یادداشت های یک پسر

 


جذابیت داره

در این برهه حساس کنونی حتی راه رفتن مورچه 

و پرواز مگس هم برام جذابیت داره

شنبه ۱۸ خرداد ۹۸ , ۱۵:۵۱ حـ . آرمان (استاد بزرگ)
:|
احتمالا امتحان دارین
از عوارض روز قبل امتحانه :)
Jesse Blueman در ۱۸ خرداد ۹۸، ۱۶:۳۶ جواب داده:
)): :|
احیانا این برهه حساس، ایام امتحانات نیست؟
Jesse Blueman در ۱۸ خرداد ۹۸، ۱۶:۳۶ جواب داده:
چرا هست:|
داری عارف میشی
Jesse Blueman در ۱۸ خرداد ۹۸، ۱۶:۵۵ جواب داده:
خیلی خندیدم دمت گرم واقعا😂😂
:)
Jesse Blueman در ۱۸ خرداد ۹۸، ۱۶:۵۵ جواب داده:
((:
:( شاید‌ جنتی شدی خخخخ
Jesse Blueman در ۱۸ خرداد ۹۸، ۱۷:۳۴ جواب داده:
😂😂
موفق باشید
Jesse Blueman در ۱۹ خرداد ۹۸، ۲۱:۲۷ جواب داده:
مرسی(:
باید مثل انیشتین یه نظریه نسبیت و اینا بدی بیرون!
که تو مواقع حساس جذابیت ها میره بالا!
تو مواقع عادی ام میاد پائین...
Jesse Blueman در ۱۹ خرداد ۹۸، ۲۱:۲۸ جواب داده:
اسم رو هم میذارم مهدیشتین:دی
آره آره:دی

آی گفتیییی😕

Jesse Blueman در ۱۹ خرداد ۹۸، ۲۱:۲۸ جواب داده:
(((:
کشتن سوسک هم جذابیت داره
...
امروز دو تا کشتم😂
Jesse Blueman در ۱۹ خرداد ۹۸، ۲۱:۳۰ جواب داده:
اون که فوق العاده جذابه 😂
روحشون شاد:دی
سلام :)
ممکنه به کشفیات جدید برسی
Jesse Blueman در ۱۹ خرداد ۹۸، ۲۱:۳۰ جواب داده:
قشنگ بارمو میبندما:دی
آره متاسفانه !
Jesse Blueman در ۱۹ خرداد ۹۸، ۲۱:۳۱ جواب داده:
مع الاسف
استرس دارم 😑
Jesse Blueman در ۲۰ خرداد ۹۸، ۱۴:۰۷ جواب داده:
امتحان داری؟:|
کنکور 😑
Jesse Blueman در ۲۰ خرداد ۹۸، ۱۵:۰۹ جواب داده:
نهههههه؟!:|
حق داری پس:|
چرا نهههههههه؟! 😶
Jesse Blueman در ۲۰ خرداد ۹۸، ۱۶:۰۹ جواب داده:
فکر میکردم کوچیک تر باشی:|
مرسی
Jesse Blueman در ۲۰ خرداد ۹۸، ۱۶:۲۴ جواب داده:
(:
خخخخخ:)))
Jesse Blueman در ۲۰ خرداد ۹۸، ۱۶:۴۹ جواب داده:
((:
فک میکردی چند سالمه؟؟😁
Jesse Blueman در ۲۰ خرداد ۹۸، ۱۸:۱۱ جواب داده:
فوقش راهنمایی بخونیD:
:/
😂😂😂😂
Jesse Blueman در ۲۰ خرداد ۹۸، ۲۱:۵۳ جواب داده:
D:
ای گفتی
از ضبح پنج نشستم ۶۰۰ تا تست زدم الان اشغالای لپه هایی که مامان پاک میکنه هم برام جذابیت داره:)))
عارف قرن:)
Jesse Blueman در ۲۰ خرداد ۹۸، ۲۱:۵۴ جواب داده:
انقد حال میده زل زدن به اینطور چیزا این مواقع:|
خوبه تست میزنی من یه ربع مونده به امتحان تازه کتابو تموم میکنم:|
در طول سال نخوندی؟؟؟
من انقد برا قلمچی خوندم الان کتابارو میبینم عقم میگیره:/ ترجیح میدم با تست زدن بخونم...
میگم ادبیات شما چقد داغونه! اومد اختصاصی عربی و اینای شمارو نگا کنم 50 بیشتر نتونستم بزنم:/
Jesse Blueman در ۲۰ خرداد ۹۸، ۲۲:۴۳ جواب داده:
نه من ترم دوم دوازدهم ،اکثر درساش رو اصلا نخوندم
خب ادبیات اختصاصی ما که کلا یه کتاب جداست و عربی هم فکر کنم مطالبش بیشتر از مطالب شما باشن(:
ولی کلا عربی خیلی خوبه((:

+ چه میکنی با سلامت:|؟ من 5 درس بیشتر نتونستم بخونم فردا دیگه میرم سراغ ترم دوم بیخیال ترم اول
ارررره مامانم میگه تو برو همین کنکورای خودتونو بزن با بقیه کاریت نباشه:)

+ اه اه من فصل 8 و اون فصل راجع به ازدواج نمیدونم چند بود اونارو خوندم از ترم دو با دو درس یک و دو از ترم اول
بیشعورا 20 صفحه درس یکه بعد نیم نمره قراره سوال بده :/ خدایا شفای عاجل..
Jesse Blueman در ۲۰ خرداد ۹۸، ۲۲:۵۳ جواب داده:
مجددا شفایاااا خداااااا:|
اصلا اعصاب نذاشته برام
من همینجوریش دو روز در هفته نباید خونه باشم دو روز هم کنارش منگم میمونه سه روز اونم باید بشینم اینو بخونم......
دیگه نمیکشم واقعا
Jesse Blueman در ۲۰ خرداد ۹۸، ۲۳:۰۶ جواب داده:
خیلی چرته خیلی:|
فونت وبتم قشنگ شده :)
Jesse Blueman در ۲۰ خرداد ۹۸، ۲۳:۰۵ جواب داده:
مرسی چشات قشنگ میبینه((:

+باز من حوصله درس نداشتم افتادم به جون این قالب:دی
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
ینی همینو کم داشتیم فقط-_-
*** *** ****** ** *** *** ******

Jesse Blueman در ۲۱ خرداد ۹۸، ۰۹:۵۰ جواب داده:
نمیدووونم نمیییدووونننم:((
اه به نا گه متوجه شدم خصوصی ندادم-_-
خواستی خصوصیش کن:)
فک کردم اومدم اون قسمت تماس باهات بعد پیام فیونا رو دیدم هیچی به هیچی:/

آدرس قبلیه خراب شد؟ :|
هی تو وبلاگ دوستان، اسم وبو نمیدیدم فک میکردم کلا خبری از پست جدید نیست :/ بعد فهمیدم کلا حذف شده :|
Jesse Blueman در ۲۱ خرداد ۹۸، ۰۹:۴۹ جواب داده:
بلاگفا تمامی وبلاگهای من رو مسدود کرده((:
یه وب جدید با ایمیل جدید ساختم تو بیو وبم هست
شمار سریالایی که دیدم و کارایی که کردم و به عقل جنم نمیرسید تو این دوران امتحان نهایی و کنکور از دستم در رفته:| کاش تموم نمیشد که به دوران کسالت بار قبل برگردیم:))
Jesse Blueman در ۲۳ خرداد ۹۸، ۲۱:۳۱ جواب داده:
من خودش رو کنترل کرم سه چهار قسمت بیشتر سریال ندیدم:| ولی یکارای عجیب غریبی کردم که نگو:|
تموم شن بابا چین این امتجانا آدم برگاش میریزه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
میل رفتن مکن ای دوست

دمی با ما باش. . .



+ آدرس وبلاگ برای ممنوع البیانی ها:

http://yyp.blogfa.com
آرشیو مطالب
قالب: عــرفـان🖤💔 | ویرایش شده توسط: خودم بلاگ بیان