یادداشت های یک پسر

 


هیچ کاری نکردن

تمام روز خونه ام اما حتی برای دیدن فیلم یا سریال هم احساس زمان کافی نداشتن می‌کنم.

تمام روز مشغولِ هیچ کاری نکردن هستم.

همینکه اینجا نوشتین خودش کار هست ...

Jesse Blueman در ۱۴ ارديبهشت ۹۹، ۱۸:۱۳ جواب داده:
به به ((=

همه اینطوریم -__-

کم پیدایی...

بازم بیا به ما بیانیا یه سر بزن :)

Jesse Blueman در ۱۴ ارديبهشت ۹۹، ۱۸:۱۳ جواب داده:
هستم هستم(:

همانا که از خاسرینی=)

Jesse Blueman در ۱۴ ارديبهشت ۹۹، ۱۸:۱۰ جواب داده:
یس! آفکورس!

مشکل زمان نیس.. مشکل اون حسِ فیلم دیدن و کارای دیگس که موجود نیست...

Jesse Blueman در ۱۴ ارديبهشت ۹۹، ۱۸:۰۹ جواب داده:
آره خودشه

من فک میکردم تا الان زمان کافی برای انجام کارام نداشتم اما الان فهمیدم مشکل کلا از یه جا دیگس😐

Jesse Blueman در ۱۴ ارديبهشت ۹۹، ۱۸:۰۹ جواب داده:
دقیقا همینطوره

اقا با تاخیر روزت مبارک :))))

Jesse Blueman در ۱۴ ارديبهشت ۹۹، ۱۹:۰۸ جواب داده:
آقا خیلی ممنونم(((:

حرفاتم کامل میفهمم-_-

Jesse Blueman در ۱۴ ارديبهشت ۹۹، ۱۹:۰۹ جواب داده:
🚶🏻‍♂️🚶🏻‍♂️🚶🏻‍♂️

اهل کتاب هستی،. یه چیزی رو بگم بخونی؟

چون مناسب همین وقتاست که احساس میکنی هیچ وقتی نیست ولی هست.  

Jesse Blueman در ۱۴ ارديبهشت ۹۹، ۱۹:۳۹ جواب داده:
آره مرسی بگو شاید خوندمش

باشگاه پنج صبحی ها  اثر ویلیام شارما. 

یکی از اصول اولیش 5 صبح پاشدنه.

اگه نمیتونی از خواب پاشی

 

کتاب بهترین سال زندگی تو اثر دارن هاردی رو بخون.

جفتش واقعا عالیه و تاثیر گذار. داخل اپ فیدیبو هم هستن 

Jesse Blueman در ۱۸ ارديبهشت ۹۹، ۱۴:۱۹ جواب داده:
پنج صبح؟!o_O چه کتاب پرروییه😁

مرسی ازت


ما هم همینیم...:/

درک میکنم

Jesse Blueman در ۱۸ ارديبهشت ۹۹، ۱۴:۱۹ جواب داده:
((((:
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
میل رفتن مکن ای دوست

دمی با ما باش. . .



+ آدرس وبلاگ برای ممنوع البیانی ها:

http://yyp.blogfa.com
آرشیو مطالب
قالب: عــرفـان🖤💔 | ویرایش شده توسط: خودم بلاگ بیان