یادداشت های یک پسر

 


کامبک ایز کامپلیت!

بازی دیشب آتالانتا و پاریس از عجیب ترین بازی هایی بود که این اواخر دیده بودم. آتالانتایی که تا دقیقه 89 یک - هیچ جلو بود تو 150ثانیه دوتا گل خورد و با رویای نیمه نهایی خداحافظی کرد! البته لفظ جواد خان خیابانی هم تو نابود کردن آتالانتا بی تاثیر نبود:دی (کلیک کنید - حجم ویدئو: 5مگابایت)

به هرحال تیم آتالانتا واقعا تیم دوست داشتنی و قابل احترامی بود.


پ.ن: من جزو کسانی هستم که فوتبال های خارجی رو بدون تعصب و طرفداری خاصی و صرفا برای لذت بردن می‌بینند.

ولی خدایی ال کلاسیکو جزء اون بازی هاییه که نمیشه بدون تعصب و طرفداری دید !

Jesse Blueman در ۲۳ مرداد ۹۹، ۱۲:۵۶ جواب داده:
در این بازی، استثناعن (همیشه با نوشتن این کلمه مشکل دارم:|) طرفدار بارسلونا هستم!

همین بازی ارامشو ازمون سلب کرد😑

صداش تا اتاقم میومد نمیذاشت به کارم برسم

Jesse Blueman در ۲۳ مرداد ۹۹، ۱۳:۰۸ جواب داده:
😂😂😂😂
+ ملت شانس دارن بخدا من به خاطر اینکه بقیه خواب بودن تو گوشی و با هندزفری دیدم باز رو(:

واااای اصن عاااالی بود

مگه میشه همچین چیزی 

اخه ب این فاصله اونم تو دقایق اخر...

بسی خوشمان امد😎👍 

Jesse Blueman در ۲۳ مرداد ۹۹، ۱۳:۰۸ جواب داده:
خیلی خوب و عجیب بود!

۲ گل در دقیقه ۹۰ !!

Jesse Blueman در ۲۳ مرداد ۹۹، ۱۳:۰۷ جواب داده:
بعله!

خیلی وقته فوتبال نمیبینم.

Jesse Blueman در ۲۳ مرداد ۹۹، ۱۳:۰۷ جواب داده:
.

الان ویدیو رو دیدم، یکی از عجایب فوتبال!

Jesse Blueman در ۲۳ مرداد ۹۹، ۱۳:۰۶ جواب داده:
واقعا خیلی عجیب بود!

گفتم ک

اصن کیه ک اینجا هواداری نکنه 

مخصوصا برا بارسا

Jesse Blueman در ۲۳ مرداد ۹۹، ۱۳:۰۶ جواب داده:
باز هم تعصب خاصی ندارم ولی
این طرفداری تو الکلاسیکو هم در جهت همون لذت بردن بیشتره!

تفففف تو کنکور که نمیذاره این فوتبال‌ها رو ببینم -__- فقط خوشحالم که حداقل فینال بعد از کنکوره! :-" 

Jesse Blueman در ۲۳ مرداد ۹۹، ۱۳:۱۰ جواب داده:
یعنی فوتبالی نبود که رد کنم ولی موقع کنکور عادت کردم به دنبال نکردن بازی ها و عادت فوتبال ندیدن بعد کنکور هم برام از بین نرفت! جدیدا کم کم دارم فوتبالا رو میبینم!

بارسا چیکار کرد بازیشو؟؟

Jesse Blueman در ۲۳ مرداد ۹۹، ۱۳:۱۸ جواب داده:
با ناپولی؟
3-1 برد و تو این مرحله با بایرن بازی داره

الان کلیپو دیدم

چقدر خوب بوود😀

Jesse Blueman در ۲۳ مرداد ۹۹، ۱۳:۵۴ جواب داده:
برگ ریزون بود!

وای من مرگگگگگگگگ

خعلی خوب بود

اما خعلی،دلم واس دروازه بان آتالانتا سوخ

Jesse Blueman در ۲۳ مرداد ۹۹، ۱۳:۵۴ جواب داده:
خیلی خوب حفظ کرده بودند نتیجه رو یهو همه چی عوض شد

بازی لیورپول اتلتیکو که خیلی بهتر بود. 

کامبک تو کامبک بود لامصب 

یک جو خاصی داشت با حضور تماشاگرا ...


ولی لیگ قهرمانان اونقدر هیجان نداره یک طرف لیون عوض یووه اومده و اونطرف هم پاریس :| 

فینال خنکی خواهیم داشت.

Jesse Blueman در ۲۳ مرداد ۹۹، ۱۳:۵۳ جواب داده:
من ندیدم اون بازیو ولی خبرش یادمه!

آره آره موافقم

بایرن و بارسا و من سیتی و پاریسنت ژرمن رفتن بالا ینی؟؟

 

لعنت ب این درس...ادمو از فوتبال میندازه😕😕

Jesse Blueman در ۲۳ مرداد ۹۹، ۱۳:۵۲ جواب داده:
نه ببین مرحله یک چهارم تازه شروع شده بازی بارسا ناپولی برا یک هشتم بود
تو این مرحله بازی پاریس و آتالانتا تکلیفش معلوم شد
و بارسا با بایرن، اتلتیکو با لایپزیش، و سیتی با لیون بازیشون مونده

بدم میاد از فوتبال :(

Jesse Blueman در ۲۳ مرداد ۹۹، ۱۳:۵۹ جواب داده:
چیز عجیبی نیست ولی(:

واوووووووو چقدرررر باحال بود  

چجورى ادما میتونن این همه خفنیت رو توى فوتبال ببینند و عاشقش نباشند اصن مگه میشه :؟ 

اقا دیدى نیم نهایى  جام حذفى با پرسپولیس افتادیم :؟ عمیقا خوشحالم که بعد کنکوره بازیشون و از الان استرس دارم حقیقتا *~* 

Jesse Blueman در ۲۳ مرداد ۹۹، ۱۴:۰۲ جواب داده:
یه سلام به فوتبالی ترین دختر بیان(((:

آره آره امیدوارم فارغ از نتیجه یه بازی س*سی و جذاب رو شاهد باشیم(((: بعدش با بردمون همراه باشه هم که چه بهتر!
راستی با آرزوی موفقیت برات تو کنکور(:

صددرصد. برای خودم هم عجیب نیست.

فقط نمی‌دونم چرا بعضی براشون عجیبه-_________________________-

Jesse Blueman در ۲۳ مرداد ۹۹، ۱۴:۰۳ جواب داده:
یچیزی پیدا کن که تو ازش خوشت میاد و اونا ازشن خوششون نمیاد و بکن تو چشمشون:دی

اصن مزه ی فوتبال به همین یهو تغییر کردناشه

Jesse Blueman در ۲۳ مرداد ۹۹، ۱۴:۱۷ جواب داده:
اینجوریش خیلی کم پیش میاد ولی.

واهاییى :) سلام به ابى ترین پسر بیان 😎

 

اقا چشم نزنم استقلال رو بازى قبلیش با سپاهان چقدر خفن بود ، چقدر با برنامه پیش رفت حقیقتا و تازه نه شیخ و داشتیم نه مطهرى رو نه اسماعیلى رو

فکر کنم بازى خفنى بشه

اولین دربى تاریخه که بدون تماشاچى برگزار میشه :((((

تشکرات فراواااان ^_^

Jesse Blueman در ۲۳ مرداد ۹۹، ۱۴:۱۶ جواب داده:
قورباناااام(((((:

آره تو دو تا بازی با سپاهان خیلی خوب کار کردند

حیف این بازی حساس که قراره بدون تماشاگر باشه

ناخودآگاه یاد بازی فکر کنم 10 سال پیش جام حذفی میوفتم، بازی که استقلال برد(((: عجیبه که هنوز یادمه!بچه بودم ولی اون موقع ها خیلی بیشتر از الان فوتبالی بودم. 3 تا گل تو ده دقیقه اونم تو وقت های اضافی.

منم تا این ویدیو رو دیدم یاد اون تایم افتادم چقدر من سر اون دربى نابود شدم اگه اون دربى رو میبردیم چهارمون میشد پنج ☹️

Jesse Blueman در ۲۳ مرداد ۹۹، ۱۴:۲۱ جواب داده:
نه منظورم بازی ایمون زائد نیست!
این بازی که من میگم یکی از همون چهار تاست!
بازی تو نود دقیقه صفر صفر شد و تو وقت های اضافی استقلال سه هیچ زد!

هووم 🤔

من تازه بعد از اون چهارتا بود که رفتم وحشتناک تو فاز فوتبال 

Jesse Blueman در ۲۳ مرداد ۹۹، ۱۴:۵۱ جواب داده:
من بازی استقلال ذرت کاران رو هم یادمه هنوز😂🤦‍♂️😜

عاهاااا حله

Jesse Blueman در ۲۳ مرداد ۹۹، ۱۶:۴۶ جواب داده:
(:

فوق العاده جذاب بود

Jesse Blueman در ۲۳ مرداد ۹۹، ۱۶:۴۶ جواب داده:
ولکامبک حاج مهدی!

قربون تو مهدی خان

Jesse Blueman در ۲۳ مرداد ۹۹، ۱۷:۳۰ جواب داده:
.

چ کررردددد بارسااا😶😶😶😶

چه اتفاقای جذابی داره این جام

Jesse Blueman در ۲۵ مرداد ۹۹، ۱۳:۲۴ جواب داده:
بایرن چه کرررردددد🤦‍♂️😑

اره واقعا😂

باید دید بقیه چه میکنن!!

Jesse Blueman در ۲۵ مرداد ۹۹، ۱۴:۱۱ جواب داده:
امشبم سیتی میادبالا مگه اینکه باز اتفاق عجیبی بیوفته

بنظر من بدون اتفاق جدید اصن ممکن نیست...اینجوری ک معلومه

Jesse Blueman در ۲۶ مرداد ۹۹، ۰۰:۱۹ جواب داده:
بریم ببینیم امشب چی میشه!

+0:19 : نیمه اول یک هیچ لیون😐😐😐
++1:25: لیون 3 سیتی 1😐 دیگه پشمی برام نمونده😐😐😐😐😐
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
میل رفتن مکن ای دوست

دمی با ما باش. . .



+ آدرس وبلاگ برای ممنوع البیانی ها:

http://yyp.blogfa.com
آرشیو مطالب
قالب: عــرفـان🖤💔 | ویرایش شده توسط: خودم بلاگ بیان