یادداشت های یک پسر

 


لاتاری (2)

عید دارد تمام میشود و وی دروس یک پایه را هم تمام نکرده است

با اینحال برای nـُـمین بار لاتاری را اینبار از صدا و سیما می بیند:|

 خسته نباشی دلاور
خدا قوت پهلوان :))
Jesse Blueman در ۹ فروردين ۹۸، ۱۸:۵۸ جواب داده:
😩😩😩
منم دیدم اتفاقا البت کم دیدمش 
اخه قبلشم اخراى فیلم دخترو دیدم :/ 
اقا کنکورى خیلى وحشتناکه ؟؟ منظورم اینکه سال اخرى بودن اینکه هى ثانیه به ثانیه به کنکور نزدیک میشى وحشتناکه ؟! 
خیلى استرس دارى ؟! 
من از الان براش استرس دارم :/
Jesse Blueman در ۹ فروردين ۹۸، ۱۹:۳۱ جواب داده:
منم یه لحظه دیدم دختر رو داشت نشون میداد / اصلا صدا و سیما امسال سنگ تموم گذاشته تو سینماییاش
من تا سال جدید استرس نداشتم اما الان که 98 خورده اول تاریخ چرا استرس دارم خیلیم دارم:((
عیدتو با درس خوندن حروم نکن!
اصلا 100بارم لاتاری ببینی کمه! از بس که این فیلم جذاب و غیرتمندانه ست!
Jesse Blueman در ۹ فروردين ۹۸، ۱۹:۲۷ جواب داده:
چشم:|
خیلی خوبه لامصب
لاتاری جزو معدود فیلماییه کهه تو سینما دیدم:))
خوبه واقعا. 
میخونی بابا .
Jesse Blueman در ۹ فروردين ۹۸، ۲۰:۲۱ جواب داده:
چه خوب
مثلا قرار بود زود 11 رو تموم کنم برم سراغ 10 ولی تموم نمیشه بی ناموس-__-
خیلی زیاده واقعا:| :))
منم اول میخواستم 11 رو تا آخر عید تموم کنم ولی الان به همون آخر فروردین هم راضیم:))
Jesse Blueman در ۹ فروردين ۹۸، ۲۰:۴۱ جواب داده:
مخصوصا دین و زندگی با اون همه نکته
آخه 18 درس؟:| برا تجربیا و ریاضیا 12 درسه:| کوفتشون بشه
وای دینی:)) دست رو دلم نذار که خونه
امروز تازه یزور دینی دهم رو تموم کردم:|
واقعا کوفتشون بشه:))
Jesse Blueman در ۹ فروردين ۹۸، ۲۲:۲۵ جواب داده:
در جریان علاقه شدیدت به دینی هستم:دی

دینی دهم پیش یازدهم هیچه...

ناموسا من کنکورش رو می خوام بدم، یه دونه فیلم نگاه نمی کنم، شماها چرا خودتونو می کشین؟

بشینین درستون رو بخونین، گول فیلما رو نخورین، 😁.

من هیچی رو نگاه نکردم.👅

Jesse Blueman در ۹ فروردين ۹۸، ۲۲:۲۷ جواب داده:
واقعا کنکور میدی؟!!
برا یه فیلم بین خیلی سخته دور شه از هاردش:دی
برا همین مجبوره فیلمای تکراری ببینه که زیاد ذهنش درگیرش نشه:دی
لاتاری خیلی قشنگه ببینش ولی نه اینقد! مصادره رم دیدی؟
Jesse Blueman در ۹ فروردين ۹۸، ۲۲:۲۸ جواب داده:
:دی
آره دیدم خوب بود ولی تو کارای جدید عطاران به هزار پا نمیرسه
تعریفشو شنیدم اما ندیدمش،دوبخشه؟
Jesse Blueman در ۹ فروردين ۹۸، ۲۳:۵۸ جواب داده:
نسخه نمایش خانگیش آره دو بخشه کامل تر از سینمایی هست

امسال نه، سال بعد اردیبهشت. 😁

اگه تنبلی رو بذارم کنار، از فردای سیزده کلید می زنم خوندن ر، به صورت فوق جدی. 😁

اما قبول شم ازت شارژ می گیرم. 😜 تو هم قبول شی، باز ازت شارژ می گیرم. 😁

Jesse Blueman در ۹ فروردين ۹۸، ۲۳:۵۸ جواب داده:
بیش از یک سال بعد کنکور میدی بعد فیلم نمیبینی؟!
ِD:
خدا قوت :/
Jesse Blueman در ۱۰ فروردين ۹۸، ۱۶:۵۵ جواب داده:
خدا عزت((:
آورین خخخخخ
Jesse Blueman در ۱۰ فروردين ۹۸، ۲۲:۱۷ جواب داده:
((:
تو هم این مشکل رو داری؟ :(
منم میشینم پای این برنامه های تی وی
اصن خیلی وقتم میره
همچنان هم از برنامه عقبم -_-
Jesse Blueman در ۱۲ فروردين ۹۸، ۱۴:۲۹ جواب داده:
نمیتونم خودش رو کنترل کنم:| 
من عقب تر از عقبم عید داره نفسای آخرش رو میکشه و من همچنان نرفتم سراغ دهم-___-
ینی الان یازدهم و دوازدهم اوکی ای؟
خب منم نرفتم سراغ دهم!
دوسال دیگه رو هم نسبی خوندم
ینی اصن خیلی نسبت به چیزی که تصور میکردم حجمش زیاد بود و سخت!
یکم دپرسم الان
درحال درجا زدنم فقط ینی
Jesse Blueman در ۱۴ فروردين ۹۸، ۱۰:۴۴ جواب داده:
نه بابا فقط یازدهم اونم هنوز کامل نخوندم
))):
سلام خوبی؟

آره خودمم. دهن سرویسا هی فیلترم می کردن یه مدت : ))
Jesse Blueman در ۲۲ فروردين ۹۸، ۱۶:۵۷ جواب داده:
سلام ممنان
امیدوارم فیلتر نشی دیگه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
میل رفتن مکن ای دوست

دمی با ما باش. . .



+ آدرس وبلاگ برای ممنوع البیانی ها:

http://yyp.blogfa.com
آرشیو مطالب
قالب: عــرفـان🖤💔 | ویرایش شده توسط: خودم بلاگ بیان