یادداشت های یک پسر

 


تولدت مبارک "یادداشت های یک پسر"

همه چیز دقیقا از دو سال پیش شروع شد. با انسان های فوق العاده ای آشنا شدم، افکار و احساساتم رو به اشتراک گذاشتم، خیلی چیز ها یاد گرفتم و دوستای خیلی خوبی پیدا کردم.

پست هایی که به اشتراک می‌ذارم زیاد نیستند میدونم! بعضا هم شاید مطالبم زیاد جالب نباشند. اما باز هم من رو تنها نگذاشتید و به این خاطر می‌خوام ازتون تشکر کنم!
من همیشه اینجا خواهم بود، امیدوارم سالهای زیادی این روز رو با هم جشن بگیریم.

تولدت مبارک "یادداشت های یک پسر"

مبارکه . بمونه برات ! :))

Jesse Blueman در ۱۲ خرداد ۹۹، ۲۳:۰۳ جواب داده:
ممنونم
بمونید برام

(بمونم براتون😎😀😁)

💙💙💙

مبارکه مبارکه ^_^

انشاءالله ۱۲۰ سالگیش...

Jesse Blueman در ۱۲ خرداد ۹۹، ۲۳:۰۵ جواب داده:
مرسی مرسی^___^💙💙💙
یکم غم انگیز میشه وبلاگ ۱۲۰ ساله سوت و کور بدون نویسنده🚶‍♂️🚶‍♂️🚶‍♂️

مبارک باشه :)

Jesse Blueman در ۱۲ خرداد ۹۹، ۲۳:۰۵ جواب داده:
🙏🙏

دقیقا چون فکر میکردم "همیشه اینجا خواهی بود" بعد از حذف موقت وبت تا یمدت تو شوک بودم😐😑

ولی این هیچی.. جدی جدی دو سال شد؟...

مبارک باشه تولدش^_*

Jesse Blueman در ۱۲ خرداد ۹۹، ۲۳:۰۹ جواب داده:
ببین اونموقع بیان روزای عجیب و غریبی رو میگذروند... اون فضای صمیمی تبدیل شده بود به یه چیزی مسخره. خسته شده بودم از کامنتای چرت و پرت واقعا. روزا و شرایط عجیب خودم هم که همزمان شد با این فضا دیگه دق و دلیم رو سر وبلاگم خالی کردم(:

برا من طولانی تر به نظر اومده ولی((((:
مرسی💙💙💙


🥳👏مبارکه

Jesse Blueman در ۱۲ خرداد ۹۹، ۲۳:۰۹ جواب داده:
ممنوووووووووننننن💙💙💙

تولدش مبارک :) 

Jesse Blueman در ۱۲ خرداد ۹۹، ۲۳:۱۰ جواب داده:
مررررسیییی💙💙💙

میلادت مبارک یادداشت های یک پسر.

Jesse Blueman در ۱۲ خرداد ۹۹، ۲۳:۱۱ جواب داده:
ممنون از شما💙💙💙

باورتون میشه اگه بگم واقعنی یادم بود... اگه نمیشه که هیچی دیگه

ولی تولد وبتون مبارکککککک

Jesse Blueman در ۱۲ خرداد ۹۹، ۲۳:۱۲ جواب داده:
جدی؟؟
دمتون گرم واقعا 😍😍

مرسییییییی💙💙💙

دو سالگی اش مبارک 🙂

Jesse Blueman در ۱۲ خرداد ۹۹، ۲۳:۱۳ جواب داده:
خیلی خیلی ممنون💙💙💙

تولدش مبارک :)))

امیدوارم که باشید همچنان :)

Jesse Blueman در ۱۲ خرداد ۹۹، ۲۳:۱۴ جواب داده:
مرسییییی😍🙏
منم همینطور امیدوارم همین جمع سالیان سال باشیم کنار هم((:💙💙💙

خوشحالیم که ستاره تون همیشه روشن خواهد شد((:

تولد وبلاگتونم مبارک خودتون و تمام کسایی که از بودن توش لذت بردند و میبرند و خواهند برد((:

Jesse Blueman در ۱۲ خرداد ۹۹، ۲۳:۱۶ جواب داده:
خیلی ممنونم
ستارتون همیشه روشن ماجده خانوم💙💙💙
چهارشنبه ۷ خرداد ۹۹ , ۱۴:۰۶ فاطـــღـــمـه ツ

تولد وبتون مبارک:)

Jesse Blueman در ۱۲ خرداد ۹۹، ۲۳:۱۶ جواب داده:
مچکرمممم💙💙💙

همیشه به موفقیت پسر😘

Jesse Blueman در ۱۲ خرداد ۹۹، ۲۳:۱۶ جواب داده:
ممنونم 
همچنین داداش😍💙💙💙

مبارک باشه پسر :)

Jesse Blueman در ۱۲ خرداد ۹۹، ۲۳:۱۷ جواب داده:
مرررسییی💙💙💙

مبارک جفتتون باشه

Jesse Blueman در ۱۲ خرداد ۹۹، ۲۳:۱۹ جواب داده:
خیییییییلیییی ممنونم💙💙💙

تولدش مبارک.بازم دقیق یادم نیست چندم تولد خودته، پیشاپیش یا پساپس مبارک.

 

Jesse Blueman در ۱۲ خرداد ۹۹، ۲۳:۱۸ جواب داده:
مرسی(((:
برا تولد خودم هم ممنونم😍💙💙💙

تبدلش مبارکآ :)

Jesse Blueman در ۱۲ خرداد ۹۹، ۲۳:۱۹ جواب داده:
🙏

باورم نمیشه

انگار همین دیروز بود ک تتزه یک سال از وبلاگت میگذشت و من از اون موقع(از یکم قبل ترش حتی) خواننده وبتم ._.

وبت پایدارD:

Jesse Blueman در ۱۲ خرداد ۹۹، ۲۳:۲۰ جواب داده:
ممنونم که اینقد خوب همراهی کردید💙💙💙
بیانی شدنتون رو تبریو میگم ایشالا وبتون فعال شه جبران کنم(((:

مبارکا باشه 😊😊😄

Jesse Blueman در ۱۲ خرداد ۹۹، ۲۳:۲۱ جواب داده:
مررررسی💙💙💙
شنبه ۱۰ خرداد ۹۹ , ۱۰:۲۲ miss writer •میترا•

بهترین اتفاق و تجربه‌ها واسه صاحب وبلاگ میفته همیشه بهتره به خاطرش از وبلاگت سپاس‌گذار باشی :)

Jesse Blueman در ۱۲ خرداد ۹۹، ۲۳:۲۱ جواب داده:
جایزه بهترین کامنت تعلق میگیرد بهههههههه
.
.
.
این کامنت!!

ممنون ازتون واقعا💙💙💙

تولدش مبارک 

Jesse Blueman در ۱۲ خرداد ۹۹، ۲۳:۲۳ جواب داده:
مچکرمممم💙💙💙
يكشنبه ۱۱ خرداد ۹۹ , ۱۴:۴۶ 👑هــَمــٰزاٰدِ نــــیلـــگــونـــــ ...

ستــــاره وبت همیشع روشـــــن🌟💫

Jesse Blueman در ۱۲ خرداد ۹۹، ۲۳:۲۴ جواب داده:
ممنوووووون^___^💙💙💙

تولد وبلاگ خیلی برای من هیجان‌انگیز و دوست‌داشتنیه :))) مبارک باشه حسابی :))) و تولد خودتونم فک کنم امشبه، نه؟ اونم حسابی مبارک باشه و سن جدید پر از اتفاقای خوب باشه :)

Jesse Blueman در ۱۴ خرداد ۹۹، ۲۳:۳۲ جواب داده:
((((:

برا جفتش خیلی خیلی ممنونم
مرسی و کلی آرزوها خوب خوب برات(:💙

مبارک

فسیل شی

Jesse Blueman در ۲۱ خرداد ۹۹، ۲۲:۱۰ جواب داده:
مرسی
نفت شی😂😂😂 

آقا صبر کنید من تازه اومدم 😅😅

مبارکه 🎊🎊🎉🎉🎁🎁🎈🎈🎶🎶💐💐🎀🎀🎂🎂🍰🍰🌹🌹

هم تولدتون و هم تولد وبلاگ (البته با خخخخیییلللیی تاخیر 😅)

 

Jesse Blueman در ۵ مرداد ۹۹، ۰۰:۳۳ جواب داده:
خییییییلللییییی ممنونم 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
میل رفتن مکن ای دوست

دمی با ما باش. . .



+ آدرس وبلاگ برای ممنوع البیانی ها:

http://yyp.blogfa.com
آرشیو مطالب
قالب: عــرفـان🖤💔 | ویرایش شده توسط: خودم بلاگ بیان