یادداشت های یک پسر

 


عصر 13بدر با طعم نیش زنبور

برا گرفتن این عکس مورد تجاوز آقا زنبوره قرار گرفتمlaugh


: )
Jesse Blueman در ۱۳ فروردين ۹۸، ۱۸:۰۱ جواب داده:
(    :
اما عجب عکسى شده ! مى ارزید وجدانا 
Jesse Blueman در ۱۳ فروردين ۹۸، ۱۸:۰۱ جواب داده:
مرسی 
آره والاD:
چه عکس زیبا و با کیفیتی ... ارزشش رو داره
Jesse Blueman در ۱۳ فروردين ۹۸، ۱۸:۵۶ جواب داده:
مچکرم
اجازه هست ذخیره اش کنم؟ برای بک گراند گوشی
Jesse Blueman در ۱۳ فروردين ۹۸، ۱۸:۵۶ جواب داده:
بله باعث افتخاره(((:
تا حالا زنبور نیشم نزده😶
ولی خسته نباشی💪
Jesse Blueman در ۱۳ فروردين ۹۸، ۱۸:۵۶ جواب داده:
دردش باید به این پست اضافه شه!
http://yaddasht1.blog.ir/post/75

+عع برگشتی!

عکس خوشگلیه:)
Jesse Blueman در ۱۳ فروردين ۹۸، ۲۱:۱۹ جواب داده:
مرسی((:
ممنونم🙏
Jesse Blueman در ۱۳ فروردين ۹۸، ۲۱:۱۸ جواب داده:
((:

زنبور نیشت زد؟ 👀

حساسیت نداشته باشی حالا؟

البته اینا زنبورای ماده هستن، کلاً مورچه های کارگر و زنبور و ... ماده هستن.

زنبور هم بعد نیش زدن، چون نیشش کنده می شه و می مونه تو بدن طرف، خودشم می میره. 😐


Jesse Blueman در ۱۳ فروردين ۹۸، ۲۱:۱۹ جواب داده:
نه ندارم قبلا هم گزیده شدم خوبم(:
عع پس خانوم زنبوره بوده:دی
این رو میدونستم:دی
حداقل خوش گذشت؟ :)
Jesse Blueman در ۱۳ فروردين ۹۸، ۲۱:۲۲ جواب داده:
ما خونه بودیم عصری یه ساعت کلا رفتیم باغچه پدربزرگم تنها بودن یه سری بهشون زدیم و زنبور نیشم زد:|
خودتون حدس بزنید چقدر خوش گذشت:|
😂

+آره فعلا هستم ...
Jesse Blueman در ۱۴ فروردين ۹۸، ۱۲:۰۷ جواب داده:
(:
منم مثل تو :(
Jesse Blueman در ۱۴ فروردين ۹۸، ۱۲:۰۵ جواب داده:
نیشت زدن؟!
اون بنده خدا دیده یکی به حریمش تجاوز کرده :))

عکس قشنگی شده.
Jesse Blueman در ۱۴ فروردين ۹۸، ۱۲:۰۵ جواب داده:
D:
مرسی(:
خیلی دردناکه:/
من یه بار 4/5سالم بود سربه سر همین زنبورا گذاشتم یه دوتاشون باهم نیشم زدن😭
Jesse Blueman در ۱۴ فروردين ۹۸، ۱۲:۰۴ جواب داده:
 اولین بار تو همین سن بودم که من رو نیش زدن
من رو یه بار زنبور از سه جا نیش زد بازو ارنج و ساعد😰 اونم دایره مانند به شعا دو سه میشد!! میتونستم تحمل کنم اما اونی که ارنج بود حسابی کلافم میکرد عین بالش بادی بود دستمو جایی گذاشتنی تعادل نداشتم:)
Jesse Blueman در ۱۴ فروردين ۹۸، ۱۲:۰۳ جواب داده:
خوب بود دیگه لازمم نبود آرنجت بذاری رو بالش:دی
معمولا زنبور تا مجبور نشه، نیش نمی زنه. 
ولی عکس قشنگی شد.

Jesse Blueman در ۱۴ فروردين ۹۸، ۱۲:۰۳ جواب داده:
خودش رو فدا کردم
مچکرم(:
عه چه عکس خوشگلی...
نیششون زیاد درد نداره البته :)
Jesse Blueman در ۱۴ فروردين ۹۸، ۱۲:۰۳ جواب داده:
مرسی
آره(:
اره  خخخخخخ
Jesse Blueman در ۱۴ فروردين ۹۸، ۱۲:۱۸ جواب داده:
چه باحال😂😂😂😂
زنبورا بعد نیش زدن می میرن؟!؟بعد چه ش شد؟(نمیدونم چرا انسانیتم واسه انسان آنتن نمیده!)
والا از هر کسی توو این زاویه عکس بگیری بهت تجاوز میکنه😐😂
ولی عکس قشنگیه!🌸❤
Jesse Blueman در ۲۲ فروردين ۹۸، ۱۶:۵۳ جواب داده:
😂😂😂
فک کنم دو سانت کلا فاصله داشت با لنز
واقعا چجوری تونسی انقدر نزدیک این موجود وحشتناک بشی؟ 

ولی عکس خیلی قشنگی شده 
Jesse Blueman در ۵ ارديبهشت ۹۸، ۱۳:۴۵ جواب داده:
یکی دو سانت فاصله داشت با لنز گوشی فقط:دی

مخلص(:
نمونه باررررررررز یه آلزایمری-____-
جدا ندادم؟:|

Jesse Blueman در ۲۰ ارديبهشت ۹۸، ۱۶:۲۳ جواب داده:
😑😑😑😑
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
میل رفتن مکن ای دوست

دمی با ما باش. . .



+ آدرس وبلاگ برای ممنوع البیانی ها:

http://yyp.blogfa.com
آرشیو مطالب
قالب: عــرفـان🖤💔 | ویرایش شده توسط: خودم بلاگ بیان