یادداشت های یک پسر

 


دلاتون رو ببرم به یادداشت های یک پسرِ سال 95!

امروز رفتم سراغ یادداشت های یک پسرِ اول! جونم براتون بگه که وبلاگ من سه تا نسخه داشته. نسخه اول که از سال 94 داشتمش و آرشیوش رو هم کامل دارم. آرشیو دومی رو به خاطر این جریانان (کلیک کنید) به کل از دست دادم و یادداشت های یک پسرِ سوم که هم اکنون مقابل دیدگان مبارک شماست!

القصه! خواستم یکی از نوشته های وبلاگ اولم رو باهاتون به اشتراک بذارم(((:


پ.ن1: راست میگفتم! چه روزهایی داشتمااااا :دی

پ.ن2: چیز زیادی عوض نشده! همچنان صدای زلزله همسایه و توله سگای فامیلشون که کوچه‌ رو میذارن رو سرشون رو مخمه! من قطعا از اون پیرمردایی میشم که یهو میان تو کوچه و توپ بچه ها رو پاره میکنن و دوباره میرن تو خونه شون :دی

پ.ن3: خخخخخخ و درد! خخخخخخ و مرض! خخخخخخ و کوفت!

پ.ن4: از به اشتراک گذاری سایر نوشته ها به شدت معذورم! این یکی نا لوس ترینشون بود. اونا رو بذارم گوشت تنتون آب میشه! شاید همین الان هم اینقدر خُنَک مینویسم و فقط به روم نمیارید نه؟! چهار سال دیگه، اگه عمری بود و اومدم و اینجا رو خوندم مشخص میشه :دی 

پ.ن5: هکسره رو هم که رعایت نمیکردم به به!

:))) منم از 84 بلاگفا وب داشتم نامرد زد پوکوند یکسالش به کل پرید.. هر از گاهیم که فیلتر بود..

Jesse Blueman در ۱۲ شهریور ۹۹، ۱۴:۳۱ جواب داده:
میخواستم زیر اولین کامنت یه توضیح کوتاهی راجع به اون پستی که لینکش کردم بدم و چه خوب که کامنت هم با اون پست مرتبط بود:

من دوتا وب فعال تو بلاگفا داشتم. یکی همین یادداشت ها که شخصی بود و اونیکی هم یه وب تفریحی_سرگرمی که مخاطبش عموم بودند و خب خیلی پر پازدید بود. یادداشت ها کوچ کرد به بیان و وب تفریحی هم رفت رزبلاگ. بعد این کوچ کردن ها بلاگفای غیرمحترم جفت وبلاگا رو مسدود کرد(:

(: تقریبا اکثر افراد از این خاطرات دارن

Jesse Blueman در ۱۲ شهریور ۹۹، ۱۴:۳۲ جواب داده:
رو کنید دور هم بخندیم((((((:

من اولین باری که وبلاگ نوشتم فکر میکردم الان کل دنیا مقالاتشون رو میان از وبلاگ من بردارن

و منه بیچاره برای هر مطلب 1 هفته تحقیق میکردم که درسته یا نه

( اون زمان وبلاگم درباره الکترونیک بود ) .

بعد آخرشم فوق فوقش 5 تا نظر داشتم 2 تاش هم از اون اسپم های هم وطن گرامی ( اون زمانها زیاد ازینا میومد )

Jesse Blueman در ۱۲ شهریور ۹۹، ۱۴:۴۴ جواب داده:
😐😂😂😂
من فکر کنم اصلا نظر نداشتم تو نسخه اولD:
فکر کنم هرکی میومد سری به نشانه تاسف تکون میداد و سریعا محل رو ترک میکرد(((:

من که پست‌های دوران جاهلیتم رو از بین بردم 

میخوندمشون خجالت میکشیدم 😅

Jesse Blueman در ۱۲ شهریور ۹۹، ۱۴:۴۳ جواب داده:
خجالت شیرینیه ولیD:

این نسخه ی اول به سنم قد نمیده😂

ولی از نسخه دوم شاید باورت نشه ولی چنتایی از نوشته هات رو یادمه😶

یکیش که این آخریا بود برا فیلتری تلگرام ، یکی دیگشم سوتی داده بودی سر کلاس😂

حالا خواستی بگو با جزئیات تعریف کنم😐😂🚶🏼‍♀️

Jesse Blueman در ۱۲ شهریور ۹۹، ۱۴:۴۳ جواب داده:
اینارو هم برگردونده بودم تو نسخه دوم.
آره آره یادم اومد جفتشون😐😂وای اون سوتیه رو چرا یادم انداختیییی:||| افتضاح بودD:


😂😂من پستای 6 ماه پیشمم میخونم کهیر میزنم چ برسه به 4 سال پیش. از سال 92 ی وب داشتم تو بلاگفا، واقعا مایه ی ننگه اون😂😂

Jesse Blueman در ۱۲ شهریور ۹۹، ۱۴:۴۵ جواب داده:
.

اون نسخه ی دومو کامل نخوندمش :( 

یعنی میخواستم بخونم ولی خب تو زودتر اقدام کردی و لینکش کردی به اینجا دیگه نشد.

 

من هنوزم که هنوزه گاهی وقتا یاد اون سوتی میوفتم تا یه ربع میخندم😂😂

Jesse Blueman در ۱۲ شهریور ۹۹، ۱۴:۴۸ جواب داده:
نکته جالب تر اینکه اگه چیزی نشه موقع تدریسم هم همون آدم میشه مدیرمD:
.

شت شت شتتت😂😂

راستی عکس العملشون بعد از اون اتفاق چی بود؟😂

شبیه همین ماجرا امسال تو کلاس ما هم برای یکی از بچها مقابل مشاور مدرسه اتفاق افتاد😂

 باز این استیکره:|

Jesse Blueman در ۱۲ شهریور ۹۹، ۱۴:۵۵ جواب داده:
سرم رو انداختم پایین نشستم سرجام دیگه از بقیه ماجرا خبر ندارم😂😐

+اینو مخصوص خودت اضافه کردم😂😂

پست قدیمی که نه...ولی دفترچه خاطرات بچگیم رو میخونم دلم میخواد یه راست بدمش بازیافتی

Jesse Blueman در ۱۲ شهریور ۹۹، ۱۴:۵۴ جواب داده:
من گمش کردم))))):

😂😂🤦‍♀️

 

+آخرش انقدر که میذاریش ، این میاد به خوابم مطمئنم😂

Jesse Blueman در ۱۲ شهریور ۹۹، ۱۵:۰۸ جواب داده:
+تا حالا نیومده. نمیاد دیگه نترس😂

ولی در نگاه اول وحشتناکه بعد که دقت کنی بامزس😐😂

Jesse Blueman در ۱۲ شهریور ۹۹، ۲۰:۴۰ جواب داده:
😂😂

سلام علیکم.

Jesse Blueman در ۱۲ شهریور ۹۹، ۲۰:۴۰ جواب داده:
علیک سلام

😁😂😂😂

۱. لعنت به همسایه 

۲. چرا همه چندین ساله وبلاگ نویسن غیر من؟:)))))

Jesse Blueman در ۱۲ شهریور ۹۹، ۲۰:۳۰ جواب داده:
۱. لعنتتتت
۲. تو تو همون یکی دوسال اندازه همه ما نوشتی😁

هعی:)))))) تف تو همون یکی دو سال؛)))

Jesse Blueman در ۱۲ شهریور ۹۹، ۲۰:۴۱ جواب داده:
نگو اینجوری تو بلاگر خیلی خوبی بودی و میتونی دوباره باشی((((:

😈 فکر کنم خونده بودم اینا رو نه؟ 😁

 

اتفاقا خیلی خوبه اینا. آدم با خوندنش تغییراتش رو متوجه می شه. منم اتفاقا از اون بی مخ هام. اتفاقا توپ هم پاره می کنم! البته تفاله های همسایه ها چند وقته دیگه نمی رم رو مخ با توپشون. اما یکی اومده که فقط داد می زنه. 😐 دلت نخواد دیروز تو حیاط داشتم کتاب می خوندم، کتاب رو بستم و تو دلم هر چی دهن م می اومد بهش نلسزا گفتم. بی تلبیت خیلی رو مخه.بعد این که همینا دیگه. ولی در کل نگه دار خاطراتت رو، یه روز کیف می کنی حتی با کهیر!

Jesse Blueman در ۱۲ شهریور ۹۹، ۲۱:۰۷ جواب داده:
آره جزو معدود کسایی هستی که اینا رو خوندن و هنوز اینجان:دی

آی گفتی صب تا شب فقط عر میزنن. چه بچه چه بزرگسال. چند بار با صدای بلند فحش دادم حتی. پدرم میگه میون ما و همسایه ها دعوا نندازی تو ول کن نیستی😂🤦‍♂️ (مرسی که به پ.ن ها توجه کردی و واکنش نشون دادی:دی خیلی مظلوم واقع میشم پ.ن ها😬🚶‍♂️)

آره موافقم! حتی با کهیر!

😂😂 اومدم وبلاگت نظرمو ببینم، تا درنا رو دیدم یه متر پریدم بالا. تو حیاط بودم یه رعد و برقی زد، که همزمان با اردکا پریدیم بالا. 😂 نزدیک بود اون معدود کسایی که اون جا و این جا بودن، معدودتر شن. 😂😂😂😂

 

Jesse Blueman در ۱۳ شهریور ۹۹، ۰۰:۰۷ جواب داده:
آره دیدم عکساشو تو تلگرام اونجا خیلی وحشتناک بوده مث اینکه😂😂😂
اینجام یه ساعت شدیدا طوفان بود

این پست چه بانمک بود

Jesse Blueman در ۱۳ شهریور ۹۹، ۲۱:۲۰ جواب داده:
مرسسسسییییی
.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
میل رفتن مکن ای دوست

دمی با ما باش. . .



+ آدرس وبلاگ برای ممنوع البیانی ها:

http://yyp.blogfa.com
آرشیو مطالب
قالب: عــرفـان🖤💔 | ویرایش شده توسط: خودم بلاگ بیان