یادداشت های یک پسر

 


امروز چه قشنگه. خورشید چه می خنده. از ابر سپید تو آسمون مرواری بنده.

از اوایل خرداد قشنگیای تولد امسالم شروع شد و هدیه های قیشنگ قیشنگ دستم رسید. 

دیشب یه ویدیو 9 دقیقه ای برام فرستاد. برام کیک پخته بود و ویدیو گرفته بود از صفر تا صدش و روش برام حرف زده بود(((: الان که دارم راجع بهش مینویسم هم لبخند((((: بعدش ویدیو کال سکوت گرفتیم و شمع کیک تولدم که کیلومتر ها ازم دور بود رو فوت کردیم. ساعت دوازده که شد بمب پیام و پست و کامنت توی تلگرامم ترکید! طوری که یه لحظه هایی تلگرامم هنگ کرد. بچه های کانالم سوپرایزم کردن و این عکس رو گذاشته بودند عکس پروفایلشون. دیشب واقعا یکی از بهترین شبای زندگیم بود و صد در صد بهترین تولدم تا الان. چقدرر پیام قشنگ و با محبت دریافت کردم. راستی من تا حالا زنگ خوردن گوشیم شب تولدم رو تجربه نکرده بودم که اینم تیک خورد(:

تصمیم گرفتیم تا طلوع آفتاب بیدار بمونیم و طلوعش رو ببینیم و آهنگ طلوع من نامجو رو گوش بدیم و بخوابیم. ساعت 6 خوابیدم. ساعت 10 بیدار شدم. 

من آدم سریال بینی ام ولی فیلم دیدنم محدود شده به سالی یه بار و روز تولدم(= امسال دیکتاتور رو دیدم. چقدررر خندیدم واقعا. 

عصر هم بابام رفت و کیک خرید و شب هم یه تولد کوچولو موچولو گرفتیم و الان که دارم این نوشته رو ارسال می کنم کمتر از نیم ساعت از تولد قشنگ امسالم مونده. دلم نمیخواد تموم شه واقعا! مرسی از همه کسایی که باعث حس و حالای قشنگم شدن. مخصوصا تو(:

تبریک میگم همیشه به شادییییی :)))

🎂🎊🎉🌸🌼🌱

Jesse Blueman در ۱۹ خرداد ۰۱، ۱۹:۱۴ جواب داده:
مرررسییی همچنیییین

سلام 

تولدت تون مبارک باشه با یک روز تاخیر

Jesse Blueman در ۱۹ خرداد ۰۱، ۱۹:۱۴ جواب داده:
سلام
مرسی همشهری(:

بَه بَه :)

تولدت مبارک باشه پسر. 

آرزو میکنم تو تموم لحظات زندگیت، حس و حالت مثل حال همین پست همینقدر زیبا و خوشایند باشه.

و زندگیت پر باشه از خاطراتی که به یادآوریشون لبخند به لبت میاره.

همین حال خوب تا همیشه همراهت.

Jesse Blueman در ۱۹ خرداد ۰۱، ۱۹:۱۳ جواب داده:
مرسییی مهدییییی^_^
ایشالا برا تو هم همینطور باشه.

سلام رفیق قدیمی چطوری؟

تولدت مبارک :)

 

 

Jesse Blueman در ۱۹ خرداد ۰۱، ۱۹:۱۱ جواب داده:
یا خداااا سلااااام((((:
منننن گمتتت کرده بودمممم. چه خوبه که همچنان هستی(: پنج شیش سال گذشته از اون روزا ها(:
چه میکنی این روزا؟ راستی اینجا رو از کجا یافتی؟

مرسسییییییییییی^_^

منم گمت کرده بودم
مگه تو 24 فروردین به من پیام نداده بودی؟

من از پیامت پیدات کردم.

 

+خیلی وقته نیستم قدیمیا رفتن اکثرا حال و حوصله ادم جدیدم نداشتم.

Jesse Blueman در ۲۱ خرداد ۰۱، ۰۰:۳۱ جواب داده:
چرا چراا الان یادم اومد. ولی آدرستو عوض کردی خب):

+آره قدیمیا ۹۹ درصدشون رفتن و خب همینکه کم هستی ولی هستی هم خوبه:)

امان از فامیل!!

عوض کردم راحت باشم ولی خب دل و دماغ فعالیت ندارم.

خوشحالم که تو هم هستی

Jesse Blueman در ۲۴ تیر ۰۱، ۱۶:۲۰ جواب داده:
منم خوشحالممم
شنبه ۴ تیر ۰۱ , ۰۲:۲۷ زندگی به شرط سید

سلام شما 

سر در صفحه تون تصویر آقا جان حسین ابن علی نبود؟!!!

Jesse Blueman در ۲۴ تیر ۰۱، ۱۶:۲۱ جواب داده:
خیر

تولدت با تاخیر مبارک

Jesse Blueman در ۲۴ تیر ۰۱، ۱۶:۲۱ جواب داده:
با تاخیرر ممنوننن(:

صفحه وبلاگت تو مرورگرم باز بود. دوباره اینو خوندم و رقیق شدن بسیار :)))))))

Jesse Blueman در ۲۷ مرداد ۰۱، ۰۲:۲۸ جواب داده:
هنوزم روزی به قشنگی اون روز نداشتم(((:
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
میل رفتن مکن ای دوست

دمی با ما باش. . .



+ آدرس وبلاگ برای ممنوع البیانی ها:

http://yyp.blogfa.com
آرشیو مطالب
قالب: عــرفـان🖤💔 | ویرایش شده توسط: خودم بلاگ بیان