یادداشت های یک پسر

 


قورباغه

امشب داشتیم قورباغه میدیدم، برگشتم به مامانم گفتم از این به بعد به حرف من گوش میدی؛ ناهار ماکارونی درست کن.

مامانم زد تو گوشم گفت ناهار گوهم درست نمیکنم.



آخ که چقدر منتظر پخش قورباغه بودم و تا الان که چند قسمت ازش اومده، هیچیشو ندیدم :/ البته با توجه به این پست انگار بدآموزی داره :)))))) نمی‌بینم پس کلا :)))))))

Jesse Blueman در ۳۰ دی ۹۹، ۰۲:۲۳ جواب داده:
اتفاقا باید ببینی تا بفهمی من چی‌گفتم تو این پست((((:

بذار حالا که کامنت اولی یه تبلیغ زیر پوستی هم بکنم:دی
: تحلیل قسمت به قسمت سریال قورباغه فقط و فقط در کانال جسی بلومن(((=

حالا نمی‌شد این تبلیغو زیر کامنت کسی که به خاطر نقص فنی تو کانال نیست نکنی که نصفه شبی از فضولی نترکه؟ =)))))))))))

Jesse Blueman در ۳۰ دی ۹۹، ۰۹:۲۶ جواب داده:
دیگه مجازات کامنت اول بودنه:دی
هرکی اومده خورده تو ذوقش دوروز دیگم لفت داده شماهم به موقع میای و میخوره تو ذوقت نگران نباش😂

ببینم شما هم از طرفدارای پروپاقرص ماکارونی هستید ؟ D:

و هر دفعه که مامانتون می پرسه چی درست کنم میگید ماکارونی و با یه " ایش " مواجه میشید ؟ :/

 

+ حس میکنم از این 500 نفر فقط 100 نفر وبتون رو می خونن :/

Jesse Blueman در ۳۰ دی ۹۹، ۱۱:۱۲ جواب داده:
آخخخخخ دقیقاااااا((((((:

+ ولی من حس میکنم همین ۱۰۰ نفر هم نمیخونن D: (سس ماست)

آقا ایول !!!

تو عمرم انقدر خر کیف نشده بودم !!

اصلا نمی دونم وقتی به حرف ما گوش نمی کنن برا چی میپرسن چی درست کنم :/

 

+ یعنی چی آخه ؟! خب دنبال نکنن @-@

اونوقت من هنوز دارم وبتونو شخم میزنم XD

Jesse Blueman در ۳۰ دی ۹۹، ۱۹:۰۴ جواب داده:
اره واقعا همیشه هم کار خودشونو میکنن😂

+ خب ببین نصفشون که کلا از بیان رفتن. یه عده هم ازین وبلاگ کی پاپران که کیلویی دنبال میکنن اصلا کسی رو نمیخونن. حالا زیادم مهم نیست چار نفرم بخونن اینحا رو کافیه
همچین چیز خاصی برا شخم زدن ندارم ولی مرسی(:

سلام...منم اولا ماکارونی دوست داشتم...ولی دیگه دوسش ندارم....چون باعث شد افسردگی بگیرم ؛ نمیدونم اصلا 

Jesse Blueman در ۳۰ دی ۹۹، ۱۹:۰۱ جواب داده:
وات😐
سه شنبه ۳۰ دی ۹۹ , ۱۸:۱۵ ســـآیـღــهٓ ‌

راستش خیلی چرته :/

چند پارت دیدم آشغال بود

Jesse Blueman در ۳۰ دی ۹۹، ۱۹:۰۱ جواب داده:
اوصیکم به مشاهده مانکن و دل

خوبی؟ حس می گردم یه مدت پکر بودی. هووم؟

 

Jesse Blueman در ۳۰ دی ۹۹، ۱۹:۰۵ جواب داده:
سلام
هم پَکَر بودم هم پُکِر(((:
خوبم خودت خوبی؟؟

+من همه نشانه های مرورگرم پاک شده کاش آدرستانونو دوباره بدید

وات نداره دیگه!!!)))

Jesse Blueman در ۳۰ دی ۹۹، ۲۲:۳۹ جواب داده:
ماکارونی خودش از عوامل پیشگیری از افسردگیه((((:
کنجکاوم بدونم قضیه ماکارونی و افسردگی چیه!
نخواستی اینجا بگی هم تو خصوصی چشم انتظارم🚶‍♂️🚶‍♂️

یه بار ناهار ماکارونی خوردم و احتمالا تو اون ماکارونیه یه مرگ موشی چیزی بود (البته از توی هون کارخونش  اینجوری شده بود))بعد دچار وارونگی حرکات کرمی لوله ی گوارش((همون استفراغ خودمون ))شدم بعد دیگه دنیا نارنجی پر رنگ شده بود نه شایدم نارنجی کم رنگ؛ هرچی که بود خیلی زشت بود..اصلا تا یه ماه ادامه داشت .استفراغ نه ولی حالت تهوع و بی اشتهایی و زشتی دنیا و رنگ نارنجی بی مزش......

 

پی نوشت:بعدم هر وقت آدم ماکارونی میخوره ، نمیشه تا دو ساعت بعدش هیچ کاری کرد؛نه باید آب خورد نه میتونی آب بخوری ...نه میشه دوید.نه میشه بخوابی//////////

Jesse Blueman در ۵ بهمن ۹۹، ۲۱:۲۹ جواب داده:
پهووووو:| چقدر بد

+من که انرژی میگیرم خیییلی(((:
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
میل رفتن مکن ای دوست

دمی با ما باش. . .



+ آدرس وبلاگ برای ممنوع البیانی ها:

http://yyp.blogfa.com
آرشیو مطالب
قالب: عــرفـان🖤💔 | ویرایش شده توسط: خودم بلاگ بیان