یادداشت های یک پسر

 


صبح شنبه با طعم عربی...!

همین که صبح شنبه ساعت اول امتحان عربی ندارید
برید خداتون رو شکر کنید و انقد از صبح شنبه ناله نکنید)):

زنگ دوم امتحان عربی باشه بازم باید شکر کنم که زنگ اول نیست؟ یا نیازی به تشکر از پروردگار در این مورد نیست دیگه؟
Jesse Blueman در ۱۶ آذر ۹۷، ۲۰:۴۷ جواب داده:
دقیقا باید شکر گزاری کنیدD:
ما هر شنبه آزمون جامع داریم
Jesse Blueman در ۱۶ آذر ۹۷، ۲۰:۴۷ جواب داده:
[همون شکلکی که تو عکس پروفایلته!]
خدایا شکرت زنگ دوم روز شنبه شیف صبح امتحان عربی داریم 
خخخخخ
Jesse Blueman در ۱۶ آذر ۹۷، ۲۱:۳۹ جواب داده:
😂 
طابت لیلتک
کیف حالک یا اخی؟ :)

فکر کنم با خوندن این نظر فردا بیست بگیری :))
Jesse Blueman در ۱۶ آذر ۹۷، ۲۱:۳۹ جواب داده:
انا خستةٌ D:
وای 😓😓 صبح شنبه فقط امتحان عربی رو کم داشتی😆😆 😂 
Jesse Blueman در ۱۶ آذر ۹۷، ۲۱:۴۰ جواب داده:
))))): 😂 
اصلا مدرسه نداشته باشیم چی
Jesse Blueman در ۱۶ آذر ۹۷، ۲۱:۳۶ جواب داده:
سر از سجده شکر بر ندار شما!
موافقم ۶۰ درصد یعنی همون ۱۰۰ درصد 
Jesse Blueman در ۱۶ آذر ۹۷، ۲۱:۴۱ جواب داده:
👍👍👍
حالا تکلیف ما که هر شنبه ساعت اول کلاس فیزیک داریم چی میشه ؟

Jesse Blueman در ۱۷ آذر ۹۷، ۰۷:۰۳ جواب داده:
ماشالا همه تو بیان محصلن😑
مث همون جوکه شد که طرف هر چی میگه اونیکی میگه این که چیزی نیس برا من بدترش هست😂
سلام :)
الهی موفق باشی
Jesse Blueman در ۱۷ آذر ۹۷، ۰۷:۰۳ جواب داده:
سلام
خیلی ممنون جناب قدح😘😘
چقدر آبکی!
Jesse Blueman در ۱۷ آذر ۹۷، ۰۶:۴۹ جواب داده:
آبکی بودن از خودتونه
چشاتون آبکی میبینه!😐😐
من به جاش صبح شنبه اندیشه 1 دارم با تخیلی ترین استاد ممکن 😊
Jesse Blueman در ۱۷ آذر ۹۷، ۰۷:۰۴ جواب داده:
خوشابحالتان
😶
ینی کامل این پستو میفهمم هاااا.... از اول سال تا حالا ۵ تا امتحان عربی دادیم که هر پنج تاش شنبه زنگ اول بوده؟ :///

Jesse Blueman در ۱۸ آذر ۹۷، ۱۷:۱۴ جواب داده:
سه ساله ساعت اول شنبه ها عربی داریم:|
چشم :)
Jesse Blueman در ۱۸ آذر ۹۷، ۱۷:۱۴ جواب داده:
احسنت(:
منظورم اینه که چقدربده یه روز ابکی اینطوری داشته باشید!
Jesse Blueman در ۱۸ آذر ۹۷، ۱۷:۱۴ جواب داده:
ببخشید من فکر کردم منظورتون اینه که پستم آبکی بود
و تعجب کردم ازین حرفتون!
خدارا شکر :)
Jesse Blueman در ۱۸ آذر ۹۷، ۱۷:۱۴ جواب داده:
(:

از عربی بگی جیغ می زنما. 😒

اونم درس بود؟ 😢 حالا شنبه هم باشه. 😐


Jesse Blueman در ۱۸ آذر ۹۷، ۲۱:۲۶ جواب داده:
از علاقه شدید شما به این درس خبر دارم:دی
  تو را

               به واژه ی باران

               خلاصه می کنم 

               به بهشت نمی رود

               آنکه چتر می سازد

Jesse Blueman در ۱۹ آذر ۹۷، ۲۲:۲۳ جواب داده:
(:
😁 حالا بعدش شنیدم تو رشته ی حقوق هم عربی هست، دیگه سمت اون رشته نرفتم. 😁
Jesse Blueman در ۲۰ آذر ۹۷، ۱۵:۵۳ جواب داده:
من کلا عربی رو دوست دارم
عربی مدرسه رو دبیرش باعث شده که دوست نداشته باشم در واقع دبیرش رو دوست ندارم
من کلا سعی می کنم شنبه ها امتحان بگیرم اول صبح 😆😆 😂 
Jesse Blueman در ۲۰ آذر ۹۷، ۱۵:۵۱ جواب داده:
نکن برادر من صبح شنبه به خودی خود تلخ هست زهر ترش نکن))))):
ما شنبه ها کله صبح امتحان ریاضی میدیم =(
عربی که خوبه ، دوستش دارم
Jesse Blueman در ۲۰ آذر ۹۷، ۲۱:۳۱ جواب داده:
:|
دوس داشتن که من هم دوسش دارم ولی شوما بیا دبیرستان بت میگم:|
تا حالا که عربیم خوب بوده ، از اون به بعدم خدا خودش کمک میکنه :|
Jesse Blueman در ۲۰ آذر ۹۷، ۲۱:۴۱ جواب داده:
البته اگه تجربی یا ریاضی بری فک نکنم اندازه ما سخت باشه
آره 100% سبکتره 
من رو انسانی حتی فکر هم نمیکنم چون هر سال تجدید میشمـ!
Jesse Blueman در ۲۲ آذر ۹۷، ۱۹:۴۶ جواب داده:
:دی
چهارشنبه ۲۱ آذر ۹۷ , ۱۸:۲۱ ستاره اردانی زاده
والا!
راستی شما رشتت انسانیه فکر کنم ؟! آخه عربی با ما انسانیاااا خیییلیلیلیلیل لجه ! مخصوصا سال یازدهم !
Jesse Blueman در ۲۲ آذر ۹۷، ۱۹:۴۶ جواب داده:
آره
به نظر من دهم از همه سخت تر بود و دوازدهم از همه سبک تر
پنجشنبه ۲۲ آذر ۹۷ , ۲۰:۰۰ ستاره اردانی زاده
خدارو شکر  دوازدهم اسونه  واقعا تحمل  یه عربی مزخرف دیگه  رو ندارم !
Jesse Blueman در ۲۲ آذر ۹۷، ۲۰:۱۱ جواب داده:
البته از نظر من اینطوریه!شاید بقیه نظر دیگه ای داشته باشن
جمعه ۲۳ آذر ۹۷ , ۰۰:۵۹ سربازکوچولو ...
وبلاگتون رو دنبال کردم خوشحال میشم وبلاگمو دنبال کنید 
میدونید من خیلی خیلی دلم میخواد بتونم این زبان رو یاد بگیرم؟
Jesse Blueman در ۲۷ آذر ۹۷، ۱۹:۳۸ جواب داده:
چه جالب(:
آقا شما صبح الطلوع ساعت هفت صبح امتحان هویت اجتماعی ندادی بعدشم بشینی سر 3 ساعت حسابان و بعدم دینی عاشقی یادت بره:)
Jesse Blueman در ۱۹ دی ۹۷، ۱۴:۵۹ جواب داده:
هویت اجتماعی چیزی نداره که سه تا جامعه شناسی مارو از اینور اونورش زدن کردن یه کتاب دادن به شما((:
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
میل رفتن مکن ای دوست

دمی با ما باش. . .



+ آدرس وبلاگ برای ممنوع البیانی ها:

http://yyp.blogfa.com
آرشیو مطالب
قالب: عــرفـان🖤💔 | ویرایش شده توسط: خودم بلاگ بیان