یادداشت های یک پسر

 


سریع و خشن 9!

فک کنم نصف شبا تو خیابون ما دارن سریع و خشن 9 رُ ضبط میکنن:|


یک انسان چقدر میتونه نفهم و ابله باشه که 

اینجوری با جون خودش که هیچ با جون بقیه بازی کنه...

دوشنبه ۱۹ شهریور ۹۷ , ۱۶:۴۹ ما جــــــــღــــــدہツ
هعییی-_-
Jesse Blueman در ۲۰ شهریور ۹۷، ۱۲:۲۳ جواب داده:
...
سلام :)

آدم چی بگه واقعا ؟

احوالت چطوره گل پسر ؟
Jesse Blueman در ۲۰ شهریور ۹۷، ۱۲:۲۳ جواب داده:
سلام(:
جناب قدح خودتی یا خودشی؟!
شکر خدا خوبیم شما چطوری؟
جون خودش، جون بقیه، خواب ما :/
Jesse Blueman در ۲۰ شهریور ۹۷، ۱۲:۲۳ جواب داده:
واقعا...خواب!!
هدفشون مشخص نیست چیه
Jesse Blueman در ۲۰ شهریور ۹۷، ۱۲:۲۳ جواب داده:
خالی کردن هیجانات...البته با راه غلط
:(
Jesse Blueman در ۲۰ شهریور ۹۷، ۱۲:۲۳ جواب داده:
):
آره واقعا
Jesse Blueman در ۲۰ شهریور ۹۷، ۱۲:۲۳ جواب داده:
...

عه؟ تو کوچه ی شما هم آیا؟

شب چیه، این جا تو خیابون روزا هم فیلمبرداریه خبر مرگشون.

جون خودشون به درک، خیلیاشون بچه مایه دارن و از این ماشین گرونا سوار می شن، طفلی اون بدبختی که یه ماشین با کلی قرض خریده یا اونی که پیاده اس و کارگری می کنه که یه لقمه نون در بیاره، می زنن اونو ناکار می کنن.

Jesse Blueman در ۲۰ شهریور ۹۷، ۱۲:۲۴ جواب داده:
یبار از کوچمون داشتیم بیرون میومدیم روز اول عید بود کم مونده بود بزنن به ما...
چى شده 
من که از خودم بى خبرم چه برسه به دنیا
راستى این روزا دنیا چه خبره
کاش کسى بود برام تعریف کنه:)
Jesse Blueman در ۲۰ شهریور ۹۷، ۱۲:۲۴ جواب داده:
چرا؟
دنیا زیاد حالش خوب نیست(:
کم فرهنگی است این روزها درکوچه ها
Jesse Blueman در ۲۰ شهریور ۹۷، ۱۲:۲۴ جواب داده:
در همه جا...
فک کنم یه قسمتش رو کنار خونه ما دارن ضبط میکنن.
Jesse Blueman در ۲۰ شهریور ۹۷، ۱۲:۲۴ جواب داده:
اونجام فک کنم سری دهشو دارن ضبط میکنن...
ای بابا :(
فرهنگمون رو آب برد... 
Jesse Blueman در ۲۰ شهریور ۹۷، ۲۰:۱۷ جواب داده:
دادن موش خورده:|
همین بی فرهنگها همین چند وقت پیش مرگ رو باچشای خودم دیدم
Jesse Blueman در ۲۰ شهریور ۹۷، ۲۱:۰۸ جواب داده:
من که نفهمیدم اوشونا مرگ رو چشیدن یا شما؟!:دی
من مرگ رو چشیدم اون بی فرهنگ عمدا این کارو کرد کنار خیابون داشتم میرفتم عمدا جوری اومد ک منو بترسونه..
Jesse Blueman در ۲۰ شهریور ۹۷، ۲۲:۰۷ جواب داده:
اینا رو به رگبارم ببندی بازم کمشونه:|
 متاسفم نمیدونم چی باید بگم
😒
 خدابه راه راست هدایتشون کنه.
Jesse Blueman در ۲۱ شهریور ۹۷، ۱۱:۵۹ جواب داده:
آمین:|
نمی دونم این علاقه به سرعت چیه آخه.
من مدتهاست پشت فرمون ننشستم . دیشب کل مسیر رو با دنده ۲ رفتم.هر ماشینی رد میشد با سرعت بالا بود.خدا آخر عاقبت همه رو بخیر کنه.
Jesse Blueman در ۲۱ شهریور ۹۷، ۱۱:۵۹ جواب داده:
آغا اینایی که من میگم واقعا مسابقه میدنا!
وا می ایستن رو خط گاز میدن که موتورشون گرم شه یکی داد میزنه آمادههه سهههه دوووو ییککک وییییییییییییییییییز!
دنیا حالش خوب نیست یا ایران؟
Jesse Blueman در ۲۱ شهریور ۹۷، ۱۱:۵۸ جواب داده:
والا ما که غیر ایران جایی رو ندیدیم و خبر نداریم دنیای ما همون ایرانه که حالش خوب نیس!
عجب :(
Jesse Blueman در ۲۲ شهریور ۹۷، ۱۳:۲۵ جواب داده:
بعله):
این پستو نیگا D; http://l3oy.blogfa.com/post/830
Jesse Blueman در ۲۴ شهریور ۹۷، ۱۶:۱۸ جواب داده:
😂😀😁
خوبه به ایشون نگفتی بیاد اینجا رو ببینه:دی
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
سلام ******** اهان گفتی بعد آزمون آپ میکنی پس با بچه ها از الان میشینیم زل میزنیم تا بروز کنی مامور نه اشتباه شده خخ
Jesse Blueman در ۱۸ مهر ۹۷، ۱۹:۱۲ جواب داده:
سلاااام
چشات سالمه هنوز؟!:دی
+راستی تو مجازی من رو با اسم و رسم واقعی صدا نزنید پلیز وگرنه کامیونی میشود:دی
نه خودم میدونستم با کامیون رد میشی😄
چشام اره 😄😄
Jesse Blueman در ۱۹ مهر ۹۷، ۱۰:۰۶ جواب داده:
😂😂
بردمون مبارکتون D:
Jesse Blueman در ۱۰ آبان ۹۷، ۱۰:۴۷ جواب داده:
بردتون مبارک خودتون و هفت جد و آبادتون!
پنجشنبه ۱۰ آبان ۹۷ , ۱۳:۰۹ هادی اسماعیلی فضل
سلام وب خوبی دارین
تک بیت با عکس نوشته خواستین در خدمتتون هستیم

از آن دمی که گرفتم تور ادر آغوشم
هنوز پیرهنم را نشسته می پوشم

من از آن روز که در بند تو ام آزادم
پادشاهم که به دست تو اسیر افتادم

مثل سر درد پس از طی شدن مستی ها
خسته ام مثل تمام دهه ی شصتی ها
ابلهن دیگه


بم سر بزنین.دنبالتون میکنم♡/( ̄▽ ̄)\♡
Jesse Blueman در ۲۶ آبان ۹۷، ۱۸:۰۴ جواب داده:
(:
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
میل رفتن مکن ای دوست

دمی با ما باش. . .



+ آدرس وبلاگ برای ممنوع البیانی ها:

http://yyp.blogfa.com
آرشیو مطالب
قالب: عــرفـان🖤💔 | ویرایش شده توسط: خودم بلاگ بیان