یادداشت های یک پسر

 


برسد به دست...

چند روزه متوجه شدم تمام وبلاگ های من در بلاگفا با نزدیک دو هزار پست و کلی خاطره مسدود شدند! به چه جرمی؟! به جرم مهاجرت به بیان و رزبلاگ؟ خب آدم عوضی اگه حقوق کاربران رو رعایت می کردی و هی دم به دقیقه به وبشون دست درازی نمی کردی یا اینکه وب پر مخاطب من و خیلی های دیگه رو با حذف از لیست بروز شده ها و لیست موضوعی نابود نمی کردی، مگه مرض داشتیم وب چند ساله مون رو رها کنیم... از چی می ترسیدی؟ چند تا بچه مدرسه ای چه هدف دیگه ای جز سرگرمی تو اون وب داشتند؟

اون وب ها صدقه سری شما تعطیل شده بودند و کاربردشون فقط این بود که یه آدمی مثل من گاهی بیاد و خاطره هاش رو مرور کنه که همین رو هم تو سرویس وبلاگ دهی کثیفت اضافی دیدی


در وصف شما جناب شیرازی همین بس که:

آن کس که اسب داشت غبارش فرو نشست

گرد سم خران شما نیز بگذرد...


پ.ن:همه اینا به کنار! ولی چرا وب اون بدبختی که ایمیل نداشت و با ایمیل من وب درست کرده بود رو هم مسدود کردی؟! D:
منم یکی دوتا وبلاگ قدیمیم چند وقت پیش حذف شد. درک میکنم! یکیش البته تو ایران بلاگ بود که فکر کنم کل سایت حذف شد. بلاگفا هه هم پرید
Jesse Blueman در ۲۱ خرداد ۹۸، ۱۰:۰۹ جواب داده:
حذف شه یچیزی آخه مسدود؟!
:)) شبیه همین مطلبو همه ی ما از 4-5 سال پیش داریم مینویسیم

فراموش میکنی
Jesse Blueman در ۲۱ خرداد ۹۸، ۱۰:۰۸ جواب داده:
))):
ای باباااا...!!!

بعله...:)
Jesse Blueman در ۲۱ خرداد ۹۸، ۱۰:۲۷ جواب داده:
ای باباااا ای باباااا!
:)
Jesse Blueman در ۲۱ خرداد ۹۸، ۱۰:۵۴ جواب داده:
:)
ولش کن اون مرد کثیفو...
اعصابتو خورد نکن...
Jesse Blueman در ۲۱ خرداد ۹۸، ۱۱:۱۲ جواب داده:
خط زدنواژه کثیف حق مطلب رو ادا نمیکنه!بوی تعفنش همه جارو گرفته
یادش خوش بلاگفا اولین وبلاگم اونجا بود خخخ یه هفته نگزشته بود بیخیالش شدم اومدم اینجا خخخ
Jesse Blueman در ۲۱ خرداد ۹۸، ۱۶:۲۲ جواب داده:
بهترین تصمیم رو گرفتی:)
کاش یکی بود من رو آگاه میکرد و از همون اولش اینجا رو معرفی میکرد...
:/
Jesse Blueman در ۲۱ خرداد ۹۸، ۱۶:۲۱ جواب داده:
:|
وای وب اون بدبخ :/

امتحان رو نریدم :)
تو چطور
Jesse Blueman در ۲۲ خرداد ۹۸، ۱۵:۴۱ جواب داده:
-___-

خداروشکر منم همینطور
همه ما تو بلافگا‌فک کنم وب داشتیم :)
ولی من به کارم نیومد اومدم بیان
Jesse Blueman در ۲۲ خرداد ۹۸، ۱۵:۴۶ جواب داده:
خوشبحال همه اونایی که زودتر فهمیدن و قبل اینکه دلبسته بشن به وبشون اومدن 
فک نکنی خونده بودم
فقط هش تا یازده رو خوندم
ولی به شکل خاصی اومدم و نریدم!!! D: 
Jesse Blueman در ۲۲ خرداد ۹۸، ۱۶:۳۳ جواب داده:
منم کامل نخونده بودم 
چند میشی؟
بعضی سوالاش واقعا چرت بود...
بارم بندی پاسخ نامه هم که اووف:| تا قبل اومدنش میگفتم کم کمش 19 میشم ولی...:|
نمیدونم نیگا نکردم پاسخنامشو
فک کنم 19 به بالا 😎
اونجا هم وب منه دیگه :)
زدم داغونش کردم دوباره
پول ملاک نیس اصن!! 😅
Jesse Blueman در ۲۳ خرداد ۹۸، ۱۰:۳۸ جواب داده:
الان نخونده بودی دیگه تو:|
اونجوری که غش و ضعف میرفتی من فکر کردم شهریور باید منتظرت باشیم:دی

یلحظه فک کردم اشتباه اومدم
اصلاااا:دی
الان ینی واقعا نمیشه هیچ کاری کرد؟
مرتیکه گآو=/
Jesse Blueman در ۲۳ خرداد ۹۸، ۱۳:۵۰ جواب داده:
نه کاریش نمیشه کرد
کونش میخاره
Jesse Blueman در ۲۵ خرداد ۹۸، ۱۰:۰۷ جواب داده:
بخدااا
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
میل رفتن مکن ای دوست

دمی با ما باش. . .



+ آدرس وبلاگ برای ممنوع البیانی ها:

http://yyp.blogfa.com
آرشیو مطالب
قالب: عــرفـان🖤💔 | ویرایش شده توسط: خودم بلاگ بیان