یادداشت های یک پسر

 


گشادی درد بی درمان گشادی

قرار بود تا هشتم فروردین یازدهم رو تموم کنم

نهم،یه روز دیرتر آزمون غیر حضوری رو بدم و برم سراغ دهم

امروز 14 فروردینه و کلی درس باقی مونده از یازدهم رو با دهم یکی کردم

و شروع کردم به خوندن دهم:|

یه معجزه نیازه که من بتونم تا آخر فروردین پایه رو تموم کنم...

لعنت به این گشادی

خخخخ عجب دردیه گشادی 
Jesse Blueman در ۱۴ فروردين ۹۸، ۱۸:۳۱ جواب داده:
)):
لعنت
Jesse Blueman در ۱۴ فروردين ۹۸، ۱۸:۳۱ جواب داده:
لعععننننت
تمومش میکنید بالاخره  دیرو زود داره ولی سوخت و سوز نه .
Jesse Blueman در ۱۴ فروردين ۹۸، ۱۸:۳۵ جواب داده:
خدا کنه بتونم زودتر تموم کنم
لعنت به این آموزش و پرورش مسخره :|
Jesse Blueman در ۱۴ فروردين ۹۸، ۱۸:۳۵ جواب داده:
توف توش
محیصا ( فان سابق)

اخ خدا بازم یادم افتاد
تا ۳۰ فروردین باید کل ده و یازده و دوازده و تموم کنم و  ببندم😁
خداااا یا منو بکش :( پلیییز
یام یکی رو بفرست درسای منو باهم بخونیم😭
😭
Jesse Blueman در ۱۴ فروردين ۹۸، ۱۹:۵۵ جواب داده:
چه اسم قشنگی((:
برا دوازدهم فعلا برنامه ای ندارم:| تا اون موقع پایه رو تموم کنم باید خوشحال باشم

+شما وب نداری یا عدم ثبت میزنی؟
ایشالله موفق بشید 
Jesse Blueman در ۱۴ فروردين ۹۸، ۲۰:۳۲ جواب داده:
ممنون و همچنین
مرسی:) هم معنی اسم خودمه😄
این روزا انقدر تست فیزیک و حساب دیفرانسیلو گسسته و هندسه زدم حالم از هرچی ریاضیه بهم میخوره،+ اینکه کنکور زبانم میخوام بدم از یه طرفم برا اون میخونم کاش اون زنبوره میومد چشم منو نیش میزد:/

+ داشتم ولی در حال حاضر هر وقت یه یه کوچولو وقت گیر میارم که اونم حالا توفیقی بشهههه درگیر طراحی قالب مد نظر خودمم اینه که دیگه...
Jesse Blueman در ۱۴ فروردين ۹۸، ۲۰:۴۸ جواب داده:
(:
خوبه که کنکور زبان هم میدید من قصدش رو داشتم اما پشیمون شدم:|
+آهان(:
منم قرار بود تا آخر عید 11 رو تموم کنم ولی 50 درس مونده:(
خیلی بدبختیم بخدا. 
Jesse Blueman در ۱۴ فروردين ۹۸، ۲۰:۵۰ جواب داده:
من بدبخت تر از این حرفام:| 130 درسم مونده بدون احتساب تاریخ و جغرافیا:|
😁 ها، منم از امروز تنبلی رو گذاشتم کنار، باشد که همگی رستگار شویم. این قدر که پست می ذاری، معلومه که تموم نمی کنی. بگیر درست رو بخون بچه.
Jesse Blueman در ۱۴ فروردين ۹۸، ۲۱:۴۱ جواب داده:
فروردین رکورد تعداد پست هام شکست:|
سلام
ماهی رو هر وقت...!
ولش کن بابا!
نصیحت مصیحت فایده نداره!

دوست من، هنوز هم وقت هست، فقط برنامت رو کمی فشرده تر کن و شروع کن! البته تا به برنامه ریزی اصلیت برسی، فشرده کار کن! شک ندارم موفق می شی! منتظر شنیدن خبر موفقیتت هستم! پاینده باشی!
Jesse Blueman در ۱۵ فروردين ۹۸، ۱۶:۰۱ جواب داده:
سلام
امیدوارم ماهیه نمیره((:
ممنون ااز راهنمایی و انرژی مثبتتون((:
باید تمومش کنی :/
Jesse Blueman در ۱۵ فروردين ۹۸، ۱۶:۰۰ جواب داده:
بااااید:|
بی هیچ استرسی و نگاه به چیزایی که مونده درس بخون ! خودت میبینی یهو چقدر خوب رفتی جلو! 
من سالِ قبل این موقع ها به جای درس خوندن همش استرس به خودم میدادم و هی آرمانی برنامه میریختم در نهایتم شد انچه نباید میشد! 
فقط با ارامش برو جلو ....
هیچ تلاشی به نتیجه نمیمونه :)
Jesse Blueman در ۱۵ فروردين ۹۸، ۱۵:۵۸ جواب داده:
سخته ولی سعیم رو میکنم 
خیلی ممنون از شما
امیدوارم امسال شمام موفق بشی
خوشبحالت من بعد یکماه درس نخوندن فردا سزوع میکنم
Jesse Blueman در ۱۵ فروردين ۹۸، ۱۵:۵۶ جواب داده:
ایشالا موفق بشی(ـم)
ایشالا :)
Jesse Blueman در ۲۲ فروردين ۹۸، ۱۶:۴۷ جواب داده:
(:
یکی از دوستان، نکته ظریفی گفت. 
آرامش خیلی مهم است. من خودم هر زمان برای خدا درس می‌خواندم، لذت می‌بردم و دلم برای آن زمان تنگ می‌شود. هرچند این اتفاق بیشتر در دانشگاه و ترم های پایانی و دروس تخصصی می‌افتد. اما، یک سوالی بود که آیا آنهایی که می‌دانند با آنها که نمی‌دانند برابرند؟
و این ضمیمه که تلاش انسان محو نمی‌شود و حتماً جوابش را می‌گیریم، هرچند همین احساس خوب بعد از تلاش خودش بهترین پاداش است.
با این حال، شعری از حافظ فکر می‌کنم جالب باشد،
بر در مدرسه تا چند نشینی حافظ.
خیز تا از در میخانه گشادی طلبیم.

و البته دنیا را به من بدهی، یک بار دیگر کنکور نمی‌دهم. شما دارید سخت ترین کار جهان را انجام می‌دهید.
وبلاگ مانع نیست. وبلاگ را رها نکن. حتی ساعت هم برای استراحت تعیین نکن. بگذار مطالعه خودش تو را صدا بزند. که اگر هدف تنظیم شده باشد، زیاد صدا می زند.
ببینم چه کار می‌کنی...

Jesse Blueman در ۲۲ فروردين ۹۸، ۱۶:۵۱ جواب داده:
مشکل همینجاست که دیگه از درس خوندن لذت نمیبرم!
وبلاگ شخصی رو هیچوقت مانع نمیبینم 
بیشتر ذهنم آزاد و خالی میشه وقتی مینویسم اینجا
مطالعه صدام بزنه!جالبه((:
به این فکر کن که الان با ۴ تا دوازده درگیری! دوازده سال درس خوندی قراره امسال نتیجشو ببینی، دوازده ماهه که داری بیشتر از سالای قبل تلاش میکنی، دوازده هفته فقط مونده به کنکور، برای موفقیت حتمیت باید کم کمش دوازده ساعت در روز درس بخونی...
و مهمتر اینکه این دوازده ها به چشم به هم زدنی تموم میشه! موفق باشیم همگے:)

Jesse Blueman در ۲۲ فروردين ۹۸، ۱۶:۵۲ جواب داده:
همه حله جز 12 آخری
روزی 8 ساعت مدرسم
یعنی کلا 4 ساعت باید صرف کارای دیگه و خواب کنم:|

ایشالا
منم تو عید قول خیلی از کارها رو به خودم دادم ولی کار خاصی نکردم. تا به کی تنبلی؟
Jesse Blueman در ۲۲ فروردين ۹۸، ۱۶:۵۲ جواب داده:
):
mehdi toiiii
mn hey address webeto mizdm yaddasht1.blogfa.com😂
ps bgoo chra nmioomad😂
+chtori psar
Jesse Blueman در ۲۲ فروردين ۹۸، ۱۶:۵۴ جواب داده:
آی کیوی کی بودی😂😂😂
میگم چرا یهو غیب شدی
+خوبم تو چطوری
منم کلی درس دانشگاهی و تحقیق دارم و با اینکه گشادی ی درد بی درمانه موافقم
Jesse Blueman در ۲۲ فروردين ۹۸، ۱۶:۵۸ جواب داده:
بد دردیست
چه رک :))
Jesse Blueman در ۲۲ فروردين ۹۸، ۱۶:۵۸ جواب داده:
(:
راستی دنبال شدید :)
Jesse Blueman در ۲۲ فروردين ۹۸، ۱۶:۵۸ جواب داده:
ممنون مچکرم(:
وااا مگه شما مدرسه هم میرین؟؟؟ 😰
🙀
Jesse Blueman در ۲۲ فروردين ۹۸، ۲۲:۳۱ جواب داده:
بدبختی گیر کردیم
منم قرار بود قبل عید شونصد بار کتابارو دوره کرده باشم و بعد عید فقط تست بزنم 
اما میدونی قرارررر بود 😅😬
معجزه اینه که یچی بشه کنکور لغو شه ، غیر این معجزه ای نی 😑
Jesse Blueman در ۲۳ فروردين ۹۸، ۲۰:۰۵ جواب داده:
-___-
میگم هنوز نرسیدی به برنامت؟!
Jesse Blueman در ۲۳ فروردين ۹۸، ۲۰:۰۵ جواب داده:
یک پنجمش رو هم نرسیدم:|
خسته نباشی✌💪
Jesse Blueman در ۲۳ فروردين ۹۸، ۲۰:۳۴ جواب داده:
:|
حالا تموم شد ؟
Jesse Blueman در ۵ ارديبهشت ۹۸، ۱۳:۴۰ جواب داده:
نه):
سلام اقا مهدی خوبی؟
امیدوارم سال خوبیو شروع کرده باشی.

خوب درساتو بخون و تنبلی نکن . امیدوارم نتیجه خیلی خوبی بگیری .
Jesse Blueman در ۵ ارديبهشت ۹۸، ۱۳:۴۴ جواب داده:
سلام ممنونم(:
خوشحال شدم که یه خبری از خودت دادی(:
آی کیوی مامانمD:
دِ بسسسسسسسست
خوبه ک خوبیی
از زنداداشم چیخبررررررررررررررررررررررررررررررررررررر
Jesse Blueman در ۵ ارديبهشت ۹۸، ۱۳:۴۷ جواب داده:
سلام میرسونه:دی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
میل رفتن مکن ای دوست

دمی با ما باش. . .



+ آدرس وبلاگ برای ممنوع البیانی ها:

http://yyp.blogfa.com
آرشیو مطالب
قالب: عــرفـان🖤💔 | ویرایش شده توسط: خودم بلاگ بیان