یادداشت های یک پسر

 


۱۵ خرداد ۹۹ چگونه گذشت؟!

روز تولد امسالم با یه خرید کوچولو آغاز شد و خودم رو به صرف کیک و قهوه دعوت کردم! با گپ زدن با دو تن از رفقای وبلاگی ادامه یافت. ساعاتی هم با سر و کله زدن با بچه های تو باسن نروی دانشگاه گذشت و در نهایت با دیدن قسمت جدید the100 به پایان رسید(:


پ.ن: فکر کنم دیگه تا مدت ها از تبریک گفتن تو وبلاگ من راحت بشید! تقصیر من نبود که چهارصدتایی شدن و تولد وبلاگم و تولد خودم تو روزای نزدیک به هم بودن! اصلا از خودتون بگید! امروز شما چگونه گذشت؟

تولدت مبارک

Jesse Blueman در ۱۵ خرداد ۹۹، ۲۱:۵۴ جواب داده:
تنکیووو(:

تولدتون مبارک :) 

Jesse Blueman در ۱۵ خرداد ۹۹، ۲۲:۱۶ جواب داده:
ممنونننم(((:

تولدت مبارک... ^_^

Jesse Blueman در ۱۵ خرداد ۹۹، ۲۲:۱۶ جواب داده:
مچکر(:

مبآرکآ😍

Jesse Blueman در ۱۵ خرداد ۹۹، ۲۲:۱۶ جواب داده:
تچکرااات(:

ظاهرا اندکی هم به جون قالبت افتادی😅

+بازم تبریک(:

Jesse Blueman در ۱۵ خرداد ۹۹، ۲۲:۱۶ جواب داده:
نه دست به قالب نزدم
فقط اسممو عوض کردم(((:

بازم مرسییی

بعدا نوشت: آره آره یادم نبود دیروز قالب رو هم تغییر دادم🤦‍♂️

اینجور وقتا دلم میخواد مغزمو بکنم بندازم دور بس که عین ماهیه حافظه‌م -___- 

از اول هفته یادم بود تولدت رو و تولد یه هم‌تیمیمو که اونم امروزه و تولد یکی از دوستام که فرداعه و حتی تا پریروز حواسمم بود و برای دوستم یه عکس درست کردم که کل اکیپمون بذاریم استوری و تبریک بگیم و حالا الان با دیدن ستاره‌ت یهو یادم افتاد -_- بعد فکر کن ملت به من سپرده‌بودن شب یادشون بندازم استوری رو بذارن =/// 

انی وی، تولدت مبااااااررررررککککک استاااااااادددددد *____* اییییشالا کلی موفق باشی! کلی تو زندگیت از ته دل بخندی ^_^ کلی لحظه‌های خوب تجربه کنی و به هرچی میخوای و صلاحته برسی و سلامت باشی ^_^ گییییییلیلیلیلیلیلیلی 💃💃💃💃 دیش دیری دیدین ماااااشالاااااا گیش گیری گیدین ماااااااشااااااالااااااا ^__^ هووووو هووووو =))))))) حالا بیا وسطططط =))) یه لحظه سوال برام پیش اومد بابا کرم بلدی برقصی؟ 😂 دارم در یه همچین پوزیشنی تصورا میکنم و نیشم باز شده از تصورم اصلا 😂😂 عاااالیه =))))

 

Jesse Blueman در ۱۵ خرداد ۹۹، ۲۲:۲۲ جواب داده:

نه بابا من داغون ترم! مغز من اون قسمتی که تولد بقیه رو نگهداری میکنه و یاداوردی میکنه رو کلا نداره! واقعععااااا ندارهههه هااااا😂(:
عع همزاد منه پس(((:
من اکیپ مکیپ ندارم و هیشکی برام استوری نذاشت))):

اننییی وییییی تنکیوووو ورررریییی ماااچ انننننددددد مرررررسییییییی و کلیییی گلللللب آبییییییی💙💙💙😍 استادم خودتی و هفت جد و آبادت!!😬😁
عا آها عا آها عا آها عا آها😂💃💃💃🕺💃💃🕺💃
اره بابا من از بچگی باباکرم دنسر بودم😁😂😂😂
بازم مرسی خیلی حال خوب کن بود کامنتت 

تولدتون مبارک باشه:)))

به خوبی گذشت:)

Jesse Blueman در ۱۵ خرداد ۹۹، ۲۲:۳۷ جواب داده:
مرسسییی(((:
به به خداروشکر(:

یه سال بزرگ شدن شما مبارک:)

 

Jesse Blueman در ۱۵ خرداد ۹۹، ۲۲:۳۷ جواب داده:
ممنون 
اندکیم((:
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

تبریکککککککککک تولدت مبارک **** *** 😃 ادرس ایمیلت بود

Jesse Blueman در ۱۵ خرداد ۹۹، ۲۲:۵۵ جواب داده:
تنکیووو علیرضا جان
و اولین اسم مستعار من در اینترنت!(:

مبارک باشههه😊🌹🎂🎂

Jesse Blueman در ۱۶ خرداد ۹۹، ۱۳:۰۳ جواب داده:
ممنون

خب خداروشکر که داغون‌تری تو :دی از عذاب وجدانم کاسته شد اصلا D: 

والا منم کسی برام تا حالا استوری نذاشته :/ بعد تازه خیلی جالبه که این ادم که قراره براش استوری بذاریم و فکر خودم بود یکی از بی‌معرفت‌ترین‌هاست در حال حاضر و تولدمو اصلا تبریک هم نگفت :))) 

 

استاااااااد استاااااااااااددد استاااااااااااددددد =)))) 

 

ایول بابا دنسر =))))) 

 

خداروشکر، قربانت ^_^

Jesse Blueman در ۱۶ خرداد ۹۹، ۱۳:۰۳ جواب داده:
خداروشکر
عجبببب
دوست داشتی بده اینستاتو فالو کنم((:

جون بله استاااااد😂😂😂🤛

:))))

مبارک باشه آقا معلم :)

Jesse Blueman در ۱۶ خرداد ۹۹، ۱۳:۰۱ جواب داده:
ممنننناااان

من عاشق تبریک گفتنم :))))))))))) علی‌الخصوص تبریک تولد 😂😂 درنتیجه دیروز خیلی حال کردم با اون دو تا تبریک پشت سرهم 😂😂😂 مخصوصا که روز قبلشم دو تا تبریک تولد دیگه گفته بودم :))))))))))) خلاصه که الان شارژِ شارژم و میخوام اسم جدید هم تبریک بگم 😂😂😂

 

+ امروز ما هم سراسر در فیزیک گذشت 😐😂😂😂

Jesse Blueman در ۱۶ خرداد ۹۹، ۱۳:۰۱ جواب داده:
این مدلی شو ندیده بودم دیگه😂😂😂
مرسسیی😂

+ یا مقلب القلوب😱

امیدوارم خوشبختی رو با تک تک سلول های بدنت احساس کنی ، پسر ابی :) 

تولدت کلی مبارک باشه :) 

Jesse Blueman در ۱۶ خرداد ۹۹، ۱۲:۵۰ جواب داده:
خیییییییلییی ممنونم((((:
جمعه ۱۶ خرداد ۹۹ , ۰۱:۵۷ امیرحسین علیزاده

تولد مبارک 

 

اولش که عنوان رو دیدم فکر کردم می خوای در مورد قیام 15 خرداد بنویسی 😂

 

موفق باشی 

 

روزمون اینقدر گرم بود،. فقط سعی کردیم جلوی کولر بگذرونیم.

Jesse Blueman در ۱۶ خرداد ۹۹، ۱۲:۵۰ جواب داده:
مرسیسسسیییی

اینی که میگی چی چی هست اصلا؟!😂

روز ما خیلی خنک بود

اا تولدت مبارک

کاش میگفتی روزتولدتون چطور گذشت تا یه طومار برات مینوشتم

 

Jesse Blueman در ۱۶ خرداد ۹۹، ۱۲:۴۹ جواب داده:
اا مرسییی(:
خب اگه دوست داشتی بگو(:

تولدتون مبارک باشه🙃

Jesse Blueman در ۱۶ خرداد ۹۹، ۱۲:۴۹ جواب داده:
مچکرم مرسییی

وای بالاخره پیدات کردم همزادم 😅

تولدمون مبارک😉🌹

Jesse Blueman در ۱۶ خرداد ۹۹، ۱۲:۴۸ جواب داده:
چرا گمم کرده بودی🤨🤔😒😒

مرسییییییییی😍 تولدت مبارک

تولدتون مبارک🥳

 

Jesse Blueman در ۱۶ خرداد ۹۹، ۱۲:۴۷ جواب داده:
ممنوووووننن

تولدتون مبارککک🎈🎈🎊🎉

همیشه به خوشی...

دیروزو یادم نمیاد... فقط میدونم شبش قرار بود بریم ساحل که اونم کنسل شد...   

Jesse Blueman در ۱۶ خرداد ۹۹، ۱۲:۴۷ جواب داده:
مرسسیییی
همچنین

عع حیف شده که(:

با رفیق نیمه راه اشتباه گرفته بودمت😂

اما بین سه نفر شک داشتم که دیشب اتفاقی پیدات کردم😅

 

منم مرسی خیلی ممنون🌹❤

Jesse Blueman در ۱۶ خرداد ۹۹، ۲۲:۰۲ جواب داده:
۰😂😂😂😂😂💙

حالا چرا سانسور کردی ؟ (:

Jesse Blueman در ۱۶ خرداد ۹۹، ۲۲:۰۱ جواب داده:
چون اسممو عوض کردم

⁦:-\⁩نه لو میره!

میخوام پستش کنم بعدا

 

Jesse Blueman در ۱۶ خرداد ۹۹، ۲۲:۰۱ جواب داده:
باشههههه

اینستا نه! استاتوس تو واتس اپ. ما بهش میگیم استوری :دیییی 

 

خل =))))

Jesse Blueman در ۱۶ خرداد ۹۹، ۲۲:۰۰ جواب داده:
تو واتس اپ استوری میذارید؟؟؟! :دی

(((:

کنکوری باشی اینستا نداشته‌باشی بله اونجا میذاری :دی حالا مگه چیه؟ 

Jesse Blueman در ۱۶ خرداد ۹۹، ۲۲:۴۸ جواب داده:
کسی نمیبینه اخه😬
برا ما معمولیا همچین عن خاصی هم نیست ولی اینستا(((:

۲۶ نفر دیدن =/ تازه خداروشکر فامیل و یه‌سری کسایی که نمیخوام چک نمیکنن ندیدن و یا بستم که نبینن :دی :))) 

بعد مهم خود طرف بود که دید :)) 

اینستا واقعا چیز خاصی نیست :/ 

Jesse Blueman در ۱۶ خرداد ۹۹، ۲۳:۲۴ جواب داده:
ضایع شدم😂😂
استوری منو تو اینستا این همه آدم نمیبینن😂😂😂

بالاخره من واس خودم شاخی هستم 😎😎😂😂

Jesse Blueman در ۱۷ خرداد ۹۹، ۰۰:۰۵ جواب داده:
او مای گاااد😂

سلام و عرض ادب 

با تاخیر تولدتون مبارک انشا.. بهترین ها براتون رقم بخوره

امسال کنکوری هستین؟ 

یا سال دیگه رشته تون چیه؟ 

من‌ وبتونو دنبال میکنم ولی چون عضو بیان نیستم ثبت نمیشه 

 

Jesse Blueman در ۱۸ خرداد ۹۹، ۱۳:۴۷ جواب داده:
خیلی خیلی ممنونم
من دانشجو هستم
من مخاطبانی که عضو بیان نیستند و همینجوری دلی میخوننم رو بیشتر دوست دارم ممنون که اعلام حصور کردید(((:

خواهش میکنم 🙏😊😊

بله این نظر و فرستادم بعد رفتم اون یکی پستتون دیدم متوجه شدم انشا... توی همه ی مراحل زندگیتون موفق باشید

ببخشید من قصد فوضولی ندارم اگر دوست ندارید جواب ندین 

رشته تون ریاضی بود؟

چون من سال دیگه کنکور دارم خیلی استرس دارم =/

در طول روز چند ساعت درس میخوندین؟

نظر لطفتونه😊😊

Jesse Blueman در ۲۱ خرداد ۹۹، ۲۲:۰۶ جواب داده:
مچکرم برا شما هم بهترین هارو آرزومندم

نه من ادبیاتی (انسانی) بودم

امیدوارم موفق باشی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
میل رفتن مکن ای دوست

دمی با ما باش. . .



+ آدرس وبلاگ برای ممنوع البیانی ها:

http://yyp.blogfa.com
آرشیو مطالب
قالب: عــرفـان🖤💔 | ویرایش شده توسط: خودم بلاگ بیان