یادداشت های یک پسر

 


و معجزه ای که رخ نداد...

پیشنهاد میکنم اگه یادداشت 14 فروردینم رو نخوندید یه سری به این پست (کـلـیـک) بزنید و بیاید(:


(آزمون جامع دهم)


پ.ن1:اکثر درسا رو اصلا نتونستم بخونم و بعضیارم فقط یکی دو درس خوندم و بعد ول کردم

پ.ن2:بیشتر وقتم رو صرف اقتصاد کردم که فقط تونستم نصفشو بخونم اینم درصدشه:|

پ.ن3: ولی بابت عربی و زبان خوشحالم چون جزو درسایی بودن که اصلا نخونده بودم(:

حالا میخواى چه کنى :؟
چقدر تعداد درساتون زیاده !
Jesse Blueman در ۶ ارديبهشت ۹۸، ۱۸:۰۶ جواب داده:
نمیدونم واقعا دهم رو گذاشتم کنار کلا
دوزادهم رو بخونم نهایی رو گند نزنم حداقل
14 تا ماده درسی کنکوری داریم:|
ریاضی که پشت سر همه معمولا..
پس چرا؟
یا ادبیات..
Jesse Blueman در ۶ ارديبهشت ۹۸، ۱۸:۱۱ جواب داده:
متوجه کامنتت نشدم
زیاد با ریاضیتون اشنایى ندارم ( ریاضى انسانى )اما چجورى اخه بدون پایه ى قوى میخواید دوازدهم رو بخونید به هم وصله این چند سال ! 
امیدوارم موفق بشید به هر حال 
خدا رو شکر نهایى امسال ضریبش زیاد باز
Jesse Blueman در ۶ ارديبهشت ۹۸، ۱۸:۲۹ جواب داده:
ریاضی ما فصل قبل و فصل بعدش چندان پیوستگی نداره چه برسه به پایه ها...!
ایشالا))):
منظورم اینه که معمولا مباحث ریاضی تکرارین و فقط سال به سال مبحث جدید بهشون اضافه میشه
Jesse Blueman در ۶ ارديبهشت ۹۸، ۱۸:۵۳ جواب داده:
اینطوری نیست مال ما
حاجی دانشگاه پیام نور هم بد نیستا sdfghjty
Jesse Blueman در ۶ ارديبهشت ۹۸، ۱۹:۴۳ جواب داده:
😂😂-___-

اگه از سر خالی بودن شانسی میزنی ی سری درسا رو بیا نزن
روزی صدهزاربار تکرار کن نزده بهتر از غلطه
نهایی و کنکور امسالم یکم زیاد فرق داره، گروه تالیفی اومدن کنار کار
فقط برو رو درسایی ک خوبی و تلاش کن درصدت بره بالاتر، بقیرم در همون حدی ک هست نگه دار
با دوتا درس درصد بالای هشتاد و بقیه زیر سی(ب شرطی که منفی نزنی) راحت قبول میشی
Jesse Blueman در ۶ ارديبهشت ۹۸، ۲۰:۳۳ جواب داده:
یکی از مشکلات من اینه که شانسی نمیزنم به قصد درست میزنم و غلط از آب در میان
ممنونم((:
وای ک چقد امسال جامعه شناسی رو مخم بود :/
موفق باشی
Jesse Blueman در ۶ ارديبهشت ۹۸، ۲۰:۳۲ جواب داده:
چندمی؟
جامعه شناسی شیرنه اگه وقت بذاری
دینی یوسفیان پور نگاه کن
من دینیم رو خیلی کم میزدم الان زیر 80 نمیزنم
Jesse Blueman در ۶ ارديبهشت ۹۸، ۲۰:۳۱ جواب داده:
نظام جدید فک کنم نداره
دهمم :)


میدونی تکراریه واسم همش نماد هنجار کنش ///....
Jesse Blueman در ۶ ارديبهشت ۹۸، ۲۰:۴۰ جواب داده:
من دهم 15 گرفتم جامعهD:
علاقم بهش از یازدهم شروع شد ولی نمیتونم وقت بذارم براش
وقتی وقت میذارم بالا 90 میزنم...

جامعه 11 ام خیلی باحاله 

موفق باشی(:

عه. آنلاینی؟

منم داشتم تجزیه و تحلیلش می کردم، اشکالی نداره، هنوز کلی وقت هست برای خوندن. موفق می شی.

Jesse Blueman در ۶ ارديبهشت ۹۸، ۲۰:۵۰ جواب داده:
آره
مرسی
وقت هست ولی خیلی کم است)):
ادبیات رو من چهل زدم حتی:)) امیدوار باش-__-
سخت بود واقعا، زبانت هم تقریبا دو برابر منه
ولی میتونی درست کنی بقیه رو، اینطور که پیداست مشکلت نخوندنشونه، امیدوارم وقت کنی بخونیشون.
من گذاشتم کارنامه امو با کارنامه ی بعدی بذارم که جبران شه-__- 
افتضاح بود این آزمون واقعا
Jesse Blueman در ۶ ارديبهشت ۹۸، ۲۲:۰۷ جواب داده:
زبان دهم واقعا آسونه
آره اصلا نشد بخونم
از بعضی درسای دهم هم که واقعا متنفرم:|
فعلا برم سراغ دوازدهم که ترم دومشو صفرِ صفرم یا چی؟:|
فک کنم سنجش میری شما البته(:
مثل اقتصاد:))
منم دوازدهم میخونم فعلا با اینکه از پایه 30 درس مونده
آره حواسم نبود:) سخت تر بوده پس حتی!
Jesse Blueman در ۶ ارديبهشت ۹۸، ۲۲:۱۴ جواب داده:
مثل اقتصاد و منطق و ریاضی و فنون و...:|
چاره ای نیست باید دوران جمع بندی بعد نهایی رو بذارم تک درسای دهم رو بخونم:|
هنوز نگاه نکردم سوالاشو ولی میگفتن که آزمون سنجش فرا المپیادی بوده
جمعه ۶ ارديبهشت ۹۸ , ۲۲:۳۹ ✨✨ℳムみɨsム ✨✨
واو
همه این درسا حفظین عایا؟؟
خداروشکر که من ریاضی خوندم😩
Jesse Blueman در ۱۱ ارديبهشت ۹۸، ۱۶:۵۶ جواب داده:
بعد بگید انسانی اسونه:|
جمعه ۶ ارديبهشت ۹۸ , ۲۲:۴۲ ✨✨ℳムみɨsム ✨✨
اوه سنجش😒
من قلمچی میدادم چهارتای سنجشو دلم خوش بود ثبت نام کردم اونم همون ازمون اول اساسی ... تو تصوراتم!
یساعت عمومیرو بیخی
۵۵ ریاضی ۴۵ فیزیک ۳۵ شیمی که هر کدوم یه قسمتیش محاسباتی بود
خدا شاهده وسط امتحان میخواستم پاشم بگم من با افتابه سد خالی میکنم ! در حد سفید پوستی بلال حبشی انرژی مونده برام😓
Jesse Blueman در ۱۱ ارديبهشت ۹۸، ۱۶:۵۷ جواب داده:
ایشالا موفق میشی(ـم)
با توکل به خدا ان‌شاءالله موفق میشی.امیدوار باش.
Jesse Blueman در ۱۱ ارديبهشت ۹۸، ۱۶:۵۷ جواب داده:
ممنونم
ایشالا
مرسی واقعا:))
آره واقعا
جدی؟ واقعا سخت بود:))
Jesse Blueman در ۱۱ ارديبهشت ۹۸، ۱۶:۵۹ جواب داده:
((:
قسمت لینکا چه خوشگل شده *_*
خسته نباشی مهندس:))
Jesse Blueman در ۱۱ ارديبهشت ۹۸، ۱۷:۰۰ جواب داده:
مرسی دقت مرسی توجه(:
سلامت باشی((:
واای که چه درسایی دارید:///
خوبه من ادبیات نرفتم
همین یدونه زیست واسم بسه😷
Jesse Blueman در ۱۱ ارديبهشت ۹۸، ۱۷:۰۰ جواب داده:
اگه نصف این درسا انتخابی بودن انسانی عالی میشد:|
روان شناسیت خوبه و مهره مهمیه تو کنکور انسانی .. 
Jesse Blueman در ۱۱ ارديبهشت ۹۸، ۱۷:۰۱ جواب داده:
روانشناسی رو اکثرا میزنن درس دوست داشتنیه(:
کنکور یکی از نقاط ضعف و شاید هم قوت که داره اینکه طرف باید فن تست زنی بلد باشه ... کسی که خیلی درس خونه اما فن تست زنی بلد نیست توی کنکور چندان موفق نمیشه
Jesse Blueman در ۱۱ ارديبهشت ۹۸، ۱۷:۰۲ جواب داده:
البته اول باید درس خون باشه بعد تست زنیش خوب باشه(:
موفق باشی دادا:)
Jesse Blueman در ۱۱ ارديبهشت ۹۸، ۱۷:۰۲ جواب داده:
مرسی برار((:

+وبت؟؟؟:|
وبم فعلا بسته است :)
Jesse Blueman در ۱۱ ارديبهشت ۹۸، ۱۸:۱۷ جواب داده:
فعلا اش خوبه((:
نمی خونی؟ 😢 فعلا که مامور امروز برد تو پارکینگ باشگاه رو به خاطر کیفیت پایین پیاما و ... . 😐
Jesse Blueman در ۱۱ ارديبهشت ۹۸، ۲۱:۱۳ جواب داده:
کامنتم خصوصی اومده؟
نه نمیخونم)): ولی اینو دیدم تو سایت
D;
قربانت:))
Jesse Blueman در ۱۲ ارديبهشت ۹۸، ۱۰:۴۷ جواب داده:
مخلص((:
آزمون بعد میخوام معجزه رخ بده ها !!
ببینم چه میکنی 
Jesse Blueman در ۱۲ ارديبهشت ۹۸، ۱۵:۲۱ جواب داده:
ممنون امیدوارم
سلام و درود🌷😊
قالب وبت خیلی باحاله موفق باشی

Jesse Blueman در ۱۲ ارديبهشت ۹۸، ۲۲:۵۳ جواب داده:
سلااام
ممنونم چشماتون باحال میبینه((:
همچین
درود
خدا قوت
آزمون چطور بود مهدی ؟
Jesse Blueman در ۱۳ ارديبهشت ۹۸، ۱۳:۲۷ جواب داده:
من امروز آزمون نداشتم((:
ادبیات غیر تخصصی تون اگه همونی باشه که ما خوندیم راحت میشد قرابت و آرایه ها رو زدها :دی من بدون خوندن تو همه آزمون جامع هام بالای 60 میزدم کنکورم 67 درصد زدم :دی
Jesse Blueman در ۱۳ ارديبهشت ۹۸، ۱۶:۵۰ جواب داده:
کل آرایه و عروض و تاریخ ادبیات و سبک شناسی و چه و چه رو چپوندن تو یه کتاب:|
ما این همه چیز میز نداشتیم =))
Jesse Blueman در ۱۳ ارديبهشت ۹۸، ۲۰:۱۳ جواب داده:
شانس ماست دیگه:|
من اقتصادم رو توی کنکور صد زده بودم
باید رد گزینه رو یاد بگیری
+سوال طرح کردن در نگاه اول یه چیز سادست
اما باید بسنجی دانش آموزا در چه سطحی هستن
بعدم باتوجه به اهداف رفتاری سوالاتت رو بنویسی
مثلا سوالات تشریحی تو حیطه ارزشیابی باشن
اما چون ازمون من تستی صحیح غلط جور کردنی و موته پاسخ بود دراوردنش تو حیطه های بالاتر خیلی سخت بود
Jesse Blueman در ۱۴ ارديبهشت ۹۸، ۱۰:۲۳ جواب داده:
ایول معلم خصوصیم پیدا شدD:
خب چیجوری؟!
+نگفتم آسونه یا سخته فقط دوستش دارم(:
قربون دستت بیا سوالای منو تو طرح کن:))
Jesse Blueman در ۱۴ ارديبهشت ۹۸، ۱۹:۲۴ جواب داده:
حالا سوالای چی چی هست؟D:
من رتبه کنکورم شد 906 با اینکه عربی اختصاصیمو منفی یک و خورده ای درصد زدم:))
اما درسای دیگمو خیلی بالا زدم
یعنی نقطه قوت من ضعف بقیه بود
تو الان روانتو پنجاه درصد زدی
روانشناسی چون تک کتابه راحت میتونی به صد برسونیش
اگر تو کنکور یه درسی رو صد بزنی یهویی رتبتو میکشه بالا
من با اقتصادم این کارو کردم
ریاضیمم چهل و خورده ای زدم
اقتصاد اکثرش مسئله ست باقیشم یه دور کتابو بخونی میتونی بزنی
رو مسئله خیلی کار کن
اینجا موقعیتش نیس که بهت بگم مسئله رو چجوری حل میکردم اما سریع میزدم
حتی موقعیتشم بود یادم نمیاد چون من نود و شش کنکور دادم
توام مسئله رو سعی کن خوب یادبگیری که چجوری حل میشه
از اینجا به بعد سعی کن خیییییلی نقاط قوتت رو قوی کنی
شروع کن به حذف کردن درسایی که همیشه تستاشو اشتباه میزنی
الان خودت از خودت کنکور میگیری؟
کتاب دور دنیا رو بخر
راس ساعتی که کنکور شروع میشه بیدارشو و با همون لباسی که میخوای بری سر جلسه کنکور بشین پشت میز و مثل یه کنکور از خودت کنکور بگیر
راس ساعت عمومیتو تموم کن و برو اختصاصی
بعد از کنکورت حتما انالیزش کن
اگه تو عمومی وقت کم میاری من یه روش بلدم بهت یاد میدم
Jesse Blueman در ۱۴ ارديبهشت ۹۸، ۱۹:۳۶ جواب داده:
روان جزو درساییه که بعد امتحان نهاییا میشه به این درصد رسوندش
خیلی خوبه اینکاراااا((:
اگه این مدت کم رُ رو درسایی که با خوندشون میتونم بیشتر بزنم وقت بذارم نتیجه بهتر میشه
مثلا هر چقدر فلسفه و منطق هم که بخونم به ندرت پیش میاد بالا 30 بزنم
الان که نه هنوز کنکور نمیگیرم ولی بعد تموم کردن کتابا حتما باید اینکارو بکنم
چه روشی؟ خیلی تند و سریع باشم قل تموم شدن وقت میتونم به اول ریدینگا برسونم خودم رو
نه این اشتباه رو نکن
صد زدن نتیجه ی یک ماه نیست
انقدر باید مرور کنی تا جزء به جزء کتاب برات تثبیت بشه
فلسفه و منطق رو کلا کسی بالا نمیزنه
من خودمم تو کنکور فک کنم نزدیک سی زدم

+تو یک ساعت و ربع وقت عمومی داری "البته اگر اشتباه نکنم،یک ساعت و ربع بود یا نیم؟
باید توی این زمان ادبیات عربی دینی و زبانت رو بزنی
برای هر درس یک ربع وقت بذار
یعنی یک ربعت که تموم شد چه تستتو زدی و چه نزدی برو درس بعدی
توی یک ساعت تو زبانت رو تا یه جایی میزنی
زمان باقی ماندت رو برگرد و تستایی که نزدی رو بزن
تو اون زمان باقی ماندتم باید مدیریت داشته باشی
من یادمه اخرین تستمو که زدم گفتم وقت عمومی تموم شده

Jesse Blueman در ۱۴ ارديبهشت ۹۸، ۲۰:۲۴ جواب داده:
آخه من روان رو چند بار خوندم البته از خلاصه ها اون مدت باقی مونده رو جزئی تر بخونم.نظرت؟
+همون یه ساعت و ربعه فک کنم
چه خوب تو آزمون های آزمایشی حتما تست میکنم
کلییییی ممنون بابت راهنماییات خانم معلم(:
برای صد زدن هیچوقت نباید خلاصه بخونی
تا یه هفته مونده به کنکور فقط و فقططط کتاب
جزء به جزء
هفته اخر خلاصه بخون مرور بشه
+کتاب دور دنیارو که خریدی و از خودت کنکور گرفتی کنکور ده سال اخیر ریاضی رو ببین
یه سری سوالات رو هرررسال میدن
مدلشونو یاد بگیر میتونی حداقل سی بزنی
Jesse Blueman در ۱۵ ارديبهشت ۹۸، ۱۹:۴۹ جواب داده:
چقدر داشتم اشتباه میزدم خبر نداشتم((:
شدیدا نیازمند کسی بودم که اخیرا کنکور انسانی داده باشه
+حتما سفارش میدم از گاج مارکت آره همینطوره بعضی سوالا فقط عدداشون عوض میشه
++مجددا خییلی مرسی((:
خواهش میکنم سوالی داشتی بپرس
فقط این سری ادرس وبتم بذار:/
Jesse Blueman در ۱۶ ارديبهشت ۹۸، ۱۳:۴۷ جواب داده:
مرسی
چشم حتماD:
ناامید نشو
Jesse Blueman در ۱۷ ارديبهشت ۹۸، ۱۳:۲۱ جواب داده:
سعیم میکنم(:
نگاه نکردم، ولی از شماره پست فهمیدم کدومو میگی dcfvdfghj

اره بیشتر پستارو بازنشر می کنم D:
Jesse Blueman در ۱۹ ارديبهشت ۹۸، ۱۹:۴۸ جواب داده:
بابا حافظه:دی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
میل رفتن مکن ای دوست

دمی با ما باش. . .



+ آدرس وبلاگ برای ممنوع البیانی ها:

http://yyp.blogfa.com
آرشیو مطالب
قالب: عــرفـان🖤💔 | ویرایش شده توسط: خودم بلاگ بیان