یادداشت های یک پسر

 


سیستم ایمنی، گوشی جدید، واتساپ، آدرس جدید آنه

یعنی توف تو سیستم ایمنی بدن من. گلبول سفید هم اینقدر بی بخار؟! از اول پاییز سه بار سرما خوردم-__-


+اولین نوشته ام با گوشی جدیدD: (کلیک)


++اجازه بدید یک تف هم روانه اپلیکیشن به دردنخور واتساپ کنم. امروز که واتساپ رو روی گوشی جدیدم نصب کردم یهو دیدم کل محتوای چت هام و گروه هام حذف شدند. یعنی چی آخه؟:| این برا منی که کلی گروه دانشگاه و جزوه و ... توی واتساپم داشتم یعنی فاجعه! 


+++دیروز متوجه شدیم که در یک اتفاق عجیب و غریب وبلاگ آنه خود به خود حذف شده:/ ضمن ابراز تاسف آدرس جدید آن مرحوم را به اطلاع شما عزیزان میرسانیم.(کلیک)

براتون یه لیوان آب بیارم ؟ میترسم با این تف انداختنا کمبود آب بگیرید D:

 

+گوشی جدید مبارک =)

++ خدا صبر بده :|

+++ واااااااییییی چه بد ×____×

Jesse Blueman در ۲۰ آبان ۹۹، ۱۷:۰۲ جواب داده:
😂😂😂😅

مرسیی^__^


+ مبارکهههههههه :)

:)))))))))

Jesse Blueman در ۲۰ آبان ۹۹، ۱۷:۰۲ جواب داده:
مرسییی

+استیکر منو به خودم تحویل میدی نامرد؟😂
سه شنبه ۲۰ آبان ۹۹ , ۱۶:۳۸ فاطـــღـــمـه ツ

واتساپ مثل بقیه پیام رسان ها نیست ، چت ها رو تو حافظه گوشی ذخیره میکنه

اگه هنوز به گوشی قدیمی دسترسی دارید برید تو واتساپ تنظیمات» چت ها» چت بک آپ

اگرم واتساپشو حذف کردید ولی هنوز حافظه گوشی رو خالی نکردید اشکالی نداره نصب کنید پیاما میاد

و یک بک آپ بگیرید و پوشه واتساپ موجود در حافظه گوشی رو کپی کنید و به گوشی جدید منتقل کنید و شماره تون رو تو گوشی جدید وارد کنید. خودش پیام میده که بک آپ یافت شد ، انتخاب کنید تا همه پیام هاتون نمایش داده بشه‌

+ گوشی نو مبارک ، چند گرفتید؟

Jesse Blueman در ۲۰ آبان ۹۹، ۱۷:۰۵ جواب داده:
ببین واتساپو که اینور نصب کردم خودکار اونور لاگ اوت شد:| دوباره هم که با همون گوشی وارد شدم مث اینور پاک شده بود همچی...
الانم حافظه اونو خالی کردم و نمیتونم این روشی که گفتی رو تست کنم))):
ولی بازم ممنون بابت توضیحاتت

+مرسییی^__^.8،200

روی گوگل داریوت میتونی از واتساپ ات بک اپ بگیری.

مبارککککهههه

Jesse Blueman در ۲۰ آبان ۹۹، ۱۷:۰۶ جواب داده:
نمیدوستم و بک آپ نگرفته بودم)))):

مرسیییی^__^

خب چرا پشتیبان نگرفته بودی برادر ؟

 

واتس اپ هم شد پیام رسان آخه ؟ بعد از شیش سال ی آپدیت داد که میشد گروه ها رو بی صدا کرد ، مدیر عاملش با پرچم فیسبوک دور افتخار زد دور شرکت . چیه این آخه

Jesse Blueman در ۲۰ آبان ۹۹، ۱۷:۰۷ جواب داده:
چه میدونستم این ریختیه-___-

ماشالا همه اپلیکشنای به درد بخور رو فیلتر کردن دانشگاها پناه اوردن به این واتساپ(((:

به گوشیت حسودیم شد :) البته برای من همین huawei y5 کافیه :)

Jesse Blueman در ۲۰ آبان ۹۹، ۱۷:۵۷ جواب داده:
بوخودا قابلتو نداره وااا:))

مبارک باشه :)

چقد بد ://

Jesse Blueman در ۲۰ آبان ۹۹، ۱۷:۵۸ جواب داده:
مرسییی(((:

سلام. همیشه قبل از هر کاری مشورت کن

تا این اتفاقات نیوفته

من برای بچه دایی خودم از طریق ایمیل و گوگل درایو هزاران پیام و فایل رو انتقال دادم

اومدم برات توضیح بدم، دیدم همه گفتن:)

ولی هنوز یه راه داری، میتونی از یه دوست که همکلاسی هستین بخوای پیام های مهم قبل رو فوروارد کنه:) البته اگر بتونی و بخوای!

Jesse Blueman در ۲۰ آبان ۹۹، ۱۸:۰۰ جواب داده:
هممم
آره فکر کنم فقط من بودم که نمیدوستم😑

همین کار رو میکنم احتمالا
سه شنبه ۲۰ آبان ۹۹ , ۱۷:۴۵ امیرحسین علیزاده

گوشی جدید مبارک باشه 😍 

بهترین حس دنیا، انباکس کردن این گوشی های تازست.

جدیدا این قند شکن ها هم خیلی بد شدن. سرعتا ضعیف. مجبوری با همون واتس اپ کارت رو بندازی. 

Jesse Blueman در ۲۰ آبان ۹۹، ۱۸:۰۳ جواب داده:
مرسسییی😍🥰
آره آره^_^

Argovpn به شدت پیشنهاد میشه. ساخت بروبچه های وطنی خودمونم هست. امکانات وی پی ان های پولی رو هم به صورت رایگان ارائه داده. شاید  باورتون نشه اما باهاش میتونید یه وی پی ان با ای پی ثابت و اختصاصی برا خودتون بسازید اونم به صورت رایگان(:

+ مبارکه :)) چرخش بچرخه :دی.

2 دقیقه تحمل میکردی و بعد عکس میگرفتی یه ساعت رند ثبت میشد =)))

++ کار کردن با واتس‌اپ عذابه؛ عذااااب -_- لامصب جز تماس تصویریش دیگه به هیچ دردی نمیخوره :/

Jesse Blueman در ۲۰ آبان ۹۹، ۱۸:۰۴ جواب داده:
مرسییی^_^
ای بابا دقت نکرده بودم حتنا صبر میکردم وگرنه😂😂
اره آره😒😒

اگر تونستی تف هایی رو که شوت کردی برگردونی اطلاعات واتساپت هم برمیگرده...

 

من نیز سرما خوردم به شدت عسل لیمو توصیه میشه

و گوشی نو هم مبارک 

Jesse Blueman در ۲۰ آبان ۹۹، ۱۸:۰۵ جواب داده:
😑😂😂😂

آره آره عالیه ممنان
مرسییی
سه شنبه ۲۰ آبان ۹۹ , ۱۸:۲۳ عرفان‌‌ ‌‌‌‌

مبارک باشه :))

باتریش برات بچرخه D:

Jesse Blueman در ۲۰ آبان ۹۹، ۲۱:۵۶ جواب داده:
ممنوووننD:

بالاخره گوشی خریدی ^_^ مبارکه ^_^ 

 

دمت گرم که اطلاع رسانی کردی ^__^ 

 

Jesse Blueman در ۲۰ آبان ۹۹، ۲۱:۵۶ جواب داده:
مرسیییی^__^

نه بابا وظیفه مانه^_^

خب برین داخل شمیم گروه بزنین خیلی هم عالی :))))))))))))))))))

والا ما همه گروهامون تو تلگرامه می‌تونین به استادا اطلاع بدین که نماینده داشته باشن و از طریق نماینده باهاتون تو تلگرام در ارتباط باشن که مشکلی نداشته باشین .

 

چه عرض گوشی زیاده o_O

در هر حال مبارکه.

ولی شیرینی نمی‌دی؟😑

 

 

اوه اوه پس بریم یک بک‌آپ بگیریم.🤦‍♂️

Jesse Blueman در ۲۰ آبان ۹۹، ۲۱:۵۵ جواب داده:
شمیم چیه؟😃

بابا استادای ما خیلی عنن میگن نمیشه:))))

مررررسی
نه😁

برو برو تا مث من به گاج نرفتی

ممنون بابت آدرس آنه

گوشی نو مبارک :)

اگه یه پیام جدید بیاد تو گروه، گروه‌ها برمی‌گردن ولی آرشیوو نمی‌بینی. باید پک‌آپ می‌گرفتی.

Jesse Blueman در ۲۰ آبان ۹۹، ۲۱:۵۳ جواب داده:
قربانت
مرسییییی
آره آره هستن ولی چیزی توشون نیست.نمیدونستم:((

بارانی از تف راه افتاد

مبارک مبارک🎉

مدلش چیه؟! 

خب اره واتساپه دیگه ، ولی مگه پشتیبانی گوگل رو نزدی اگه زده بودی پیامات واست میومد 

البته من در جریانش نیستم و امتحان نکردم یکی از دوستان میگفت اگه میخوای ازش بپرسم 

 

Jesse Blueman در ۲۰ آبان ۹۹، ۲۱:۵۳ جواب داده:
😂😂
مرسی مرسی
نه نزده بودم فکر کنم دیگه راهی نداره :(
دوشنبه ۲۶ آبان ۹۹ , ۰۱:۲۷ امیرحسین علیزاده

آقا یه دنیا ممنون بابت پیشنهادت. خیلی خوبه. فقط امیدورام چون داخلیه،. دردسر نشه. 

Jesse Blueman در ۲۶ آبان ۹۹، ۱۰:۰۳ جواب داده:
 قربانت
داخل ایران که نیست
کار بچه های هموطن خودمونه تو خارج از کشوره

گوشی تو مبارک

^_^

Jesse Blueman در ۲ آذر ۹۹، ۱۴:۲۳ جواب داده:
مررسیی^_^
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
میل رفتن مکن ای دوست

دمی با ما باش. . .



+ آدرس وبلاگ برای ممنوع البیانی ها:

http://yyp.blogfa.com
آرشیو مطالب
قالب: عــرفـان🖤💔 | ویرایش شده توسط: خودم بلاگ بیان