یادداشت های یک پسر

 


برسد به پاول دورف

اون اوایل که تلگرام رو نصب کرده بودم،

بعد چت کردن به طرف میگفتم با اجازه چت ها رو پاک میکنم:|

تا بالاخره یکی توجیهم کرد که اون پیاما فقط برا خودت پاک میشن چرا از من اجازه میگیری؟ D:

بعد از چندسال الان این امکان به تلگرام اضافه شد

از همین تریبون میخوام اعلام کنم که جناب پاول دورف من حق ایده ـم رو میخوامcool

پ.ن: انصافا امکان مزخرفیه:|

 با این روندی که داره پیش میره احتمالا تو آپدیتای بعدیش، بتونی پی امی که برات ارسال شده هم ادیت کنی 😐😑
Jesse Blueman در ۸ فروردين ۹۸، ۱۸:۲۸ جواب داده:
-____-
سین کردن و جواب ندادن بس نبود دیگه پیام بدم به بابام بگم پول بریز
سین میکنه بعد پاک میکنه:|
باگ بود فکر کنم !
Jesse Blueman در ۸ فروردين ۹۸، ۲۱:۱۵ جواب داده:
باگ نیست البته خودشون این امکان رو اضافه کردن
شوما باش ایران،فرار مغزها نشه!
Jesse Blueman در ۸ فروردين ۹۸، ۲۱:۱۷ جواب داده:
چشم چون شما گفتی-___-

مگه نمی تونستی پیام ارسال شده ات رو پاک کنی قبلاً؟ البتع دونه دونه بود اون وقت.

من که قند شکنم کار نمی کنه، گاهی فقط می تونم برم. 😁

Jesse Blueman در ۸ فروردين ۹۸، ۲۱:۱۷ جواب داده:
من منظورم کل پیامای هردوطرف بود
البته اون موقعی که تازه اومده بودم تل این امکانم هنوز نبود/مال زمانی بود که امکان ساختن کانال تازه اضافه شده بود/پیشکسوتیم برا خودم:دی
ای توف تو این قندشکنا هرروز باید دنبال قندشکن باشیم -___-
پروکسی داخلی نصب کن دنبال قند شکن نباش
Jesse Blueman در ۸ فروردين ۹۸، ۲۲:۱۴ جواب داده:
من وقتی با لپ تاپم کار میکنم با قندشکن میام
ولی با گوشی همین کار رو میکنم
(و اینکه پیشنهاد میکنم بجا گشتن دنبال پراکسی های فعال برنامه ویدوگرام رو از گوگل پلی دانلود کنید به صورت خودکار به پراکسی های جدید وصل میشه)
ویدوگرام دارم تو خونه کار نمیکنه از بس سرعتم توپه😂😂
Jesse Blueman در ۸ فروردين ۹۸، ۲۲:۳۳ جواب داده:
امان از سرعت توپ 🤣😂😂
اتفاقا خیلی خوبه 
من تمام چتهامو حذف می کنم 
والا چرا برگردم به گذشته و حرص بخورم :)
Jesse Blueman در ۸ فروردين ۹۸، ۲۳:۵۳ جواب داده:
خب اونموقع هم میتونستید برا خودتون پاک کنید و چشمتون بهش نخوره
بنظرم خیلی کلاه برداری ها میتونه شکل بگیره
و هیچ مدرکی هم نداشته باشیم
مثلا چه کلاه برداری هایی ؟:)
Jesse Blueman در ۹ فروردين ۹۸، ۰۰:۵۰ جواب داده:
مثلا تو کسب و کار های اینترنتی انواع اقسام کلاه برداری ها میتونه شکل بگیره
در حالی که به طرف مقابل کنترل کامل داره
همه چتارو پاک میکنه انگار که گفتگویی شکل نگرفته و هیچ مدرکی دست شما رو نمیگیره!
تو کانال خودش نظر سنجی گذاشته که خوبه بمونه یا بده بره!
شما برین بزنین که برگرده به نسخه قبلی :)

@durov
Jesse Blueman در ۹ فروردين ۹۸، ۰۰:۵۰ جواب داده:
میدونم((:
😑😐😄😄😄
Jesse Blueman در ۹ فروردين ۹۸، ۱۸:۲۷ جواب داده:
D:
هم خوبه هم بد، به نظرم شمام شکایت کنین حقتون پایمال نشه
Jesse Blueman در ۹ فروردين ۹۸، ۱۸:۲۷ جواب داده:
فقط نمیدونم با چه عنوانی شکایت کنم:دی

😁 ها، من دو ساله تلگرام دارم. یه بار نصب کردم سه سال پیش، خوشم نیومد و پاک کردم.

بعد دو سال پیش واسه کانال دو نصب کردم، اونم رفت، الان واسه کانال دسی فقط نگه اش داشتم.

وگرنه زیاد به دردم نمی خوره.

Jesse Blueman در ۹ فروردين ۹۸، ۲۲:۲۶ جواب داده:
آهان((:
خوبه اتفاقاً. یکی پیام بده حوصله نداشته باشم جواب بدم، پیامشو پاک میکنم
Jesse Blueman در ۲۲ فروردين ۹۸، ۱۶:۵۸ جواب داده:
😂😂😂😂😂
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
میل رفتن مکن ای دوست

دمی با ما باش. . .



+ آدرس وبلاگ برای ممنوع البیانی ها:

http://yyp.blogfa.com
آرشیو مطالب
قالب: عــرفـان🖤💔 | ویرایش شده توسط: خودم بلاگ بیان