۸ ما جــــــــღــــــدہツ
چه معلم باحالی:)
(پس چیرا حوالی ما یافت نمیشود😐)
Jesse Blueman در ۲۸ آبان ۹۷، ۱۷:۴۴ جواب داده:
دلتون بسوزه هی هی((:
از مریخ اومدن ایشون فک کنم(:
کاکتوس عامل محرکته الان؟؟ :دی
چقدم گوگولیه این کاکتوسه ^_^
Jesse Blueman در ۲۸ آبان ۹۷، ۱۷:۵۱ جواب داده:
عامل محرک اینجانب اینقدرام دیگه بیرونی نیست:دی
(((:
دوران دبیرستان ( هعی یادش بخیر کاش تموم نمیشد) به من حسن یوسف داد که به دست برادر گرامی که اون زمان بچه بود پر پر شد :/ انقده کیف میده معلم آدم به یادم آدم باشه :) 
Jesse Blueman در ۲۸ آبان ۹۷، ۱۷:۵۲ جواب داده:
عجببب!حتما کلی غر غر شنیده:دی
خیلی(:
مگه داریم؟! مگه می‌شه؟! :|
Jesse Blueman در ۲۸ آبان ۹۷، ۱۷:۵۴ جواب داده:
داریم و میشه:دی
غر غر ؟ یه دل سیر کتک خورد :) 
Jesse Blueman در ۲۸ آبان ۹۷، ۱۸:۰۲ جواب داده:
اوه مای پروردگار:دی

غر غر ؟ یه دل سیر کتک خورد :)  
الان که نگاه کردم دیدم کلمه معاون جا افتاده 😂😂 معاون گل داد به من 
اون یاد بود نه یادم . امان از وقتی ادم بی عینک تایپ کنه 😀 
Jesse Blueman در ۲۸ آبان ۹۷، ۱۸:۰۲ جواب داده:
بالاخره که منظورتون رو رسوندید😂
قافیه هم شده بود اونطوری تازه😀
اون کاکتوس یه نماده از عوامل محرک درونیت :)
موفق باشی ^_^
Jesse Blueman در ۲۸ آبان ۹۷، ۱۸:۰۰ جواب داده:
من منظورم خودِ خود کاکتوس بود وگرنه که دقیقا همینطوره:دی
تچکر((:شما هم همینطور
اوه مای گاد
چقد احساسی😭
Jesse Blueman در ۲۸ آبان ۹۷، ۱۸:۰۴ جواب داده:
خودم،خودش رو معرفی نمینمایی؟!:دی
منم اینجا کاکتوس دارم :) هم کاکتوس هم گل :))
Jesse Blueman در ۲۸ آبان ۹۷، ۱۸:۰۳ جواب داده:
مادر گرام اتاق منده رو پر گل کرده عاما این یه چیز دیگه شد برا من!
چه خوشگله :)
Jesse Blueman در ۲۸ آبان ۹۷، ۱۸:۰۲ جواب داده:
نظر نویسی کاکتوس برا کآکتوس!
مرسی(:
چرا عاقا معرفی مینمایم😑
پرنیآن بانو هستم 😉
Jesse Blueman در ۲۸ آبان ۹۷، ۱۸:۰۷ جواب داده:
خوش آمدید پرنیان بانو(:
لا وب؟! :دی
دنبال شدید
Jesse Blueman در ۲۸ آبان ۹۷، ۱۸:۱۲ جواب داده:
تچکر(:
ن متاسفانه کنکور دست و پای منو بسته فعلا😢
Jesse Blueman در ۲۸ آبان ۹۷، ۱۸:۱۴ جواب داده:
عع شوما هم کنکوری میباشید
چه رشته ای؟
:)

ما ده تا گلدون کاکتوس داریم:)
Jesse Blueman در ۲۸ آبان ۹۷، ۱۸:۱۵ جواب داده:
ماشالا
 خدا زیادش کنه
برگاش براتون بچرخه:دی
من اینا رو تو خوابگاه دارم :دی
Jesse Blueman در ۲۸ آبان ۹۷، ۱۸:۲۵ جواب داده:
ازین کاکتوسا؟!
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
بلی پشت کنکوری ام😑
*****😊
اعع شمام ***** رو میخونید؟خیلی دختر درس خونو خوبیه 😄
-----
لطفا ***** رو سانسور کنید بعد کامنتو تایید کنید 
سپاس 😊
*****روهم سانسور کنید لطفا😏
Jesse Blueman در ۲۸ آبان ۹۷، ۱۸:۴۲ جواب داده:
موفق باشید
بلی از قدیم الایام میخونمشون:دی

عجب فازی داد انصافاً :)
Jesse Blueman در ۲۸ آبان ۹۷، ۱۸:۴۲ جواب داده:
انصافا:)
اوهوم
Jesse Blueman در ۲۸ آبان ۹۷، ۱۸:۴۳ جواب داده:
خیلیوم عالی(:
اوه چه دبیرى ، تا باشه از این دبیرا 
با یه گلدون خفن خیلى خفن تر میشه ها 
Jesse Blueman در ۲۸ آبان ۹۷، ۱۸:۴۴ جواب داده:
بعله ازین گلدون کوچول موچولو ها میخواد:دی

چه دبیر باحالی =)
Jesse Blueman در ۲۸ آبان ۹۷، ۲۱:۲۲ جواب داده:
اوهوم😍
حتی عامل محرک مون هم خار داره :/
Jesse Blueman در ۲۸ آبان ۹۷، ۲۲:۱۷ جواب داده:
خیلی خندیدم دمت گرم😂😂😂
چه دبیر پرمحبتی
خدا حفضش کنه
Jesse Blueman در ۳۰ آبان ۹۷، ۱۶:۴۵ جواب داده:
بعله ((:
سلام
کاش به ما هم گل می بخشیدند!! حسودیم شد! ... :)
Jesse Blueman در ۳۰ آبان ۹۷، ۱۶:۴۶ جواب داده:
سلام
😈😈😈

عه؟ آخی، من کاکتوس دوست دارم.

یکی واسه تولدم واسه خودم خریدم. 😁

شبیه اینه ولی فرق داره.

بهش خوب برس، مثلاً الان که هوا سرده چند هفته یه بار آب بده.

زمستون هم کلاً سه، چهار بار کافیه.

ولی تو فصول گرم هفته ای یه بار.

زیر نور مستقیم هم نذار زیاد.

تو جای سرد هم.

روش نگهداری اش رو بخون. 😁

اچینوباید باشه.

بعد اوووم هیچی دیگه، باهاش حرف بزن و نازش کن، خخ، این کار رو من می کنم.

بی تلبیت صد بار دستم اوف شده.

کود هم گاهی بده، می تونی خودت مثلاً با پوست میوه ها یا تفاله ی قهوه و چای و پوست تخم مرغ و ... کود درست کنی.

Jesse Blueman در ۳۰ آبان ۹۷، ۱۶:۴۶ جواب داده:
خیلی ممنون! خیلی ممنون!
میشه فقط بغلش نکنم دیگه؟!:دی

ببین حتما چجور معلمتونو به تنگ آوردی که داره از هر راهی استفاده میکنه تا تورو تشویق کنه به درس خوندن:///
Jesse Blueman در ۳۰ آبان ۹۷، ۱۶:۴۷ جواب داده:
اینطوریام نیس دیگه:دی
سلام

در نماز و غیر نماز سوره والشمس بخوانید تا موفق بشوید.
Jesse Blueman در ۳۰ آبان ۹۷، ۱۶:۴۷ جواب داده:
(:
چ ژذاب 😏
Jesse Blueman در ۳۰ آبان ۹۷، ۱۶:۴۷ جواب داده:
سوز به دلتون:دی
چ معلم خوبی😊
Jesse Blueman در ۳۰ آبان ۹۷، ۱۶:۴۸ جواب داده:
(:
چه خوب :)
Jesse Blueman در ۳۰ آبان ۹۷، ۱۶:۴۸ جواب داده:
(:
به ماهم سر بزن :)
Jesse Blueman در ۳۰ آبان ۹۷، ۱۶:۴۸ جواب داده:
باشد:)
موفق باشین :)
Jesse Blueman در ۱ آذر ۹۷، ۱۹:۰۲ جواب داده:
ممنون و هم چنین
خخخخخخخخخخخخ
Jesse Blueman در ۷ آذر ۹۷، ۲۱:۵۷ جواب داده:
((:
تا باشه از این معلما 😁😁

+ البته گل و گیاه مراقبت میخواد 
بنده مفتخرم بگم مامانم یه بار یه کاکتوس داشت بعد یه مدت خشک شد :||||||||
Jesse Blueman در ۷ آذر ۹۷، ۲۱:۵۷ جواب داده:
سوز به دلتون((:
:|
شنبه ۳ آذر ۹۷ , ۱۵:۳۸ وحیده پوربافرانی
کاکتوس های دوست داشتنی
عاشقشونم😍
Jesse Blueman در ۷ آذر ۹۷، ۲۱:۵۷ جواب داده:
😊😊😊
کامنت من نیومده یا تایید نشده؟ D:
Jesse Blueman در ۷ آذر ۹۷، ۲۱:۵۷ جواب داده:
اومده ولی تایید نشده بود(:
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
سلام .
خوبین؟ ایام به کامه؟
خوش به حالتون معلمای ما که ما رو با قاتل بروسلی اشتباه گرفتن. 

+****** ** *** ****** ****** *** *** *** *** ***** ** *** **** ** ** ** ***** ****** ** **** **** *****
Jesse Blueman در ۷ آذر ۹۷، ۲۱:۵۶ جواب داده:
سلام سلام
خیلی ممنون شما خوبین سیده خانم؟
😂
يكشنبه ۱۱ آذر ۹۷ , ۱۴:۵۱ ستاره اردانی زاده
چه هدیه جذابی 1  فکر کنم یه منظوری داشته از این  هدیه !
Jesse Blueman در ۱۶ آذر ۹۷، ۱۲:۳۳ جواب داده:
((:
چه منظوری مثلا؟!:دی
جمعه ۱۶ آذر ۹۷ , ۱۳:۴۵ ستاره اردانی زاده
مثلا اینکه...نمیدونم والا معمولا از این محبتا نمیکنن پس به ظرم رسید شاید یه منظوری داشته
Jesse Blueman در ۱۶ آذر ۹۷، ۱۴:۰۵ جواب داده:
رشوه داده که درس بخونم😁
چهارشنبه ۲۱ آذر ۹۷ , ۱۵:۳۳ ستاره اردانی زاده
 بدم نمیگی  :)
Jesse Blueman در ۲۲ آذر ۹۷، ۱۹:۴۶ جواب داده:
(:
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
میل رفتن مکن ای دوست

دمی با ما باش. . .



+ آدرس وبلاگ برای ممنوع البیانی ها:

http://yyp.blogfa.com
آرشیو مطالب
قالب: عــرفـان🖤💔 | ویرایش شده توسط: خودم بلاگ بیان