یادداشت های یک پسر

 


Şahsiyet

Şahsiyet (Persona) 2018

IMDB: 9.1

 (جزو 250 سریال برتر تاریخ با رتبه 27)



قسمت آخر شخصیت رو چند دقیقه پیش تموم کردم و تبدیل شد به بهترین سریالی که امسال دیدم!

یه مینی سریال جنایی-معمایی متفاوت و جذاب با داستان و روایت فوق العاده‌ش.

سریال محصول ترکیه‌ست ولی کاملا متفاوت با اون حال و هوای سریال های ترکی و اون داستان های آبکی و احمقانه‌ایه که قبلا ازشون دیدیم. یه چیزی تو مایه های قورباغه خودمون بین دل و مانکن و گیسو و...

سریال رفته رفته جذاب تر میشه و هی دوست داری که قسمت بعدی رو پلی کنی. طوری که با این همه مشغله ای که داشتم سریال رو سه روزه تموم کردم!

راستی نامردیه که از فیلمبرداری حرفه ای و قاب های جذابش چیزی نگم!


خلاصه داستان از این قراره که کارمند بازنشسته دادگاه به اسم آگاه میفهمه که داره دچار بیماری آلزایمر میشه و باید کار ناتمام چندین سال پیشش رو تموم کنه وگرنه فراموشش میکنه! شروع میکنه به انجام قتل های سریالی و روی پیشونی مقتول ها که همگی مرتبط به یه پرونده قدیمی و بسته شده هستند، پیغام هایی برای پلیس زنی به اسم نِورا می‌نویسه.


(من این سریال رو به صورت زبان اصلی دیدم و از کیفیت ترجمه‌ش خبر ندارم. ولی از اینجا  و اینجا میتونید به صورت زیرنویس چسبیده دانلودش کنید)


چه بازیگرایی هم داره! 

آره کلا هر از چندگاهی بین سریالاشون یه شاهکار هم پیدا میشه، مثل Ezel که دو تا از بازیگرای همین سریال هم توش بودن.

در هر حال مرسی از معرفی، رفت توی لیستم!

Jesse Blueman در ۱۰ شهریور ۰۰، ۲۱:۲۷ جواب داده:
آره آره دقیقا
ازل رو ندیدم مرسی بابت معرفیشD:
+یکی از بازیگرای مشترکش جانسو دره عه، اونیکی کیه؟

هالوک بیلگینر، که انگار نقش اصلی همین سریاله. البته از وسطای ازل وارد داستان میشه.

خواهش می کنم. فقط نسبتا طولانیه(نسبتا که چه عرض کنم، حدود ۷۰ قسمت دوساعته ست!) و این که خب مال ۱۰ سال پیشه و یه کم سبک فیلمبرادریش و اینا ممکنه قدیمی باشه.

Jesse Blueman در ۱۰ شهریور ۰۰، ۲۲:۰۶ جواب داده:
عه آره تازه دیدم تو لیست بازیگراش اینو
و اره نقش اولشه اینجا

من ۵ ماه طول کشید فصل اول چوکور رو ببینم
اینو شروع کنم یه سال طول میکشه:دی  ولی رفت تو لیستم. در آینده میبینم.

چه خوب...اگه اینطوره برم ببینمش

(مبارکه داداش پست گذاشتی :) )

Jesse Blueman در ۱۰ شهریور ۰۰، ۲۲:۰۶ جواب داده:
خوش بگذره!

+   مرسی(((((:

آخرین سریال ترکی که دیدم غنچه های زخمی بوده 😑 خیلی ساله ندیدم

شاید دانلود کردم بمونه هروقت حوصله داشتم ببینم 😁 ممنون بابت معرفی

Jesse Blueman در ۱۰ شهریور ۰۰، ۲۲:۳۸ جواب داده:
ترکی بین نیستم زیاد ولی اسم اینم به گوشم خورده خیلی

خواهچ

کلا چند قسمت هستش ؟​

Jesse Blueman در ۱۰ شهریور ۰۰، ۲۲:۳۶ جواب داده:
۱۲ قسمتِ یک ساعته

ها پس خوبه میبینمش

 

(بنده یه خبطی کردم سریال چوکور رو شروع کردم 131 قسمت هستش و هر قسمت 2 ساعت :)

Jesse Blueman در ۱۰ شهریور ۰۰، ۲۲:۳۹ جواب داده:
منم منم😂😂
چن روز پیش فصل اولش رو تموم کردم. قشنگه ولی.
پنجشنبه ۱۱ شهریور ۰۰ , ۰۹:۱۵ °○ ‌‌‌‌‌‌‌‌نرگس

عه ستاره‌ی اینجا =))

من فک کنم تقریباً زیر همه‌ی پستای معرفی فیلم و سریالت نوشته باشم که بعد کنکور می‌بینم :| :)) امیدوارم این سری بعد کنکور واقعاً همه‌شونو ببینم :|

Jesse Blueman در ۱۱ شهریور ۰۰، ۱۱:۰۲ جواب داده:
میگم حقیقتو بکوبم تو صورتت یا چی؟😂
پنجشنبه ۱۱ شهریور ۰۰ , ۱۲:۳۴ °○ ‌‌‌‌‌‌‌‌نرگس

=)))))) نه بذار یه‌کم تو خیالات خام خودم بمونم لطفاً ☹😂

Jesse Blueman در ۱۱ شهریور ۰۰، ۱۷:۴۴ جواب داده:
حله پس چیزی نمیگم😂

باشه، هروقت مسیرم خورد میام. asdfghjk

تو چیکار میکنی؟ لیسانستو گرفتی؟

Jesse Blueman در ۲۳ دی ۰۰، ۲۲:۱۱ جواب داده:
😂😂😂😂😂
منم هیچییی
نه ترم ۵ رو دارم تموم میکنم
البته تا تو اینو ببینی احتمالا ترم ۶ باشم😂
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
میل رفتن مکن ای دوست

دمی با ما باش. . .



+ آدرس وبلاگ برای ممنوع البیانی ها:

http://yyp.blogfa.com
آرشیو مطالب
قالب: عــرفـان🖤💔 | ویرایش شده توسط: خودم بلاگ بیان