یادداشت های یک پسر

 


سر راهت اینم جواب بده لطفا:دی

با فراگیر شدن این چالش و طی فرایند در آوردن عنش

اینجانب نیز این چالش را برای مخاطبان خود قرار دادم


کلیک لطفا!

13
:)))))
Jesse Blueman در ۴ خرداد ۹۸، ۱۳:۵۳ جواب داده:
خوبه((:
18
Jesse Blueman در ۴ خرداد ۹۸، ۱۳:۵۳ جواب داده:
ثبت نشده مال شما(((:
عالی بود
فقط 14 تا رو درست زدم
Jesse Blueman در ۴ خرداد ۹۸، ۱۳:۵۳ جواب داده:
خیلی خوبه(: ممنون
خیلی بد دادم که؛)) چه وضعشه واقعا:))
Jesse Blueman در ۴ خرداد ۹۸، ۱۳:۵۲ جواب داده:
مثل من همه رو 11 میزنی:دی
15شد
هاها(نیشخند)
Jesse Blueman در ۴ خرداد ۹۸، ۱۴:۰۷ جواب داده:
باریکلا نههه باریکلا
13
Mine:https://grandedesafio.com/quiz/8355743
:)
Jesse Blueman در ۴ خرداد ۹۸، ۱۸:۲۰ جواب داده:
شرکت کردم((:
12🙃
Jesse Blueman در ۴ خرداد ۹۸، ۱۸:۲۰ جواب داده:
تچکر(:
14 
Jesse Blueman در ۴ خرداد ۹۸، ۱۸:۲۰ جواب داده:
خیلی خوبه ممنون(:
شنبه ۴ خرداد ۹۸ , ۱۶:۰۹ حـ . آرمان (استاد بزرگ)
واقعا عنش دراومد
Jesse Blueman در ۴ خرداد ۹۸، ۱۸:۱۹ جواب داده:
D:
11 تا 😁😢
Jesse Blueman در ۴ خرداد ۹۸، ۱۸:۱۹ جواب داده:
به به:|
16 رفتم
Jesse Blueman در ۴ خرداد ۹۸، ۱۸:۱۹ جواب داده:
16ای ثبت نشده چرا تو لیست؟:|
۱۳،با کمی شناخت..عاا خیلی کم😐
Jesse Blueman در ۴ خرداد ۹۸، ۱۸:۱۹ جواب داده:
همینم خوبه((:
چرا هر چی میزدم قرمز میشد ؟!  😅😅
Jesse Blueman در ۴ خرداد ۹۸، ۲۰:۱۹ جواب داده:
اشتباه متوجه شدی حتما فکر کردی باید برعکس بزنیD:
من وسط تست فهمیدم چی به چیه عاقا
قبول نیس-_-
Jesse Blueman در ۴ خرداد ۹۸، ۲۰:۱۹ جواب داده:
D:
10
Jesse Blueman در ۴ خرداد ۹۸، ۲۰:۱۹ جواب داده:
تچکر
مرسی :) 
من بهتر میشناسم ^-^
Jesse Blueman در ۴ خرداد ۹۸، ۲۱:۴۶ جواب داده:
واسه همه شناختنات مرسیD:
دوباره زدم شد ۱۸ 😁
Jesse Blueman در ۴ خرداد ۹۸، ۲۱:۴۶ جواب داده:
خسته نباشی:| تو چجوری درس میخونی؟:| دوبار زدی بعد 18؟:|
خخخ فکر کنم قبلش در اومدم واس همین خخخ  دوباره بزنمم حساب نیست خاعک ههه
Jesse Blueman در ۴ خرداد ۹۸، ۲۱:۵۱ جواب داده:
همون که اینجا گفتی هم حسابهD:
اون امیررضای تو لیست شما نیستی پس؟
😂😂 نه دیگه سعی کردم تقلب نکنم
اونهایی که واقعا جواب بود زدم:)
ولی برام سوال شد ، تو چرا چاییو به قهوه ترجیح میدی؟! :|
Jesse Blueman در ۴ خرداد ۹۸، ۲۲:۱۸ جواب داده:
واقعا جواب بود؟:|
یه ترک همیشه چایی رو به قهوه ترجیح میدهD:
نه بابا من هیچ ئقت اسم خودمو نمینویسم خخخ
Jesse Blueman در ۵ خرداد ۹۸، ۱۰:۳۰ جواب داده:
((:
جوابم.. این کیبورده اصلاح میکنه برا خودش
Jesse Blueman در ۵ خرداد ۹۸، ۱۰:۳۰ جواب داده:
آهان(:
وای مردم از خنده😄😃😂😂😂
D:
Jesse Blueman در ۵ خرداد ۹۸، ۱۰:۳۰ جواب داده:
D:
هه 
:)
Jesse Blueman در ۵ خرداد ۹۸، ۱۰:۳۰ جواب داده:
ها؟!0_0
۱۲😂
Jesse Blueman در ۵ خرداد ۹۸، ۱۰:۳۰ جواب داده:
خوبه بابا 😂
دسخوش بابا 19 شدم0.0 ولی اعتراف میکنم اصا نمیشناسمت چن تاشو شانسی زدم بقیشم طبق علایق خودم بعد دیدم واوXD19
Jesse Blueman در ۵ خرداد ۹۸، ۱۰:۳۱ جواب داده:
آفرین آفرین
شانس خیلی دخیله توش

+فقط اونی که 20 زده:|
اینم تست بنده
https://grandedesafio.com/quiz/9655430
شمام پر کن بی زحمت.-.
Jesse Blueman در ۵ خرداد ۹۸، ۱۰:۲۶ جواب داده:
بلی حتما
بیستم داداش :))
Jesse Blueman در ۵ خرداد ۹۸، ۱۴:۴۵ جواب داده:
ععع بیست شما بودی(((:
من خودمم خودم رو اینقد نمیشناسم:دی
يكشنبه ۵ خرداد ۹۸ , ۱۶:۴۳ ــ❤ــ*فاطمهـــ*ــ❤ــ
سلام :)
من 10 شدم :(
احساس بدی دارم :(
اصن برای چی شما انقدر چیزای عجیب دوست داری آقامهدی؟؟؟
تتو دوست داری؟؟؟:///
واقعا که D:
Jesse Blueman در ۵ خرداد ۹۸، ۱۷:۰۸ جواب داده:
D:
آره.تتو نه در حد اون عکس 
تتو های ریز دوست دارمD:
يكشنبه ۵ خرداد ۹۸ , ۱۷:۴۸ ــ❤ــ*فاطمهـــ*ــ❤ــ
خوب بالاخره تتوئه و امتیاز منم از دست رفت! d:
Jesse Blueman در ۵ خرداد ۹۸، ۱۸:۲۷ جواب داده:
((:
ای بابا من باید 20 میشدم
چرا نشد! D: 
Jesse Blueman در ۶ خرداد ۹۸، ۰۷:۴۸ جواب داده:
10 بار شرکت میکردی دیگه😑😑😶
دیگه اینجا کسی نیس ازینا گذاشته باشه؟!
خوشم اومد آقا
میخوام برم واسه همه رو شرکت کنم D:
Jesse Blueman در ۶ خرداد ۹۸، ۰۷:۴۹ جواب داده:

😂😂
من این چالشو گذاشتم واسه خودم
بعد پنج دقیقه دیدم اسم یه نفر با امتیاز 20
پنجا دفعه ثبت شده :/
هیچی دیگه عصابم خورد شد برداشتمش
Jesse Blueman در ۸ خرداد ۹۸، ۱۸:۰۱ جواب داده:
😑😑
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
میل رفتن مکن ای دوست

دمی با ما باش. . .



+ آدرس وبلاگ برای ممنوع البیانی ها:

http://yyp.blogfa.com
آرشیو مطالب
قالب: عــرفـان🖤💔 | ویرایش شده توسط: خودم بلاگ بیان