یادداشت های یک پسر

 


اندر احوالات مطالعه تاریخ

از علل مخالفت امام با اصول شش گانه انقلاب سفید:

تساوی مرد و زن به معنای از میان برداشتن اصول قران؟؟؟!!!

بعد سردشت از کی در استان کرردستااانه؟!!

😑😑

مرگ من اولین موردو نوشته؟؟؟؟

اگه اره که همین الان میرم ..... ....😤
Jesse Blueman در ۸ خرداد ۹۸، ۱۹:۵۱ جواب داده:
تو کتاب راهنما برا جواب فعالیت که گفته علل مخالفت امام رو پیدا کنید زده😑
😂😂😂
Jesse Blueman در ۸ خرداد ۹۸، ۱۹:۵۱ جواب داده:
😐😐
همیشه تاریخ از مشروطه به بعدش خوشم نمیومد😷😷😷
Jesse Blueman در ۸ خرداد ۹۸، ۱۹:۵۸ جواب داده:
همیشه همینه
از طرف حکومت فعلی هر حکومتی که باشه راجع به حکومت پیشین جانب دارانه حرف زده میشه
ما هم که چند تا درس داریم، از مخالفت امام درباره بعضی کار ها مثل اصول شش گانه انقلاب سفید میگفت، اما نه توضیحی برای اینکار و نه جواب درست حسابی، همش به صلاح مردم و جامعه نیست...
Jesse Blueman در ۸ خرداد ۹۸، ۲۱:۱۹ جواب داده:
دقیقا😑
انصافا تصویب نامه ایالتی ولایتی جز خوبی چی داشت:))
من چار درس خوندم تا الان:|
Jesse Blueman در ۸ خرداد ۹۸، ۲۱:۱۹ جواب داده:
واقعا الان یه مسیحی بیاد به قران قسم بخوره به چه دردی میخوره؟!
یا بحث برداشته شدن شرط مرد بودن چه ایرادی داشت
من شش درس نوبت دوم رو خوندم ولی اکثرا فراموش کردم
آخه چه ربطی دارن به هم!؟
فکر کنم تاریخ خودمونو باید بریم از منابع خارجی مطالعه کنیم!
Jesse Blueman در ۸ خرداد ۹۸، ۲۱:۱۹ جواب داده:
واقعا...
بعد امام و تصور کن با صورت جدی و اخم همیشگیش
⁦:-)⁩
Jesse Blueman در ۸ خرداد ۹۸، ۲۱:۳۶ جواب داده:
آره آرهههه😊😊
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
** ******* *** *** *** *** **** ****** ******
*** ***** ** **** *** **** ** ** ******** **** *** ********
*** ** *** *** **** **** ** **** **** ** **** **** *** **** ** ******* ** ***** * ****** *** ******* ****** *****
**** *** *** ***** *****
Jesse Blueman در ۸ خرداد ۹۸، ۲۱:۴۲ جواب داده:
از معدود دفعاتی که کل کامنت یکی رو ستاره بارون کردم😂😐
دلایل مخالفت با انقلاب سفید رو ماهم داریم واقعا مسخرست :\

Jesse Blueman در ۸ خرداد ۹۸، ۲۲:۰۸ جواب داده:
😶😶😶
😕😒😦🙂
Jesse Blueman در ۹ خرداد ۹۸، ۰۳:۲۸ جواب داده:
😊
😂😂
دلم پررر بود عاخه
Jesse Blueman در ۹ خرداد ۹۸، ۰۳:۲۸ جواب داده:
😂
اقا تاریخو ول کن برو بازى رو ببین که این پرسپولیس فلان فلان شده چجورى شانس میاره رگ بارى 
Jesse Blueman در ۹ خرداد ۹۸، ۰۳:۲۷ جواب داده:
خواب بودم موقع وقت اضافه ها😑
ول کن بذار تو جام حذفی هم قهرمان بشن ما که حسود نیستیم
(از حسادت میترکد)
هنوز فک میکنم این پستت ی شوخیهXD
Jesse Blueman در ۹ خرداد ۹۸، ۱۱:۵۹ جواب داده:
D:
آره، جنبه شوخی نداره :)) 
واقعن عجیبه. دفعه اول که همچین کاری کرد فکر کردم دستم خورده اشتباهی حذف کردم، تا این که ادرس صفحه نظرات رو زدم دیدم نظراتش هست هنوز. فهمیدم کار خودشون asdfghjkl

Jesse Blueman در ۱۵ خرداد ۹۸، ۱۲:۲۳ جواب داده:
:|
درست گفتن 
مرد و زن فقط از نظر حقوق انسانی برابر هستند اما از نظر خصوصیات انسانی کاملا متفاوت اند
انقلاب سفید مثل سند 2030 الانه که میخواست زن ها عین مردا بشن و بشن ملعبه
در صورتیکه قرآن زن رو بزرگتر و محترم تر از این حرف ها میدونه که بازیچه بشن
در قرآن هر جا از حقوق انسانی گفته اسم مرد و زن رو دقیقا کنار هم آورده مثلا گفته منافقون و المنافقات یا مومنین و المومنات
در اینکه کتاب های آموزشی ما سراسر ایراد هستن هم شکی نیست مخصوصا تو درسی مثل تاریخ
که باید با جزئیات و شفاف باشن کاملا سرسری نوشته شدن
اینجاست که شاعر میگه: کار خودشونه
Jesse Blueman در ۳۰ خرداد ۹۸، ۱۹:۱۹ جواب داده:
عجب عجب
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
میل رفتن مکن ای دوست

دمی با ما باش. . .



+ آدرس وبلاگ برای ممنوع البیانی ها:

http://yyp.blogfa.com
آرشیو مطالب
قالب: عــرفـان🖤💔 | ویرایش شده توسط: خودم بلاگ بیان