یادداشت های یک پسر

 


ترکیب برنده

سال ۱۴۰۰، سال از دست دادن‌ها و به دست آوردن‌ آدم‌ها برای من بود.

آدمای سمی گورشون رو از زندگیم گم کردند و جاشون رو به آدمای باحال و قشنگ دادن. آدم دوست داشتنی هم کم از دست ندادما. ولی خب در این لحظه و در این نقطه از این سال از همه‌چی راضیم‌. 

یه جورایی ترکیب برنده گیرم اومده و نمی‌خوام دست به چیزی بزنم.

سلام 

چه عالییییییی و چه حیف به خاطر ازدست دادن دوستای خوب ان شاالله که باز به دستشون بیاری این دوستان خوب رو .

پیشاپیش عیدت مبارک ان شاالله سال خوبی برات باشه پر از موفقیت و اتفاقات خوب پر از آرزوهایی که داری . موفق باشی .

Jesse Blueman در ۲۸ اسفند ۰۰، ۱۲:۲۷ جواب داده:
سلاممم

همچنین ایشالا سال خوبی برا تو هم باشههه

عالی🌷🌷

Jesse Blueman در ۲۸ اسفند ۰۰، ۱۹:۴۳ جواب داده:
مرسییییی💙

سلام

چ خوب

Jesse Blueman در ۲۸ اسفند ۰۰، ۱۹:۴۳ جواب داده:
سلام
مرسیییی

1400 میشه گفت بهترین سال واسه تغییر بود :)

Jesse Blueman در ۲۹ اسفند ۰۰، ۱۴:۱۳ جواب داده:
درسته(:

سلام منو که احتمالا یادتون هست؟ایا هست؟ 

خوبین؟

سال ۹۹ یکم ولی ۱۴۰۰ داغانم کرد یه جورایی پیرم کرد لعنتی!اصلا سال من نبود.

البته از نیمه که گذشت سراشیبی ملایمی داشت اما همون اول کار زهر خودش رو ریخت خخخ

خوبم :)

سال ۱۴۰۰ منو از یه فرد اکتیو یه یک فرد منفعل و که اگرچه لحظه ای گریه نمی‌کردم اما یهو جمع میشد جمع میشد میترکید بغضم

وای برای یه چیزایی گریه میکردم که به روانی بودنم اون زمانم یقین پیدا میکنم البته هنوز یه مقدار اندکه که دارم روش کار میکنم 😈 

از نظر روحی شدید بهم ریخته بودم .

خوشحالم براتون :))) چندین بار اومدم و اون پستی که اسمم منو نوشته بودین رو خوندم احساس میکردم هنوزم اون آرام سابقم و روحیه ام عوض میشد :) « تولد و متنی از من کپی کرده بودین بابت بازدیدکننده های وب»

عیدتون مبارک خیلییییی امیدوارم سالی پر از انرژی داشته باشید و خفن بشید و باشید 😎

Jesse Blueman در ۲۹ اسفند ۰۰، ۱۴:۱۵ جواب داده:
سلاااااااممممم(((((=
چقدر خوشحال شدم کامنتت رو دیدممم((((=
کجا رفتی تو یهو🥲🥲 کاش برگردی

امیدوارم ۱۴۰۱ سال بهتری برات باشه و بشوره ببره امسال رو
عیییدتتتت مبااااارککککککک^_^

با مطالعه این پست احساس کردم که یک تجربه مشترکی رو امسال با هم تجربه کردیم و این هم‌تجربه پنداری خیلی برام جالب بود 

من هم امسال آدم‌های زیادی رو کنار گذاشتم . آدم‌های سمی و تمرکزم رو گذاشتم روی پیدا کردن آدم‌های جدید . 

من هنوز مثل تو ترکیب برنده برام پیش نیومده . ولی حداقل دارم سعی می‌کنم که این ترکیب برنده رو پیدا کنم . این رو هم بگم که من هم یک سری اخلاق‌های سمی داشتم چون ما ایرانی ها همیشه میگیم بقیه سمی هستن ما خودمون فرشته‌ایم ولی من چنین باوری ندارم و فکر می‌کنم که من هم یک سری رفتارهای سمی داشتم و حالا اصلاحشون کردم و شاید همین باعث بشه اگر یک ترکیب برنده گیرم بیاد حداقل این بار به خاطر سمی بودن من خراب نشه .

این شکلی احساس بهتری دارم . و همچنین برای تو هم می تونم خوشحال باشم از این بابت که کسی یه جای دنیا مثل من آدم‌های سمی زندگی شو جرات کرده و بیرون ریخته . من جراتش رو نداشتم . اخیرا پیدا کردم . و از اینکه یک سری آدم‌ها برای همیشه از زندگیم بیرون ریخته شدن خوشحالم

Jesse Blueman در ۲۹ اسفند ۰۰، ۱۴:۲۹ جواب داده:
خیلی این کامنتت خوب بود((((=
با همه شون موافقم
و امیدوارم ترکیب برنده گیرت بیاد
کلییی مرسییی از کامنتت

راستی یادم رفت سال نو رو تبریک بگم :)

پیشاپیش سال نو مبارک و سال خوبی هم داشته باشی

Jesse Blueman در ۲۹ اسفند ۰۰، ۱۴:۳۰ جواب داده:
مرسییییی
سال نو تو هم مبارکک و سال خفنی داشته باشییی

بهترین قسمت ماجرا حذف آدمای سمی هست که شما موفق به انجامش شدی

منم در تلاشم انجام بدم تا حدودی موفق میشم اما چون اکثرا فامیلن نمیشه واقعا کامل حذفشون کرد .

Jesse Blueman در ۱۹ فروردين ۰۱، ۲۲:۰۱ جواب داده:
مرسییی

+میشه کمرنگشون کرد(:

سلام :)

منم خوشحال شدمD: و خوشحال تر که  تو اون تایمی که وب داشتم تونستم دوستایی رو داشته باشم که اینقدر خوبن و هنوز اون صمیمت و انرژی و احترام هست :))))))

رفتم از وب یعنی وب تموم شد:( 

مرسی کاش واقعا :))))) 

 

Jesse Blueman در ۲۱ ارديبهشت ۰۱، ۱۲:۵۴ جواب داده:
سلام (:
وای(((((((((:
بیشتر بیا اینجا (":
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
میل رفتن مکن ای دوست

دمی با ما باش. . .



+ آدرس وبلاگ برای ممنوع البیانی ها:

http://yyp.blogfa.com
آرشیو مطالب
قالب: عــرفـان🖤💔 | ویرایش شده توسط: خودم بلاگ بیان