یادداشت های یک پسر

 


از سری سوالات هنگام بی‌خوابی(1)

چرا تو فینال خنداننده شو بین ابوطالب حسینی و علی صبوری، به علی صبوری رای دادم؟

اُف بر تو.

به خاطر همینه میگم دهه هشتادیا نباید رای بدن asdfghj

Jesse Blueman در ۵ مرداد ۹۹، ۰۰:۵۷ جواب داده:
علیررضضضااااااااا😍😍😍😍😍😍
کجا بودی تو پسررررر😍😍😍😍

سلام. خوبی؟

همین یکی دو روز پیش.

قبلاً هم دورادور حواسم بهتون بود : )) asdfghj

Jesse Blueman در ۵ مرداد ۹۹، ۱۸:۳۴ جواب داده:
سلام خوبم خوبم مرسی
ای زیرابییییی

ینی حاضری به هر چیزی فک کنی جز اینکه خودتو خواب کنی 😂😂

متاسفانه جدیدا خواب خیلی مزخرفی پیدا کردم 

هر ساعتی بخوابم ساعت 8 بیدارم 🤦‍♀️🤦‍♀️

Jesse Blueman در ۵ مرداد ۹۹، ۱۸:۳۴ جواب داده:
دقیقا منم همینطور ۷هم بخوابم ۸بیدارم:/

:| من رای ندادم عضاب وجدان ندارم

Jesse Blueman در ۵ مرداد ۹۹، ۱۸:۳۴ جواب داده:
منم عضاب وجدان ندارم 
عذاب وجدان دارم:دی

اگه جواب سوالتونو پیدا کردین به منم بگین😂😂

Jesse Blueman در ۵ مرداد ۹۹، ۱۸:۳۳ جواب داده:
جدی چرا؟؟
ابوطالب به این با مزگی(((:

نفرین خدایان عامون برتو باد :)

Jesse Blueman در ۵ مرداد ۹۹، ۱۸:۳۳ جواب داده:
☹☹☹

واقعا چرا؟! :||||| :)))))))))))))

البته تا جایی که یادمه اجرای فینال ابوطالب مثل اجراهای قبلیش نبود و افت داشت؛ ولی من خودم بخاطر سابقه مراحل قبلش به اون رای دادم. 😂😂

 

Jesse Blueman در ۸ مرداد ۹۹، ۱۱:۴۱ جواب داده:
خودمم نمیدونم:دی

فینال ابوطالب حسینی خوب نبود.بیحال اجرا کرد.البته اینم بگم با هیچکدوم اجراهای علی صبوری نخندیدم بیمزه بود.ولی ابوطالب عالی بود 

Jesse Blueman در ۸ مرداد ۹۹، ۱۱:۴۶ جواب داده:
.

خدا رو شکر من به ابوطالب رای دادم D:

Jesse Blueman در ۲۳ دی ۹۹، ۱۳:۱۲ جواب داده:
به به خداروشکر
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
میل رفتن مکن ای دوست

دمی با ما باش. . .



+ آدرس وبلاگ برای ممنوع البیانی ها:

http://yyp.blogfa.com
آرشیو مطالب
قالب: عــرفـان🖤💔 | ویرایش شده توسط: خودم بلاگ بیان