یادداشت های یک پسر

 


پشمانم دار و ندارم بود. دار و ندارم کو؟!

الللههه اکبببررر

چیییی زدددد

کییی زددد

کِیی زدد

‏استقلال ۱ - سپاهان، فدراسیون، کمیته داوران، وزارت ورزش و غیره صفر

ولی منتظر بودم داور دریبل پاتوسی رو خطا بگیره((:

چقدر خلاقانه اشاره کردی به ریختن پشمات:)))

دقیقه ی چند گل زد؟
Jesse Blueman در ۲۳ فروردين ۹۸، ۲۰:۳۳ جواب داده:
D:
دقیقه 97!!!
😂😂 به همین خیال 
تبریک تبریک و تبریک!😅
Jesse Blueman در ۲۳ فروردين ۹۸، ۲۰:۳۴ جواب داده:
مرسی مرسی و مرسی
‏ولی انصافا پاتوسی‌ خیلی محکم شوت زد؛ خداروشکر داور این‌ گل رو به علت محکم شوت زدنش‌ مردود نکرد‏ یا مثلا خدارو شکر داور حین دریبل زدن پاتوسی، سوت پایان بازی رو نزد!😂😂😏

Jesse Blueman در ۲۳ فروردين ۹۸، ۲۰:۵۴ جواب داده:
🤣🤣🤣🤣👌
اصن استقلال و عشق است 
اصن چىىىى بود دقیقه نود و هفت حاجى ! مگه میشه ؟! مگه داریم ؟! 
یه دفعه هم حق به حقدار رسید 
Jesse Blueman در ۲۳ فروردين ۹۸، ۲۱:۲۹ جواب داده:
برگ ریزون بود اصلا(((((((((:

جمعه ۲۳ فروردين ۹۸ , ۲۲:۲۴ ✨✨ℳムみɨsム ✨✨
هعیییی این نیز بگذرد ):)
تیم منم به سفید رود باخت:/ اینازو مگه سیل نزده بود؟؟ سبقت رحمت بر غضبه؟ یا غضب بر رحمت؟؟ شایدم سنت توفیق الهی://// امهال یا استدراج؟؟
پرام برگام پشمام کجااااییین؟؟ دقیقا کجاییین؟!
Jesse Blueman در ۲۳ فروردين ۹۸، ۲۲:۵۳ جواب داده:
تراکتور رو هم دوست دارم
فروزان🤣🤣🤣
جمعه ۲۳ فروردين ۹۸ , ۲۳:۰۳ ✨✨ℳムみɨsム ✨✨
فروزان خودش رشتی هس:/
بزا ببینم میره کمیته انضباطی چی بگه خداییش!!! برا من اشک تمساحم میریخت:/// ایشالا کنارش بزارن ببینم چیکار میکنه:()
Jesse Blueman در ۲۳ فروردين ۹۸، ۲۳:۱۲ جواب داده:
زنوزی شوتش کرد بیرون نفهمیدی مگه
دوس دارم اگه استقلال قهرمان نشه تراکتور بشه
جمعه ۲۳ فروردين ۹۸ , ۲۳:۲۷ ✨✨ℳムみɨsム ✨✨
چرا بابا فهمیدن ولی بالاخره باید کمیته جواب درست حسابی پس بده!!
تازه یازدهم ماه بعد با پرسپولیس داریم

Jesse Blueman در ۵ ارديبهشت ۹۸، ۱۳:۲۴ جواب داده:
چی بشه اون بازی((:
سلام اقا مهدی
راستش اون مشکل هنوزم حل نشده!
من تو بخش وبلاگ دوستان فقط میتونم آدرس ولاگ های بلاگفارو بذارم نه اینجایی که شما توش وب دارین!
آدرستونو که وارد کردم این وب برام اومد : http://yaddasht1.blogfa.com/
نمیشه!
Jesse Blueman در ۵ ارديبهشت ۹۸، ۱۳:۲۵ جواب داده:
سلام
باید این آدرس رو بزنی:
http://y1p.blogfa.com

تو بخش اضافه کردن دوستان تو جای خالی بزن y1p حل میشه
یعنی استقلال با بردنش به من خیانت کرد ... قرار بود سپاهان قهرمان بشه ما شام بخوریم :)))
Jesse Blueman در ۵ ارديبهشت ۹۸، ۱۳:۲۶ جواب داده:
اخیییییی😂😐
من سر دوراهی بودم هم استقلالی ام هم سپاهانی حالا مونده بودم خوشحالی کنم یا زار بزنم
Jesse Blueman در ۵ ارديبهشت ۹۸، ۱۳:۲۶ جواب داده:
پوکر فیسانه(😐) نگاه کن فقط
ممنون درست شد :)
Jesse Blueman در ۵ ارديبهشت ۹۸، ۱۳:۳۱ جواب داده:
(:
من استقلالی نیستم نظری ندارم ههههه
Jesse Blueman در ۵ ارديبهشت ۹۸، ۱۳:۳۱ جواب داده:
(:
راستش چند بار اومدم فقط نمی‌دونستم چی‌.بگم .
الان اومدم بگم مرسی که منو از لیست های قدیم پیدا کردی ولی خودم نمیدونم کدوم قدیم 
Jesse Blueman در ۵ ارديبهشت ۹۸، ۱۳:۴۰ جواب داده:
((:
مخلص(:
تو وبتون گفتم کدوم قدیم(:
رواله
Jesse Blueman در ۵ ارديبهشت ۹۸، ۱۳:۴۰ جواب داده:
مرسی(:
استقالال سوراخ است خخخخخ :)
Jesse Blueman در ۵ ارديبهشت ۹۸، ۱۳:۴۵ جواب داده:
هههههه
ینی چسبندع تریییییییین گلیی بود ک تو عمرم از استقلال دیدمD:
Jesse Blueman در ۵ ارديبهشت ۹۸، ۱۳:۴۷ جواب داده:
خیلی خوب بود((:
کنکور قشنگ فشار آورده هااا
همه کنکوریا این پستو گذاشتن😂
Jesse Blueman در ۵ ارديبهشت ۹۸، ۱۳:۴۸ جواب داده:
مثلا کیا؟!
http://my-life-79.blogfa.com/post/205

خودت هم یکیش
بقیه هم در آینده ای نزدیک میذارن

+تو باز دوباره آمار کامنت خصوصیت رفت بالا امکانشو برداشتی؟ :| D:
Jesse Blueman در ۵ ارديبهشت ۹۸، ۱۳:۴۸ جواب داده:
:دی

+😂😐
چیطور میطوری دآااش مهدی فوتبالی :))
Jesse Blueman در ۵ ارديبهشت ۹۸، ۱۳:۴۹ جواب داده:
سلللاااام
مرسی شما خوبی

والا بو کنکور ددمیزی یاندیریب نوش جانیخینان فوتبالا دا باخا بیلمیریخ
خخخ ننک بیاز چَتیننیک چَک ولی بی عُور راحات یاشا : ) 
Jesse Blueman در ۵ ارديبهشت ۹۸، ۱۶:۴۸ جواب داده:
ّاگر بیر راحات یاشاییش اولسا(:
اولار ان شاءالله الله آ توکول :))
Jesse Blueman در ۵ ارديبهشت ۹۸، ۲۰:۵۵ جواب داده:
ایشالا(:
بی نفر میانه دن گدیب آذربایجاندا موغام اوخیر یامان سسی وار دوزگون اوخیر .. 
Jesse Blueman در ۵ ارديبهشت ۹۸، ۲۰:۵۵ جواب داده:
اسمشو میگی؟
حسین صباح .. البته اگ اشتباه نگفته باشم ولی فک کنم همین بود 
Jesse Blueman در ۵ ارديبهشت ۹۸، ۲۳:۲۰ جواب داده:
نیورد اینو زدم
صباح ن صبا .. اشتب گفتم! 
Jesse Blueman در ۶ ارديبهشت ۹۸، ۱۶:۴۸ جواب داده:
دیدم فیلم مسابقه ش رو خیلی خوبه((:
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
میل رفتن مکن ای دوست

دمی با ما باش. . .



+ آدرس وبلاگ برای ممنوع البیانی ها:

http://yyp.blogfa.com
آرشیو مطالب
قالب: عــرفـان🖤💔 | ویرایش شده توسط: خودم بلاگ بیان