یادداشت های یک پسر

 


بچه های کنکوری

‏بچه‌های کنکوری کلا یجورین هرکی می‌بینتشون فاز نصیحت می‌گیره 

انگار چیزی بهشون نگن امتیاز اون مرحله رو از دست می‌دن -__-

😂😂😂
Jesse Blueman در ۱۳ ارديبهشت ۹۸، ۲۰:۱۳ جواب داده:
((:😂
😂😂دقیقا 😂😂
Jesse Blueman در ۱۳ ارديبهشت ۹۸، ۲۰:۱۳ جواب داده:
😂😂   😂😂
واقعااااااااااااااااااااااااااا:/
Jesse Blueman در ۱۳ ارديبهشت ۹۸، ۲۰:۱۳ جواب داده:
😂
-___- /:
Jesse Blueman در ۱۳ ارديبهشت ۹۸، ۲۰:۱۳ جواب داده:
والا:|
=))
کاملاااا درکت میکنم
Jesse Blueman در ۱۳ ارديبهشت ۹۸، ۲۰:۱۳ جواب داده:
((:
بنظر منم درس بخونید! :))
Jesse Blueman در ۱۴ ارديبهشت ۹۸، ۱۰:۳۷ جواب داده:
وای مرسی
زندگیم ازین رو به اون رو شد با این نصیحتتونD:

😂 به من که نگفتن و نمی گن، جز خود خانواده ام که آیه ی یأس می خونن. به بقیه اجازه نمی دم نظر بدن. در مورد زندگی ام و درس و... . رو نده. 😂

Jesse Blueman در ۱۴ ارديبهشت ۹۸، ۱۰:۳۷ جواب داده:
خوشبحالت 😂 چیکار کردی با بنده خداها که جرئت نمیکنن😂😂😂
حالا من پشت کنکورم مونده بودم نگم برات :)) یادش میفتم تن و بدنم میلرزه :))
Jesse Blueman در ۱۴ ارديبهشت ۹۸، ۱۰:۳۶ جواب داده:
پشت کنکوری بودن خیلی سخته
خودش ذاتا چیز خاصی نیستا حرفای بقیه سختش میکنه

😂
Jesse Blueman در ۱۴ ارديبهشت ۹۸، ۱۰:۳۴ جواب داده:
والا 😂
به هر حال همه نگران میشن تو این وضعیت :))

بیشترشون برای بعد اومدن نتایجه :))
Jesse Blueman در ۱۴ ارديبهشت ۹۸، ۱۰:۲۹ جواب داده:
هنوز مونده پس به اوجشD:
کلا قشر دانش آموز رو هرکی میبینه باید نصیحت کنه😂😂
Jesse Blueman در ۱۴ ارديبهشت ۹۸، ۱۰:۲۹ جواب داده:
):  :|
یا  یاد آوری میکنن که چقدر به کنکور مونده:/انگار خودمون نمیدونیم...

Jesse Blueman در ۱۴ ارديبهشت ۹۸، ۱۰:۲۴ جواب داده:
فانووووساااااD:
 مخصوصا اینکه طرف یکی دو سال قبل تو کنکور داده باشه فقط میخوام بگم
باشــــــــــه بابــــــــــــا بااااشــــــه بااااااااشه اه
Jesse Blueman در ۱۴ ارديبهشت ۹۸، ۱۰:۲۱ جواب داده:
اینا بازخوبن بعضیاشون به آدم قوت قلب میدن
اونی که کلا سیکل داره رو کجای دلم بذارم؟:|
همه همین طورن
به ما سربازا هم می گن.
ملت دنبالت میفتن ببینن کی بدبخت میشی، هروقت خیالشون راحت شد دیگه حرفی نمی زنند...
Jesse Blueman در ۱۴ ارديبهشت ۹۸، ۱۰:۰۹ جواب داده:
ملت سرشون تو ماتحت بقیست فقط:|
من فقط از آدمی که کتاب دستشه و درس می خونه بدم میاد. وقتی میریم بیرون هیچ جذابیتی نداره یکیتون با کوله پر از کتاب میاد و سرش توشه
Jesse Blueman در ۱۴ ارديبهشت ۹۸، ۱۰:۰۵ جواب داده:
اوهD:
خب شرایشون رو درک کنید دیگه((:
البته من درس داشته باشم جاییی نمیرم
کنکوری نیستم ولی اومدم بشارت مرحله های تیر تا مرداد و مرداد تا شهریور رو بدم :|
 "و امان از سه ماه بعداز کنکور #_#"
موفق باشید : )
Jesse Blueman در ۱۴ ارديبهشت ۹۸، ۱۹:۲۲ جواب داده:
من متوجه نشدم!
منظورتون استرس نتیجه ها و انتخاب رشته بود یا فراغت از درس و مقش؟!
😂😂
دقیقا، من میبینمش افسردگی میگیرم
Jesse Blueman در ۱۴ ارديبهشت ۹۸، ۱۹:۲۴ جواب داده:
کنکوری دارین پس 😂
دوستان کنکوری حتما درساتون رو بخونید که امتحان خیلی سخته. حتما قبل امتحان ریتالین همراه خودتون داشته باشید:|


الکی مثلا دارم نصیحت میکنم😂😂:))
Jesse Blueman در ۱۴ ارديبهشت ۹۸، ۱۹:۲۱ جواب داده:
ریتالینو که قبل خوندن باید بندازی بالاD:
منظورم حرف ها و نصیحتهای مردم بود‌(اول درمورد رتبه ها و بعد درمورد انتخاب رشته)..!
Jesse Blueman در ۱۴ ارديبهشت ۹۸، ۱۹:۴۶ جواب داده:
وویی تنم لرزید:|
جدا دو ماه دیگه کنکور داری؟:|

Jesse Blueman در ۱۴ ارديبهشت ۹۸، ۲۰:۲۳ جواب داده:
آره:/
بگم خودمم هنوز زیاد باورم نمیشه ،باورت میشه؟-___-
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
کاملااا-_-
انگار آدم دلش نمیخواد چیزای مزخرفو باور کنه:/
ولی میتونی:))
***** *** ****** ** ******* ***** *******
Jesse Blueman در ۱۴ ارديبهشت ۹۸، ۲۱:۱۴ جواب داده:
مرسی((:
این که گفتین ابدا مهم نیس
خدا اسیر پشت کنکورتون نکنه!!!!!
پ.ن:حس میکنم جمله از لحاظ دستوری عیب داره^^
Jesse Blueman در ۱۴ ارديبهشت ۹۸، ۲۲:۱۴ جواب داده:
ایشالا(:
جمله من؟بگید تصحیح کنم(:
خخخ بعد کنکورو ندیدی... اون جا سرزنش کردم اولویت اول رو داره . 
Jesse Blueman در ۱۴ ارديبهشت ۹۸، ۲۲:۱۷ جواب داده:
پس خودم رو برا بدترش آماده کنم))):
خخخخ:))))))
Jesse Blueman در ۱۴ ارديبهشت ۹۸، ۲۲:۲۰ جواب داده:
((:
نه جمله خودم حس کردم یه طوریه
Jesse Blueman در ۱۴ ارديبهشت ۹۸، ۲۳:۲۸ جواب داده:
نه کاملا مفهوم بود((:
امروز روز سمپاده:/
بهتون میاد باشید..
روزتون مبارکآ😃😁
Jesse Blueman در ۱۴ ارديبهشت ۹۸، ۲۳:۴۹ جواب داده:
من سمپادی نیستم((:

فکر میکردم باشید اخه اصولا درس خونا سمپادی هستند  : ))))

Jesse Blueman در ۱۵ ارديبهشت ۹۸، ۰۰:۰۱ جواب داده:
خب من مثال نقضمD:
اون سالی که من شرکت کردم انسانی اصلا بر نمیداشتن(شایدم همچنان همینطوری باشه)
برا رشته دیگه هم تنبلی کردم و نخوندم و قبول نشدم
دست رو دلم نذار که خونه...
Jesse Blueman در ۱۵ ارديبهشت ۹۸، ۱۹:۴۷ جواب داده:
):
:)
Jesse Blueman در ۱۶ ارديبهشت ۹۸، ۱۳:۴۷ جواب داده:
(((:
سلام
دوست من اگر بخوای و تلاش کنی حتما موفق می شی! منم براتون دعا می کنم.
Jesse Blueman در ۱۷ ارديبهشت ۹۸، ۰۹:۵۸ جواب داده:
سلام
ممنون دوست من((:
شبیه به همین مورد برا من پیش اومده، ولی نه در زمینه کنکور، تو یه موقعیتی بودم که هر کی (کوچیک و بزرگ) از راه می رسید نصیحت می کرد.
موفق باشی :)
Jesse Blueman در ۱۷ ارديبهشت ۹۸، ۱۱:۵۲ جواب داده:
((:
ممنون همچنین شما تو همه مراحل زندگی(:
حال میده خدایی، منم هر کنکوری ای می بینم نصیحت می کنم asdfghjkl

Jesse Blueman در ۱۷ ارديبهشت ۹۸، ۲۲:۱۱ جواب داده:
لعنت بهتتتتت
منو یبار نصیحت کردی دیدم:|
منمـ نصیحت کنمـ یآ خودت میدونی دیگ؟ D:
Jesse Blueman در ۱۸ ارديبهشت ۹۸، ۱۰:۲۶ جواب داده:
همه نصیحت کردن شمام بکن😂
امسال منم کنکوری میشم..خدا رحم کنه|:
Jesse Blueman در ۲۴ ارديبهشت ۹۸، ۲۰:۲۰ جواب داده:
امیدوارم سال بعد بترکونی((:
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
میل رفتن مکن ای دوست

دمی با ما باش. . .



+ آدرس وبلاگ برای ممنوع البیانی ها:

http://yyp.blogfa.com
آرشیو مطالب
قالب: عــرفـان🖤💔 | ویرایش شده توسط: خودم بلاگ بیان