یادداشت های یک پسر

 


+600

من و نرگس و لعیا یه گروه داریم تو تلگرام. توی بحثایی که اونجا شده بود قرار شده بود لعیا من رو دنبال نکنه تا این که ۵۹۹ تایی شم و اون رُندم کنه(((=

دو روز پیش همین جوری داشتم توی وبلاگم می‌گشتم که چشمم خورد به عدد ۵۹۹! فوری رفتم بهش گفتم که بدوووو که وقتش رسید! D:


درصد زیادی از این ۶۰۰ نفر دیگه نیستند و دنیای وبلاگ نویسی رو ترک کردند و شاید تا آخر عمرشون هم حتی یه بار دیگه راهشون به این وبلاگ نیوفته. ولی خب تغییر کردن اون عدده به ۶۰۰ حالم رو خوب کرد و خوشحال شدم. خوش آمد می‌گم به دوستان جدید و تشکر می‌کنم از همراهان قدیمی خودم. چه اون‌هایی که هنوز هم هستند و چه اون‌هایی که یک دوره ای بودند و بنا به شرایطی با وبلاگ نویسی خداحافظی کردند. از تک تک این ۶۰۰ نفر ممنونم و دوستتون دارم. هر چند که میدونم حداقل ۵۰۰ نفرتون هرگز این پست رو نخواهید دید(:

راستی سال‌ جدیدتون هم مبارک باشه^_^

می‌دونستی از باحال ترین وبای بیانی؟

Jesse Blueman در ۱۹ فروردين ۰۱، ۲۲:۰۲ جواب داده:
کیتسلسهخسوسنسحطنکیکطن((((((((((((((=

باحالی از خودته(((((=

سلام. سلام.سلام

مبارک‌باشه هم عیدتان و هم ۶۰۰تایی شدن وبتان🍬😄

Jesse Blueman در ۱۹ فروردين ۰۱، ۲۲:۰۲ جواب داده:
سلام سلام صد تا سلام
مرسییییی

مبارکه دا🌹

Jesse Blueman در ۱۹ فروردين ۰۱، ۲۲:۰۲ جواب داده:
قربانت داااا

سال جدیدشما هم مبارک

Jesse Blueman در ۱۹ فروردين ۰۱، ۲۲:۰۳ جواب داده:
مرسیییی

تبریک :)

Jesse Blueman در ۱۹ فروردين ۰۱، ۲۲:۰۳ جواب داده:
مرسیی(:

سال نوی شما هم مبارک

Jesse Blueman در ۱۹ فروردين ۰۱، ۲۲:۰۳ جواب داده:
مرسی علیرضاا

:)

Jesse Blueman در ۱۹ فروردين ۰۱، ۲۲:۰۴ جواب داده:
سلاااام وهاااب(((:
خوبی؟ زندگی به کامه؟ خیلی وقته ازت خبر ندارم🥲

بالاخره کامنت :)

Jesse Blueman در ۱۹ فروردين ۰۱، ۲۲:۱۱ جواب داده:
سلااااام فالور شماره ۶۰۰(((=

تبریک ...

 

Jesse Blueman در ۲۱ فروردين ۰۱، ۱۲:۱۹ جواب داده:
مرسی...

مبارک :))))))))))))))

Jesse Blueman در ۲۱ فروردين ۰۱، ۱۲:۲۰ جواب داده:
ممنون((((((:

تبریک بسیار:))))

درک میکنم خوشحالی خاصی هست 😀

Jesse Blueman در ۲۱ ارديبهشت ۰۱، ۱۲:۵۴ جواب داده:
مرررررررررررررسیییییییییی(((:

سلام الان عیدفطرتون مبارک:"

Jesse Blueman در ۲۱ ارديبهشت ۰۱، ۱۲:۵۵ جواب داده:
سلام
الان عید هیچیتون مبارک :دی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
میل رفتن مکن ای دوست

دمی با ما باش. . .



+ آدرس وبلاگ برای ممنوع البیانی ها:

http://yyp.blogfa.com
آرشیو مطالب
قالب: عــرفـان🖤💔 | ویرایش شده توسط: خودم بلاگ بیان