یادداشت های یک پسر

 


خنده های تو مرا باز از این فاصله کشت

بعد از گذشت چند سال، همگناه اولین سریال ایرانی هست که موقع دیدنش همون حس و حالی رو دارم که موقع دیدن شهرزاد داشتم. کیف می‌کنم وقتی می‌بینمش!

بین این همه سریال آبدوغ خیاری نمایش خانگی، همگناه واقعا ارزش دیدن داره.


پ.ن: عنوان از آهنگ همگناهِ علیرضا قربانی.


یاه :)))))))))))))

عالیه :))))))))))

Jesse Blueman در ۲۹ تیر ۹۹، ۱۹:۰۳ جواب داده:
.

موافقم

نسبت به پشمکی هایی که همزمان باهاش پخش میشه خیلی قشنگه

Jesse Blueman در ۲۹ تیر ۹۹، ۱۹:۰۳ جواب داده:
پشمکی((((: عالی بود((((:

ولی من یادمه از شهرزاد بدت میومد:|

Jesse Blueman در ۲۹ تیر ۹۹، ۱۹:۰۳ جواب داده:
اون اوایل که اومده بود با یک دو قسمت اولش حال نکرده بودم و دیگه دنبالش نکرده بودم ولی همزمان با پخش فصل سومش نشستم از اول دیدمش و واقعا چه سریالی! به به!

ولی من از قسمت ۱ فصل سومش به بعد ندیدم-_-

حیف شد🚶🏼‍♀️

Jesse Blueman در ۲۹ تیر ۹۹، ۱۹:۰۹ جواب داده:
بشین ببین بابا وقتتو با درس هدر ندهD:

😂همینجوریش نمیخونم اغفال نکن منو

راستی پارسال معدل نهاییات چند شد؟😃

Jesse Blueman در ۲۹ تیر ۹۹، ۱۹:۵۳ جواب داده:
یادم نیست:|
من موقع درس خوندن کلی فیلم دیدما عشق و حالی که اون موقع کردم تو این یه سال نکردم

آره جان عمه جانت=)

آمار و تعداد فیلماتم هس تو وبت😂

Jesse Blueman در ۲۹ تیر ۹۹، ۲۰:۰۶ جواب داده:
بوخوداااا! حتی یبار تو وب مرحوم شده اسی هم لیست کرده بودم فیلم و سریالایی که تو دوره کنکور دیده بودم رو(((:

ولی عجب سالی بود اون سال..

همههه جور اتفاقی افتاد توش🤦‍♀️

Jesse Blueman در ۲۹ تیر ۹۹، ۲۱:۲۱ جواب داده:
نه به اندازه کنکوریای امسال...!

اره واقعا خیلی قشنگه

Jesse Blueman در ۲۹ تیر ۹۹، ۲۱:۲۰ جواب داده:
بله(:.

ربط عنوان به پست؟ 🤔

Jesse Blueman در ۲۹ تیر ۹۹، ۲۱:۲۰ جواب داده:
یه مصراع از یکی از آهنگای سریاله

هیچی آقا من کورم :/ 

Jesse Blueman در ۲۹ تیر ۹۹، ۲۱:۱۹ جواب داده:
دقیقاD:
.
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

**** **** ** *** ** **** ***

Jesse Blueman در ۲۹ تیر ۹۹، ۲۳:۱۵ جواب داده:
کامنت خصوصی بده

ممنون

Jesse Blueman در ۳۱ تیر ۹۹، ۲۲:۴۵ جواب داده:
.

من کلن اهل فیلم نیستم چ خارجی چ ایرانی . . 

ولی تعریفشو زیاد شنیدم 

Jesse Blueman در ۳۱ تیر ۹۹، ۲۲:۴۵ جواب داده:
(=

حقیقتا تنها سریالى ایرانى اى که بعد دیدن دو تا قسمت کنارش نزاشتم و دنبالش کردم همین همگناه بود 

و خب جا داره بگم بازى خفن و باحال محسن کیایى هم بى تاثیر نبود اینقدر که خوب این بشر 😂

Jesse Blueman در ۱ مرداد ۹۹، ۲۱:۵۶ جواب داده:
وووو هدیه تهرانی((((((:
چهارشنبه ۱ مرداد ۹۹ , ۲۱:۴۴ سارا سماواتی منفرد

سلام

موافقم .

داستان خیلی قوی تر و بازی های بسیار بهتری نسبت به دل دارد اما به نظر من به شهرزاد نمی رسد.

ولی با این حال وسش دارم و دنبالش می کنم امیدوارم مثل سایر سریال های ایرانی آخرش خرابکاری نکن .

 

Jesse Blueman در ۱ مرداد ۹۹، ۲۱:۵۸ جواب داده:
سلام
آره واقعا گل سرسبد سریالای نمایش خانگی شهرزاده
پایان بندیشم خیلی خوب بود

منم امیدوارم

من شهرزادو ندیدم ولی خب بقیه سریالا رو تقریبا همشونو دیدم بجز همین همگناه و آقازاده و البته دل که سه قسمتش رو به زور تونستم تحمل کنم و خیلی شیک گذاشتمش کنار. :))))))) انقدر حال بهم زن بود!

از بین سریالای این چند سال نمایش خانگیکه دیدم بنظرم کرگدن، نهنگ آبی و گلشیفته فقط ارزش دیدن داشتن. نه اینکه عالی باشن! مثلا نهنگ آبی بعد از اینکه لیلا حاتمی ازش جدا شد افت روند داستانش کاملا حس میشد. یا یه سری ایرادات تو کرگدن واقعا به چشم میومد‌ یا مثلا گلشیفته داستان خیلی خوبی داشت که شاید خیلی بهتر از چیزی که بود میشد بهش پرداخت ولی خب؛ هم اونقدری که پتانسیلشو داشت خوب نشده بود هم یکم در حقش کم لطفی شد و دیده نشد. اما یه قسمت از هر کدوم از اینها می‌ارزید به کل دل و مانکن و ممنوعه و امثالهم. 

همگناه رو واااقعا دوست دارم ببینم؛ هم تعریفش رو خیلی شنیدم هم خیلی از بازیگراش رو دوست دارم. ولی خب 😅😅 تونستم فعلا جلوی خودم رو بگیرم و بذارمش تو لیست سریالای بعد کنکور 😂😂😂 

+

چند روزی بود از فضای وبلاگ و پست گذاشتن و کامنت فرستادن دور بودم تو این یه کامنت کلشو جبران کردم. :|||||||| چقد طولانی شد 😂😂

Jesse Blueman در ۸ مرداد ۹۹، ۱۱:۴۵ جواب داده:
دل مززززخخخخخرررفهههه
خوب شد یادم انداختی نهنگ آبیو از تابستون پارسال ندیدم همونجور نصفه مونده((((:
ایده گلشیفته خیلی خوب بود درست میگه از ایده هه زیاد نتونستن استفاده کنن
آقازده و کرگدن رو هم ندیدم
همون اولش همگناه و شهرزادو بببین(:
حالا که یادم اومده بذار یه اشاره ای هم به سال های دور از خانه بکنم خیلی سریال باحالی بود

+منم تو جواب دادن کامنت چبران کردم:دی

دقیقا منم باهات موافقم که موقع تماشای همگناه همون حسی رو دارم که موقع تماشای شهرزاد داشتم😍اینکه کسایی رو پیدا میکنم که هم سلیقه ی منم حس خوبی بهم میده😁😬

Jesse Blueman در ۱۵ مرداد ۹۹، ۲۳:۴۲ جواب داده:
عع بیشتر راجع به سلیقه‌ت بگو:دی

کم کم تو پستام میگم یهویی حسش نیس😂😁

Jesse Blueman در ۱۶ مرداد ۹۹، ۰۰:۲۳ جواب داده:
باشه🤣
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
میل رفتن مکن ای دوست

دمی با ما باش. . .



+ آدرس وبلاگ برای ممنوع البیانی ها:

http://yyp.blogfa.com
آرشیو مطالب
قالب: عــرفـان🖤💔 | ویرایش شده توسط: خودم بلاگ بیان