یادداشت های یک پسر

 


Saul Gone

قسمت آخر بتر کال سال رو در حالی پلی کردم که تازه از درمونگاه اومده بودم و چشام داشت همه چیز رو تار و دو تا میدید(((: بله کرونا!

بهم گفت استراحت کن ولی جواب دادم حتی اگه رو به موت هم باشم اول باید قسمت آخر رو ببینم و بعد دار فانی رو وداع بگم(:

دنیای بریکینگ بد بالاخره به ایستگاه اخر خودش رسید. بتر کال سال واقعا سریال قوی و با جزئیات و درجه یکی بود. بعضی جا ها حتی از خود بریکینگ بد هم جلو میزد. عین بریکینگ بد هم فصل به فصل بهتر شد.

اینم بگم که واقعا نیم فصل آخر بتر کال سال دارک ترین چیزیه تا الان دیدم. زندگی منم حین دیدنش خیلی دارک بود واقعا!

و امروز، قسمت آخر، پنج دقیقه آخر اگه سیگار دم دستم بود قطعا برای اولین بار یکی روشن میکردم(((=

سه شنبه ۲۵ مرداد ۰۱ , ۱۹:۲۵ ༺ вαrαn ᵐᵒᵃ ᶠᵒʳᵉᵛᵉʳ༻

بتر کال سال..

Jesse Blueman در ۲۵ مرداد ۰۱، ۱۹:۲۷ جواب داده:
(:

من هنو وقت نکردم برکینگ بد ببینم :)

Jesse Blueman در ۲۶ مرداد ۰۱، ۰۰:۳۳ جواب داده:
باخت دادی(:

سریال خیلی خفنیه👌

Jesse Blueman در ۲۶ مرداد ۰۱، ۱۳:۰۳ جواب داده:
خیلییی

بتر کال اسم سریاله ؟

چرا تا حالا نشنیده بودم

بریکینگ بد رو هم خیلیا میگن عالیه اما خیلیا هم میگن خوب نبود 

Jesse Blueman در ۱۲ شهریور ۰۱، ۱۸:۵۱ جواب داده:
خیلیا هم میگن خوب نبود؟!(((((((= میشه چن نفر ازون خیلیا رو نشونم بدی خرخره شون رو بجوم؟:دی

جزو سریالاییه که منتظرم کمی وقت خالی داشته باشم :)

Jesse Blueman در ۱۳ مهر ۰۱، ۱۲:۱۵ جواب داده:
به به(:

کِی بشه بتونم هم این و هم «بد شکستن» رو نگاه کنم.

Jesse Blueman در ۱۳ مهر ۰۱، ۱۲:۱۴ جواب داده:
بد شکستن(((:
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
میل رفتن مکن ای دوست

دمی با ما باش. . .



+ آدرس وبلاگ برای ممنوع البیانی ها:

http://yyp.blogfa.com
آرشیو مطالب
قالب: عــرفـان🖤💔 | ویرایش شده توسط: خودم بلاگ بیان