یادداشت های یک پسر

 


‌‌‌به رسم هر سال

لعلِ سیرابِ به خون تشنه، لب یار من است

وز پی دیدنِ او دادنِ جان، کار من است

شرم از آن چشمِ سیه بادش و مژگان دراز

هر که دل بردنِ او دید و در انکارِ من است

ساروانْ رخْت به دروازه مَبَر کان سرِ کو

شاهراهیست که منزلگهِ دلدارِ من است

بندهٔ طالعِ خویشم که در این قحطِ وفا

عشق آن لولی سرمست، خریدار من است

طَبلِهٔ عطرِ گل و زلفِ عبیر افشانش

فیضِ یک شَمِّه ز بوی خوشِ عطارِ من است

باغبان، همچو نسیمم ز درِ خویش مران

کآبِ گلزارِ تو از اشکِ چو گلنارِ من است

شربتِ قند و گلاب از لبِ یارم فرمود

نرگس او که طبیبِ دلِ بیمارِ من است

آن که در طرزِ غزل نکته به حافظ آموخت

یارِ شیرین سخنِ نادره گفتارِ من است

سلام و درود Jeess عزیز 

 

سپاسمندت‌ام جووون !

توی دقایقی ک روح‌ام  خیزان بر زمین بود ، با خوندن و ترنم‌ این غزل حافظ جان ک همچون نوشدارویی حامل انرژی خوب و مثبت برای شروع روز دیگری بود رو شروع می‌کنم !

 

"بازم ممنون" 

Jesse Blueman در ۳۰ آذر ۰۱، ۲۰:۵۳ جواب داده:
نوش جونتتتتتتت^_^ رور خوبی رو داشته باشی!
چهارشنبه ۳۰ آذر ۰۱ , ۲۲:۲۰ °○ ‌‌‌‌‌‌‌‌نرگس

یلدات مبارک، با کلی دلتنگی :) افتادم یاد دوتا پست پارسالت و خالی‌نبودن آرشیو :)))) چقد زود گذشت.

Jesse Blueman در ۳۰ آذر ۰۱، ۲۳:۰۵ جواب داده:
همش منتظر کامنتت بودم گس(:
مرسییی یلدای تو هم مبارکککک
منم کلی دلتنگم🥲
انگار همین دیروز بود بخدا(((: 

سلام. سلام. سلام

این  شعر فال تان بود؟

یلداتان مبارک، ۱۳۰۰ سال به این سالها❄❄🍉🌀🎄🎁

Jesse Blueman در ۱ دی ۰۱، ۱۸:۳۲ جواب داده:
سلام سلام سلام. 
آری.
مرسییی همچنین. 

سلام👋🏻


خیلی قشنگ بود👌🏻


باورت میشه من تاحالا نمی دونستم اسمت jeessهست...🫤درواقع تابحال اسمتو ندیده بودم و این اولین بار بود 🙃

فک می کردم اسمتم یادداشتهای یک پسره🙄😅

فقط اسم وبلاگتو میدونستم و شکلی که اون بالا هست😅😅...

جالبه که اسم وبلاگ شما و نام کاربری یکی دیگه از بچه های بیان رو بدون هیچ گونه دخالت دست از یادم نمیره🤔🙃...

البته همشم شما دوتا رو باهم قاطی می کردم و می کنم🫤😅


در هر حال امیدوارم حال و احوالت مث حسی باشه که این شعر به آدم میده...😊(فقط یکم شیش و هشت تر😅😁)

 

:)

 

Jesse Blueman در ۱۴ فروردين ۰۲، ۱۳:۲۷ جواب داده:
(((((((((((:
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
میل رفتن مکن ای دوست

دمی با ما باش. . .



+ آدرس وبلاگ برای ممنوع البیانی ها:

http://yyp.blogfa.com
آرشیو مطالب
قالب: عــرفـان🖤💔 | ویرایش شده توسط: خودم بلاگ بیان