یادداشت های یک پسر

 


خداروشکر

سندرم بی قراری پا : علائم، عوامل، تشخیص و درمان

خداروشکر که امروز دغدغه کادو ولنتاین نداشتم😂


پنجشنبه ۲۵ بهمن ۹۷ , ۱۸:۵۰ دنیای کامپیوتر ...
Jesse Blueman در ۲۵ بهمن ۹۷، ۱۸:۵۱ جواب داده:
((:
یسسسسس
Jesse Blueman در ۲۵ بهمن ۹۷، ۱۹:۵۵ جواب داده:
😁
خخخخخخخخخخ
Jesse Blueman در ۲۵ بهمن ۹۷، ۱۹:۵۵ جواب داده:
😁
:))
Jesse Blueman در ۲۵ بهمن ۹۷، ۱۹:۵۵ جواب داده:
(:
سلام
مگر همه ساله داشتید؟؟😊
Jesse Blueman در ۲۵ بهمن ۹۷، ۱۹:۵۵ جواب داده:
امسال مث هر سال😂
سلام
:)
Jesse Blueman در ۲۵ بهمن ۹۷، ۱۹:۵۴ جواب داده:
مجددا سلام(:
😃
Jesse Blueman در ۲۵ بهمن ۹۷، ۱۹:۵۵ جواب داده:
😂😂
😂
Jesse Blueman در ۲۵ بهمن ۹۷، ۱۹:۵۵ جواب داده:
😂😂
با افتخار منم از گرفتن هدیه راحت بودم خخخخخ 
Jesse Blueman در ۲۵ بهمن ۹۷، ۲۰:۰۸ جواب داده:
😑😑
😂
Jesse Blueman در ۲۵ بهمن ۹۷، ۲۰:۵۰ جواب داده:
((: D:
من این حسو دارم و واقعا این حسو با هیچى عوض نمیکنم سینگلیو عشق است اصن 
Jesse Blueman در ۲۵ بهمن ۹۷، ۲۱:۵۳ جواب داده:
یــــــــــــس
من داشتم برا آجیم یه جفت جوراب لنگه به لنگه خریدم
Jesse Blueman در ۲۵ بهمن ۹۷، ۲۱:۵۴ جواب داده:
😂😂😂☹️
:)))
Jesse Blueman در ۲۵ بهمن ۹۷، ۲۱:۵۴ جواب داده:
(((:
😀😀
Jesse Blueman در ۲۵ بهمن ۹۷، ۲۱:۵۴ جواب داده:
(:
منکه عقده ای شدم 😂😂😂😂
ولی با دوستام رفتم بیرون کلی خوش گذروندم😂😂😂😂😂
Jesse Blueman در ۲۵ بهمن ۹۷، ۲۲:۳۲ جواب داده:
من که خونه بودم(:
واقعا شکر😂😂
Jesse Blueman در ۲۵ بهمن ۹۷، ۲۲:۳۲ جواب داده:
:دی
بیخیال!:)
Jesse Blueman در ۲۵ بهمن ۹۷، ۲۲:۴۲ جواب داده:
(((:
منم نداشتم . اگر هم کسی بود این روز براش چیزی نمی گرفتم . و اگر می گرفتم قطعا خرس نمی گرفتم . 
Jesse Blueman در ۲۶ بهمن ۹۷، ۰۹:۵۲ جواب داده:
((:
 خوش اومدید به وب اینجانب(:
فرق اینجا با بلاگفا چیه؟ من خیلی سر در نمیارم 
Jesse Blueman در ۲۰ اسفند ۹۷، ۱۷:۱۷ جواب داده:
توضیح دادم(:

😁 من یه زمونی دوستم هر چی کادو می گرفت، می گفت درنا اگه مامانم بپرسه می گم تو بهم دادی. 😁😜

طفلی مامانشم هیچ وقت نپرسید ازم. 😁

حالا دیگه اًدم شده، سراغ این کارا نمی ره.

ولی واقعاً خوبه ها، تو این وضع اقتصادی فکر کن مجبور باشی کادو بخری. 😁

زرشککککککک.

Jesse Blueman در ۲۶ بهمن ۹۷، ۱۴:۱۴ جواب داده:
من منتظر بودم ادامش بخونم بگی الان صاحب فرزند هم شدید :دی که خداروشکر به خیر گذشته😂😂😂
جمعه ۲۶ بهمن ۹۷ , ۱۳:۰۳ فائزه خواننده خاموش
سلاااااام😀...خوبی یکی یدونه؟😄🌸...درسا خوب پیش میره؟😟😖...دیدگاه درباره چی شده؟😥...مگه تو کنکوری نیستی؟اینجا چه میکنیی؟😒...هر روزم که پست گذاشتی😒...4ماه بیشتر نمونده ها😉...منو ببین درس بگیر😶😥
Jesse Blueman در ۲۶ بهمن ۹۷، ۱۴:۱۵ جواب داده:
سلام
چی میییبییییینم؟! کیییییییو میبینم؟!
خوبیم شما خوبی همچنان خاموشی؟!:دی 
درسام هم خیلی با ادبن سلام میرسونن
هر روز پست گذاشتم؟:| :| :|
مرسی اومدی(:
جمعه ۲۶ بهمن ۹۷ , ۱۵:۱۵ فائزه خواننده خاموش
چه درسای با ادبی سلام منم بهشون برسون😶ولی درسای من خیلی بی ادبن سلام بلد نیستن😕...همچنان خاموش😥...رفتم سایت پیام نمای شبکه 5قط بود چرا؟😖...دوباره رفتن؟😢...من خیلی وقت بود که نبودم😟...خواهش میشه یه داداش کوچیکه یکی یدونه که بیشتر نداریم😀...تبریک به خاطر اونهمه 20تو کارنامه😄...عدد 20رتبه خوبیه بهش فکر کن😉منم باچندتایی صفر اینو واونوربهش فکر میکنم😶...موفق باشی وموفق باشم وموفق باشند😕...
Jesse Blueman در ۲۶ بهمن ۹۷، ۱۵:۲۱ جواب داده:
مشکل داره چند وقته سایتشون ولی هست دیدگاه خداروشکر
:|
پشت کنکوری هستی نه؟ امسالم دیگه بگذره خیلی سخت میشه ها سال بعد برا پشت کنکوریای نظام قدیم:(
موفق باشی موفق باشم موفق باشیم:دی
جمعه ۲۶ بهمن ۹۷ , ۱۵:۳۰ فائزه خواننده خاموش
خدارو شکر😀...اره دیگه 😟ولی حالا کی گفته امسال بدمیگزره؟😶امسال بهترین سال کنکوریم بود😄...ولی قلمچی به خاطر شماها گند زده به برنامه ماها😒😥...شماهم موفق باشی کلی😄🌸
Jesse Blueman در ۲۶ بهمن ۹۷، ۲۲:۰۰ جواب داده:
ایشالا به رشته دلخواهت برسی
مرسی((:
جمعه ۲۶ بهمن ۹۷ , ۱۷:۰۷ فائزه خواننده خاموش
ان شاءالله امسال همه به آرزوهای خوبشون برسن🌸...وشمام موفق باشی😊...بعد کنکور هم من روشن روشن میشم😄...خداحافظ تا تابستون اگه عمری باقی باشه🙌...
Jesse Blueman در ۲۶ بهمن ۹۷، ۲۲:۰۰ جواب داده:
تا درودی دیگر بدرود:دی
جمعه ۲۶ بهمن ۹۷ , ۲۰:۳۶ فائزه خواننده خاموش
احیانا از اینکه گفتم قلمچی گند زده به برنامه ماها که ناراحت نشدی😩😟...
Jesse Blueman در ۲۶ بهمن ۹۷، ۲۲:۰۱ جواب داده:
من اصلا قلمچی نمیرم😂😂

البته منظور از دوستم، دوست دختر بودا. 😁 دوست پسراش که کادو می دادن.رو می انداخت گردن من. 😁 حالا مامانش فکر می کنه من چقدر گشنگم که راه به راه براش کادو می خرم. 😒

نه دیگه، فعلا هر دو سینگلیم. 😁

Jesse Blueman در ۲۷ بهمن ۹۷، ۰۷:۴۲ جواب داده:
منم منظورم همون بود دیگه ایشون با دوس پسرشون (که به مامانش گفته بود شمایی😂😂)
شانس بزرگی آوردی،نصیب هرکسی نمیشه این راحتی 😂
Jesse Blueman در ۲۹ بهمن ۹۷، ۲۱:۰۰ جواب داده:
D:
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
**** * **** **** ******؟
Jesse Blueman در ۲۰ اسفند ۹۷، ۱۷:۱۷ جواب داده:
نه:|
فکر کنم نماز شکر واجبه :)
Jesse Blueman در ۵ اسفند ۹۷، ۲۰:۲۹ جواب داده:
صددرصد
داشتم بروزا رو میخوندم اینو دیدم.. گفتم شاید بدردت بخوره :)

http://afarineshhaftom.blogfa.com/post/40
Jesse Blueman در ۵ اسفند ۹۷، ۲۰:۳۰ جواب داده:
مرسی به یادمی(:
روزت مبارک مهندس :))
Jesse Blueman در ۵ اسفند ۹۷، ۲۰:۳۰ جواب داده:
این خیلی خوب بود😂😂


بعدا نوشت
توییتی که الان دیدم:
فرق روز مهندس با بقیه مناسبتا تو اینه که اگه این روز و یکی بهت تبریک گفت بدون صد در صد داره مسخرت میکنه
عه بده تبریک گفتم بهت؟ 
این شعره هم تازه میخواستم بفرستم یادم رفتD:

اسکاچ بدید با مایع
به مهندس صنایع 😂
هرچی جک و جواده
مهندسی مواده 😂
بیکاری و بی عاری
مهندس معماری 😂
میره چه کشکی کشکی
مهندسی پزشکی 😂
خل و چل و دیوانه
مهندس عمرانه 😂
سیم کشی و ترقه
اون مهندس برقه 😂
تخلیه ی چاه و آب
مهندس فاضلاب 😂
علمش چه بی پایانه
مهندس رایانه 😂
کنج خونه هر هفته
اون مهندس نفته 😂
چه اوضاع شیرینی
مهندسیِ شیمی 😂
مبتلا به آلزایمر
مهندس پلیمر 😂
یه فرد زشت و باریک
مهندس مکانیک! 😂😂😂
Jesse Blueman در ۶ اسفند ۹۷، ۱۵:۳۸ جواب داده:
در مورد شعرت این شکلک و دیگر هیچ -____-
این شکلک تر -__________-
:|
شعر به این قشنگی ، روحیه آدم شاد میشهD:
Jesse Blueman در ۶ اسفند ۹۷، ۱۸:۰۱ جواب داده:
-______________________________- :دی


استغفرالله...
حالا هی نمیخوام بگما... D:
Jesse Blueman در ۶ اسفند ۹۷، ۱۹:۵۵ جواب داده:
😂😂😂😂
چون لازمش داشتی برات زود گذشته برای من سه چهار سال اخیر اینقدر همین طور زود گذشته قعان انگاز دیروز 93 بود از بعد 93 تا الان برام انگار یکماه نمیدونم چطوری یک دفعه این همه زود گذشت ولی از الان یک استرسی برای سال 98 دارم اونم این که وارد سومین دهه زندگی میشم و برای همن زیاد اشتیاقی به اومدنش ندارم چون نمیخوام پیر بشم
Jesse Blueman در ۹ اسفند ۹۷، ۱۱:۵۲ جواب داده:
دقیقا همینطوره
+کامنت رو تو پست اشتباهی دادی((:
حالا چی هست این ولنتاین (خوارکی- شیرین ترش ) فله ای باید خرید یا بسته بندی؟؟
Jesse Blueman در ۹ اسفند ۹۷، ۱۱:۵۳ جواب داده:
خوراکی سمی:دی جیزه نری سمتش
عجب....
Jesse Blueman در ۱۰ اسفند ۹۷، ۱۹:۳۶ جواب داده:
...
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
میل رفتن مکن ای دوست

دمی با ما باش. . .



+ آدرس وبلاگ برای ممنوع البیانی ها:

http://yyp.blogfa.com
آرشیو مطالب
قالب: عــرفـان🖤💔 | ویرایش شده توسط: خودم بلاگ بیان