یادداشت های یک پسر

 


وی برای اولین بار در درسی مردود شد/ بدشانسی/استاد حرامزاده

آغا این استادنمای ما (مثل تماشاگرنما) این چندماهه که به خاطر کرونا دانشگاه تعطیل بود هیچگونه علائم حیاتی از خودش نشون نداده بود؛ نه درسی، نه اطلاعیه ای. یهو چند روز مونده به شروع امتحانات اومد و یه منبع ۴۰۰ صفحه ای معرفی کرد برا امتحان و همون فعالیتی که تو پست قبلی بهش اشاره کردم رو داد.

با چندتا از بچه ها ریختیم سرش که آقا این چه وضعشه و تا حالا کجا بودی و این حرفا. اینم برگشت چندتا کسشر گفت و جواب درست حسابی نداد ولی فهمیدیم که لج کرد.


القصه فعالیتشو انجام دادم و حتی چیزایی که گفته بودم و تدریس کرده بودم رو رو تایپ کردم و براش فرستادم. برای امتحان هم با هم اتاقیام هماهنگ شدیم که کتاب رو تقسیم کنیم و هرکدوم یه بخشیش رو ترجمه کنیم. بعضی جاهاش رو نتونستم ترجمه کنم و برا همین کلی پول پیاده شدم و دادم یکی دیگه برام ترجمه کرد.


میرسیم به روز امتحان! بماند که از ساعت ۸ صبح مارو علاف خودش کرد که زمان امتحان رو بگه و ساعت ۱۱ تازه زمان امتحان رو گفت.

ساعت ۱۲:۲۹ دقیقست و استاد ایز تایپینگ شده که لینک امتحانو بذاره؛ یهو تلگرامم در حال اتصال شد! یه نگاه کردم دیدم اون بالای گوشیم نوشته فقط تماس اضطراری! بعله اینترنتم قطع شده بود! فوری رفتم سراغ گوشی مامانم که از اپراتور دیگه ای استفاده میکرد دیدم عهههه اونم آنتنش رفته...!


۱۰ دقیقه مونده بود وقت امتحان تموم شه با هر بدبختی بود از در و همسایه نت گیر آوردم و چند تا سوال رو جواب دادم و بقیه رو هم شانسی زدم. آخر آزمون نمره ای که گرفته بودم رو نشون داد:8!

با خودم گفتم خب الان حداقل ۲ نمره هم برا فعالیتام میده و پاس میشم دیگه اینقدرم آدم کسشری نیست...


شد امروز که بچه ها گفتن نمره هارو گذاشته و رفتم سایت و با این نمره مواجه شدم:7.50 !

نمره فعالیت نداده بود که هیچ یه نمره ای هم کم کرده بود!!!


+از همین تریبون اعلام میکنم استاد عزیزم و اپراتور های تلفن همراه ***م دهنتون(((:

ای دل غافل!!

Jesse Blueman در ۱۶ تیر ۹۹، ۱۶:۲۰ جواب داده:
))))):

جدا ازینکه چقد بدشانس و شیم بر اون استاد، اون سه تا ستاره رو خودت گذاشتی یا بیان کرده؟ کنجکاو شدم یهو =)

Jesse Blueman در ۱۶ تیر ۹۹، ۱۶:۲۱ جواب داده:
بابا من کیف نوشته بودم نمیدونم چرا ستاره دارش کرده:دی

+کار خودمه

وقتی ماه و فلک و همه باهم دست به یکی میکنن پدرتو درآرن !

Jesse Blueman در ۱۶ تیر ۹۹، ۱۶:۲۲ جواب داده:
ابر و باد و مه و خورشید و فلک در کارند 
تا مرا درین درس مزخرف ناکام بگذارند
دوشنبه ۱۶ تیر ۹۹ , ۱۶:۰۸ رفیقِ نیمه راه

مثل اینکه مثل من سابقه دار نیستی...
و برات کمی عجیبه مردود شدن 😅

البته منم دو ساله اینطوری شدم 😓

Jesse Blueman در ۱۶ تیر ۹۹، ۱۶:۲۳ جواب داده:
نه بابا من بچه خوبی بودم(((:
اینم خیلی امید داشتم پاس شم

😂 درکت میکنم 😂  من جا تو بودم یه بلایی سرش میاوردم

Jesse Blueman در ۱۶ تیر ۹۹، ۱۶:۲۴ جواب داده:
راه های پیشنهادی خود را در قسمت تماس با من ارسال کنید(((((:

در تماس با من و بیخی اینجا میگم تا اگه خودش دید بفهمه چه ها میکنیم !​

 

اگه دختر داشت یکی از رفقاتو بهش بچسبون

 

اگه پسر داشت یه دوست دختر واس خودت پیدا کن بعد یکی از دوستای اونو برا اون پسره بفرست

 

اگه ماشین داشت یه میخ زیر تایرش بزار وقتی راه افتاد پنچر شه

یا میتونی با همون میخ رو ماشینش نقاشی کنی !​_(راه اول توصیه میشه چون انجام دادم !​)

البته میتونی دو تا تخم مرغ هم بکوبونی رو شیشه ماشین تا ماه ها بوی گند از ماشینش نره یا متوینی مرده یه حیون زبون بسته ترجیحا موش یا یه پرنده کوچیک بزاری تو زیر ماشینش (یه جایی که وقتی راه میفته پرت نشه زمین) تا ببره ماشینشو کلا بفروشه :/ بسی که بوی گند میاد !​

 

اگ خون میدونی کجاست که چه بهتر از شیشه شکسن تااااا قطعیدن سیم های تلفن وبرق میتونی بری :/

Jesse Blueman در ۱۶ تیر ۹۹، ۱۶:۳۷ جواب داده:
پشمااااام🤣🤣🤣🤣🤣
مرسی از راه های که گفتی ولی من تو یه شهر دیگه درس میخونم و این روزا  خونه خودمونم و خیلی سخته اینکارا رو انجام دادن🤣 نهایتش میتونم فحش بدم😁

ببخشیدا ولی زیاد از الفاظ بی ادبانه استفاده میکنید

مودب باشید به کسی بر نمیخوره ها

Jesse Blueman در ۱۶ تیر ۹۹، ۱۶:۳۸ جواب داده:

My room,My roules


من بی ادبم متاسفانه میتونی آنفالو کنی

چی بگم از این استادای عقده ای داشتم که نمره منو هم الکی کم کرد بی مغز 🙄

 اونم به خاطر اینکه مریض ها بهم احترام میذاشتم و هوامو داشتن!!!!

یادم که میاد دلم میخواد با تریلی برم روش 😅اما بعدش میگم حیف نیست وقتمو برای یه زباله کثیف اونم از نوع عفونی خرج کنم ؟😂

خودتون ناراحت نکنید تنها کاری میتونید که بکنید برید و خود شیرینی کنید :/

جدی میگم بهتر از مردودی هست.

نذارید از اول کار استادا به یک دید دیگه بهتون نگاه کنن!

از این خودشیرینی ها الکی و از نوع هندونه ای غیر مستقیم ..

 و اینکه  حقیقت هم بگین نت نبود منم نت نداشتم یه چند روزی همین مدلی مثل شما بود :/

Jesse Blueman در ۱۶ تیر ۹۹، ۱۶:۵۷ جواب داده:
ببین این اصلا ارزش خودشیرینی نداره چون منم بلدم چجوری استادارو خر کنم و هندونه بدم زیر بغلشون ولی این آدم اصلا ارزشش رو نداره
فک میکنی نگفتم؟ همون روز گفتم که نتم قطع شد گفت به من ربطی نداره

عیب نداره. عادت میکنی...

دانشگاه همینطوریه -_-

 

+اولین باره لحن اینطوری تو بیان میبینم، خوشم اومد XD

Jesse Blueman در ۱۶ تیر ۹۹، ۱۶:۵۸ جواب داده:
))))):

+ آقا من تو وبلاگ خودم چارتا فحش نمیتونم بدم؟:/ قبلا هم با این ادبیات زیاد پست گذاشتم

گفتم که خوشم اومد XD

گیر ندادم ک -_-

Jesse Blueman در ۱۶ تیر ۹۹، ۱۷:۰۷ جواب داده:
منظورم اینایین که گیر میدن

چقد عقده ایه😐عین معلم هندسه ما...

Jesse Blueman در ۱۶ تیر ۹۹، ۱۷:۴۸ جواب داده:
🚶‍♂️🚶‍♂️🚶‍♂️🚶‍♂️🤦‍♂️

واییییی همون کتابه؟!-____-

Jesse Blueman در ۱۶ تیر ۹۹، ۱۷:۴۷ جواب داده:
نه یکی دیگست اون که خیلی اسون گرفت ۸ تا سوال داد یه هفته فرصت پاسخ گویی
درد و بلاش بخوره تو سر این

خب باز خداروشکر اون بخیر گذشته

Jesse Blueman در ۱۶ تیر ۹۹، ۱۸:۱۵ جواب داده:
آرهههه

راستی بذار تجربه ی بابا بزرگمو که جوونیاش تو همین فرهنگیان خونده بوده و یه درسیو افتاده بود بگم برات شاید بدردت بخوره🤔

دقیقا اونام استاده باهاشون لج میکنه انگاری و یه عده ی کثیری رو نمره کم میده ، بعد اونا برای اینکه دوباره امتحان بدن مجبور بودن برن مرکز شهر ، بابا بزرگم و دوستاش هماهنگ میکنن چند شب قبل از اون امتحانه پا میشن میرن دم خونه استادشون میگن که ما نمیتونیم بدون وسیله و اینا از جاهای مختلف بیایم مرکز شهر ، اونم ۸ صبح که تاکسی نیست.

درستونم نخوندیم همش سرکار بودیم و وقت نداشتیم.

پس اومدیم خونه ی شما بمونیم که روز امتحان یه وقت جا نمونیم و این حرفا.‌. بس که امتحانتون مهمه برامون😂

تازه درسم میخونیم این چن شب.

استادشونم ظاهرا چنتا دختر داشته تو خونه ، اینام که ۱۲ شب رفتن دم خونش هول شده و ترسیده قبول کرده که نمره رو بده بهشون.

بعد بابا بزرگم میگفت یکی از مسئولای دانشگاه فرداش بهمون گفته که چیکار کردین با استاد فلانی ۷ صبح اومده گفته لیست نمراتو بده تصحیح کنم=)

Jesse Blueman در ۱۶ تیر ۹۹، ۱۸:۱۵ جواب داده:
حاجی برگام کز خوردددددد😂😂😂😂😂

اصن غصشو(!) نخور^.^

من یه سال۶تا درسو باهم افتادم-_-

 

Jesse Blueman در ۱۶ تیر ۹۹، ۱۸:۱۶ جواب داده:
نه بابا من بیشتر غصه اون پوله رو میخورم😂😂😂🤦‍♂️

😂😂😂یه بلایی سر بیچاره آوردن فک نکنم دیگه اصن هوس انداختن کسیو کرده باشه

Jesse Blueman در ۱۶ تیر ۹۹، ۱۸:۴۱ جواب داده:
(((((((((((((:

چیزی که من توی همین دو ترم فهمیدم ، باید ناز یک نفری رو بخری چون بعدا برای استخدامی به مشکل میخوری.

 

درس چی بوده ؟ 400 صفحه داده . تازه پی دی اف بوده انگار :|

 

اگه میخوای زنگ بزن ، یا بگو پدرت صحبت کنه . اینجور مواقع جواب میده . اصلا هم خجالت نداره . شماره اش رو هم میتونی از نماینده کلاستون بگیری.

Jesse Blueman در ۱۶ تیر ۹۹، ۱۸:۴۱ جواب داده:
درس تخصصی بود

+ بابا تلفن دان زاد دان نساییده جواب نمیده تلفنو
 ترم قبل به خاطر این قضیه چند نفر چندصد کیلومتر راه رو اومدن دم در خونش باز با ۹ انداخت((((:

خب دیگه در اینجور مواقع با الفاظ مناسب، با استاد برای همیشه خداحافظی میکنی و ... 😂😂

اینجور استادا عقده دارن :|

 

با ترم بالایی هات ارتباط داشته باش و استادایی که خوبن با اونا انتخاب رشته کن . 

 

 

 

Jesse Blueman در ۱۶ تیر ۹۹، ۱۸:۵۳ جواب داده:
 کلا یه گروهیم تو این رشته بنابر این نه انتخاب واحدی داریم و نه ترم بالایی😂😂🤦‍♂️🤕🤕

آه دقیقا عین همین زباله کثیف نوع عفونیه  پس 🤕

من اصلا بهش رو نزدم حتی اعتراض هم نکردم ( البته متفاوت با داستان شماست)  مغز تحلیل نداشت و مطمعن بودم متوجه نمیشه !

واقعا حیف اسم استاد  برای اینا ‌.

یه استاد های میبینم واقعا باید به اونا استاد گفت نه اینا :))

خلاصه مهم نیست زندگی کنید دیگه شما تلاش خودتون کردین اون متوجه نیست مشکل از شما نیست 😎

Jesse Blueman در ۱۸ تیر ۹۹، ۲۲:۰۱ جواب داده:
اصلا گفته اند که:
استادی که استاد نباشه استاد نیست(((:

اوه 😐😐😐

حرفم نمیاد اصن 😐😐

Jesse Blueman در ۱۸ تیر ۹۹، ۲۲:۰۱ جواب داده:
😂😂😂

تو نفس عمیق بکش حاجی تا سکته نکردی :-" 

 

کرونا رفت خودم میام باهات بری ماشینشو پنچر کنی =)) 

 

بپرسم کدوم شهر میخونی؟ فکر میکردم فرهنگیان هرکی تو شهر خودشه '_' 

Jesse Blueman در ۱۸ تیر ۹۹، ۲۲:۰۲ جواب داده:
دمت گرم😂😂

بستگی به رشته داره 
خصوصی بهت میگم

کم نیستن این استادای مادر دوست داشتنی =)

استاد مبانی ریاضی ما هم اردیبهشت یادش افتاد که عه منم استادم باید به اینا درس بدم

۸۰ ساعت فیلم آپلود کرد و با آناناس مواجه شد 

درس رو حذف کردیم و فقط ۳ نفر موندن و درس از طرف آموزش حذف شد 

Jesse Blueman در ۲۱ تیر ۹۹، ۱۶:۱۸ جواب داده:
مادر دوست داشتنی((((:

بهترین کار رو کردید

=))))

 

 

تعداد کم بود از اول سر کلاس وگرنه متاسفانه پایه نداریم =/

Jesse Blueman در ۲۳ تیر ۹۹، ۲۰:۰۵ جواب داده:
پایه چی هست اصلا؟
پایه مبل شرف داره به بعضیا(((:

داخل این وضع پیش اومده واقعا باید معلم ها درک کنن، فکر نمی کردم توی این وضع کسی رو مردود کنند

 جناب هیچکس شما چقدر خطرناکی 😐 من بابام معلم، تا حالا نشده کسی رو مردود کنه ولی بعضی دانش آموز های بی فرهنگ عقده شون رو روی در حیاط مون خالی کردن یا الکی در میزنن فرار می کنن یا سنگ میندازن توی حیاط 😐😐😐

Jesse Blueman در ۲۶ تیر ۹۹، ۱۲:۲۴ جواب داده:
ولی من دانش آموز نیستم خودم معلمم:دی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
میل رفتن مکن ای دوست

دمی با ما باش. . .



+ آدرس وبلاگ برای ممنوع البیانی ها:

http://yyp.blogfa.com
آرشیو مطالب
قالب: عــرفـان🖤💔 | ویرایش شده توسط: خودم بلاگ بیان