یادداشت های یک پسر

 


1 روز مانده (فی الواقع 10 ساعت مانده)

خب اینم از روز آخر... برخلاف توصیه های بقیه روز آخری رو درس خوندم اما خیلی سبک. بیشتر با مامانم گپ زدیم و کلی خاطره بازی کردیم و همین باعث شد از استرسم یکم کم بشه. همچنین یک دست PES زدم باشد که رستگار شومD: پرونده مطالعه برای کنکور سراسری 98 رو همینجا می بندم و امیدوارم همگی موفق بشیم! اهالی بلاگر دعام کنیدا((:

صلوات بفرستید جمیعا بالاخره کنکور رسید ما از روزشمار راحت شدیم 😂 
مگه گروه انسانی اول کنکور میدن؟ همیشه سومین روز کنکور میدادن که :/
Jesse Blueman در ۱۲ تیر ۹۸، ۲۱:۵۴ جواب داده:
😂😂😂
والا تا جایی که من میدونم انسانی و ریاضی روز اول بودن اکثرا:|
موفق باشید خیلییی ^_^
Jesse Blueman در ۱۲ تیر ۹۸، ۲۲:۱۳ جواب داده:
مرسی خیلییی
موفق باشید و فردا کاملا راضی از جلسه امتحان برگردی.
Jesse Blueman در ۱۲ تیر ۹۸، ۲۲:۱۴ جواب داده:
ممنون ایشالا(:
من از پنج صبح تا هشت شب درس خوندم الان دارم قدم میزنم:)
Jesse Blueman در ۱۲ تیر ۹۸، ۲۲:۱۴ جواب داده:
اوه 
مجددا آرزوی موفقیت میکنم برات
از صمیم قلب اروزی موفقیت میکنم :))

بزنین له و لورده کنین کنکورو :))
Jesse Blueman در ۱۲ تیر ۹۸، ۲۲:۱۶ جواب داده:
واقعا ممنون((:
ایشالا میپوکونیمش
چهارشنبه ۱۲ تیر ۹۸ , ۲۲:۰۴ فرشته ی روی زمین
موفق میشید انشاءالله 💪 : )
Jesse Blueman در ۱۲ تیر ۹۸، ۲۲:۱۶ جواب داده:
ایشالا((:
⁦:-)⁩من بااینکه جمعه کنکوردارم،امروز درس نخوندم،فرداهم قرار نیست بخونم
برات دعا میکنم باارامش کامل ازمون بدی و بهترین نتیجه رو بگیری
Jesse Blueman در ۱۲ تیر ۹۸، ۲۲:۱۷ جواب داده:
ممنونم امیدوارم شماهم جمعه بترکونی
موفق باشی :)
Jesse Blueman در ۱۲ تیر ۹۸، ۲۲:۱۷ جواب داده:
مرررررررررررسی((:
نه بابا ریاضی و هنر اول بود بعد تجربی و زبان بعد انسانی این مال 6 سال پیشه :)) 
الهی که رتبه ات بشه2 پزتو بدیم :) 1 ماله اسیه :)) 
ایشالا که کنکور رو عالی بدی بره دیگه برنگرده :)) 
Jesse Blueman در ۱۲ تیر ۹۸، ۲۲:۱۸ جواب داده:
عع! بابا الان خوبه زودتر خلاص میشی از بقیه((:
D: رتبه دو به توان؟!
مرسی مرسی((:
دارم دعا می کنم...
موفق میشین حتما...
Jesse Blueman در ۱۲ تیر ۹۸، ۲۲:۱۸ جواب داده:
خیلی لطف میکنید((:
مرسی
خوش بگذره امیدوارم
Jesse Blueman در ۱۳ تیر ۹۸، ۱۵:۰۶ جواب داده:
مرسی((:
حالا برو بخواب. خواب از همه چی بهتره، فردا موفق می شی.
Jesse Blueman در ۱۳ تیر ۹۸، ۱۵:۰۶ جواب داده:
گذاشتن بخوابم با:|
به توان 1 :)) 
Jesse Blueman در ۱۳ تیر ۹۸، ۱۵:۰۷ جواب داده:
نمیشه بابا((:
خب بالاخره تموم شد😥😥😥
😂
Jesse Blueman در ۱۳ تیر ۹۸، ۱۵:۰۷ جواب داده:
راحت شدید😂
ان‌شاءالله به امید خالق مهربونی‌ها، با بهترین رتبه جناب کنکور رو زمین می‌زنید:)
Jesse Blueman در ۱۳ تیر ۹۸، ۱۵:۰۷ جواب داده:
مرسی((:
منم خوندم امروز:)) 
امیدوارم موفق باشی و کنکور خوبی باشه و بترکونی و از این حرفا:)
Jesse Blueman در ۱۳ تیر ۹۸، ۱۵:۰۸ جواب داده:
هنوز که خبری ازت نیست امید وارم خوب داده باشی(:
موفق باشی :) 
Jesse Blueman در ۱۳ تیر ۹۸، ۱۵:۰۸ جواب داده:
مچکرم((:
فردا بهترین آزمون زندگیتو میدی(:
من به این باور دارم که فردا با یه حال خوب برمیگردی و میگی شاخشو شکوندم😉💪🏻
دعای هممون هم بدرقته 
به امیــد موفقیـت💪😍
Jesse Blueman در ۱۳ تیر ۹۸، ۱۵:۰۸ جواب داده:
((((((:
راستی من چرا فک میکردم جمعه کنکورته؟:|
Jesse Blueman در ۱۳ تیر ۹۸، ۱۵:۰۸ جواب داده:
چمدونم:|
سلااام...امیدوارم ک موفق باشی و ب نتیجه ی دلخواهت برسی:)
+کلی کلی دعا میکنم واستون...باشد ک رستگار شویدD:❤
Jesse Blueman در ۱۳ تیر ۹۸، ۱۵:۰۹ جواب داده:
سلام ممنون بابت دعاتوون((:
تمــــــــــــوم!؟
Jesse Blueman در ۱۳ تیر ۹۸، ۱۵:۰۹ جواب داده:
تمووووم!
آره، منم یادمه، ما شنبه دادیم! کلا انسانی ها رو جمعه نمی اندازن، اون موقع ما موندیم روز آخر.😒
Jesse Blueman در ۱۳ تیر ۹۸، ۱۵:۱۱ جواب داده:
عجبببببب همین امروز خوب بود من واقعا کشش نداشتم دیگه

حالا من سه سال پیش ارشد رو هنر دادم، الکی دیگه، فقط ببینم چه جوریه.

بعد باز وسط هفته بود و بعد از ظهر، اونم اًخرین گروه.😒

Jesse Blueman در ۱۳ تیر ۹۸، ۱۵:۱۳ جواب داده:
عجب شانسی داریD:
پنجشنبه ۱۳ تیر ۹۸ , ۰۰:۴۵ امیرحسین علیزاده
موفق باشی دوست گلم . 
Jesse Blueman در ۱۳ تیر ۹۸، ۱۵:۱۳ جواب داده:
مرسی
عزیزی(:
موفق باشی مهدی. برو بزن بترکونش
Jesse Blueman در ۱۳ تیر ۹۸، ۱۵:۱۴ جواب داده:
مرسی((:
نمیدونم چرا سر صبحی من این کامنتو یه چیز منکراتی خونده بودمD:
اره امکانش هست
شایدم یهو بیشتر بگیرن اصلا
Jesse Blueman در ۱۳ تیر ۹۸، ۱۵:۱۴ جواب داده:
خدا کنه...
امیدوارم تهش چیزی بشه که خوشحال باشی هرروز
Jesse Blueman در ۱۳ تیر ۹۸، ۱۵:۱۵ جواب داده:
خیلی ممنونم ازتون ترلان خانم این چند مدته خیلی زحمتتون دادم و خیلی کمکم کردید😍😍
ایشاللا فردا با لب خندون از سر جلسه بیای بیرون و بیای پست بذاری که عالییی بوود. 
Jesse Blueman در ۱۳ تیر ۹۸، ۱۵:۱۵ جواب داده:
ممنون ازتون(((:
بیا از حالت بهمون بگو. خوبی؟ خوب پیش رفت؟
Jesse Blueman در ۱۳ تیر ۹۸، ۱۵:۱۵ جواب داده:
آمدم(: نوشتم
ممنون که پیگیری مهربون(:
اه بیا دیگه...
Jesse Blueman در ۱۳ تیر ۹۸، ۱۵:۱۵ جواب داده:
آمدم
حالا نوبت ماست 😭😭😭😭
Jesse Blueman در ۱۳ تیر ۹۸، ۱۵:۱۲ جواب داده:
سال بعد یا فردا؟!
بترکون((:
موفق باشی:)
Jesse Blueman در ۲۱ تیر ۹۸، ۱۶:۲۳ جواب داده:
مرسی همچنین((:
حالا که گذشت ولی نتیجش رو هم اگر زحمتی نیست بگید ببینم چه گلی به سر خودتون زدید!!!
Jesse Blueman در ۱۱ مرداد ۹۸، ۱۱:۳۰ جواب داده:
چشم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
میل رفتن مکن ای دوست

دمی با ما باش. . .



+ آدرس وبلاگ برای ممنوع البیانی ها:

http://yyp.blogfa.com
آرشیو مطالب
قالب: عــرفـان🖤💔 | ویرایش شده توسط: خودم بلاگ بیان