یادداشت های یک پسر

 


اسفند

اسفند تا اینجا خیلی ماه عجیب و قشنگی بود برام.

یه اتفاقی به عجیب ترین شکل ممکن تو زندگیم افتاد که حالم رو دگرگون کرد. 

از یه آدم با امید به زندگی صفر و کسی که همش میخوابید تبدیل شدم به کسی که دوست داره زندگی کنه، دوست داره ۲۴ ساعته بیدار باشه و این لحظه ها رو زندگی کنه!

تو یکی از پستهای قبلیم گفتم که ذوق اسفند رو به خاطر اومدن فصل جدید سریالام دارم! اونا به تعویق افتادن ولی انگار از اولشم این ذوقه برا چیز دیگه ای بود(: 

۱۴۰۰ برام سال مزخرفی بود اما ماه مورد علاقه‌م داره جور همه این سال رو میکشه(:

نمیدونم! همچنان از آینده میترسم! ولی دارم سعی میکنم بهش فکر نکنم و تو لحظه زندگی کنم و از همین لحظه ها لذت ببرم.

شاهنامه آخرش خوشه یا چی ؟ :)

بند آخر، درسته 👌

همین روند رو ادامه بده 

Jesse Blueman در ۱۶ اسفند ۰۰، ۱۷:۰۹ جواب داده:
مرسییی امیررررر((=

سلام 

اعیاد شعبانیه مبارک .

موفق باشی.

Jesse Blueman در ۱۶ اسفند ۰۰، ۱۷:۱۰ جواب داده:
سلام محسننن
همچنین(=

چقدر خوندن این پست بهم حس خوب داد :)

الهی شکر... 

Jesse Blueman در ۱۶ اسفند ۰۰، ۱۷:۱۰ جواب داده:
واااااای((((((= خوشحال شدم(=
کلی کلی مرسی(=

Yayyyy

Jesse Blueman در ۱۶ اسفند ۰۰، ۱۷:۱۰ جواب داده:
Yaaayyyyyyy back(=

از لحظه هات لذت ببر این بهترین کاریه که میشه کرد

Jesse Blueman در ۱۷ اسفند ۰۰، ۰۹:۵۴ جواب داده:
چَش((=

سلام.سلام.سلام

مگه میشه اسپند زیبا نباشه؟

 

Jesse Blueman در ۲۸ اسفند ۰۰، ۱۰:۵۸ جواب داده:
نخیییر((=
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
میل رفتن مکن ای دوست

دمی با ما باش. . .



+ آدرس وبلاگ برای ممنوع البیانی ها:

http://yyp.blogfa.com
آرشیو مطالب
قالب: عــرفـان🖤💔 | ویرایش شده توسط: خودم بلاگ بیان