یادداشت های یک پسر

 


رنگین بانو

باید... 

باید آن ها را ببوسیم 

اما حیف ما بوسیدن در خیابان را یاد نگرفته ایم 

پروانه ها در خیابان ها می رقصند و باید...

باید با آن ها برقصیم 

اما حیف ما رقصیدن در خیابان را بلد نیستیم...

پروانه ها با پیراهن های عنابی با خال های نارنجی 

با شاخک های نقره ای آواز میخوانند و ما را میخوانند باید...

باید با آن ها بخوانیم 

اما حیف ما تماشاچیانِ سیاه پوش همیشه ایم

آواز خواندن چه می دانیم؟ 

دسته دسته می آیند و باید... 

باید به آن ها «وه! چه زیبایید! »بگوییم 

اما حیف

ما شهروندانِ نوچ کشیدن و تخمه شکستنیم 

پروانه ها آمده اند و به زودی می روند 

همچون هزاران پروانه ی دیگر کوچ کرده 

از این سرزمین پریده 

از این خیابان های جیب بر دور شده 

از دست های شهری هراسناک

و ما هر عصر خوش و بش نکرده و آواز نخوانده نرقصیده 

و کسی را نبوسیده به خانه برمیگردیم 

و شبی دیگر را در تقویم تاریک خورشیدی 

به تشویشِ جنگی دیگر به صبح میرسانیم...



# هدی حدادی

:)
Jesse Blueman در ۲۷ ارديبهشت ۹۸، ۱۳:۴۰ جواب داده:
(:
خیلی قشنگ بود...
:)
Jesse Blueman در ۲۷ ارديبهشت ۹۸، ۱۳:۴۰ جواب داده:
خیلی(:
هعیییییی:)
زیبا بود و عین واقعیت...
Jesse Blueman در ۲۸ ارديبهشت ۹۸، ۱۹:۲۹ جواب داده:
(:
چه خوب بود:))
Jesse Blueman در ۲۸ ارديبهشت ۹۸، ۱۹:۲۸ جواب داده:
(:
زیبا و شاعرانه
Jesse Blueman در ۲۸ ارديبهشت ۹۸، ۱۹:۲۸ جواب داده:
(:
جمعه ۲۷ ارديبهشت ۹۸ , ۱۶:۲۲ ستاره اردانی زاده
باید پروانه ها را دریابیم
گلدان های شمعدانی را دوباره آب دهیم
بس است هرچه عود بر سر مزار گذشته ها دود کردیم...
بیایید دوباره با یک قدم کوچک به آن سوی جوی آب بپریم و باری دیگر با خنکای آب جاری آشتی کنیم
جمعه ۲۷ ارديبهشت ۹۸ , ۱۶:۲۴ ستاره اردانی زاده
باید پروانه ها را دریابیم
گلدان های شمعدانی را دوباره آب دهیم
بس است هرچه عود بر سر مزار گذشته ها دود کردیم...
بیایید دوباره با یک قدم کوچک به آن سوی جوی آب بپریم و باری دیگر با خنکای آب جاری آشتی کنیم
Jesse Blueman در ۲۸ ارديبهشت ۹۸، ۱۹:۲۸ جواب داده:
عاااالی👏👏
عنوان پست رو که دیدم کپ کردم😊
Jesse Blueman در ۲۸ ارديبهشت ۹۸، ۱۹:۲۷ جواب داده:
چررا؟!😃😃
جمعه ۲۷ ارديبهشت ۹۸ , ۲۱:۲۴ اسماعیل اصلانی دیرانلو
قشنگ بود
Jesse Blueman در ۲۸ ارديبهشت ۹۸، ۱۹:۲۷ جواب داده:
(:
با اینکه من کلا با حشرات مشکل دارم حتی پروانه ها-.- ولی انقد متن خوبی بود احساساتم برانگیخته شد._.
Jesse Blueman در ۲۸ ارديبهشت ۹۸، ۱۹:۲۷ جواب داده:
😃😃😁
درسته
Jesse Blueman در ۲۸ ارديبهشت ۹۸، ۱۹:۲۷ جواب داده:
(:
اینم کامنت :دی
Jesse Blueman در ۲۸ ارديبهشت ۹۸، ۱۹:۲۶ جواب داده:
اینم لینک پست اسی (:

:)
Jesse Blueman در ۲۸ ارديبهشت ۹۸، ۱۹:۲۳ جواب داده:
(:
خیلی قشنگ بود:)
^...^
Jesse Blueman در ۲۸ ارديبهشت ۹۸، ۱۹:۲۰ جواب داده:
(((:
جالبه بخاطر بارندگی های اخیر شهرپر از پروانه س،بس که دیدمشون کلافه شدم. با خوندن این متن نظرم عوض شد،بودنشون حالمو خوب می کنه ‏:)
Jesse Blueman در ۲۸ ارديبهشت ۹۸، ۱۹:۲۰ جواب داده:
((:
بسیار زیبا :)
Jesse Blueman در ۲۸ ارديبهشت ۹۸، ۱۹:۲۰ جواب داده:
مچکرم(:
آخه منم یه پست دارم تیترش رنگین بانوعه
Jesse Blueman در ۲۸ ارديبهشت ۹۸، ۱۹:۴۵ جواب داده:
عع آره الان دیدم عنوان پست پروانه هارو
من اصلا به عنوان اون پست شما توجه نکرده بودم:دی
😊 اتفاق جالبی یود
Jesse Blueman در ۲۸ ارديبهشت ۹۸، ۲۰:۳۹ جواب داده:
بله(:
جدیدا تو مسیر دانشکده که میرم دور و برم پروانه میچرخه مثل این فیلما!خیلی قشنگن :)
Jesse Blueman در ۲۹ ارديبهشت ۹۸، ۱۱:۵۹ جواب داده:
آره مثل این فیلما شده((:
انگار همه فیلتر اسنپ چت روشن کردن:دی
سلام
جالب و قشنگ بود و حس خوبی بهم داد. سپاس!
Jesse Blueman در ۳۰ ارديبهشت ۹۸، ۱۷:۵۹ جواب داده:
(:
ای مرغ سحر عشق ز پروانه بیاموز
کان سوخته را جان شد و آواز نیامد 

بسیار زیبا 
موفق باشید . 
Jesse Blueman در ۳۰ ارديبهشت ۹۸، ۱۷:۵۹ جواب داده:
o_O
چطوری؟؟؟ فردا !!!!!!!! دینی!!!!!!!!!! در چه حااالی؟؟

Jesse Blueman در ۳۰ ارديبهشت ۹۸، ۲۱:۵۹ جواب داده:
له لهم
هنوز تموم نکردم-________-
منممممم سه درسم مونده ای کوفت تو جونش. دیدی تو پاسخنامه برا هر جمله بیست پنج نیم یک بارم گذاشتن
من همیشه با جمله های خودم میپیچوندم الان نمیشه:////
Jesse Blueman در ۳۰ ارديبهشت ۹۸، ۲۲:۳۸ جواب داده:
من دیگه آخراش رو فقط رو خوانی کردم
موندم چیکار کنم بخدا😭😭
میرم یکی دو ساعت بخوابم ببینم چی میشه):
ای خدا تمدن اروپا و اثار مثبت منفی کفرمو دراورده حالا شما چن درسم بیشتر دارین
منم میرم بخوابم از چهار صبح بیدار شم لاقل دم امتحان بخونم نپره
Jesse Blueman در ۳۱ ارديبهشت ۹۸، ۰۴:۰۳ جواب داده:
این درسایی که به خیال خودش داره اروپا رو نقد میکنه واقعا سختن....
13 درسه مال ما-________-
خوب دادی دینیتو؟!
رسیدی اصن بخونی؟..
Jesse Blueman در ۳۱ ارديبهشت ۹۸، ۱۳:۳۷ جواب داده:
در اون حد که انتظار داشتم نریدم
ولی خوبم ندادم(:
ایشالا که جوابش وقتی اومد عالی باشه:)
Jesse Blueman در ۳۱ ارديبهشت ۹۸، ۱۳:۴۹ جواب داده:
الان بارم بندی و پاسخ نامه اومد
اگه سخت گیرانه اصلاح نشه 17 رو میگیرم

مشروط نشی یوخ :|
Jesse Blueman در ۳۱ ارديبهشت ۹۸، ۱۴:۰۳ جواب داده:
-____- 
نه دیگه بعد اومدن بارم امیدوار شدم نمره بدی نگرفتم برا شروع:|
حرفی ندارم-__-
Jesse Blueman در ۳۱ ارديبهشت ۹۸، ۱۴:۱۰ جواب داده:
خیلیم عالی-______-
پرتقالیD:
Jesse Blueman در ۳۱ ارديبهشت ۹۸، ۱۵:۰۸ جواب داده:
:|
چگونه ای ؟؟؟
سوالا شما چطور بود؟؟
لعنت بر نفع طلبی فزاینده و قدرت نظامی که یادم رف
توفیق الهیم همشو نوشتم جز اونیکه تو پاسخ بود.....
://////
Jesse Blueman در ۳۱ ارديبهشت ۹۸، ۱۷:۱۲ جواب داده:
خوبیم((:
احتمالا تو یه سطح بوده باشن 
اینا کجا بودنD: 
0_0
نمرم تو آیه ها و سوالای تشریحی درسای آخر رفت بیشتر

جند نفری تو مگه ؟
همون اروپای قبر تو قبری
لنتی
Jesse Blueman در ۳۱ ارديبهشت ۹۸، ۱۷:۱۶ جواب داده:
من و امتحانم:دی
چون متوجه نشدم منو میگی یا امتحان رو:دی
خداروشکر برا ما ازون درس یه سوال صحیح غلط تابلو و یه وصل کردی بود وگرنه باز نمرم میرفت((:
امتحان بعدیتون چیه؟
خوووشبحالت
برا من یه سوال تشریحی و یه وصلی دو جا خالی داده بودن :///////
Jesse Blueman در ۳۱ ارديبهشت ۹۸، ۱۷:۲۲ جواب داده:
ریاضی
پاسخ نامه و بارم رو بگیر و ببین چند میشی
ما هندسه تحلیلی
به قدری داغووونم که کم مونده بشینم های های گریه کنم
نگا کردم اگه عین ادم اصلاح کنن 19/5 عین ادم اصلاح نکنه19
من تنها مشکلم این کوفتو سلامته و هویت بقیه رو بلدم
Jesse Blueman در ۳۱ ارديبهشت ۹۸، ۱۷:۴۲ جواب داده:
وضعت خوبه که چرا داغون
منو عین آدم اصلاح من 17 میگیرم:|
من مشکلم همشونه
اکثرا ترم دوماشون رو تاحالا نخوندم و شب امتحان بار اول میخونم
دیشب نخوابیدم
صبحم در حد مرگ استرس داشتم اخه اون درس اروپا و تمدن اسلامی 6 نمره بارمش بود
این هفتم سنجش دارم اونو میخونم پریشبشم سه ساعت خوابیدم

ایشالا براتورم عین ادم اصلاح کنن
:(((
Jesse Blueman در ۳۱ ارديبهشت ۹۸، ۱۷:۵۲ جواب داده:
من دو ساعت شب خوابیدم یساعتم بعد امتحان:|
آزمون این هفتمو نمیرم 
مریضی؟
امیدواارم:|
خواستم بخوابم ولی سر دردم نذاش

Jesse Blueman در ۳۱ ارديبهشت ۹۸، ۱۸:۰۴ جواب داده:
شاید فان باشه موقع خواب همش تو مغزم آهنگ گئجه لر فیکریندن یاتا بیلمیرم پخش می شد بعد کلی تلاش تونستم خفش کنم و بخوابم D:

چ باحال
من همش اهنگای خز عباس قادری پلی میشه
Jesse Blueman در ۳۱ ارديبهشت ۹۸، ۱۸:۱۰ جواب داده:
😂😂😂😑😑
ینی بترکیی😂😂😂😂
الان داشتم آهنگ رضا بهرامو گوش میکردم دیدم میگه چشمانت دار و ندارم بود دار و ندارم کو
دیدم خیلی آشناس😑
موضوع اون مطلب تو بود با تغییر حرف چ به پ😑
Jesse Blueman در ۲ خرداد ۹۸، ۱۹:۰۷ جواب داده:
تازه فهمیدی؟! 😂😂
نترس، من اینجام D:

چه متن خوبی!  :)

فقط باید گفت: « حیف...»
يكشنبه ۵ خرداد ۹۸ , ۱۶:۴۶ ــ❤ــ*فاطمهـــ*ــ❤ــ
متنش احساسی بود...
اما من از از پروانه ها متنفرم ://///
Jesse Blueman در ۵ خرداد ۹۸، ۱۷:۰۷ جواب داده:
چرراااD:
يكشنبه ۵ خرداد ۹۸ , ۱۷:۴۹ ــ❤ــ*فاطمهـــ*ــ❤ــ
چون میترسم ازشون ://
تازه از ملخ خیلی بیشتر میترسم
Jesse Blueman در ۵ خرداد ۹۸، ۱۸:۳۴ جواب داده:
پروانه آزاری نداره که

عه هدی حدادی 0_____0

خوشبحالش هم تصویرگره هم نویسنده :/

Jesse Blueman در ۱۸ آذر ۹۹، ۲۳:۳۹ جواب داده:
نمیدونستم تو توییتر نوشته هاشو دنبال میکردم یه زمانی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
میل رفتن مکن ای دوست

دمی با ما باش. . .



+ آدرس وبلاگ برای ممنوع البیانی ها:

http://yyp.blogfa.com
آرشیو مطالب
قالب: عــرفـان🖤💔 | ویرایش شده توسط: خودم بلاگ بیان